Filters

10

heel goed

medewerker waren vriendelijk en correct medewerkers gingen niet weg vooraleer alles correct werkte en afgehandeld was,dit gaf mij een veilig gevoel

  • Aanbevelen? Ja
10

Deskundig

Wij hebben een elektrische boiler door de ZVU laten installeren. Dit is op een deskundige vlotte wijze gerealiseerd.

  • Aanbevelen? Nee
9

alles is volgens afspraak verlopen

Goed en vakkundige plaatsing van mijn nieuwe cv ketel

  • Aanbevelen? Ja
9

Zorgeloos een nieuwe ketel

Volgens afspraak zijn de monteurs gekomen om de nieuwe ketel te plaats. Zij deden dit op een prettige en professionele manier. Enig minpuntje (vandaar een 9) was dat de nota in eerste instantie te hoog was maar dit is later wel zonder problemen gecorrigeerd.

  • Aanbevelen? Ja
1

Een firma met incompetente monteurs, niet meedenkende medewerkers en geen empathie naar de klant

In september 2024 kwam er een ZVU monteur bij me langs om jaarlijks onderhoud te verrichten. Ik zat gewoon thuis op mijn kantoortje te werken boven, waar ook de ketelkast is. Na enige tijd hoorde ik een hard gebonk. Ik ging kijken en de monteur was met een baco hard op mijn warmtewisselaar aan het slaan. Mijn collega's vergeten dit altijd zei hij. Dit is nodig om hem schoon te krijgen. De afdrukken van de baco stonden in het metaal van de wisselaar. Hij verder alles nagekeken en weer dichtgemaakt. Nieuw plakkertje erop en mijn ketel was weer helemaal perfect zei hij. Een paar maanden later kreeg ik bij het aanzetten een storing, op de ketel stond 6a. Ik gebeld op zondag, maandag zou er een monteur komen. Die kwam ook en heeft naar de ketel gekeken. Ik zat tussen de middag te eten toen hij naar beneden kwam om zijn bon af te laten tekenen. Daarop stond "wisselaar vervangen"of "nieuwe ketel kopen". Later op de dag dacht ik, ïk heb toch garantie op de wisselaar. Dus ik Nefit Nederland gebeld en wat blijkt mijn wisselaar kon onder garantie vervangen worden, kosteloos. Waarom moet ik dat checken ipv de ZVU. Met ZVU gebeld en even later werd ik terug gebeld met de mededeling : ja hoor u heeft garantie. Fixed four komt dat namens Nefit bij u uitvoeren. Na het maken van een afspraak komt er een monteur voorgereden in een Bosch auto en die kijkt naar mijn ketel. Hij haalt de bovenplaat van de wisselaar en maakt een foto van het binnenwerk. Hij laat mij zien dat de wisselaar schoon is. Hij zegt, storing 6a, betekent dat de ionisatiepen vervangen moet worden. (waarom wist de ZVU monteur dit niet). Na drie kwartier is alles rond en de monteur van Bosch vertrekt. Ik google nog eens op storing Nefit 6a en inderdaad, daar zie ik als leek staan dat dat de ionisatiepen is die vervangen moet worden. Op de site claimt de ZVU deskundige monteurs te hebben. Nou bij mij zijn er twee geweest die volledig incompetent waren en onvriendelijk. Als toetje kreeg ik een rekening van 277 Euro.

  • Aanbevelen? Nee
10

Snel gedaan

Nieuwe ketel geplaatst in iets meer dan een halve dag. Oude netjes afgevoerd. Afvoer door vloer/plafond en aangesloten op afvoer in badkamer. Netjes bevestigd. Uitleg over nieuwe ketel toen deze in gebruik was.

  • Aanbevelen? Ja
8

Professioneel

Professionele aanpak van offerte tot installatie en uitleg door monteurs.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vakkundig werk gedaan.

De medewerkers kwamen mooi op tijd en waren beleefd en vriendelijk. Hebben de CV ketel goed en snel geplaatst. Ook de radiatoren ontlucht. Alles mooi opgeruimd. Prima werk gedaan.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede ervaring

Nadat mijn ketel net voor de kerst werd afgekeurd moest er snel worden gehandeld maar binnen 1 dag hing er een nieuwe ketel op

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Vriendelijke en snelle installatie van onze nieuwe gas-cpmbiketel

  • Aanbevelen? Ja
10

snelle en goede service, ervaren monteurs,goede voorlichting

Omdat wij toe waren aan een nieuwe cv ketel hebben wij na jaren ervaring met de zvu,wederom beslist hier een ketel door te laten plaatsen. Na het bepalen wat voor type en merk het zou worden is deze keurig geplaatst binnen de termijn die was afgesproken. Wij zijn zeer te spreken op de manier waarop dit gedaan is,zoals wij al hadden verwacht,aangezien wij nog nooit problemen ondervonden hebben met dit bedrijf.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Supersnelle en vakkundige levering en plaatsing van de nwe cv.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede service

Verkoper cv ketel was wat gladjes. Uitvoerders waren top

  • Aanbevelen? Ja
8

Geweldige service

Geweldige service

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel goede en snelle service

Toen ik een storing melde waren ze vlug ter plaatse ze konden het eerst niet verhelpen maar smiddags kwamen ze het alsnog fiksen. Met vriendelijke groet . Jan verduijn.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed en duidelijk montage

Monteur was zeer deskundig in haar werk. Prima .

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede en accurate dienstverlening tegen een acceptabele prijs.

Zeer positief.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed geholpen

Woensdag na jaarlijkse controle ketel afgekeurd monteur gelijk contact gehad met de verkoop afdeling na supersnel een offerte te hebben gekregen donderdag middag al een nieuwe ketel geplaatst door twee vakmensen. Gelukkig kunnen we weer een poos vooruit nu.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Werkt goed

  • Aanbevelen? Ja
8

Redelijk

Tot 2xtoe een contactje van de ventilator niet goed aangesloten. , zodat er geen warm water kwam. Pas bij de 3e monteur was het goed Wel goed was dat de monteurs. snel kwamen

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer goed

ZVU is al 30 jaar mijn vaste onderhoudsfirma voor de CV-ketel en tevens mijn vaste leverancier voor nieuwe ketels.

  • Aanbevelen? Ja
8

Vakkundige plaatsing

Prima jonge vakvrouw. Snel en vakkundig. Het is wel jammer dat de plaatsing in november pas gebeurde. Ik had er al om gevraagd in maart. De factuur was er wel binnen 2 dagen.

  • Aanbevelen? Ja
4

dubbel gevoel

belde omdat we storing hadden en ze zouden de zelfde dag komen, maar na 48 uur nog niemand, dan de storing dienst gebeld, die dan wel zijn gekomen. en de volgende dag ketel toch kapot en gebeld de maandag morgen ze zouden die dag komen om 16.00 uur nog eens gebeld komt er misschien nog iemand, ze zei ze zijn op pad de monteur komt eraan, geen monteur meer gezien die dag, de volgende dag was er wel een monteur. maar degene die de nieuwe ketel kwamen plaatsen, was dan weer prima. daarom een dubbel gevoel.

  • Aanbevelen? Ja
10

Nette offerte , ketel snel geleverd en geplaatst.

Ketel netjes geplaatst en oude ketel afgevoerd .

  • Aanbevelen? Ja
7

Het had allemaal wat vlotter gemogen.

Mijn eerste mail was op 4 oktober. In de offerte zat een verkeerde link waardoor er wat verwarring ontstond. Daarna duurde het nog een week voordat ik antwoord kreeg. En toen moest er nog een een planning voor de plaatsing worden gemaakt. Uiteindelijk is de nieuwe CV ketel pas 27 november geplaatst. De monteurs waren ruim op tijd. Toen ik terug kwam van mijn werk s’middags was alles keurig opgeruimd. Kortom ik ben blij met mijn nieuwe ketel alleen had het voor mij wat eerder gemogen.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Energiestraat 12

4538BZ Terneuzen

06-46702891

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.