Erg makkelijk en duidelijk!

Het oprichten van een stichting voor deze vrijwilligersorganisatie is uiteindelijk even in de koelkast gezet, maar ik heb veel duidelijke informatie van deze website gehaald.

Goed, snel en efficiënt.

Vanaf het eerste kontakt een goede indruk. Hele procedure afgehandeld ivm erfrecht. Helder en duidelijk, Zonder poespas. Héél tevreden. Na 5 jaar een verzoek voor een copie, heel snel copie ontvangen. Grote klasse! Erg blij. Aanrader!

Goede prijs kwaliteit verhouding

Gezien de hoge prijzen die de diverse notarissen vragen zijn deze prijzen een verademing .

• Ervaring met: Testament

Lekker makkelijk om dit vanaf de computer thuis op te pakken

Duidelijke spelregels en handleiding. Vragen worden snel beantwoord benodigde acties zijn ook dezelfde dag al gerealiseerd.

Gelijk duidelijk

• Ervaring met: Schenkservice

Mijn persoonlijke ervaring is zeer positief echt een aanrader.

het is voor mij niet altijd duidelijk .Maar de bereidheid om je te helpen is groot

Tevreden

Ik ben zeer tevreden

Snel en juis

• Ervaring met: Afhandelen erfenis

Het was snel en efficiënt

Bij de aanvraag is duidelijk wat je moes invullen. Het digitaal legitimeren is fijn en spaart tijd. De informatievoorziening tijdens de behandeling was goed en de uiteindelijke afwikkeling was snel.

• Ervaring met: Nabestaandenservice

Bedankt voor de positieve beoordeling! Wij doen ons best om het proces zo eenvoudig en goed mogelijk te laten verlopen. Team DoeHetZelfNotaris

Simpel, vlot en laagdrempelig

De site geeft een prima uitleg van het proces en de mogelijkheden. De vragen en invulmogelijkheden bij de concept-statuten voor het oprichten van een stichting maken het makkelijk en goed te volgen. Mooi dat je de formulering van de doelstelling en hoe die te behalen gratis door een jurist kunt laten checken. Je krijgt de tijd om de concept-akte eerst te controleren voordat je verder gaat met het proces.

Bedankt voor de positieve beoordeling! Team DoeHetZelfNotaris

Bijzonder handig

Ik heb gebruik gemaakt voor het doorhalen van mijn hypotheek. Dit is nu afgehandeld. Ik heb ook mijn testament laten maken. Hier wacht ik nog op. Het zou prettig zijn om te weten dat dit nog weken kan gaan duren. Ik heb nu zitten wachten op een reactie en contact gezocht met de Notaris.

• Ervaring met: Testament

Bedankt voor de beoordeling. Goed om te lezen dat het royementsproces is afgerond. Dat doen wij volledig online. Voor het opstellen van een testament moet je langs de notaris die je hebt gekozen via de website. Mocht je nog niets gehoord hebben, dan kun je het best direct contact opnemen met de notaris. Team DoeHetZelfNotaris

Snel & duidelijk

werkt goed, je moet wel weten wat je doet. Er is geen direct 'advies'tijdens de stappen die je zet.

• Ervaring met: BV / Coörperatie

Aanrader

Zelf in dit geval een vereniging formaliseren, bleek een eenvoudige klus, dankzij de ondersteuning bij de vragen op het formulier. Extra informatie aanvragen leverde snel een bruikbaar antwoord op.

Bedankt voor de goede beoordeling! Team DoeHetZelfNotaris

Jammer dat jullie vooraf geen notaris noemen in onze omgeving.

Jammer dat jullie vooraf geen notaris noemen in onze omgeving.

• Ervaring met: Schenkservice

Bedankt voor de beoordeling. Wij werken met meerdere notarissen samen, maar de notarissen geven zelf aan welke opdrachten zij van ons aannemen. De keuze in notarissen kan dus verschillen per akte. Nadat je de vragen hebt ingevuld online, zie je een lijst met onze notarissen waar je uit kunt kiezen. Team DoeHetZelfNotaris

Goed geluisterd en zelfs nog een vraag gesteld over een onduidelijkheid.

Bedankt voor de goede beoordeling! Team DoeHetZelfNotaris

[prima

je kan op een makkelijke en tegen een aan treklijke prijs zaken vastleggen

Men is lomp

Onvriendelijk, lomp en ongeinteresseerd.....hard en hebben totaal geen gevoel van empathie

• Ervaring met: Testament

Bedankt voor de beoordeling. Vervelend om te lezen dat u onze dienstverlening op deze manier heeft ervaren. Wij doen ons best om iedereen zo snel en goed mogelijk te helpen. Ik zie dat u vragen door onze medewerkers zijn beantwoord. Mocht u nog aanvullende vragen hebben, dan horen wij dat graag. Team DoeHetZelfNotaris

IK WERD GOED EN VRIENDELIJK GEHOLPEN

nadat ik eerst mijn eigen notaris had gebeld, alleen maar kreeg wat alles kost, heb van hun wel jullie telefoonnummer gekregen. mijn vragen zijn goed beantwoord en ik hoop dat het verder ook prima gaat

• Ervaring met: N.v.t.

Bedankt voor de positieve beoordeling, daar zijn wij blij mee! Fijn om te lezen dat je goed geholpen bent. Wij gaan uiteraard ons best doen om het vervolg van de opdracht ook soepel te laten verlopen. Team DoeHetZelfNotaris

Erg makkelijk allemaal

Zoals ik word geadviseerd, is inderdaad een snelle, maar zeker een professionele wijze. Mijn dank hiervoor

Bedankt voor de positieve beoordeling! Team DoeHetZelfNotaris

teleurgesteld door de eisen

Mijn moeder (93 jaar) wilde een levenstestament af sluiten maar dan moest ze een e-mailadres hebben en digitaal onderricht zijn . Ik kan haar helpen maar dat wordt niet toegestaan . Onbegrijpelijk terwijl ik de gemachtigde wordt .

• Ervaring met: Testament

Het is inderdaad noodzakelijk dat degene die de akte moet ondertekenen zelf een mailadres heeft en in staat is om zelfstandig de opdracht in te dienen. De notaris is namelijk verplicht om te controleren of diegene in staat is zelfstandig beslissingen te nemen. Het zelfstandig in kunnen vullen van de opdracht en versturen is één van de punten waar de notaris dan op let. Team DoeHetZelfNotaris

• Ervaring met: Vraag de notaris

Snelle en goede uitleg

Antwoorden gekregen op mijn vragen.

• Ervaring met: Overige vragen

laagdrempelig

Voldeed aan de verwachtingen. Makkelijk en niet te duur.

• Ervaring met: Vereniging / Stichting

Bedankt voor de beoordeling! Mochten er nog verbeterpunten zijn, dan horen wij dat graag Team DoeHetZelfNotaris

Snelle reactie op mijn opmerking/ vraag

Super !

Snel antwoord

Duidelijke uitleg

• Ervaring met: Vraag de notaris

Over DoeHetZelfNotaris

DoeHetZelfNotaris wil het recht toegankelijk maken. De drempel om een notaris te bezoeken kan lager. Dat kan door lagere prijzen en eenvoudiger taalgebruik. Door online ondersteuning helpen wij mensen in hun eigen tempo om aktes voor te bereiden. Dat maakt het veel makkelijker en goedkoper. Bovendien helpen wij iedereen die een vraag heeft over notariële zaken.