Eenmaal begonnen werd het probleem vakkundig opgelost.

Heb wel een tijd moeten wachten voor het probleem was opgelost.

goed, kan beter

Als de waterkraan boven gebruikt wordt, is dat te horen beneden. Het geluid komt van de leidingen maar is zeer hinderlijk. Verder geen klachten hoewel de uitleg van de thermostaat erg kort was terwijl de gebruiksaanwijzing ook voor een leek veel te beknopt is.

Betrouwbaar bedrijf en prima kwaliteit

Voor de aanleg van een nieuwe CV ketel en airco hebben we goed advies gekregen. Het werk is conform afspraak uitgevoerd ziet er keurig uit.

tevreden met de plaatsing van nieuwe cv ketel

enthousiaste vrouwelijke jonge monteur en leerling plaatsten in de namiddag de cv ketel. Vriendelijkheid en spontaniteit voelden direct eigen, Ze waren een hecht team die wisten wat ze aan het doen waren en de manier waarop ze sturing gaf aan haar leerling waren zeer positief . Bewonderenswaardig hoe ze op het dak klom. Houd die mensen in ere zou ik zeggen. Ze komen mij zeer sympathiek en gewoon over. Goede schakels in jullie bedrijf.

Vriendelijk en goede service

Nieuwe CV ketel laten plaatsen. Deze werd snel en kundig geïnstalleerd , ook de na-service was prima. Kortom; de procedure is netjes afgewerkt.

Vakkundige en vriendelijke werknemers

Ivm aanschaf van een nieuwe cv-ketel tevoren e.e.a. telefonisch doorbesproken met ZVU, dhr. Dam. Omdat de (echt) oude ketel (24 jaar) kuren begon te krijgen, waarbij ik hulp inriep en het euvel werd verhopen, bleek een laatste ingreep een te dure grap te worden. Met het oog op de aanschaf van een nieuwe ketel, werd voor die laatste controle en werkzaamheden geen rekening opgemaakt. De werknemers die de nieuwe ketel kwamen installeren, waren zeer vriendelijk en hebben netjes gewerkt. Alles was naar teverdenheid. Dank jullie wel.

Vlotte installatie en plaatsing van cv ketel

Plaatsen ging vlot en zonder problemen. Na plaatsen en ingebruikname verder geen uitleg enz. Monteurs melden zich af en waren vertrokken. Vandaar een matige beoordeling. Moesten zoeken waar gebruiksaanwijzing was enz.

Cv keurig geplaatst evenals het leidingenwerk.

In een woord prima verzorgd

Prima service, snelle levering

Duidelijk en goed contact, uitvoering door bekwame installeurs

Niet te vreden

Bij instalstie nieuwe cv Dat is netjes gedaan Maar bij ophangen thermostaat in de woonkamer Geboord in de muur zonder de stofzuiger er bij te houden Allemaal van dat witte kalk stof op de vlier op mn nieuwe dure bank Niet eens de moeite doen om op te ruimen En ik heb klacht ingediend dan zegd men Ik zal doorgeven Nooit meer iets van gehoord HIER HOU IK NIET VAN!!!

de communicatie is een puinhoop

triest. In juni lekkage . direct iemand op de stoep. prima daarna niets meer . in oktober gebeld wanneer een en ander gerepareerd wordt ?? Oei Wordt aan gewerkt. Na twee weken opnieuw gebeld. We komen de boel opnemen en een offerte maken etc . Uiteindelijk gerepareerd.

Gemengde ervaring

CV werd afgekeurd rond de week van 12 november wegens een lek in onze CV ketel. De persoon die het onderhoud kwam uitvoeren kon gebrekkig Nederlands. Hij kwam dominant over en dit bleek wel toen hij vragen kreeg over de uitleg waarom deze ketel niet te repareren was. Waar eerst nog heel veel reserveonderdelen voor waren, waren nu niet meer verkrijgbaar. Hij niet goedkeuren, zo werd het tegen ons gezegd. De persoon die op gesprek kwam voor de aanschaf van de nieuwe ketel was erg bekwaam en had veel verstand van zijn werk. Fijn persoon en niks over hem aan te merken. Afspraken gemaakt en wij zouden gebeld worden voor de installatie datum. Rond 15 januari zelf maar eens gebeld wanneer onze lekkende ketel vervangen zou worden, toen een ingeplande datum te horen gekregen. 31 januari j.l. Installatie zelf was prima. Binnen een kleine ochtend uitgevoerd en al het afval was netjes opgeruimd. Uitleg etc na de installatie was ook prima. De factuur werd wel binnen 1 werkdag toegestuurd. Dat ging wel lekker snel. Betalen in 5 termijnen is een mogelijkheid, dus dat is heel fijn. Helaas nog verschillende mails moeten versturen omdat het we in november de betaal termijnen hadden afgesproken vanaf december - april, aangezien we ervan uitgingen dat de installatie in december uitgevoerd zou worden. Nu werd er gevraagd om december en januari over te maken? Vreemd als de installatie pas 31 januari is uitgevoerd. In de factuur was er opeens bij elke maand krediet percentage bij gerekend. Ook dit vonden wij enorm vreemd, want dat zou alleen zijn als we te laat zouden betalen. Na wat mails werd duidelijk dat dit altijd word gedaan en dat ik gewoon de bedragen moet overmaken die we hebben afgesproken. Als ik het betalen van de termijnen maar goed in de gaten hou. Wederom vreemd, maar goed zo gezegd zo gedaan. Wij zijn blij met de nieuwe ketel, maar het achteraan mailen/ bellen etc had vanuit ZVU stukken beter kunnen worden opgepakt richting ons als consument.

Uitstekende service. Vriendelijk en bekwaam personeel. Ben zeer goed geholpen.

soepele en prettige afhandeling

prettig afspraken te maken, vriendelijke en efficiente installateurs

Het was dan ook echt goed :

Zowel ‘s nachts als in het weekend is de storingsdienst van ZVU bereikbaar voor advies. Beloftes worden nagekomen. Onze oude CV-ketel bleek aan vervanging toe nadat hij op zaterdagnacht was uitgevallen. De volgende dinsdagmorgen werd hij uit voorraad tot volle tevredenheid vervangen !

Vakkundig en snel, nette werkers

De jonge dame die bij ons de ketel heeft opgehangen was zeer vakkundig en hardwerkend. Ik ben erg tevreden over het resultaat.

Tevreden v/d installatievernieuwing en kostprijs.

Bekwaam en vriendelijke mensen. Maar: Jullie bedrijf heeft duidelijk nood aan betere communicatie met de klant en intern. Het doorgeven van onze bestelling en het bepalen van een installatiedatum liep niet vlotjes. (bv: nooit beloven van "terug te bellen" als er niet voldoende mensen voorhanden zijn die dat kunnen opvolgen !)

De monteurs zijn deskundig,vriendelijk ,behulpzaam en op tijd.

Goed en keurig werk geleverd

Goed en netjes keurig werk geleverd! Na de montage van de nieuwe CV ketel alles netjes opgeruimd! Ik ben zeer tevreden over de montage en de werking van onze nieuwe CV ketel, alle lof voor de monteurs! M v g Jan.

super

kachel goed geplaatst, goed gewerkt , van de werknemers , en snel .

Prima werk verricht.

Mijn ketel werd vakkundig vervangen. Alles werkt naar behoren. Vriendelijke monteur.

Uitstekende Service!

Goede bereikbaarheid, goed advies en snelle offertes, plus correcte plaatsing.

Energiestraat 12 4538BZ Terneuzen