Prima leverancier van speciaal (medisch)aangepaste matrassen

Mijn vrouw heeft EDS en heeft constant problemen en pijn in haar gewrichten en spieren. Customatraz is in staat om op proffesionale wijze een matras op een speciaal onderstel voor haar te ontwikkelen, welk de drukpunten op het lichaam minimaliseert. Hierdoor kan haar lichaam en spieren volledig tot rust komen tijdens het slapen. Een schot in de roos eigenlijk dat we in aanraking zijn gekomen met Customatraz. Prima, vakkundige advies en begeleiding mogen ontvangen met evenzo perfecte 'after sales' service.

Heerlijk slapen met uitstekende service

Door mijn aandoening Ehlers Danlos Syndroom type hypermobiliteit (h)EDS heeft mijn lichaam op diverse plaatsen andere ondersteuning nodig. Dit matras geeft die benodigde ondersteuning doordat in het matras op 10 plaatsen verschillende hardheden geplaatst kunnen worden. Dit zorgt ervoor dat mijn heup en schouder niet uit de kom geduwd worden, maar ook dat mijn taille genoeg ondersteuning krijgt, zodat mij ruggenwervels niet gaan "schuiven". Hierdoor ervaar ik minder pijn en stijfheid bij het opstaan. Daarnaast ben ik super goed geholpen door de adviseur, zowel in het voortraject, als bij de levering (montage) en het nastellen (1-2 maanden na het proberen.

Echt slapen zonder pijn.

Na een zwaar verkeersongeval in 2013 sliep ik niet meer dan een paar uur per nacht. Ik werd ook vaak wakker met pijn in de rug. Omdat ik een spondylodese over de ruggenwervels T2 t/m T10 heb gekregen slaap ik vaak op mijn rug. Na een aantal nachten op het nieuwe matras sliep ik beter en zonder pijn. Inmiddels slaap ik weer lekker 7 tot 8 uur zonder pijn. Heerlijk.

Goed matras en goede nazorg

Naar aanleiding van een ongeval heb ik rug en nekproblemen gekregen die ervoor zorgden dat slapen of een normaal matras niet meer ging. Uiteindelijk een matras aan laten meten en hierdoor verbeterde mijn slaap en verminderde mijn pijn. Na levering nog een aantal kleine aanpassingen gedaan en dit was geen probleem. Goed advies gekregen en de nazorg was ook top!

Eerlijk, duidelijk, vriendelijk, persoonlijk

Door mijn fibromyalgie sliep ik slecht en kwam ik gebroken wakker. Op aanraden van familie contact gezocht met CustoMatraz. Vooral de mogelijkheid om het matras bij te stellen gaf ons het vertrouwen om deze aan te schaffen. René heeft alle tijd genomen om de perfecte samenstelling te vinden en is één keer terug geweest om een aanpassing te doen Slaapt heerlijk. Nagenoeg geen klachten en vermoeidheid meer zoals bij mijn oude matras. De service is echt super. De investering meer dan waard! En nu na ongeveer een jaar nog steeds contact via Watch app of alles goed gaat . Het is helemaal top. Daarbij moet ik ook nog vermelden dat de kussens ook geweldig zijn en ook het zijslaapkussen. René nogmaals bedankt.

Persoonlijk, duidelijk, eerlijk, vriendelijk, professioneel

Wij zijn via via bij Customatraz terecht gekomen, konden snel op afspraak komen. Het slaappatroon, de eventuele klachten en de wensen werden erg serieus genomen, verschillende opties werden met alle eerlijkheid besproken en nagelopen en het testen werd uitvoerig doorgenomen. We voelde ons op ons gemak tijdens het gesprek. Ook tussen de afspraak en de levering werden we goed op de hoogte gehouden, de uiteindelijke levering komt wanneer het jou uit komt en je bed wordt volledig in elkaar gezet! Ook daarna nog goed contact gehouden vanuit beide kanten en zijn ze goed bereikbaar. Wij hebben even moeten wennen aan ons nieuwe bed, maar uiteindelijk zijn ons schouder en rug klachten aanzienlijk verminderd en slapen we als een roosje. Wij hadden dus geen aanpassingen nodig, maar ze zijn absoluut bereid om eens langs te komen en te kijken naar verbeteringen! Super service dus! Ook na langere tijd wanneer je het bed hebt.

Hartelijk dank voor jullie lovende woorden. Veel slaapgenot!

Goede service, fijn contact, goed product!

Pas geleden een custommatras aangeschaft en vanaf dag één tevreden, service en een luisterend oor naar de klant toe is top!

Hebben nu een heerlijk matras en geen klachten meer met slapen.

• Waar kent u ons van? Kennissen/vrienden

goed advies tijdens inmeten. goeie afspraak kunnen maken voor leveren op een wat later tijdstip ivm verbouwing. snel (gratis) langs voor aanpassing omdat schouderklachten (reden aanschaf) nog niet weg waren. Nu al langere periode geen last meer. super tevreden!!

• Waar kent u ons van? Kennissen/vrienden

Na een goed gesprek te hebben gehad met Rene toch besloten om over te stappen, en sinds die dag nooit meer terug gekeken. De grote onbekende wint het met beide handen naar beneden van de gevestigde merken omdat er voor mij op maat een matras geleverd is. Ngo een grapje vooraf dat het voor mijn postuur wel heel moeilijk zou worden, maar dat waardeer ik wel met een resultaat als deze. Ik had nog geen rugklachten maar weet zeker dat ik die met minimaal 10 jaar verder uitgesteld heb. Bedankt voor het maat werk.

• Waar kent u ons van? Advertentie

Kwam om 19.00 uur op een zondag nadat ik op zaterdag gebeld had dat matras waarschijnlijk aangepast moest worden. Dat was niet nodig, bleek dat de matras verkeerd om lag, hadden we per ongeluk zelf gedaan. Geen voorrijkosten, 2 hoeslakens en een speciaal kussen kreeg ik ook nog, gratis! Wat een geduld en wat een topservice. Ik heb de matras nu anderhalf jaar en slaap weer prima sinds ik de matras heb. Ik heb 4 ingezakte rugwervels en op een gewone matras kon ik nauwelijks nog slapen. Wat een uitvinding! Echt een aanrader.

• Waar kent u ons van? Google/internet

Goede service, duidelijk verhaal, naar grote tevredenheid geholpen! Dank!

• Waar kent u ons van? Kennissen/vrienden

Prima geholpen, heel goede nazorg (!) en alle problemen die niet te voorzien waren perfect opgelost. ! Slapen nu zonder pijn en rusten goed uit

• Waar kent u ons van? Advertentie

Ik beveel een matras van Customatraz aan, omdat de manier waarop ze het slaapgedrag benaderen, wetenschappelijk is en niet commercieel.

• Waar kent u ons van? Google/internet

Prima service. Veel kennis. Echt een aanrader!!! En ook belangrijk; leuke gezellige man die René.

• Waar kent u ons van? Kennissen/vrienden

Hierbij mijn wat lange review over dit matras, omdat ik duidelijk wil maken aan mensen zoals ik die sceptisch zijn dat soms iets wat te goed klinkt ook écht goed kan zijn! Misschien help ik er iemand mee die het niet meer ziet zitten na jarenlange slaapklachten. Enige jaren geleden had ik via Google over Customatraz gelezen, maar ik kon mij niet voorstellen dat het mij kon helpen. Ik heb nm. al meer dan 4 jaar rugklachten gerelateerd aan hernia en slijtage, en heb in 2 ziekenhuizen meerdere zenuwblokkades en pijn behandelingen gehad, echter met de uiteindelijke mededeling dat ik ermee moest leren leven. Na meer dan 1500 dagen elke morgen tussen 2 en 4 uit bed te kruipen vanwege de pijn, alleen voor n paar uur te kunnen slapen met zware slaaptabletten en elke ochtend na het opstaan Tramadol te gebruiken zodat ik nog enigszins kon functioneren was ik het echt helemaal zat en besloot ik 2 maanden geleden toch te kijken of dit matras mij dan misschien wel kon helpen?! Ik heb vervolgens contact gehad met René van Customatraz Rotterdam, iemand met enthousiasme voor zijn product en hart voor de medemens kan ik u zeggen. Ondanks mijn sceptische houding stelde hij mij vanaf het eerste moment gerust en vertelde me alles over zijn product. Eenmaal op zijn kantoor werd mijn lichaamshouding doorgemeten en ter plekke werd het matras samengesteld, aangepast aan mijn lengte, lichaam, klachten en slaaphoudingen. Vervolgens besloot ik de stap te nemen en binnen een paar dagen werd het matras geleverd, geïnstalleerd en werd alles nog eens uitgelegd. Na een week had ik nog mijn twijfels, mijn oude matras was heel zacht en je zakte er helemaal in weg en dit matras was iets harder dus ik moest echt wennen. Maar hoewel mijn oude matras iets lekkerder lag, lag ik daarop wel de hele nacht wakker met rugpijn en dát was nou net het verschil met dit matras. Op dit nieuwe matras sliep ik namelijk al vrij snel tot 6 uur 's morgens door (en dat is lang als je normaal rond 3e al beneden rondspookt!). De rugpijn was in 1e instantie nog wel aanwezig maar ook die werd steeds minder. Tussenstand na 2 maanden slapen op een Customatraz is dat ik nu inmiddels zonder slaapmedicatie doorslaap tot een uur of 7 's morgens. Ook de pijnmedicatie is niet meer nodig, ik heb nog steeds lichte last in de morgen maar vergeleken met de afgelopen jaren is dit minimaal en dat is na pas 2 maanden gebruik. Zoals ik al bovenaan zei, soms kan iets wat goed klinkt dus in het echt ook goed werken, in mijn situatie in ieder geval wel. Ik kan Customatraz dan ook zeker aanraden, in mijn ervaring neemt het bedrijf de slaapklachten van de klant zeer serieus en werkt hun methode echt. Mvg. Mira

• Waar kent u ons van? Google/internet

Ik had erg last van mijn heupen, en sliep slecht Nu met dit matras slaap ik weer goed ook voor mijn man ..toppie René voor alles wat je voor ons gedaan hebt

• Waar kent u ons van? Google/internet

Goed geholpen bij de zoektocht naar een beter kussen op om te slapen. En zowaar... ik slaap beter en minder op mijn buik! Bedankt voor de goede service!

Top! Heerlijk kussen!

• Waar kent u ons van? Kennissen/vrienden

Ik ben zelf al een tijdje gezegend met een kussen van customatraz. Na jaren uitproberen van andere kussens, wat nekklachten opleverde, heb ik eindelijk de juiste gevonden. Doordat je het kussen kan verstellen heb je altijd de juiste hoogte. Rene bedankt voor de zorgvuldigheid!

• Waar kent u ons van? Kennissen/vrienden

Op aanraden van familie nieuwe matrassen gekocht bij CustoMatraz. Vooral de mogelijkheid om de matras bij te stellen gaf ons het vertrouwen om deze aan te schaffen. René is een paar keer terug geweest om wat aanpassingen te doen en uiteindelijk is de perfecte samenstelling gevonden. Slaapt heerlijk. Geen rugklachten en vermoeidheid meer zoals bij mijn oude matras. We zijn heel goed geholpen, de service is echt super. De investering meer dan waard!

• Waar kent u ons van? Kennissen/vrienden

Ik ben 53 jr. en al jaren last van Artritis Psoriatica. Ik lag altijd al op een goed matras maar die werd slecht. Ik merkte dat ik slecht ging slapen en ontzettend veel draaide in bed om maar een goede en vooral pijnloze houding te vinden. Mijn rug ging steeds zeerder doen en was ontzettend gebroken s morgens . Toen ben ik via collega in contact gekomen met Customatraz. ( ik had er nog nooit van gehoord) ik vrijblijvend een afspraak gemaakt en werd kundig ingelicht door Rene en moest proef liggen op matras om ingemeten te worden. Toen werd ter plekke "mijn "matras opgebouwd. Het lag meteen goed maar om nog even te testen tocht een andere blok ingelegd en dat voelde ik Dat lag minder fijn. Dus het juiste matras werd besteld, ik lig er nu 2 mnd. op. Ik slaap heerlijk, ik draai een heel stuk minder en ik word een heel stuk fitter op. Veel minder rugklachten!! Ik kan zelfs weer op mijn buik slapen. Rene nam na 1 en 2 mnd. contact met mij op om te vragen of het matras beviel en of er nog iets aangepast moest worden. In mijn geval hoefde dat niet. op Dus ik ben zeer tevreden over CustoMatraz!!

• Waar kent u ons van? Kennissen/vrienden

Eindelijk een goed matras op maat gemaakt. Geen rugklachten meer! Een aanrader dus ;-)

Slaap minder onrustig.

• Waar kent u ons van? Kennissen/vrienden

De goede verhalen omtrent Customatraz hoorde ik al een tijdje en heb al een tijd geleden een offerte opgevraagd welke ik in een kort tijdbestek ontving. De hoge prijs hielt mij toen wat tegen. Toen mijn vriendin last kreeg van haar rug en maandenlang slecht sliep heb ik het besluit genomen om Customatraz Rotterdam wederom te benaderen. Na vakkundig advies volgde het inmeten en proef liggen. Hier werd alle tijd voor genomen. Ook de uitleg was uitgebreid. Op advies ook de schotelbodem aangeschaft. De levertijd werd daardoor wat langer maar dat was het zeker waard. Zodra je op het Customatraz ligt merk je het verschil. Het is elke euro dubbel en dwars waard. Mijn vriendin sliep de eerste nacht sinds maanden weer een gehele nacht door! Ik kan Customatraz Rotterdam van harte aanbevelen. Investeer in je gezondheid, schaf een Customatraz aan bij Customatraz Rotterdam!