onze ervaring is zoals altijd goed. Maar ..zie verder

Onze ervaring is zoals altijd goed, maar U mening en U ervaring niet: moet o.i. zijn uW mening en uW ervaring. groeten en de groeten aan Frank.

Uitstekende onderhoudsmonteur

Goede onderhoudsmonteur met kennis van het vak! Top!

CV doet het weer, maar zonder waarschuwing vooraf erg hoge rekening

De (overigens vriendelijke) monteur vertelde dat bij WW F61 het meestal niet aan de gasklepbesturing ligt, maar een nieuwe print nodig is: nieuwe print gemonteerd. Bij andere bedrijven krijgt men vooraf een indicatie mbt het te betalen bedrag, zeker wanneer de reparatie zo prijzig is. Het bedrag was dus een zeer onaangename verrassing. Het was niet de eerste ergernis bij Installatiebedrijf Lommers

Ik hoef mij geen zorgen te maken

Positief. Een keer per jaar een afspraak maken voor het jaarlijkse onderhoud. Voor extra's is het ook geen probleem. Gewoon prettig zonder gedoe.

prima niets veranderen

ruim op afgesproken tijdstip, goede servicetips, werkt netjes.

Vakkundige installatie van nieuwe ketel.

Zeer tevreden over de snelle en deskundige installatie van de monteur van Gasservice Brabant.

Installatie en inbedrijfstellen geiser matig, wel behulpzaam&vriendelijk.

Installatie en inbedrijfstellen van de nieuwe geiser was niet professioneel. Geen nette installatie: rookgasafvoer scheef op geiseraansluiting (had volgens de montagehandleiding een passtuk tussen de bochten gemoeten); rookgasafvoerbeugel met draadstang slordig gemonteerd (plug steekt uit muur). Bij inbedrijfstelling is de gasdruk niet gemeten en vastgelegd. Geen controle gasdichtheid aansluitleidingen. Geen inbedrijfstellingsrapport met instellingen en meetwaarden. Gebruiksfase: bij foutmelding gasdruk werd alleen op de reset knop gedrukt (geen controlemeting gasdruk). Enkele maanden later werd de gasdruk pas gemeten; deze was kritisch/ formeel te laag door het bestaande krappe gasleidingnet. Na enkele jaren werd tijdens service vastgesteld dat de geiser niet goed was afgesteld. De geiser werkt overigens vaak gewoon goed.

Betrouwbare en kundige servicemonteur

Zoals je mag verwachten (maar altijd nog maar de vraag is in de praktijk) heeft Gasservice Brabant de afgelopen jaren zich bij ons zeker als betrouwbare en kundige dienstverlener bewezen. Tijdig ontvangen we jaarlijks een bericht met het verzoek om (evt. online = gemak!) een onderhoudsafspraak in te plannen en tot nu toe door telkens een vast en vertrouwd gezicht voor de uitvoering. Vriendelijk, service gericht en met ongevraagde adviezen - heel fijn. complimenten!

Prima!!

Na het jaarlijkse onderhoud dit jaar een groot probleem, ketel en expansievat zijn aan vervanging toe. Mijn vaste ( Carlo?) onderhoud monteur heeft me alles uitgelegd en laten zien wat de problemen waren. Toffe kerel trouwens, altijd even een praatje maken. Offerte aangevraagd en laten installeren. Prima monteurs! vriendelijk, netjes en heel vakbekwaam! Alles keurig vernieuwd en opgeruimd. PRIMA! Ik beveel iedereen Gasservice Brabant aan. Service is wat je krijgt.

Goed advies, correcte offerte, snelle levering, nette monteurs die keurig werk hebben geleverd. Van offerte naar nieuwe CV in dagen. Prima advies ook hoe nu te overbruggen naar gas - loos binnen aantal jaar.

in Juni 2019 een nieuwe ketel laten plaatsen door GasService Brabant, geheel volgens planning (en offerte). Alles (oude ketel en verpakkingsmateriaal) wordt netjes opgeruimd en afgevoerd. Zeer tevreden klant, nogmaals dank.

Helemaal goed

We hadden ineens geen warm water meer. CV ketel gaf een storingscode op het display Ondanks dat we geen vaste klant zijn bij Gas Service Brabant is de storing in de vakantieperiode snel en vakkundig verholpen. Perfect !

Prima accurate service!

Prima accurate deskundige service!

We zijn erg gesteld op Carlo. Leuke en aardige monteur.

Zie boven

Prima in orde!

Goede informatie en deskundig onderhoud.

Komen afspraken niet na!

Voor 19.00 uur gebeld om een gaslek te melden. Het kan helaas die avond niet gemaakt worden. Dus voor de volgende dag afgesproken in de middag. Het is cruciaal dat deze afspraak doorgaat daar de woning is verkocht en de dag erna de oplevering plaatsvindt. Op de dag dat ze zouden komen geven ze aan dat ze dat niet kunnen garanderen. Als je daar in een telefoongesprek iets van zegt dat krijg je vervolgens een mail dat het gesprek niet prettig ervaren wordt en dat ze dus helemaal niet meer komen! Een waardeloos bedrijf dus die je alleen maar aan het lijntje houdt.

Mevrouw Wouter het spijt ons dat we niet konden komen.We hadden met u afgesproken en bevestigd dat we tussen 1 en 5 uur zouden komen. We zouden tussen de 15 en 30 minuten van te voren bellen. Later kwam u hierop terug en wilde u 1,5 uur van te voren gebeld worden. We hebben u toen uitgelegd,dat we dit niet kunnen op deze korte termijn. We hadden u graag willen helpen als nieuwe klant, maar ook wij kunnen geen wonderen verrichten. Daarop heeft gedreigd met een negatieve recensie en die hebben we nu gekregen. Onze dank hiervoor.

Heel goed en vakkundig en vriendelijk personeel.

Mijn ervaring met Gasservice Brabant is dat zij bij noodt gevallen altijd binnen redelijke tijd ter plekken zijn en de problemen vakkundig oplossen.

Planning en uitvoering is perfect!

Planning en uitvoering is perfect!

Top Service. Advies op maat, geen onnodige kosten.

• Kwaliteit

Goede service goede vak mensen

• Kwaliteit

Snel en vakkundige specialist. Stelt nooit teleur!

Altijd prettig zonder klachten

• Advies N.v.t.
  • Kwaliteit

Ik ben altijd blij als dezelfde monteur komt. Ben geen techneut maar volgens mij is hij een vakman en een plezierige man die ook nog “ schoon” werkt.

• Kwaliteit

Op tijd, kordaat, netjes en betaalbaar