Filters

10

Behulpzaam personeel

Klantvriendelijk en snelle service

  • Aanbevelen? Ja
8

goede werk.

Het werk was goed.

  • Aanbevelen? Ja
8

vakmanschap

Afwerking was prima en netjes.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede en gemotiveerde medewerkers

Afspraak is afspraak. Zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
10

Vakmensen

Vriendelijke en goede medewerkers. Problemen met de nieuwe thermostaat vlug en goed opgelost. Meer dan tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

ECHT SUPERGOED

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van de Zeeuwse Verwarmings Unie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de werkzaamheden werden uitgevoerd (vanaf melden tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de werkzaamheden?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Zeeuwse Verwarmings Unie aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van de Zeeuwse Verwarmings Unie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de werkzaamheden werden uitgevoerd (vanaf melden tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de werkzaamheden?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Zeeuwse Verwarmings Unie aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

we hadden na 1 dag al een nieuwe kachel Super

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van de Zeeuwse Verwarmings Unie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de werkzaamheden werden uitgevoerd (vanaf melden tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de werkzaamheden?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Zeeuwse Verwarmings Unie aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 1
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Binnen 1 week was alles geregeld, van ketel kiezen tot het plaatsen. Zelfs het maken van een wasmachine aansluiting was geen enkel probleem.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van de Zeeuwse Verwarmings Unie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de werkzaamheden werden uitgevoerd (vanaf melden tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de werkzaamheden?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Zeeuwse Verwarmings Unie aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik werd snel en vriendelijk geholpen, deskundig en alles netjes opgeruimd, de nieuwe CV ketel werkt prima zou zeker ZVU aanraden aan mijn vrienden en kennissen nogmaals bedankt :)

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van de Zeeuwse Verwarmings Unie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de werkzaamheden werden uitgevoerd (vanaf melden tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de werkzaamheden?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Zeeuwse Verwarmings Unie aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Super ervaring, heb maar 1 vraagje eigenlijk. Wanneer gaan jullie eindelijk de factuur sturen ?

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van de Zeeuwse Verwarmings Unie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de werkzaamheden werden uitgevoerd (vanaf melden tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de werkzaamheden?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Zeeuwse Verwarmings Unie aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 1
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

vraag 3 omdraaien, zeer weinig moeite is 10 is logischer

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van de Zeeuwse Verwarmings Unie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de werkzaamheden werden uitgevoerd (vanaf melden tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de werkzaamheden?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Zeeuwse Verwarmings Unie aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

We zijn erg snel geholpen en goed advies gekregen

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van de Zeeuwse Verwarmings Unie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de werkzaamheden werden uitgevoerd (vanaf melden tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de werkzaamheden?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Zeeuwse Verwarmings Unie aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van de Zeeuwse Verwarmings Unie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de werkzaamheden werden uitgevoerd (vanaf melden tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de werkzaamheden?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Zeeuwse Verwarmings Unie aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 1
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

nieuwe ketel is vlot geïnstalleerd, maar ik zou het op prijs stellen als de Zwse Verw.Unie uit klantvriendelijkheid nog eens bij me zou langskomen om ter plekke met mij alles nog eens door te nemen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van de Zeeuwse Verwarmings Unie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de werkzaamheden werden uitgevoerd (vanaf melden tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de werkzaamheden?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Zeeuwse Verwarmings Unie aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Gemaakte afspraken worden nagekomen. Klantvriendelijke medewerkers en goede service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van de Zeeuwse Verwarmings Unie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de werkzaamheden werden uitgevoerd (vanaf melden tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de werkzaamheden?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Zeeuwse Verwarmings Unie aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Beste, Over de montage ben zeer tevreden, de medewerkers hebben goed hun werk gedaan!! Echter over de verkoper ben ik niet zo te spreken de heer Pim Schellekens. eerste instantie had hij de mail over het hoofd gezien, met excuus dat het heel erg druk was. Kan gebeuren dacht ik, 2 weken later is hij op bezoek gekomen om de offerte met ons te bespreken. Hij gaf aan het dezelfde week nog te mailen, helaas na twee weken nog niks ontvangen. Ik heb maar opgebeld, uiteindelijk de offerte ontvangen. Alles getekend terug gestuurd, weer bijna 2 weken moeten wachten. Maar weer eens gebeld met de heer Pim, met het verzoek dat ik snel mijn ketel wil hebben. Meneer beloofde mij een paar datums, maar de planner zou contact op nemen. Tot mijn frustratie na twee weken weer moeten bellen, met de vraag waarom het allemaal zolang moet duren. Al met Al heeft het 7 a 8 weken geduurd, daar ben ik dus absoluut niet tevreden over. Met vriendelijke groet, Anouk Linting

  • Aanbevelen? Nee
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van de Zeeuwse Verwarmings Unie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de werkzaamheden werden uitgevoerd (vanaf melden tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de werkzaamheden?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Zeeuwse Verwarmings Unie aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Levertijd van 10 maanden veel te lang en geen goede communicatie hierover. Diagnose slechte capaciteit keuken tapwater verkeerd.

  • Aanbevelen? Nee
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van de Zeeuwse Verwarmings Unie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de werkzaamheden werden uitgevoerd (vanaf melden tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de werkzaamheden?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Zeeuwse Verwarmings Unie aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 5
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van de Zeeuwse Verwarmings Unie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de werkzaamheden werden uitgevoerd (vanaf melden tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de werkzaamheden?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Zeeuwse Verwarmings Unie aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van de Zeeuwse Verwarmings Unie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de werkzaamheden werden uitgevoerd (vanaf melden tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de werkzaamheden?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Zeeuwse Verwarmings Unie aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van de Zeeuwse Verwarmings Unie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de werkzaamheden werden uitgevoerd (vanaf melden tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de werkzaamheden?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Zeeuwse Verwarmings Unie aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 1
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

We zijn keurig en vlgs afspraak goed geholpen door twee keurige monteurs

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van de Zeeuwse Verwarmings Unie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de werkzaamheden werden uitgevoerd (vanaf melden tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de werkzaamheden?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Zeeuwse Verwarmings Unie aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 1
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Accuraat , efficiënt , klantvriendelijk ,kwaliteitsgericht

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van de Zeeuwse Verwarmings Unie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de werkzaamheden werden uitgevoerd (vanaf melden tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de werkzaamheden?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Zeeuwse Verwarmings Unie aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
  • Hoeveel moeite kostte het u om de reparatie uitgevoerd te krijgen? (1= zeer weinig moeite, 5= zeer veel moeite) 1
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van de Zeeuwse Verwarmings Unie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de werkzaamheden werden uitgevoerd (vanaf melden tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de werkzaamheden?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker?
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Zeeuwse Verwarmings Unie aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

In eerste instantie , zeer slecht bereikbaar. Gebeld meerdere malen. 16.15 uur was niemand bereikbaar. Dan naar de storingsdiens gebeld. Dame die daar zit, zit niet de juiste plaats. Absoluut niet klantvriendelijk. Volgende dag gebeld en een en ander gemeld, daarna verliep het zeer goed !

  • Aanbevelen? Ja
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de dienstverlening van de Zeeuwse Verwarmings Unie?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de termijn waarbinnen de werkzaamheden werden uitgevoerd (vanaf melden tot uitvoering)?
  • Hoe tevreden bent u over het resultaat van de werkzaamheden?
  • Welk rapportcijfer geeft u voor de manier waarop u bent behandeld door de medewerker? N.v.t.
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u Zeeuwse Verwarmings Unie aanbeveelt voor deze activiteit? (1= zeer onwaarschijnlijk, 10 zeker wel)

Bedrijfsgegevens

Energiestraat 12

4538BZ Terneuzen

06-46702891

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.