Vakwerk

Onze vloer was na 11 jaar echt aan een opknapbeurt toe. Wij kozen ervoor om deze door JB Parket te laten uitvoeren, omdat naast de gunstige prijsopgave ook ons eerste contact met Jan heel prettig was verlopen. We zijn echt ontzettend blij met het eindresultaat, wat een vakman, vriendelijke man en harde werker is Jan. Wij wilden graag de eiken vloer een hele andere uitstraling geven en hadden van te voren een kleur olie doorgeven aan Jan, die we er graag op wilden hebben. Gelukkig deed Jan eerst een proefstukje om ons het resultaat te laten zien. Wat van te voren mooi leek, was helemaal niet wat we wilden hebben. Jan heeft vervolgens nog wat andere kleuren laten zien en kwam uiteindelijk met een zelf gemengde kleur die we op het proefstuk gelijk prachtig vonden. We zijn Jan heel dankbaar voor zijn initiatief (en geduld) en vooral heel dankbaar voor het prachtige resultaat. We zijn er heel blij mee en krijgen heel veel positieve reacties.

Betrouwbaar en zeer deskundig.

Vanaf het eerste moment hadden wij een heel goed gevoel bij JB Parket. Zijn zeer tevreden over het geleverde resultaat en kunnen JB Parket bij iedereen aanbevelen.

Vakmanschap en eerlijk advies!

Jan heeft ons voorzien van een eerlijk en goed advies. Onze vloer is boven verwachting mooi geworden, exáct de kleur zoals ik hoopte! Zeer vriendelijk en geïnteresseerd, ik kan JB vloeren van harte aanbevelen!

Boven verwachting

De vloer is boven verwachting mooi geworden, super goed advies echt top

Eiken houten vloer als nieuw!

Onze eiken houten vloer was grijs geschilderd door de vorige bewoners. We wisten dar er een mooie eiken vloer onder de verflaag zat. De vloer is geschuurd en gelakt (skylt). We hebben er een prachtige eiken houten vloer in originele staat voor terug gekregen, heel netjes gedaan. We zijn er erg blij mee.

Goed.

Ik zal het bedrijf zeker aanbevelen bij vrienden en kennissen

Flexibel en kundig

JB heeft de vloer in ons nieuwe huis geschuurd en voorzien van een olie. Naast dat het er prachtig uitziet was het ook nog eens heel snel geregeld. We zijn erg tevreden.

Snel een mooie vloer tegen een aantrekkelijke prijs

Keurig op tijd en in no time was de vloer geschuurd en gelakt. Na de tweede dag kwam de Bree op verzoek nog even langs om een plekje bij te werken. Vriendelijk en behulpzaam.

Goed ervaren bedrijf

Ik ben zeer tevreden. Klantvriendelijk, professioneel en een goed resultaat na mijn waterschade. Prima hersteld.

Uitstekend en vakkundig

JB heeft onze zonnebloem-gele vloer opgeschuurd en gelakt tot een hele mooie blanke berkenkleur. Wij zijn zeer blij met dit resultaat.

Onze vloer ziet er weer als nieuw uit. Het zijn vaklui met goed advies. .

In goed overleg een prima resultaat

Wij hadden eigenlijk niet verwacht een nieuwe vloer te krijgen.

Voldoet aan meer dan de verwachting

Qua omzetten van offerte naar opdracht verliep het even stroef omdat de techniek ons even in de steek liet. Echter de vervulling van onze wens is ver overstegen. Een top resultaat tegen een zeer marktconforme prijs. Wij zijn zeer blij met het resultaat!

Karwei keurig gedaan. Nam alle tijd

Erg tevreden

Ze hebben mooi werk afgeleverd, de vloer is netjes geschuurd, ook de kanten zijn goed meegenomen. Ik had contact met de eigenaar en hij voert de klus ook zelf uit. Vriendelijk en geïnteresseerd en ook ervaren. Hij komt de afspraken na. Ik ben zeer tevreden en raad hem zeker aan!

Erg tevreden

Van een vloer van 24 jaar oud een prachtige vloer gemaakt heel blij mee door jb parket ede het aanbevelen waard

Vriendelijke man, komt vooraf kijken. Vakkundig advies Vloer geschuurd en geolied, Ze waren met 2 personen. Werken erg netjes. Zeer nette prijs, erg tevreden.

Prachtige vloer geworden. Goed advies van Jan . Aanrader om je vloer door hem te laten doen.

Vaklui

het contact ter plekke was prima met Jan en zoon. Ze hebben ook nog even " het podium " geschuurd en gelakt voor dezelfde prijs. Helaas kan ik er geen foto's van plaatsen....

Alsof ik een totaal nieuwe eiken vloer heb!

Ik ben enorm blij met schuren en lakken door Jan. Mijn massief eiken vloer was na ruim 17 jaar erg donker geworden en vol met vlekken her en der. Na het schuren en lakken hebben we nu weer een blanke vloer met een schitterende natuurlijke look. Hij kan weer jaren mee zo. Echt helemaal top gedaan mannen! Hartelijke groet, Chantal

Toppiieee

Komt afspraken goed na en komt op de afgesproken tijd Jan heeft bij ons de vloer geschuurd en gaf ook nog tips voor het lakken ! Wij zijn dik tevreden met het resultaat Bedankt!!!

Fantastisch geworden

Jan heeft de de vloer in de keuken opnieuw gelegd en gerepareerd prachtig en niks van te zien na het lakken met skylt Jan bedankt voor het meedenken

fantastische mooie vloer geworden

jan heeft bij ons de vloer geschuurd en in een lak gedaan skylt wat een metamorfose jan bedankt voor het advies

Niet tevreden.

Eind maart 2019 vloertje ong. (25m2) behandeld (deze is netjes), nu 5 nov 2020 eindelijk klaar!! Maar moeten wel zelf, of een ander bedrijf inhuren om de plinten weer te bevestigen daar is JBParket mee gestopt. 15 okt 2020 krijgen wij een sms dat hij stopt met plinten plaatsen die Dhr. J. een dag later zou komen plaatsen. Hier hebben wij dus anderhalf jaar op gewacht!!!!!!!! Dhr, J. de Bree zocht alleen contact met ons per sms wanneer de afspraak niet doorging, daarna moesten wij steeds contact opnemen, wanneer de vloer nu eindelijk af zou komen. Wij zijn niet tevreden over dit bedrijf, en raden hem dan ook zeker NIET aan. Op basis van de reviews bij dit bedrijf gekomen, maar in het vervolg doen wij meer onderzoek. Wij zijn echt klaar met dit bedrijf!!!!

Dag heer van asselt, wij hebben bij u de vloer geschuurd en in de olie gezet voor de aanbiedings prijs van 595 zie internet Jullie wilden nieuwe hoge plinten en dat heb ik besteld voor jullie tot dat ik de prijs had gezegd en toen hoefde het niet meer omdat jullie wilde dat het bij de prijs in zou zitten voor de 595. Dit is nooit door ons vertelt en toegezegd. Een tip aan u goed lezen en informeren wat er bij de prijs zit ( er staat duidelijk schuren en olie en verder niks ) mvg JB Vloeren Ede

Top kwaliteit geleverd

De vloer was ontzettend geel geworden en is nu een skylt lak opgezet, wat een prachtig resultaat Super meegedacht en top kerels Wim