Dak montage noord heeft ons garagedak voorzien van een nieuwe laag dakbedekking. De twee medewerkers waren erg vriendelijk en hebben de werkzaamheden keurig uitgevoerd. Alle rommel is netjes opgeruimd .

Om 9.45 lekkage gemeld, binnen anderhalf uur dmv noodreparatie verholpen

TOP BEDRIJF, VAKMENSEN

Vakkundige medewerkers hebben uitstekend werk verricht.

De medewerkers hebben meegedacht om een goede keuze te maken om de juiste dakbedekking aan te brengen op een moeilijk toegankelijk dak. Ze hebben keurig werk verricht en werkten netjes. Uitstekend!

Ik wacht al meer dan een jaar op reparatie

Door de woningbouw is dit bedrijf gekozen om het dakleer van mijn dak te vervangen. Dik 14 maanden later is er nog altijd geen reparateur geweest. Na meerdere malen aandringen was er eind van de zomer eindelijk een afspraak, maar kwamen ze een dag eerder om de steigers op te bouwen, wat niet doorgegeven was. Aangezien ik aan huis werk was dat ook geen optie dus heb dat doorgegeven. Sindsdien wordt ik doodgezwegen en blijven de naar de woningbouw maar met excuses komen dat het meerdere dagen droog moet zijn achter elkaar, dat er een speciale steiger gebruikt moet worden die niet altijd beschikbaar is. En nu natuurlijk ook dat het mijn schuld is dat het de vorige keer niet door kon gaan. Geen idee of ze een dak kunnen repareren, maar fatsoenlijk plannen en klantvriendelijk zijn kunnen ze in ieder geval niet. Geen aanrader dus!

Heel tevreden

Er is goed werk afgeleverd en de communicatie was prima. Ik ben zeer tevreden!

Een zeer betrouwbaar bedrijf

Mijn dak is op een vakkundige manier vervangen goede communicatie, zal ze zeker aanbevelen aan mensen

Slechte communicatie, geen respons

Dak door DMN laten repareren maar na twee jaar bleek dat het hout dat eronder zat verrot was. Ingehuurde timmerman gaf aan dat het rotten van het hout nooit binnen twee jaar zo ver heeft kunnen komen. Dak Montage Noord heeft hier dakbedekking overheen gelegd en dat kon er dus na twee jaar weer af. Contact gehad met het verzoek om langs te komen, wordt toegezegd maar er komt niemand. Na meerdere keren contact te hebben gezocht het er maar bij laten zitten. Andere dakgedeeltes van onze woning hebben ze wel naar tevredenheid gedaan maar wij gaan de volgende keer naar een ander.

Ze leveren goedwerk en kwaliteit

Ons dak samen met de buren hebben ze vervangen super geregeld En ze werken goed in teamverband contact liep ook heel soepel Top Dakdekkers bedrijf voor één waterdicht resultaat :-))

Fatsoenlijk, behulpzaam, met kennis van zaken.

Vlot geholpen, vriendelijk te woord gestaan en tijd genomen voor uitleg van probleem. Klantvriendelijk met kennis van zaken.

Goed bedrijf

Een betrouwbare partij met sympathieke en vakkundige werknemers. Bij tegenvallend weer snel terug om de klus af te maken. Het dak, 75m2, was in slechte staat DMN heeft na overleg in 2 dagen alles verwijderd en een technisch perfect dak afgeleverd.

Dakmontage Noord heeft vakwerk geleverd.

Vriendelijk en vakkundig personeel. Opdracht gegeven om het platte dak van onze garage en die van de buren, te voorzien van een nieuwe laag dakleer/bitumen. Het ziet er weer keurig uit! Een rekenfoutje in de offerte is, na telefonisch overleg met Patrick, keurig in ons voordeel opgelost.

zeer professioneel, strak dak, vriendelijk, zeer tevreden!

zeer professioneel, strak dak, vriendelijk, zeer tevreden!

Wisselend

Of het dak goed is moet natuurlijk nog blijken. In de interne communicatie valt nog wel wat te verbeteren. Ik word keurig teruggebeld als me dat wordt beloofd, maar degene die ik dan aan de lijn krijgt weet niet waar het over gaat. Ik moet dan opnieuw mijn verhaal doen. Ook degene die het dak uiteindelijk kwam doen wist niet wat ik had afgesproken met zijn collega.

Dakmontage noord is bij ons geweest voor een offerte binnen drie uur offerte op de mail binnen een paar week later nieuw dak bij ons aangelegd top gedaan ziet er gewoon heel goed uit goede communicatie en naderhand alle rommel opgeruimd en mee genomen Om het in een regel neer te zetten Gewoon perfect voor ons een dikke 10

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Kennissen/vrienden

We hebben er even op moeten wachten na de offerte in juli 2018 en een afspraak in januari bij 9 graden vorst en sneeuw op komst. Nu is ons dak op 25 april 2019 zeer naar onze zin goed, lekvrij en volledig hersteld door vakbekwame medewerkers van Dak Montage Noord

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Internet/Google

Zeer betrouwbaar en kundig bedrijf. Zij hebben anderhalf jaar terug op mijn huis de gehele (bitumen) bedekking van het platte dak vervangen ivm lekkage. Dat was ons zo goed bevallen dat we Dakmontage Noord ook gevraagd hebben de (EPDM) bedekking van onze nieuwe tuinoverkapping te verzorgen. Ook dat werd wederom prima geregeld door kundig en enthousiast personeel. Van te voren komt één van de eigenaren om de zaak op te meten en details door te spreken, zodat je precies weet waar je aan toe bent.

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Kennissen/vrienden

Vanwege lekkage op diverse plaatsen werd in overleg besloten om een geheel nieuw dak te plaatsen. De jongens waren er op tijd bij en er werd continu doorgewerkt, alles werd keurig afgevoerd. Hard werkend en netjes, ze hadden zelfs fotos gemaakt zodat ik kon zien wat er gebeurde. TOP BEDRIJF

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Eerdere ervaringen

Het werk is vlot en keurig volbracht

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Eerdere ervaringen

Super snelle behandeling, binnen 1 week dak bekeken, offerte en uitvoering. Heb nog geen ervaringmet slecht weer maar alles ziet er prima uit. Zeer tevreden!!!!!

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Kennissen/vrienden

Vakkundig advies, werk netjes uitgevoerd binnen de planning en voor het afgesproken budget. En dat alles om ons uit de brand te helpen op een in dit drukke bouwklimaat zeer korte termijn. Met de garantie heb ik nog geen ervaring, het ligt er net op. Maar daar heb ik alle vertrouwen in, en tot dusver zit hier een tevreden klant!

• Ervaring met: Daklekkage
  • Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Internet/Google

Het offertetraject verliep redelijk snel en over de prijs waren we het vrij snel eens. De planning duurde vervolgens wel lang en ik moest daartoe zelf in eerste instantie het initiatief nemen. Dat kan sneller en pro actiever. Maar verder liep het snel en soepel en hebben de medewerkers prima werk afgeleverd. Ondanks de vele neerslag en slechte weersomstandigheden.

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Internet/Google

Voor alles een negen alleen even dit dat jullie medewerkers even mededelen dat de rooster eventueel vervangen moeten worden, dat jullie klieentele dat weet.met vr Gr jdijkmen