Snel, vriendelijk en efficiënt

De site is overzichtelijk, de hulp telefonisch en via mail was erg goed

• Ervaring met: Vereniging / Stichting

Ik kreeg een goed antwoord

• Ervaring met: Nabestaandenservice

Slecht geregeld klantencontact

Ik had me gister 16 juli aangemeld voor een executele verklaring. Van morgen wilde ik via een chat contact meer weten over de procedure van die aan vraag Tot 11.00 heb ik gewacht. Heb weer de chat geraadpleegd. Weer niets. Dit is de reden dat ik mijn aanvraag heb herroepen.. Jammer, maar het is niet anders. Het clientencontact met uw organisatie geef ik een onvoldoende. Vandaar mijn terugtrekking.

• Ervaring met: Overige vragen

Beste Rinse, Het was een technisch probleem met de chat software. Op jouw bericht aan onze helpdesk heb je binnen een paar uur antwoord ontvangen. Ook heb je direct al een ontvangstbevestiging ontvangen gisteren. Direct na de opdracht heb je die ontvangen namelijk. Alle opdrachten worden vervolgens binnen 24 uur opgevolgd. Dan is onderzocht of er een testament is en van welke datum. Daarop volgt een opdrachtbevestiging. Onze snelheid is daarmee lichtjaren sneller dan bij de gemiddeld notaris. Met vriendelijke groet, mr. Pablo van Klinken (directeur)

Snel geregeld

Heel fijn dat e.a. snel kon worden geregeld voor het oprichten van een B.V.

• Ervaring met: BV / Coörperatie

Graag gedaan, als je gebruik maakt van ons spoedtarief, dan kan het inderdaad enorm snel gaan. Met vriendelijke groet, Pablo van Klinken

Goede ervaring

Op de gestelde vraag snel en inhoudelijk duidelijk antwoord gekregen

Graag gedaan natuurlijk. Team DoeHetZelfNotaris.nl

Heldere communicatie

Conceptstukken werden snel en professioneel beoordeeld en aangepast waar nodig.

helder en eenvoudig

overzichtelijk menu, heldere weergave, stapsgewijze vastlegging, betaalbaar

• Ervaring met: Afhandelen erfenis

Bedankt voor de positieve beoordeling! Wij doen ons best om de website zo gebruiksvriendelijk te maken. Team DoeHetZelfNotaris

gekozen notariskantoor heeft alles snel en professioneel behandeld

Naober notarissen is een uitstekend notariskantoor.

• Ervaring met: Vereniging / Stichting

Bedankt voor de goede beoordeling! Daar zijn wij blij mee. Team DoeHetZelfNotaris

Goed en gratis advies

In mijn geval werd ik doorverwezen naar een (gratis) service bij de rechtbank waar ik geen weet van had.

• Ervaring met: Testament

Prettige website, goede service

Vanwege de oprichting van een eenvoudige stichting uitgekomen bij DoeHetZelfNotaris. Website wijst zich vanzelf. Bij een vraag kwam er snel via de mail een reactie, en ook telefonisch zeer prettig geholpen.

• Ervaring met: Vereniging / Stichting

Bedankt voor de beoordeling! Wij doen ons best om iedereen zo goed mogelijk te helpen, zowel via de mail als telefonisch. Team DoeHetZelfNotaris

Is goed

Alles duidelijk uitgelegd

Bedankt voor de positieve beoordeling! Team DoeHetZelfNotaris

Prima service voor prima prijs

Prima ondersteuning en snelle reactie op vragen en natuurlijk is de prijs ook meer dan uitstekend. Kortom een aanrader.

Bedankt voor de goede beoordeling! Team DoeHetZelfNotaris

Eenvoudige, zeer voordelige, snelle en efficiënte afhandeling!

Onze vereniging had statuten nodig en kon dit via de DoeHetZelfNotaris snel en efficiënt regelen voor de helft van een standaardtarief bij andere notarissen.

• Ervaring met: Vereniging / Stichting

Bedankt voor de positieve beoordeling, daar zijn wij blij mee! Doordat wij met standaard statuten werken, kunnen wij het tarief lager houden in vergelijking met een reguliere notaris. Team DoeHetZelfNotaris

Helder en duidelijk antwoord op mijn vraag.

Jullie hebben binnen 2 werkdagen geantwoord, zoals beloofd op de website. Fijn!

• Ervaring met: Afhandelen erfenis

Het inloggen was zeer omslachtig steeds weer

verder heeft het heel goed gedaan wat ik wilde, het contact leggen naar een goede prettige schappelijke notaris. Wat handig zou zijn dat je niet verplicht word steeds van pagina 1 tot verderop moet gaan maar direct naar bv. Pag 8. Steeds weer moest ik bij pag 1 beginnen. Kortom heel fijn dat de doe-het-zelf notaris er was in een voor ons zeer moeilijke periode.

• Ervaring met: Afhandelen erfenis

Bedankt voor de beoordeling. Ik zie dat je een verklaring van erfrecht hebt aangevraagd. Hiervoor hoef je maar één keer in te loggen om de vragen in te vullen. Mocht je hier niet uit komen, kun je altijd telefonisch, per mail of chat contact met ons opnemen. Dan kunnen wij jou verder helpen met het proces. Team DoeHetZelfNotaris

Heel duidelijk en makkelijk te regelen

• Ervaring met: Nabestaandenservice

No nonsense en snelle actie

Voor een eenvoudige zaak heb ik gebruik gemaakt van Doehetzelfnotaris. Online eea ingevuld. Ik ben continue op de hoogte gehouden over de status van mijn verzoek. Ik ben zeer tevreden hierover

• Ervaring met: Wonen

Bedankt voor de positieve beoordeling! Wij doen ons best om het proces zo eenvoudig en duidelijk mogelijk te maken. Team DoeHetZelfNotaris

Fijn

Gebeld en goed advies gekregen

snel en goed

kleine vraag werd snel en goed beantwoord

• Ervaring met: Vraag de notaris

Gauw antwoord terug

Bedankt voor de positieve beoordeling! Team DoeHetZelfNotaris

Goed nagedacht over het juridische proces

Het opvragen van een verklaring van erfrecht is tijdrovend in verband met allerlei notarieel zoekwerk. Dat proces wordt volledig ontzorgd. Kleine kritische noot: een van de erfgenamen heeft telefonisch contact gehad. Daar kan nog wel wat aanscherping plaatsvinden van de klantvriendelijkheid/behulpzaamheid. De vraag bij welke rechtbank een verzoek ingediend moet worden, werd afgedaan met het antwoord dat je dat zelf op het internet kunt terugvinden. Dat zal gerust, maar het was beter geweest om te antwoorden: “ik zoek het even voor u op”…..

• Ervaring met: Testament

Bedankt voor de beoordeling en de feedback. Het is gebruikelijk dat wij klanten naar www.rechtspraak.nl verwijzen voor dergelijke vragen. Ik ben het met u eens dat het netjes was geweest dat de medewerker had meegekeken met de klant om het makkelijker te maken. Wij nemen dit intern mee. Team DoeHetZelfNotaris

Het was een perfecte, accurate en snelle dienstverlening.

Ik vond het een fijne en snelle dienstverlening.

• Ervaring met: Vereniging / Stichting

Bedankt voor de positieve beoordeling. Jammer dat je daar een cijfer van 7 aan koppelt. Dat is voor ons ver onder ons gemiddelde en voelt eigenlijk een beetje als een onvoldoende. Vriendelijke groet, Team DoeHetZelfNotaris.nl

Niet op maat

Ben afgehaakt na enige tijd stonden un se akte waar wij als vereniging niet aan konden voldoen en er kon niets aangepast worden. jammer toch maar overgestapt naar een duurdere notaris

• Ervaring met: Vereniging / Stichting

Het hele concept met de lage prijzen gaat uit van een standaard model. Binnen dat model kun je cruciale zaken zelf aanpassen. Daarover is ook correspondentie geweest. Zo is het een vraag of je wil dat een externe boekhouder de cijfers controleert. Zeg je nee, dan komt die passage ook niet de statuten. Andere zaken kun je niet aanpassen, een lidmaatschap duurt een jaar. Als je dan iets anders wilt, moet je naar de notaris. Die doet dat graag tegen uurtarief. De prijzen bij notarissen voor statuten zijn dan ook minimaal twee keer zo hoog als bij ons. Met vriendelijke groet, mr. Pablo van Klinken (directeur)

Snel en informatief

's Avonds een mailtje verstuurd en binnen 15 uur wordt er geageerd.

• Ervaring met: Overige vragen

Goed en snel geregeld

Goed geregeld en snel voor elkaar.

Hartelijk dank voor het mooie cijfer, Team DoeHetZelfNotaris.nl

Archangelkade 17 B

1013 BE Amsterdam

Over DoeHetZelfNotaris

DoeHetZelfNotaris wil het recht toegankelijk maken. De drempel om een notaris te bezoeken kan lager. Dat kan door lagere prijzen en eenvoudiger taalgebruik. Door online ondersteuning helpen wij mensen in hun eigen tempo om aktes voor te bereiden. Dat maakt het veel makkelijker en goedkoper. Bovendien helpen wij iedereen die een vraag heeft over notariële zaken.