Eenvoudig en snel

Snel door het menu en duidelijk

Snel en gemakkelijk

Voorbarige vraag

Zit pas 1 dag in jullie bestand maar dat loopt wat stroef

• Gemak N.v.t.

Professioneel

Goed advies. Ga er nog even over nadenken/bespreken en kom dan terug

• Ervaring met: Vraag de notaris

Bedankt voor de goede beoordeling! Daar zijn wij blij mee. Mocht je een vervolgvraag hebben dan kan je die het beste via de mail, chat of telefonisch stellen. Team DoeHetZelfNotaris

handig voor standaard situaties

Had wel enige moeite om "mijn" standaard te vinden

• Ervaring met: Afhandelen erfenis

Wel goed, maar jammer dat er al snel toch een fysieke notaris nodig is.

In grote delen van het land is geen fysieke notaris aangesloten. Er moeten toch best meer dingen kunnen zonder fysieke notaris. Identificeren zou beter geregeld moeten zijn, met z'n allen naar een notaris voor identificatie is niet echt van deze tijd.

• Ervaring met: Testament

Bedankt voor de beoordeling. Veel kan inmiddels online, maar voor bepaalde zaken moet je toch echt langs de notaris. De verklaring van erfrecht kunnen wij bijvoorbeeld 100% digitaal opstellen. De identificatie kan bij die akte ook online geregeld worden. Maar voor een testament bijvoorbeeld moet je echt langs de notaris om deze persoonlijk te ondertekenen. Team DoeHetZelfNotaris

snel en makkelijk

het is handig om aan te geven dat je eerst een account moet maken om verdere stappen te kunnen ondernemen.

• Ervaring met: Schenkservice

Direct antwoord op mijn vraag

Direct een antwoord vind ik al heel bijzonder. Verder nog niets Ondernomen, maar zal hier bij noodzaak zeker terugkomen.

• Gemak N.v.t.

Niet goed

Na betaling werkt het systeem niet meer en blijf ik hangen op een scherm...

• Ervaring met: Afhandelen erfenis

Ik zie dat het document inmiddels al is verstuurd. Vragen over de site kan je het best telefonisch, via de mail of de chat stellen. Dat kunnen wij u direct helpen. Het beoordelingsformulier is voor achteraf bedoeld. Team DoeHetZelfNotaris

snel en makkelijk

zeer toegankelijke site die je makkelijk door alle stappen heenloost.

• Ervaring met: Schenkservice

Bedankt voor de goede beoordeling! Daar zijn wij blij mee. Team DoeHetZelfNotaris

Oke

• Ervaring met: Overige vragen

In korte tijd had ik een overeenkomst die conform een notaris was opgesteld. Echt top!

• Ervaring met: Schenkservice

Bedankt voor de goede beoordeling! Fijn dat wij jou hebben kunnen helpen met de benodigde akte. Team DoeHetZelfNotaris

Met een account zijn de gegevens goed aan te vullen

Best gebruiksvriendelijk

• Ervaring met: N.v.t.

Geweldig , goede uitleg en snel.

Ervaring 1 - september 21 verkoop woning en Kopers goede duidelijke afwikkeling alles via mail , werk perfect en zeer betrouwbaar. Ervaring 2 - januari 22 Statuten vraag , snel beantwoord goed duidelijk. standaard statuten vraag inzien voor overleg comité en de kosten hiervan komen denk ik nog wel. Maar i't werk perfect.

• Ervaring met: Vraag de notaris

Bedankt voor de goede beoordeling! Wij doen ons best om zo'n goed en duidelijk mogelijk antwoord te geven. Team DoeHetZelfNotaris

Snel en uitgebreid antwoord , bedankt

Snel en uitgebreid antwoord , bedankt

• Ervaring met: Nabestaandenservice

snel, accuraat en betaalbaar

Prima om ook dit soort zaken online te regelen. Tevreden over de uitgevoerde werkzaamheden, duidelijke uitleg en goede communicatie.

perfekt

wat een gemak dat schenkingsaktes niet perse live bij een notaris moeten worden getekend. dat scheelt een hoop gedoe

• Ervaring met: Schenkservice

Bedankt voor de goede beoordeling! Er zijn inderdaad een aantal akten die je echt helemaal zelf kan maken, dus zonder notaris. Dat scheelt veel tijd, en geld. Team DoeHetZelfNotaris

Snel en duidelijk antwoord op mijn vraag per mail. Heel fijn.

Dank voor de goede beoordeling! Team DoeHetZelfNotaris

Een redelijk alternatief voor de plaatselijke notaris

Het bestandstype is wat gedateerd. De inhoud is voldoende. De overzichtelijkheid van de afdruk is matig.

• Ervaring met: N.v.t.

Dat is inderdaad bekend bij ons dat het een gedateerd bestandtype is. Daar zijn wij mee bezig. Wij hebben er bewust voor gekozen om het in een Word document te doen. Op die manier kan je het document naar eigen inzicht aanpassen en zelf de opmaak bepalen. Team DoeHetZelfNotaris

Prima, voor herhaling vatbaar

Heel erg snel antwoord op mijn gestelde vraag

Heel erg snel antwoord op mijn gestelde vraag

• Ervaring met: Vraag de notaris

Graag gedaan, de vakantieperiode bleek rustig, terwijl wij welk werken. Dus kunnen we snel een volledig antwoord geven. Vriendelijke groet, Team DoeHetZelfNotaris.nl

Super snel antwoord

Super !

Dank! Vriendelijke groet, Team DoeHetZelfNotaris.nl

gemakkelijk

alles duidelijk en logisch qua volgorde en instructies

Duidelijk antwoord en snel

Op mijn vraag kreeg ik snel en duidelijk antwoord. Ook het regelen rond verklaring van erfrecht loopt duidelijk en soepel.

Bedankt voor de goede beoordeling! Team DHZN

Heb veel aan de medewerkers gehad. Heel veel over en weer gemaild.,maar helaas heeft het voor ons niet het resultaat gehad,naar wat wij uiteindelijk moesten doen. Doehetzelfnotaris is echt een aanrader. Top.Dank jullie wel

• Ervaring met: Nabestaandenservice

Bedankt voor deze positieve reactie! Team DoeHetZelfNotaris

Over DoeHetZelfNotaris

DoeHetZelfNotaris wil het recht toegankelijk maken. De drempel om een notaris te bezoeken kan lager. Dat kan door lagere prijzen en eenvoudiger taalgebruik. Door online ondersteuning helpen wij mensen in hun eigen tempo om aktes voor te bereiden. Dat maakt het veel makkelijker en goedkoper. Bovendien helpen wij iedereen die een vraag heeft over notariële zaken.