Professionele coach met haarscherp inzicht

Professionele begeleiding van jou als coach die met je meedenkt en je laat denken en je tot de kern van het probleem laat komen. Mooi hoe jezelf je pad kunt gaan bewandelen, je gesteund voelt, kunt terug vallen op je en zo tot inzichten komt die je echt verder helpen.

Openbarend

Ik kwam bij Baltasar met een vrij breed pakket aan issues. Door de sessies heen hebben zich meerdere gebeurtenissen voorgedaan, die mijn groei als persoon hebben gekenmerkt en waar Baltasar een grote bijdrage aan heeft geleverd. Ik voelde me vooral erg begrepen en hij kon me door de juiste vragen prikkelen om dingen naar boven te halen die ik wel met mensen zou willen bespreken, maar niemand simpelweg zou kunnen snappen zonder een mening te vellen. Baltasar kan dit heel goed en was voor mij een veilige omgeving waar ik alles kon zeggen en bespreken. Erg aan te raden, of je nu met problemen in het heden, pijn uit het verleden of zorgen over de toekomst zit.

Zeer fijne coach

Balthasar kwam op mijn pad doordat ik moeite had met afsluiten van zaken uit het verleden en de hoge eisen die ik gewoonlijk aan mijzelf stel. Balthasar stelt goede kritische vragen en neemt geen genoegen met het eerste antwoord dat je geeft. Hij heeft mij geleerd mijn eigen richting uit te stippelen en daarin mijn gevoel te volgen. Ik zie beter het verschil tussen het rationele en hetgeen wat ik voel. En heb geleerd meer op dat laatste te vertrouwen. Ik herken mijn patronen beter en heb met zijn hulp stappen gezet in de goede richting. Bedankt voor de prettige begeleiding!

Oprecht en warm persoon

Baltasar is een warm persoon en ik voelde mij meteen op mijn gemak bij hem. Hij kan zich goed afstemmen op degene die hij voor zich heeft. Tijdens de coaching stelde hij goede vragen en confronteerde mij waar nodig zodat ik nieuwe inzichten kreeg en realiseerde dat ik meer op mezelf mag vertrouwen. Daarnaast bracht hij ook veel humor mee waardoor ik soms echt hard heb zitten lachen daar. Die afwisseling ervaarde ik als heel prettig. Hij wilt je oprecht verder helpen en dat is voelbaar.

• Resultaat

Baltasar gaf mij concrete adviezen en opdrachten waar ik mee verder kan

Samen met Baltasar ben ik op zoek gegaan naar wat ik nodig heb om beter in mijn vel te zitten. Tijdens onze coachingsessies bood Baltasar een luisterend oor, gaf hij richting aan mijn gedachten, confronteerde hij mij met mijn aannames en gaf hij concrete adviezen en opdrachten waar ik mee verder kan. Dat deed hij op een hele fijne manier, met een open houding, zonder oordeel, maar wel met kritische blik. Daardoor voelde ik mij gesteund en werd ik aangemoedigd om meer vertrouwen te hebben in mezelf. Baltasar heeft me geholpen mijn sterke eigenschappen te ontdekken en me daarop te focussen. Daarnaast heb ik geleerd me te richten op de dingen die ik zelf leuk vind om te doen en mensen om me heen te verzamelen die voor mij belangrijk zijn. Daardoor zit ik nu een stuk beter in mijn vel en voel ik ook vertrouwen dat ik dat gevoel kan behouden in de toekomst.

• Resultaat N.v.t.

Tevreden!

Baltasar weet een veilige omgeving te creëren waardoor je je erg op je gemak voelt. Hij geeft goede tools waarmee je aan de slag kunt gaan en waar je echt iets aan hebt. Ik ben zeer tevreden!

• Resultaat

Iedereen zou een Baltasar moeten hebben.

Fijn persoon om mee samen te werken. Was het overzicht totaal kwijt, en Baltasar heeft mij geholpen deze weer terug te vinden. Heel blij met het eindresultaat, en de handvaten die hij mij hiervoor heeft gegeven.

• Resultaat

Balans tussen inspanning en ontspanning!

Drukke baan, het kan altijd beter, de lat ligt altijd (te) hoog, co-ouder, veel verantwoordelijkheid, control freak, behoefte aan rust in mijn hoofd, ..... zomaar wat opmerkingen die mij uiteindelijk bij Baltasar brachten. Ik heb Baltasar ervaren als een warme persoonlijkheid, een objectieve luisteraar en een kritische vragensteller. Gericht op het creëren van eigen inzicht waar je vervolgens concreet mee aan de slag kunt. Bewust worden van ingesleten (denk)patronen en gewoontes en daar vervolgens op acteren om tot een betere balans tussen inspanning (/stress) en ontspanning (/rust) te komen. Want stress kan je veel brengen, maar je moet het wel kunnen loslaten! Baltasar heeft een plan, maar laat ruimte voor een andere invulling wanneer daar behoefte aan is. Niet alleen een aardige kerel om tegen aan te kletsen, maar zeker ook een vakman die het doel voor ogen houdt en hierop reflecteert.

• Resultaat

Ik vind Baltasar erg professioneel en daarbij een oprecht warm persoon.

Hij heeft mij goed geholpen in mijn strijd om niet opnieuw in een burn-out te eindigen. Het ging hierbij om werkstress, scheidingsissues en het gezondheidsprobleem van mijn dochtertje. Hij was daarbij flexibel in zijn aanpak en creatief. Ik kan hem iedereen aanraden!

• Resultaat

Persoonlijke aandacht met heldere visie

Baltasar weet de juiste vragen te stellen om je aan het denken te zetten. Ook over bepaalde denkbeelden of patronen. Hij heeft oprechte interesse en is realistisch. Bij mij was de conclusie dat ik eerst andere stappen moet ondernemen om vooruit te kunnen. Niet direct waar ik bij hem voor kwam, maar duidelijk de beste weg.

• Resultaat

Precies wat ik nodig had

Dankzij Baltasar heb ik het duwtje in de rug gekregen om een aantal veranderingen in mijn leven in gang te zetten, van enkele kleine t/m een aantal grote. Je moet het zelf doen natuurlijk, maar met behulp van Baltasar kreeg ik inzicht waar te beginnen, waarom die volgorde het meest logisch was en heb ik uiteindelijk in relatief korte tijd al goede en belangrijke stappen kunnen zetten.

• Resultaat

Ik ben zeer tevreden over de begeleiding van Baltasar. Door onze gesprekken heb ik nu weer balans gevonden tussen werk en privé. Baltasar is zeer betrokken en altijd bereikbaar wanneer je hem nodig hebt.

• Resultaat

door goed te luisteren, doorziet Baltasar precies de juiste pijnpunten

Ik heb een hele positieve ervaring en door mij veel te laten praten, waren er duidelijke inzichten. De handvaten die ik kreeg, daar kon ik echt wat mee. Daar heb ik veel aan gehad. Die waren overzichtelijk, duidelijk en niet te veel, zodat ik dit gelijk in praktijk kon toepassen. Ik weet zeker dat ik geen nieuwe baan had durven nemen, als ik niet in gesprek was met Baltasar. Fijn persoon om mee te praten. Ik had het gevoel dat ik alles kon zeggen, dat er geen drempel was.

• Resultaat

goed gevoel en goede tips

goede belangstelling en advies op maat

• Resultaat

Erg fijne ervaring. Baltasar is betrokken en heeft me op een directe manier kunnen helpen.

Na een zeer directe maar prettige kennismaking ben ik Baltasar gaan samenwerken. Zo voelde het ook, meteen vanaf het begin. Hij heeft me goed kunnen helpen mijn doelen weer even helder te hebben, die door de jaren wat verwaterd waren en niet meer boven aan het lijstje stonden. Dit heeft hij ook op een nuchtere manier kunnen aanbieden, met een no-nonsense aanpak en directe adviezen of opdrachten. Ik kan het iedereen aanraden. Ontzettend bedankt Baltasar!

• Resultaat

Laurens, mooie vent en dank voor jouw woorden! Fijn dat ik met jou deze periode heb mogen oplopen. Heb het goed!

Super fijn geholpen door Baltasar! Ik ben bezig met het opzetten van mijn eigen bedrijf. Hij heeft alles heel helder, met veel positiviteit en veel geduld uitgelegd. Heel blij met zijn hulp!

• Ervaring met: Lifecoaching

Baltasar heeft mij om mijn verzoek begeleid bij een onderwerp dat normaal gezien buiten zijn 'core-business' valt. De precisie waarmee hij het vooronderzoek verricht om precies te weten waar de grootste uitdagingen liggen is kenmerkend voor de mens/coach die hij is. Altijd perfectionistisch, betrouwbaar en empathisch, ik kan Baltasar van harte aanbevelen als coach/trainer, ook wanneer je vraag niet over vitaliteit of stress gaat. Sam Henke

• Ervaring met: Lifecoaching

Fijne gesprekken gehad. Hij is eerlijk en oprecht. Je bouwt toch een band op. hij heeft me goed op weg geholpen.

• Ervaring met: Vitaliteitscoaching

Baltasar luistert goed, kan zich goed inleven en geeft goede adviezen.

• Begeleiding

Zeer prettig gesprek gehad. Ook al kende hij mij totaal niet, toch heeft hij mij weer in de goede richting kunnen duwen.

• Ervaring met: Lifecoaching

Ik ging voor vitaliteitscoaching maar mijn probleem lag ergens anders. Dit is mooi naar de oppervlakte gekomen mbv Baltasar. Fijne goede gesprekken gehad.

• Ervaring met: Vitaliteitscoaching

Baltasar is een zeer gedreven en fijne coach, hij heft me echt supergoed geholpen in het stellen en behalen van doelen . Voor ben je een Topcoach

• Ervaring met: Vitaliteitscoaching

Baltasar is in mijn mening een zeer bedreven en geode coach, ik zal m,n leven lang baat hebben bij bepaalde trainingen en tips die ik van hem geleerd heb. Balatasar is een Top coach in mijn ogen.

• Ervaring met: Lifecoaching|Vitaliteitscoaching

Baltasar weet de sessies zodanig te houden dat je echt je hart kan luchten. Er zit best wel tijd tussen de sessies, en omdat hij geen enkel ondewerp uit de weg gaat lijken die sessies geen verband te hebben, je hebt wel altijd iets anders om over te praten. Maar dat is schijn, hij weet uitstkend de rode draad te herkennen, je goed te profileren en passende tips te geven die je eigenlijk met plezier en success opvolgt. Hier heb je echt wat aan.

• Ervaring met: Vitaliteitscoaching

Het waren fijne gesprekken die me hebben laten inzien dat ik ook keuzes voor mezelf mag en kan maken, zonder altijd aan anderen te denken. Hoe liever ik voor mezelf ben (en dus niet altijd voor anderen), hoe meer energie ik heb en meer rust ik krijg in mijn hoofd. Ik durf nu bewustere keuzes te maken en daar gaat mijn eetgedrag in mee.

Over Baltasar Tieskens

Samen werken aan jouw wens: Een energieker leven met meer rust in je hoofd. // Van hoge pieken en diepe dalen, naar meer balans.