Filters

8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Alles is naar behoren uitgevoerd zelfs nog een wijziging aangebracht tijdens de montage in overleg e de waele

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van de Zeeuwse Verwarmings Unie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de werkzaamheden werden uitgevoerd (vanaf melden tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de werkzaamheden?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Zeeuwse Verwarmings Unie aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 1
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Een opmerking: over mijn rekening,er staat als er binnen 14 dagen betaald wordt dan mag je een bepaald percentage aftrekken. Ik betaal binnen dat tijds bestek maar bij het percentage op de rekening is niets ingevuld. Als je toch niets krijg laat dat dan vervallen op de rekening dit schept alleen maar verwarring.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van de Zeeuwse Verwarmings Unie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de werkzaamheden werden uitgevoerd (vanaf melden tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de werkzaamheden?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Zeeuwse Verwarmings Unie aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van de Zeeuwse Verwarmings Unie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de werkzaamheden werden uitgevoerd (vanaf melden tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de werkzaamheden?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Zeeuwse Verwarmings Unie aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 1
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van de Zeeuwse Verwarmings Unie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de werkzaamheden werden uitgevoerd (vanaf melden tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de werkzaamheden?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Zeeuwse Verwarmings Unie aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 1
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

opmerking: lees reparatie als plaatsing nieuwe cv installatie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Zeeuwse Verwarmings Unie bij de reparatie die onlangs via ons is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Zeeuwse Verwarmings Unie aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

keurig correct en deskundig

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Zeeuwse Verwarmings Unie bij de reparatie die onlangs via ons is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Zeeuwse Verwarmings Unie aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

prima service

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van Zeeuwse Verwarmings Unie bij de reparatie die onlangs via ons is uitgevoerd?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de reparatie werd uitgevoerd (vanaf moment van melding tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de reparatie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Zeeuwse Verwarmings Unie aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)

Bedrijfsgegevens

Energiestraat 12

4538BZ Terneuzen

06-46702891

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.