Megatevreden met het resultaat

Als je op zoek bent naar een websitebouwer die snel op je vragen reageert, je designs 1 op 1 namaakt en professioneel, adequaat en vlot handelt, dan moet je bij Balster Webdesign zijn. We zijn enorm blij dat we voor hen gekozen hebben. Onze nieuwe websites zien er prachtig uit, en ze zijn niet te onderscheiden van de designs die we in Adobe XD hebben gemaakt. Onze collega's en klanten zijn ook erg blij met het resultaat. Ik weet niet veel dingen zeker maar een ding ben ik van overtuigd: als ik weer een website laat maken, schakel ik sowieso Erik in. Ik kijk terug op een erg prettige samenwerking.

Super klantgericht, denkt goed met je mee

Ik werk nu ongeveer 1 jaar samen met Erik Balster en de samenwerking bevalt uitstekend. Voor Bloemetje Bezorgen is het belangrijk dat we een webshop hebben die snel en gemakkelijk te bedienen is. Daar denkt Erik goed in mee. Bovendien is hij goed te bereiken voor het geval er een keertje iets aan de hand is, bijvoorbeeld een storing. Ook wordt er pro-actief gewerkt aan de continue verbetering van de website. Ik kan Erik dan ook van harte aanbevelen.

oplossingsgericht meedenken

Een standaard webshop bouwen kunnen er veel. Echter een webshop met speciale wensen en koppelingen met een eigen CRM systeem wordt een geheel ander verhaal. Erik Balster inventariseerde onze speciale wensen en eisen zeer goed en kwam met passende en werkende oplossingen. Tevens gaat hij zelf op zoek naar passende externe partijen om de eisen en wensen te kunnen realiseren. Het belangrijkste voor ons is wel de directe manier van communicatie en overleg. (geen gedoe mat portals, waar je vervolgens eeuwig wacht op antwoord). Erik Balster gaat echt NAAST de klant staan, wat zeer prettige werkt.

Enorm snel schakelen en prettige samenwerking

Erik heeft voor ons een nieuwe website gebouwd die volledig naar tevredenheid is opgeleverd. Om eventuele aanpassingen achteraf toe te passen was een kort telefonisch overleg voldoende om dit te realiseren. Erik is een betrokken partner die verstand van zaken heeft en weet waar hij over praat. Echt een aanrader wanneer een nieuwe website of webshop nodig is!

Zeer tevreden met de website!

Erik weet wat hij doet en waar hij het over heeft, hij wist de wensen en gedachten perfect om te zetten in een nieuwe website voor Zwembadinspecties.nl.

Professionele klantgerichte club

Heel mooi en gedegen werk geleverd. Alles keurig op tijd af en veel geduld getoond met de ingebruikname van zowel de website en Elementor. Goed meegedacht en bleven net zo lang betrokken en behulpzaam tot we alles zelf onder de knie hadden. Chapeau!

Snelle service met mooi resultaat!

Erik heeft voor ons een mooie website gebouwd, waar wij heel blij mee zijn! Heeft duidelijke uitleg gegeven over hoe we zelf zaken kunnen aanpassen. Maar als we er zelf niet (snel genoeg) uitkomen, regelt Erik het voor ons. Snel en hij heeft aan een half woord genoeg!

Super blij dat ik Erik in de arm heb genomen!

Mijn business coach had mij naar Erik doorverwezen. Ik ben haar hier erg dankbaar voor, want wat ik wilde is in korte tijd op een hele prettige manier gerealiseerd. En eigenlijk nog veel meer dan dat! In mijn eerste contact met Erik maakte hij een blogpagina voor mij aan, zonder iets in rekening te brengen. Dat vond ik erg sympathiek van hem en het zag er ook erg goed uit wat mij zeker overtuigd heeft om verder met hem in zee te gaan. Ik heb mijn volledige website opnieuw door hem laten bouwen en hoewel dat even slikken was heb ik daar geen minuut spijt van gehad. Erik heeft hierover heel duidelijk gecommuniceerd en een prima prijs geoffreerd. Binnen korte tijd was alles klaar en een paar verbeterpunten heeft hij ook heel snel opgepakt. Daarnaast heeft hij hele duidelijke instructie video's voor me gemaakt en ben ik heel blij met de keuze voor Elementor om de Wordpress site zelf aan te kunnen passen. Ik kan Erik aan iedereen aanbevelen die een goed advies, een goed werkende site waar je zelf je aanpassingen gemakkelijk in kan doen en een prettige communicatie belangrijk vindt!

De ondersteuning van Erik is snel en bijzonder compleet. We zijn erg blij met de nieuwe site, het bedieningsgemak, de verandermogelijkheden / flexibiliteit en de hulpvaardigheid van Erik, ook na de lancering.

• Bedrijfsnaam: De Family Factory

Prettige samenwerking, snelle reactie op vragen, mooi eindresultaat! Erik is een fijn persoon om mee te werken, ik raad Erik dan ook aan iedereen aan!

• Bedrijfsnaam: outletkopen.nl

Erik is zo'n professional die je er graag bij wilt hebben. niet alleen vanwege zijn fijne persoonlijkheid. Erik is duidelijk, helder, betrouwbaar en kundig. Hij communiceert ook goed naar interne klanten en houdt zich aan zijn afspraken. Ik ben heel blij dat ik Erik heb ontmoet en kan hem aan een ieder aanraden!

• Bedrijfsnaam: Nieuwetijdskind Magazine

• Bedrijfsnaam: onder het mes

Erik is zeer klantgericht en gedreven om ervoor te zorgen dat aan alle verwachtingen wordt voldaan. Wat ik erg prettig heb ervaren is dat hij mij ook op weg heeft geholpen om zelfstandig dingen voort te zetten. Dat vind ik echt een toegevoegde waarde!

• Bedrijfsnaam: Atelier de Wevershoek

• Eindresultaat

Prima service. Erik weet snel een bestaande site om te bouwen naar de huidige technische mogelijkheden.

• Bedrijfsnaam: TopThaiThuis

Erik onze ervaring: Ik denk dat communicatie vooral in een eerste gesprek met de klant (wij ) op zich goed was. Echter bij de eerste opzet van website verbaasden wij ons over de algehele verandering van de site. Dit was niet onze bedoeling. Na opnieuw gesprek en mailwisselingen heb je naar onze mening heel goed werk verricht. Het geheel ziet er zeer goed uit. We krijgen veel positieve reacties. Conclusie: zeer tevreden , maar luister en handel naar wat een klant wil. Maak het tijdens het gesprek visueel laat het zien met voorbeeld website en/of schetsen.

• Bedrijfsnaam: Camping Het Klaverblad

Luistert goed naar de wensen. Reageert snel

• Bedrijfsnaam: Hotel Grand Canal

Accuraat en professioneel. We hadden de opdracht om snel een goed uitziende website in de lucht te krijgen. Zelf konden we dat niet. Voor deze opdracht hebben we Erik gevraagd om dit te doen. En met succes. Knap werk! Sterke punten: Snel handelen. Tussentijden problemen we direct aangepakt. Terugkoppeling van afgeronde acties.

• Bedrijfsnaam: Global Entrepreneur Week Regio Zwolle

Ik heb Erik leren kennen tijdens onze samenwerking bij Positie1, een online marketingbureau. Daarnaast heb ik hem zelf ook al eens ingehuurd voor werkzaamheden. Hij is zeer prettig om mee samen te werken. Betrouwbaar, flexibel en met kennis van zaken!

• Bedrijfsnaam: Content Media

Super blij met onze nieuwe website die Erik heeft gemaakt!

• Bedrijfsnaam: Breast&Style

Erik werkt al enige jaren voor Positie1 en haar opdrachtgevers. Hij is uiterst betrouwbaar persoon, met brede kennis op het gebied van online marketing. En prettig om mee samen te werken.

• Bedrijfsnaam: Positie1