Dank voor de tijd en moeite die je nam voor je feedback! Zoals we ook op de Bootcamp aangaven kijken we altijd wat er beter kan. Wat de massages betreft vinden we het inderdaad jammer dat we deze week niet genoeg massages konden aanbieden. We hebben ons uiterste best gedaan om er nieuwe masseurs bij te vinden, maar helaas is dat niet gelukt, mogelijk ook vanwege de vakantieperiode. Onze norm is inderdaad dat je bij vooraf geboekte massages zeker bent van een plek. Komende zomer zullen we zeker met de masseurs de vakanties beter afstemmen. Het team maakt natuurlijk ook deel uit van de groep. In principe zijn dit zeer betrokken mensen en vinden we het fijn als we net een beetje extra voor de deelnemers kunnen betekenen. Soms is het lastig in te schatten hoe iemand in de praktijk overkomt en daarom lopen nieuwe teamleden vaak enkele dagen mee. Het sociale contact met deelnemers speelt een belangrijke rol in het wel of niet voortzetten van de samenwerking. Gelukkig waren er wel andere teamleden met wie je goed contact had! De week waar jij op Bootcamp was, was er helaas een teamlid minder i.v.m. overmacht. Dit kan helaas gebeuren en daarom hadden de twee dames in de keuken het drukker dan gewoonlijk. We zullen het idee meenemen om in het vervolg ook de andere teamleden te vragen om hier en daar bij te springen. De accommodatie is 'basic', alles werkt prima maar het is niet een luxe aankleding. Soms organiseren we ook een luxere variant op een (landgoed)hotel of luxere accommodatie. Tot slot, voor wat betreft de bus, deze wordt uiteraard elk jaar gekeurd en heeft vlak voor de zomer nog een onderhoudsbeurt gehad. We houden dit goed in de gaten en de veiligheid van deelnemers en teamleden heeft absoluut onze prioriteit. We nemen je aandachtspunten mee en zijn blij dat je al met al een superweek hebt gehad. Hopelijk tot ziens. Met vriendelijke groet, Marlijn & Team The BootClub
Beste Zenzi, Dank voor je bericht. Om verwarring te voorkomen. Je bericht en klacht hebben we dezelfde dag met je teruggekoppeld en gelukkig kunnen oplossen. Lisanne heeft dit opgepakt. Je review wekt de indruk dat we een 'groot hoofdkantoor' hebben, in werkelijkheid verbindt onze telefoniste de berichten door, naar bijvoorbeeld Lisanne. Als zij op locatie werkt kan ze niet direct terugbellen. Omdat ze je vervolgens op de Bootcamplocatie trof, heeft ze niet gebeld maar dit op die dag 1 op 1 met je afgestemd. Dat is de reden dat je geen belletje kreeg van het 'hoofdkantoor'. We zijn blij te lezen dat daarna alles naar wens is gegaan.
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.