Fantastisch geregeld!

Onze trip met 20 man op de borrelboot was tot in de puntjes verzorgt. Meer dan genoeg eten en drinken. Heerlijk vlees op de BBQ voor ons gebakken door een BBQ chef! De schipper en BBQ chef waren top! Lekker 4 uur gevaren op het veluwemeer. Hapje, drankje en muziek. Alles geweldig!

Top avond

Met het team zijn wij op de borrelboot geweest, dit wat voor iedereen een belevenis en onvergetelijke avond. Mooie boot, gezellige schipper, eten en drinken in overvloed. Wij komen zeker terug.

Wat een feestmiddag

Geweldig feest op de borrelboot gehad met vrienden en familie. Dank je Mike super gedaan!!!

• begeleiding

Wij hebben enorm genoten, We hadden een bedrijffeestje en het ontbrak ons aan niets hele fijne Kapitein ontzettend goed eten en drinken dit was er ook in overvloed super leuke vaar route voor ons is het zeer zeker voor herhaling vatbaar

• begeleiding

Leuke gezellige dag gehad! Top Boot!!

Hele leuke dag gehad met schipper Ed op de BBQ Boot. Teamuitje met 21 personen, ruimte genoeg op de boot. Leuke ontvangst en duidelijke uitleg over hoe alles werkt en het programma. Meer dan genoeg te eten en te drinken. Slechts twee kleine minpuntjes op te noemen: één van de vegetarische opties voor de BBQ viel niet te BBQ'en omdat dit helemaal uit elkaar viel en het zou voor de volgende keer beter zijn om de vleessoorten beter van elkaar te scheiden (kip, rund en varken) omdat er meerdere mensen geen varkensvlees aten in ons geval. Absoluut een aanrader om een keer met een groep te gaan doen!! Leuk en gezellig uitje. Ook de communicatie en het regelen verloopt goed.

Fantastisch teamuitje

We hebben een hele leuke middag gehad met het team. De sfeer zat er goed in, werden vriendelijk ontvangen en alles stond al helemaal klaar! Echt een aanrader!

• begeleiding

Was geweldig! Alles top geregeld.

Wij hadden de borrelboot voor zaterdagmiddag gehuurd met barbecue voor verjaardagsfeest. Mike ingehuurd als kok voor de barbecue, aanrader, hoef je zelf niets te doen en goed vlees. Er was meer dan genoeg aan boord. We hadden ook geweldig weer, dus dat was mazzel hebben. De schipper heeft ons overal goed doorheen gevaren, en voor de liefhebbers, kon je ook even aan het stuur. Zelf Play list gemaakt met muziek, dansen enz. Heerlijke middag gehad. Aanrader om de borrelboot in te huren.

• begeleiding

Super leuk en goed verzorgd!

Super leuk en goed verzorgd!

Super leuk!

ik vond het een hele leuke avond, goede faciliteiten zoals lekker eten en een toilet. Gezellige muziek en voor de kou dekentjes. Er was genoeg drinken aan boord en de lengte van de vaart was prima!

• Communicatie? N.v.t.

Topavond

Zeer goed geregeld, fantastisch genoten. Zeker een aanrader voor uw feestje

• begeleiding

Geweldig fijne en goed verzorgde party gehad op de borrelboot met Mike aan het roer!

Gezellig familiefeestje, bbq ook geschikt voor d'r vegetariër en prima weertje geregeld. Relaxed en zorgeloos!

Erg leuke dag

We deden de zestocht en de barbeque boot met ons team. Beiden waren zeer geslaagd!

• begeleiding

super verzorgt en geregeld allemaal

Er was een duidelijke communicatie en we zijn niets tekort gekomen op de boot. BBQ was heerlijk, veel vlees en salades/stokbrood/sausjes. Ook waren er vele verschillende drankjes verkrijgbaar. Mooie enleuke vaarroute.

Het was fantastisch!!

We hebben ontzettend genoten van het varen langs de eilandjes en bij Waterfront. Fijn dat de kinderen ook flink aan hun trekken hebben kunnen komen bij één van de eilandjes waar we waren gestopt. Het vlees was van een top kwaliteit en genoeg. Er was zat te drinken, voor ieder wat wils. Na afloop waren we allemaal euforisch over deze onvergetelijke dag! Hartelijke dank daarvoor Mike en Brenda

Super personeelsuitje

Het weer leek roet in het eten te gooien, maar dankzij kaptein Ed, zijn overdekte boot en de goedverzorgde BBQ en voldoende aanwezige drankjes, hebben wij 1 supergezellige dag gehad!! 1 keertje even aangelegd om een bui te " omzeilen" en verder heeft Ed zijn roete aangepast naar het weer. Zelfs het zonnetje kwam af en toe door! Iedereen heeft het hier over een geslaagd feestje. EDJE BEDANKT!!

• begeleiding

Prachtige ervaring gehad en alles was top geregeld!

Erg leuk Vrijgezellenfeest gehad met 12 personen. Eten en drinken in overvloed en de kapitein was vriendelijk!

Zeer geslaagd.

Was erg mooi om mee te maken, Heel erg gezellig geweest, Is zeker een aanrader.

• begeleiding

Wij hebben een bamboo hut gebouwd met postelastieken en een potje beach volleybal gedaan. De activiteiten waren prima maar de prijs vond ik erg hoog voor deze simpele activiteiten. Begeleiding was ook prima. Er werd achteraf niet gevraagd hoe wij het hebben ervaren dat zou misschien wel een toevoeging zijn, i.p.v. online.

• begeleiding

Ontzettend leuk, gastvrij en kindvriendelijk

Voor mijn vader zijn 70e verjaardag waren we op zoek naar een leuke activiteit met alle kinderen. Wij komen niet uit de omgeving maar waren op zoek naar een boottocht. Via mail en telefoon prettig contact gehad. Alles was goed geregeld en van te voren afgestemd. De tocht zelf was heel leuk, de BBQ was heerlijk (goed vlees!) en er was genoeg eten en drinken. Ook ons eigen muziekje werd lekker afgespeeld! Er werd rekening gehouden met onze wensen en het weer (we moesten beetje om de regen heen varen). Mike liet alle kindjes zelf varen dat was een groot succes! We hebben echt genoten met zn allen! Mike veel dank voor de goede zorgen, het geduld met de kindjes en al jouw kennis over weer, boot, omgeving! Het was top!

geweldig

het was fantastisch zeer nette boot ,goed verzorgt

• begeleiding

Verassingsfeest voor de 50ste verjaardag van mijn man, Wouter. Met 40 personen een geweldige avond varen met een uitstekend verzorgde BBQ en zéér goedgevulde koelboxen drank!! Wij gaan zéker voor een volgend feestje op de "Borrelboot" Bedankt Mike!!

Zeer leuke ontspannen ervaring

Zeer leuke middag gehad. Ontspannen begin van ons personeelsfeest. Aardige schipper. Ik had van tevoren verwacht dat er iemand van het personeel mee was voor bediening. Dit was niet zo maar dat was zeker geen obstakel. Drinken en hapjes stonden allemaal netjes klaar en was ruim aanwezig. Ik kan de borrelboot zeker aanraden voor andere personeelsfeesten.

Een geweldige ervaring

Een geweldige ervaring die niet alleen door ons maar ook door alle gasten werd gewaardeerd; super goed verzorgd en erg gezellig!

• begeleiding

Prachtige boot, alles op en top verzorgd. Aanrader!

Zeer goede ervaring. Met 18 personen een fantastisch vrijgezellenfeestje gehad. Een groot feest. Alles was top verzorgd, dikke aanrader!

5 Sterren voor Ed

Ons teamuitje was een groot succes. Gezellig, gemoedelijk en met voldoende eten en drinken aan boord. Super bedankt voor de goede zorgen!

Over Strand Horst Events

Strand Horst Events richt zich op sportieve strandevenementen voor bedrijfsuitje of familiedag in de gezellige Jachthaven van Strand Horst. Daarnaast verzorgen wij met Borrelboot Harderwijk vele bedrijfsuitjes en vaartochten op het water onder het genot van een lekkere en uitgebreide BBQ, verse Sushi of gewoon een gezellige Borrel. En dat alles natuurlijk met een passende gekoelde wijn of een lekker koud biertje. Lees hier hoe onze klanten hun uitje bij ons op het strand of op de boot ervaren hebben.