Een goed voorbereidde actieve teambuildings activiteit voor grote groepen

Take off outdoor Events stond was in de voorbereiding op het event zeer flexibel in meedenken en op maat vormgeven van ons event. Op laagdrempelige wijze kwamen we tot een passend aanbod. De middag zelf verliep keurig binnen de hiervoor geplande tijd, de activiteit zelf was goed voorbereid. Deelnemers hadden hier en daar begeleiding nodig; het is goed rekening te houden met dat hierin door deelnemers zelf onderling ook geholpen dient te worden. Er was te weinig tijd in ons twee-uur durende programma om dit plenair op te pakken. Hierdoor werden er kleine foutjes gemaakt in het bouwen maar dat kon men met begeleiding van Take off en met onderlinge hulp samen oplossen wat alleen maar bijdroeg aan het team-bruiningsproces. Er valt een heleboel te zien tijdens het vliegerbouwen wat betreft rollen en drijfveren binnen een team. (Tip voor volgende afnemers: laat iemand dit observeren en gebruiken voor een evaluatiemoment). Het resultaat was een grote vlieger in onze bedrijfskleuren die onder luid applaus de lucht in ging (zelfs met het uitblijven van voelbare wind). Helaas konden wij de vlieger niet opslaan en moest hij worden afgevoerd. Wat wij jammer vonden was dat de vlieger onder onze ogen uit elkaar werd gehaald; na alle noeste arbeid hadden we liever de vlieger in zijn geheel herinnerd. Wel kregen we de keuze materiaal te houden en te hergebruiken wat wij in het kader van duurzaamheid graag wilden. Al met al een geslaagde activiteit! Tip: het zou geweldig zijn als Take off zou overwegen te werken met duurzaam materiaal ipv plastic. Daar zouden wij (ook tegen meerprijs) zeker interesse in hebben gehad.

• Organisatie

Dank voor de mooie review! Duurzame materialen: Ook dat staat bij ons al jaren op ons verlanglijstje. Wij zijn al meer dan 10 jaar op zoek naar duurzamere materialen die ook praktisch goed te handelen zijn. De conclusie die we helaas nog steeds moeten trekken is dat er nog steeds geen duurzamere alternatieven zijn die technisch even sterk (of in ieder geval sterk genoeg) zijn met de gangbare Nederlandse weersomstandigheden. Er zijn concullega's die zeggen een "papieren alternatief" te hebben maar dat alternatief is Tyvek, en ook dat is gewoon een olieproduct en dus geen oplossing voor een duurzamer alternatief. Mocht er iemand een goed alternatief weten wat sterk genoeg is en wat we in verschillende kleuren kunnen krijgen dan komen we graag met je in contact. Met vriendelijke groeten, Mike Verwater Take Off Outdoor Events

Super teambuilding activiteit

Leerzaam, fun en verbindend

• Organisatie

Super leuke, interactieve teambuilding activiteit die letterlijk en figuurlijk verbindt.

Met een team van bijna 30 mensen, van verschillende leeftijden, met verschillende interesses en verschillende functies was dit een enorm leuke manier om met elkaar letterlijk en figuurlijk te bouwen. Hoe start het team, gaat men eerst samen overleggen of starten ze direct met de opdracht, wie helpt en wie kijkt toe...leuk om te zien wat er gebeurd. Het resultaat mocht er ook zeker zijn, want we hadden een fantastisch grote vlieger die de lucht in ging, met succes! Een absolute aanrader...

Geslaagde teamactiviteit

Vanaf het eerste moment prettig contact gehad met Mike in de organisatie van deze teambuilding activiteit. Het bouwen van een kite was voor ons een vernieuwende activiteit. Leuk om te zien hoe competitief de kleine teams zijn in het bouwen van hun deel van de kite en even op een heel andere manier samen werken. Mike betrok onze groep goed en de organisatie verliep soepel. Na afloop veel positieve reacties gehad vanuit de groep op deze activiteit.

Een groot succes!

Mike had een teambuilding georganiseerd voor 2 groepen collega's die elkaar nog niet kenden. na deze teambuilding vond er een bestuiving plaats van 2 locaties en ontstond er een goed harmony. We hebben van beide locaties positieve berichten gekregen. Uiteraard heeft de locatie ook meegeholpen.

Geweldige outdoor Teambuilding activiteit

L.S. Afgelopen vrijdag 8 oktober 2021 bouwden wij met ~25 personen aan een VliegerTrein, verzorgd door TakeOff Events. Facilitator Mike Verwater begeleidde ons in het bouwen van onze eigen 9 vliegers(teams van 2-3 personen) waarna deze op het strand van Zandvoort werden opgelaten en tezamen een VliegerTrein vormden, inclusief het logo van onze organisatie AM-Pharma. Het was een superleuke ervaring on binnen een tijdsbestek van 2 uur met elkaar zoiets moois te maken. Mike had het uitstekend voorbereid (materialen en instructie lagen op tijd klaar) en begeleidde dit team op enthousiaste en deskundige wijze. Het moment dat de VliegerTrein de lucht in gaat, is heel bijzonder. En het levert veel mooie foto's op. Bedankt voor deze leuke ervaring ! Echt een aanrader voor teams die in 2-3 uur tijd buiten wat leuks willen doen waarvoor samenwerking nodig is ! Robert Knoester - HR namens AM-Pharma

Fantastische workshop!

Super fijn om met Mike de workshop 'megavlieger bouwen' te hebben gedaan. Als nieuw team een perfecte manier om elkaar beter te leren kennen, onze samenwerking te bevorderen en daarnaast ook lol te hebben met elkaar.

• Organisatie

Bijzonder leuke activiteit met een grote groep mensen waar iedereen aan mee kan doen!

Wij hadden het bouwen van een megavlieger ingezet voor een kennismaking tussen 2 schoolteams. In kleine groepjes werden onderdelen van de vlieger gebouwd waarna de losse elementen aan elkaar gekoppeld werden. Een relaxte activiteit waaraan iedereen mee kon doen, samenwerking noodzakelijk was en ruimte bood om ook gezellig te kletsen!

• Organisatie

Het geheel is meer dan de som van de delen!

Alle aparte groepjes werken aan hun vlieger. Ze zijn allen benieuwd naar het resultaat. Wat zal het worden en werkt het echt? Het moment dat de vlieger de lucht ingaat is een moment van ontlading en genieten.

• Organisatie

Super cool, zelfs met windkracht 8!

Zeer geslaagd teamevent. Net even anders, sportief en leuk voor iedereen: denkers en doeners! Super cool, zelfs met windkracht 8 tussen de hagelbuien door. Na inhoudelijke bedrijfsbijeenkomst lekker samen even uitwaaien en het hoofd ‘leeg’ maken.

• Organisatie

prachtige doe middag met een mooi eindresultaat

Heerlijk om een paar uurtjes bezig te zijn en te overleggen met collega's op een heel ander niveau. Iedereen heeft hierbij zijn eigen expertise in kunnen zetten. Daarnaast was het eindresultaat verbluffend. Bijna niemand had verwacht dat de vlieger de lucht in ging. Uiteindelijk was dit geen enkel probleem!

• Organisatie

Gezellig samen aan de slag met mooi resultaat

Materialen waren voldoende beschikbaar. Uitleg was prima (sommige vonden het nog wat onduidelijk en moesten een paar keer lezen). Lekker praktisch aan de slag samen. Zou nog iets meer teambuilding vorm kunnen krijgen door een opdracht of een vraag mee te geven. Of te evalueren: wat was prettig in de samenwerking.' Fijn de medewerking en flexibiliteit mbt onze speciale vraag mbt de uitleg.

Zeer leuke activiteit

Prima georganiseerd en alles ging ook echt de lucht in !

• Organisatie

Top! leuke activiteit met voldoende uitdaging

Alles verliep vlot, ondanks de gelimiteerde timing

• Organisatie

Creatieve en gezellige team activiteit met als hoogtepunt het oplaten van de vlieger

Leuke en gezellige workshop begeleider Mike ondersteund waar nodig, en zorgt er voor dat je zelf gemaakte bouwwerk de lucht in gaat!

• Organisatie

Geweldige activiteit voor een teambuilding dag

Dit is een van de weinige activiteiten die ik tot nu toe heb gezien die écht teamwerk stimuleert op een creatieve manier. De vlieger oplaten was helemaal super. Bedankt voor alles Mike.

geweldig!

Met om en nabij 120 collega's hebben wij een zeer geslaagde dag gehad. In groepen van vier (door ons ingedeeld) hebben de deelnemers samen aan losse modules van de vlieger gewerkt. Iedereen was even enthousiast en ijverig. Sommige kenden elkaar al goed en sommigen leerden elkaar juist wat beter kennen. Het in elkaar zetten van de megavlieger (met de losse module) duurde even maar een flink aantal mensen vond het leuk om mee te helpen en de rest keek onder het genot van een drankje gezellig toe of zat even met elkaar bij te kletsen. Het oplaten van de vlieger was geweldig! Dat al die modulen samen één vlieger worden en dan ook nog eens de lucht in gaat is echt gaaf! Mike is een gezellige man met kennis van zaken. Hij denkt goed mee om te zorgen dat de dag succesvol verloopt. Inmiddels hebben we veel complimenten van de deelnemers gekregen dus het was een zeer geslaagd teamuitje die ik aan een ieder aanraad! Leslie Michielsen Hogeschool Arnhem Nijmegen

• Organisatie

Reuzevliegers bouwen is een ontzettend leuke groepsactiviteit voor het verbinden van je team!

De organisatie is praktisch. Mike stemt vooraf duidelijk af wat er kan en mogelijk is. Daarnaast is deze activiteit een absolute aanrader voor alle groepen die op zoek zijn naar een activiteit met: samenwerking, creativiteit maar ook een stukje competitie. Mike zorgde op de juiste momenten voor aanwijzingen zodat alle vliegers van onze 3 groepen de lucht in konden. Absolute aanrader.

• Organisatie

Mooie activiteit die op een speelse manier teambuilding stimuleert

In 11 groepjes van 3 of 4 hebben we aan de hand van de beschrijving ieder ons deel van de vlieger gemaakt. Alle delen werden samengevoegd tot een grote vlieger in onze bedrijfskleuren en aan het einde natuurlijk het moment subliem als de megavlieger ook daadwerkelijk in de lucht gaat. Superleuk om te doen.

• Organisatie

prima service en goede kwaliteit

Alles prima in orde, goed op tijd, flexibel en geanticipeerd op veranderende weersomstandigheden.

Geweldig als teambuilding

Mike is zeer professioneel en neemt de deelnemers mee in de opbouw van de vliegers. In kleine groepen bouw je stap voor stap de vliegers op. Ideaal als teambuilding. Iedereen is actief in de weer en er moet goed worden gecommuniceerd en samengewerkt. Uiteindelijk bouw je alles samen tot een mega vlieger. Na een groepsfoto werd de vlieger opgelaten. Super resultaat!

• Organisatie

Veel plezier én heel behulpzaam in ontwikkeltraject om letterlijk te zien hoe de samenwerking is. Mooie metafoor voor samenwerking naar resultaat doordat de vlieger uiteindelijk ook echt vliegt.

• Ervaring met: Workshop Reuzenvlieger bouwen

Erg leuke workshop gedaan met ons bedrijf. Iedereen was enthousiast. Eerlijk gezegd hadden we niet verwacht dat zo'n grote vlieger ook echt zou vliegen. Geweldig toen deze ook echt de lucht inging! Dankjewel voor deze mooie middag.

• Ervaring met: Workshop Megavlieger bouwen

Een hele gave dag gehad met het directieteam van PCBO Smallingerland. Goede organisatie, veel betrokkenheid en kennis op het onderwerp door TakeOff.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Overall was het een leuke activiteit om met zo'n grote groep te doen. Als tips en trucs willen we nog graag de volgende zaken meegeven: - Bij de uitleg vooraf het hele proces duidelijk vertellen van bouwen tot oplaten inclusief foto sessie. - Doordat de activiteit bij ons door de lunch onderbroken werd, was het slimmer geweest om pas na de lunch de elementen naar buiten te brengen en dan in elkaar te zetten en touwtjes te verbinden. - In hoeverre kunnen de touwtjes niet al van te voren op lengte geknipt klaar liggen per vlieger. - mensen stonden nu teveel op instructies te wachten, wees daar duidelijker in. Verder hebben we zeker genoten! Dank je wel.