Vlotte afhandeling, integere indruk

Grondige aanpak, maar dat mag ook wel voor deze prijs (enige minpunt).

• Betrouwbaarheid

Enorm snel en fijne communicatie

Hele fijne communicatie, snel antwoord. Afspraak was snel gemaakt , label snel binnen! Enorm tevreden

snel en goed

Al meerdere labels laten maken, altijd snel en goed !

voor herhaling vatbaar

afspraak is afspraak. Goed en snel geacteerd

• Betrouwbaarheid

Wij zijn heel tevreden over de diensten van Bedrijfslabel!

Bedrijfslabel geeft een goede prijs en houdt zich aan de gemaakte afspraken. De communicatie verloopt vlot en de afspraak was snel gemaakt. Wij zijn dus tevreden!

• Betrouwbaarheid

Snel contact en super geregeld.

Snelle reactie op telefoon en mail, duidelijke uitleg.

• Betrouwbaarheid

Heel sterk in meedenken met de klant

Werk heel regelmatig met Bedrijfslabel.nl Er wordt altijd meegedacht met het snel verzorgen van een label, tegen een scherpe prijs.

super

vooral de man ( zzp-er) die de ruimten kwam opmeten heeft ons goed en vriendelijk geholpen.

• Betrouwbaarheid

Prima kwaliteit van dienstverlening en snel gepland, uitgevoerd en het certificaat ontvangen.

Prima ervaring. Ervaren adviseur, was keurig op de afgesproken tijd ter plaatse. Goede en efficiënte inspectie.

• Betrouwbaarheid

Prima gedaan en volgens afspraak

Prima gedaan volgens afspraak doch aanbevelingen inzake energie besparen niet up todate

• Betrouwbaarheid

Aardige man legde alles uit mag elke week langskomen

Zie boven.

Vlot afgewerkt

De aanvraag voor het energie label is door bedrijfslabel.nl vlot afgewerkt. Dat er een energie label gemaakt moet worden is grote onzin. Te meer omdat de werkplaats waar de meeste stroom gebruikt wordt niet meetelt in het totale energie verbruik.

• Betrouwbaarheid

Snelle en professionele afhandeling van zaken.

Zeer positief

• Betrouwbaarheid

Snelle offerte, snelle inplanning, snel een certificaat

Het proces van het ontvangen van de offerte, het inplannen van de afspraak voor de beoordeling van het pand en het verkrijgen van het certificaat verloopt soepel en binnen no time is alles geregeld. Petje af !

• Betrouwbaarheid

Buitengewoon prettig zakelijk contact en uitvoering van de keuring.

Snel de keuring deskundig uitgevoerd, met snelle rapportage achteraf.

Top!!

Heel snel geregeld allemaal, super bedankt!

• Betrouwbaarheid

laagste prijs, klantvriendelijke bediening en snelle levering

zie hierboven

• Betrouwbaarheid

Lekker snelle actie ondernomen en vakkundige beoordeling van mijn pand

Snelle reactie na mijn aanvraag voor offerte. Marktconforme offerte ontvangen en na mijn opdracht snel actie ondernomen om pand te laten keuren door een van hun medewerkers. Hier ook weer keurig op tijd de keuring gedaan van het pand en 2 dagen later het bedrijfslabel mogen ontvangen. Kortom prima werk verricht!

Correcte aanpak

Directe aanpak

• Betrouwbaarheid

Prima geregeld en goeie afstemming.

Prima geregeld en goeie afstemming.

• Betrouwbaarheid

een bedrijf wat zijn afspraken en beloftes nakomt!!

zeer profesioneel

Goed en snel

Duidelijk maken of het hier gaat om kantoorruimte of om bedrijfsruimte. Dat scheelt de klant uiteindelijk in de kosten.

• Betrouwbaarheid

Snelle reactie op mijn aanvraag. En prettig contact voor afspraak. Bovendien kwam controleur op de afgesproken tijd en prettig persoon.

snel en goed

Beoordeling is wel heel snel gemaakt, aangezien betreffende pand spiegelbeeld is van naastgelegen pand. Dit pand kreeg B en nieuwe pand A ??????????????????

• Betrouwbaarheid

Goedemorgen Aad, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. We hebben even gekeken waar het verschil van de energielabels in zou kunnen zitten. De panden hebben beide een andere oriëntatie wat een verschil oplevert. Ook is de RC waarde van de wandisolatie van beide panden niet gelijk. Wanneer er geen "bewijs" is van verbeterde isolatie wordt er uitgegaan van het bouwjaar. In het ene pand is er wel 'bewijs' van de RC waarde van de wanden, in het andere pand niet. Het verschil in energie index is niet zo groot maar kan net het verschil betekenen of het een A- of een B-label wordt. Mocht u verder nog vragen hebben over uw energielabels neem gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Oscar

Snelle afhandeling tegen schappelijk tarief

Op zich prima tevreden; de opname kon snel worden gepland en het label was ook vlot binnen. Wat wel jammer was, is dat we van te voren een heleboel stukken waarom werd gevraagd, hebben aangeleverd, maar degene die de opname kwam doen, heeft deze niet ontvangen en was dus minder goed voorbereid. Wellicht een aandachtspuntje.

• Betrouwbaarheid

Goedemorgen, Hartelijke bedankt voor uw beoordeling. Het is inderdaad de bedoeling dat alles doorgezet wordt naar de desbetreffende adviseur. Helaas is dat in uw geval niet gebeurt wat natuurlijk erg slordig is. We zullen hier in het vervolg extra op letten zodat onze adviseurs goed voorbereid de opname kunnen starten. Met vriendelijke groet, Oscar