Wij zijn heel blij met ons prachtige tuinhuis

Al bij het allereerste contact hadden wij een goed gevoel over Tuyn-kamer en dat gevoel is tijdens het hele project gebleven. Wij zijn erg onder de indruk van het enthousiasme en de vakkundigheid van alle medewerkers. De hele bouw is volgens planning verlopen en het eindresultaat is fantastisch. Wij willen graag het hele team bedanken. Groet, Waldi en Jeannet

De Tuynkamer levert kwaliteit, heeft goede medewerkers en komt afspraken na.

in een woord, geweldig!

Een keer bij hun geweest en met Wim besproken hoe het moest worden. Precies zo geworden als getekend en supermooi geworden. ook voor de mannen die dagelijks op de bouw waren een pluim! nette en harde werkers, die hun afspraken nakomen en er voor gaan! mannen bedankt voor het mooie resultaat. Als we nog weer wat wat willen bouwen gaan we het zeker met jullie doen!

Hele fijne samenwerking en perfect resultaat

Hele fijne club medewerkers. Niets was te veel. Heel mooi resultaat en alles binnen budget, We zijn er heel blij mee en zouden zo weer met ze in zee gaan.

Fantastische mensen om mee te werken

Wij zijn erg tevreden over het gemaakte werk en de afspraken. De afwerking staat op een hoog niveau. De opgegeven planning is prima nagekomen. Er is veel vakmanschap bij de medewerkers, en een goede inzet.

Goeie gasten met een mooi product.

Allemaal jonge kerels die van hun werk houden en niet de kantjes ervan af lopen. Betrouwbaar en degelijk.

Prima verlopen, uitstekende prijs-kwaliteit en communicatie. Prachtig resultaat.

Schitterend Poolhouse geworden van hoge kwaliteit. Procesmatig ook zeer fijn verlopen. Kortom aanrader.

Onze ervaring met de Tuyn-kamer is top en uitstekend. Ze hebben met het team een prachtig tuinhuis opgeleverd. Het hele proces liep vanaf het begin op rolletjes, met een fijne communicatie en goede service Ook geen prijsaanpassingen of iets dergelijks, gewoon afspraak is afspraak en daar houden we van. Linda en John

Top tuynkamer geplaast

Super netjes gewerkt, snelle levering, komen afspraken na, goede samenwerking.

Prima product en service van begin tot einde!

We hebben voor de Tuynkamer gekozen op aanraden van onze tuinarchitect. Van het eerste gesprek tot de oplevering werden onze wensen serieus genomen en we zijn zeer tevreden met het eind resultaat. Prettige mensen die zich geheel aan de afspraken houden en op tijd een heel mooi product hebben gerealiseerd.

Zeer betrokken medewerkers

We hebben bijzonder goede ervaring met de medewerkers van de Tuyn-kamer.

Een uniek tuinhuis op maat gemaakt

Wij zijn door de Tuynkamer fantastisch geholpen van begin tot eind. Het door ons samen tot standgehouden ontwerp en de zeer vlotte uitvoering heeft geleid tot een prachtig tuinhuis wat helemaal past in onze tuin en bij ons huis. Het zeer enthousiaste team van de Tuynkamer is goed op elkaar afgestemd en waren altijd met veel plezier aan het werk. Wij stelden het zeer op prijs dat er een contactpersoon was die met ons afstemde wanneer de werkzaamheden plaatsvonden. Al met al zijn wij echt enorm tevreden over de service, het team, het unieke ontwerp en de zeer vlotte oplevering van ons tuinhuis

Prachtige kapschuur van de Tuyn-kamer!

Wanneer je echt de mooiste kapschuur wilt hebben, dan ga je naar Nico en Arie van Aken.

Fijn bedrijf wat mee denkt in mogelijkheden en oplossingen.

De prettige samenwerking en de professionele aanpak waarderen wij enorm. Uiteraard is de kwaliteit van het geleverde product ook heel belangrijk. Het jonge team beschikt over ruime vakkennis dat is dan ook terug te zien in het eindresultaat. Het voldoet aan al onze wensen. Van het begin tot het einde is er, daar waar nodig, goed overleg geweest. Een eindcontrole/oplevering vanuit De Tuyn-kamer geeft goed weer hoe zij betrokken zijn bij een project. Wij zullen De Tuyn-kamer zeker aanraden.

Goede service en ongevraagd kosteloos extra's doen

Keurige bouwers. Denken goed mee en vinden telkens een goede oplossing. Bijvoorbeeld qua elektriciteit en afwerking van het gebouw.

De jongens van de Tuyn-kamer hebben onze overkapping net zo mooi gemaakt als beloofd.

We hebben fijne gesprekken gehad over onze wensen en over de mogelijkheden die er zijn. Er werd prima meegedacht over wat we met ons budget kunnen doen. Tijdens het bouwen werd ook gedacht in oplossingen. Heel fijn. De overkapping staat nu. Er moeten nog glazen schuifdeuren worden geplaatst, maar gebaseerd op de werkzaamheden die al hebben plaats gevonden lijkt ons dit een formaliteit.

Vakmanschap en kwaliteit tot in perfectie uitgevoerd

Vorig jaar in Maart 2021 is bij ons een fantastische mooi tuinhuis gebouwd door de mannen van de Tuyn-kamer. Na ons bezoek aan de showroom in Nederhemert waar wij tijdens het prettig gesprek ons idee hebben besproken en de overeenstemming over de daaropvolgende offerte was het wachten op de uiteindelijke aanvang van de bouw. Hoewel af en toe er in de communicatie wat vertraging zat heeft dit niet geleid tot problemen en ook heeft Corona geen roet in het eten gegooid. We zijn dan ook heel blij en trots op het uiteindelijke resultaat, en willen alle mensen die hieraan hebben meegewerkt nogmaals bedanken. Uiteindelijk zijn er nog foto’s gemaakt, welke op de website en op Facebook te zien zijn. Mocht je dit lezen en opzoek zijn naar iets vergelijkbaars dan kunnen wij de Tuyn-kamer van harte aanbevelen.

Prachtige tuinhuis gekregen, professionele en vriendelijke bouwers, top!

Via google terecht gekomen bij de Tuyn-kamer. Goed geholpen en geadviseerd over de te maken keuzes. Ze gaan door met ontwerpen tot je tevreden bent, zonder hiervoor extra kosten te berekenen. Ondanks dat van onze kant wat vertraging werd veroorzaakt, werd er niet gepusht. De bouw ging prima, zeer gemotiveerde en betrokken bouwers die werkelijk een prachtig gebouw hebben neergezet. Alle rommel werd goed opgeruimd en je kon merken dat ze echt voor kwaliteit gingen. Klein verbeterpuntje: soms was het leggen van telefonisch contact wat lastig.

Goede afspraken waar ze zich aan houden en kundig personeel die een prachtige project maakten.

-Goede afspraken gemaakt,vwaarin onze wensen goed werden toegepast, met prettig personeel dat het prima heeft uitgevoerd!

Vakkundig, zorgvuldig, correct.

Medewerkers zijn bekwaam. Bovendien goed op elkaar ingespeeld . Dank voor de goede afwerking. Wij kunnen U aanbevelen.

Zeer deskundig, goede samenwerking

De Tuynkamer heeft bij ons een zeer mooie buitenverblijf geplaatst. zijn hier erg kundig en professioneel in, problemen werden zonder discussie goed opgelost. ze staan gewoon voor hun product in. zoals wij van hen verwacht hadden!

Mooi bedrijf en gaan voor kwaliteit !

Het is een jong bedrijf wat goed met je mee denkt .

Prachtig vakmanschap

Komen afspraken na leveren prachtig werk. Als je iets wil van hoogwaardige kwaliteit en exclusiviteit moet je hier zijn

Goed werk. Moeilijk te bereiken via tel. Moeizame cimmunicatie

Zie boven.

Kundig bedrijf met gevoel voor detail. Als er wat is, wordt het opgelost.