Enthousiast

Hallo, Jan is een vakman pur sang, denkt mee en geeft goed advies.! Hij is zeker aan te bevelen!

De heer de Bree is een bijzonder hartelijke man die de tijd nam (kwam meerdere keren langs voordat het schuren en lakken startte) om ons te helpen de wensen duidelijk te krijgen en de planning (ten aanzien van onze verdere verbouwingsplannen) rond te krijgen. Wij zijn aan het verbouwen gegaan en toen bleek dat een andere aannemer beschadigingen aan de vloer had gemaakt, hielp de Bree ons met inhoudelijk advies over de reparatie ervan en paste zijn planning erop aan. Heel flexibel dus. Bleef bovendien professioneel t.a.v. die aannemer, terwijl we onze vraagtekens hebben bij de houding van die aannemer. Bij een kink in de kabel (veroorzaakt door een ander) is meneer de Bree wat ons betreft dus een uitstekende professional én specialist. Komt bovendien afspraken na en heeft duidelijk expertise. Los van dit alles zijn we super blij met het resultaat!

Hele prettige ervaring bij De Bree vloeren. Wim de Bree kwam bij ons de vloer schuren en oliën. Wat een vakman! Alsof het zijn eigen vloer betrof. De vloer ziet eruit als nieuw!! Geweldige aanrader! De kwaliteit die er wordt geleverd is top en de prijs is meer dan schappelijk.

Geweldige service en betrouwbaar!

Jan kent zijn vak, zeer goede kwaliteit en prijsverhouding, vriendelijk en betrouwbaar!

Fantastisch. Hulde aan JB parket

Het contact is meteen door de tel. al prettig, en vriendelijk. De vloer is geweldig mooi geworden. In 30 jaar is de vloer nog nooit zo mooi geschuurd. Top dus.

Helemaal top! Goed advies en weer een mooie vloer!

Wij zijn heel erg tevreden met JB vloeren. Afspraken worden nagekomen en vakwerk geleverd door Jan. Onze Jatoba vloer is geschuurd en met Skylt lak ultra mat behandeld . Prachtige moderne uitstraling. Onze vloer kan weer jaren mee. Wij zijn blij!

Geweldig resultaat

Eigenlijk hadden we de vloer al opgegeven, maar na overleg met JB Parket toch de vloer laten schuren en lakken. Geweldig resultaat en alles binnen de afgesproken termijn. We zijn er blij mee!

Topper !!!

Fijne samenwerking, top advies, vriendelijk en prachtig eindresultaat !!!

Vlot geregeld, kennis van zaken

Goede afspraken, vloer is prachtig geworden, aanrader prijs is ook nog eens concurrerend. Geen kleine lettertjes. Vaste prijs. Duidelijkheid voor iedereen

Keurig werk geleverd, ben meer dan tevreden.

Op tijd aanwezig, werk rustig en deskundig, tijd voor een kopje koffie en een babbel.

Nieuwe kamers door mooie renovatie van onze houten vloer

Prettige werkwijze en leuk contact met JB Parket.

Eerlijk, betrouwbaar en vakkundig

Jan is een vakman die weet waar hij over praat. Hij is transparant en betrouwbaar. In een soms louche wereld van beunhazen is dit echt een verademing!

Ik heb een nieuwe vloer

De afspraken maken met JB verliep bijzonder soepel.Hij doet wat hij beloofd..mijn vloer ziet er prachtig uit Het overtreft mijn verwachtingen. Alle lof voor dit team..

helemaal top, prachtig

JB Parket Ede heeft bij ons de vloer zeer professioneel aangeheeld, er is bijna niks van te zien, we hopen weer jaren te kunnen doen met de prachtige vloer.

Snelle service & mooi resultaat

De vloer had na verhuizing snel een behandeld nodig -> binnen enkele weken kon er een afspraak gemaakt worden en de vloer geeft nu na schuur- en oliebehandeling een mooie en nieuwe uitstraling!

Onze vloer boven verwachting gelakt met skylt

Onze vloer is ontzettend mooi geworden echt boven verwachting Top gedaan Bedankt JB Parket Ede

Uitstekende snelle service en kan duidelijk merken dat ze verstand van zaken hebben

Vloer is prachtig geworden!

In mijn nieuwe huis lag een mooie maar oude hard houten vloer met enorm kleurverschil door zonlicht over de jaren en met veel krassen. JB Parket Ede heeft hem weer prachtig gemaakt, je ziet niets meer van het kleurverschil en de krassen en hij is nu goed beschermd! De vloer is nu iets lichter, wat we graag wilden. En Jan is ook nog eens heel aardig. Zeker aan te raden!

Prachtig werk geleverd

JB Parket Ede heeft onze vloer weer een prachtige update gegeven en mooie nieuwe plinten geplaatst echt prachtig Super bedankt voor het advies

Prachtige vloer gekregen!

Jan heeft onze vloer een nieuw leven ingeblazen, we zijn er super blij mee! Tip: communicatie kan iets beter, en handig om aan te geven dat niet alle kleuren op voorraad zijn. Kortom: mooie vloer voor een mooie prijs!

gewoon GOED

gewoon goed doet wat hij beloofd ,ik raad iedereen JB Parket Ede aan

Prachtige vloer geworden

Jan is een echte vakman en denkt goed mee over de afwerking en de kleur, uitstekend advies heel fijne man.

Prutswerk

September 2017 de vloer laten schuren en oliën. Toentertijd bij oplevering al geconstateerd dat de vloer vlekkerig was en dit direct gemeld. Wij kregen te horen dat dat met dweilen vanzelf zou verdwijnen. De vloer vanaf begin periodiek gedweild met het voorgeschreven middel in de juiste verhouding water/middel, zonder resultaat. Ondanks een heftige discussie met meneer de Bree was deze niet bereid de vloer te herstellen, ja, pas veel later, maar toen hoefde het niet meer van ons, we waren er klaar mee. Een eerdere negatieve beoordeling alhier heb ik onder druk moeten laten verwijderen, er staan dus alleen maar negens en tienen - een enkele 1, wellicht van iemand die zich niet onderdruk heeft laten zetten -, lekker betrouwbaar. Inmiddels hebben we, circa 2 jaar na dato, een second opinion laten doen door een erkend parket specialist. Zijn conclusie: - er is begonnen met schuren van de vloer met een te fijne korrel - vloer dientengevolge niet goed geschuurd waardoor de vloer vlekkerig toont en niet glad is - naden eveneens dientengevolge niet goed geschuurd, oude laklaag hier en daar nog glanzend aanwezig - typisch gevalletje snel geld verdienen, zeker gezien de tijd en aandacht die er aan de vloer geschonken is (meneer had 's-middags ook nog een klus) - plinten niet in kleur geleverd - kosten herstel van de vloer worden geraamd op € 700 (circa 37m2) (En dat was een deal want oorspronkelijk rekent hij € 27,50 / m2) Conclusie: goedkoop is duurkoop ! Maak heldere afspraken en betaal niks als deze niet worden nagekomen. Niet tevreden, plaats dan een beoordeling alhier en laat u niet onder druk zetten deze te verwijderen.

geachte heer schalk, dank voor uw review wij hebben in 2007 uw vloer geschuurd zoals het hoort en geolied naar tevredenheid, erbij gegeven een natuurzeep waar u de vloer mee moest onderhouden, wat na een aantal weken bleek dat u veel te veel water gebruikte, wat een negatief beeld gaf aan de vloer zoals vlekken van te veel water, wij hebben u aangeboden uit coulance vanuit ons bedrijf om de vloer opnieuw te oliën, maar hier hadden jullie geen zin in, nu na 2 jaar komt u met uw verhaal, het zou u gesierd hebben om ons aanbod toen te aanvaarden dan was er nu geen probleem geweest verder wil ik niet te veel ingaan op uw verhaal maar het verhaal ligt volgens ons totaal anders jammer dat u geen gebruik wilde maken van onze coulance mvg jan de bree

Een

We kregen een betrouwbare indruk en goed advies. We zijn blij met het resultaat.

Super tevreden met de vloer

Wij zijn super blij met onze visgraat prachtig geschuurd door de mensen van jb parket ede