Snel geregeld, erg prettig

Alles op afstand, alleen legalisatie bij de notaris. Geen gedoe, emoties, gewoon handelen.

Mijn scheiding verliep soepel en vlot met de hulp van Teurlings

In deze onbekende situatie vond ik het heel fijn met al mijn vragen terecht te kunnen en door de directe communicatie zijn mijn man en ik hier soepel doorheen gegaan.

Snel en vakkundig geholpen.

Vriendelijke medewerkers die je te woord staan als je vragen hebt. Afhandeling is snel en duidelijk.

Duidelijk met informatie in Jip en Janneke taal

Ik was wat huiverig omdat advocaatkosten hoog kunnen zijn. Maar hier geen lijken in de kast. Wij hebben zelf het convenant opgesteld en konden via de mail om uitleg vragen als we het even niet meer wisten. Het is wel belangrijk om een convenant nauwkeurig in te vullen en de instructies goed op te volgen omdat het anders weer retour moet waardoor het langer duurt voor alles rond is! We zijn dik tevreden en kunnen Teurlings advocaten van harte aanbevelen.

Snel, efficiënt en vriendelijk

Zocht naar een snelle en goedkope manier om te scheiden. Als ik toch nog een vraag had, werd deze altijd geduldig, vriendelijk en goed beantwoord. Zeer tevreden met de service en uiteindelijk snel en goedkoop gescheiden. Precies zoals ik had gehoopt en verwacht.

Top, snel en vragen werd er duidelijk uitgelegd van hoe of wat, en begripvol

Ik raad iedereen aan om hier je zaken te laten regelen.

Correcte omgang adequate correcties als dat nodig was. Gaf de indruk dat niets teveel was

Professional

Professional and to the point. A lot of help with formulation of the documents as I am not dutch myself and don't know dutch. No problems or misunderstanding during the procedure.

• Would you recommend us? Yes

Goed en snel.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Betrokkenheid

Gebruik standaardbrieven prima, maar zorg er wel voor dat de inhoud aangepast wordt aan de specifieke situatie van betrokkenen. Zo werd in onze zaak, melding gemaakt van de verkoop van de woning terwijl dit al lang had plaatsgevonden en afgerond.

Gewoon pergect geregeld alles

• Betrokkenheid

snelle beantwoording van vragen. Prima voorbeelden van ouderschapsplan en convenant. Het zelf opstellen en formuleren van het convenant vraagt wel tijd en zorgvuldigheid. Af en toe lastig om zelf uit te zoeken hoe zinnen te formuleren.Op alle adviesvragen werd correct gereageerd.

• Betrokkenheid

All over erg tevreden hoe afwikkeling is gegaan. Verschillende mensen aan de telefoon gehad, waren zakelijk en correct, ik miste soms wat sociaal inlevingsvermogen. Maar niet storend verder.

• Betrokkenheid

de scheiding heeft allemaal iets langer geduurd omdat mijn ex-man niet zo goed meewerkte waardoor ik in het gedrang kwam met mijn nieuwe aangekochte woning. Toen wij eindelijk alle papieren in orde hadden zijn deze bij Teurlings&Ellens advocaten in behandeling genomen. Ik heb gevraagd of ze er spoed achter konden zetten. Een aantal keer mail contact gehad en dat ging heel snel en deskundig. Uiteindelijk hebben ze de afronding van de scheiding in 2 weken gerealiseerd. Begrip voor mijn situatie en zeer behulpzaam om het zsm voor mij af te ronden. Fantastisch!! Nogmaals bedankt.

• Betrokkenheid

doen wat er beloofd wordt en reageren zeer snel op alle vragen en mail

• Betrokkenheid

Advocatenkantoor Teurlings en Ellens heeft voor mij (en mijn ex-vrouw) de scheiding online verzorgd op een uitstekende manier. Vlotte afhandeling en duidelijk aangeven van de benodigde formulieren. Zeer redelijke prijsstelling. Daarom een 9. Een 10 geef ik niemand. Beter kan dus niet.

• Betrokkenheid

Mijn scheiding is zeer vlot verlopen, dankzij de goede communicatie van de advocaten. Ook al belde je 100x met een andere vraag, je wordt altijd netjes te woord gestaan en als diegene het niet weet wordt er altijd gezorgd dat je een collega te spreken krijgt die het wel weet of hoor je wanneer je beter terug kunt bellen. Al met al ik ben erg blij dat wij bij Teulings & Ellens onze scheiding hebben geregeld en zou het iedereen aanbevelen. Dankzij hun word een scheiding een heel stuk simpeler genaakt.

• Betrokkenheid

Voor een scheiding zoals bij mij en mijn exman was deze snelle service uiterst prettig. Omdat wij rondom de scheiding geen advies ed. nodig hadden en zelf aan de slag zijn gegaan met het conceptconvenant maakte dit kantoor het ons makkelijk en flexibel: er was een concept, je kon je op verschillende manieren identificeren. De communicatie over de zaken die geregeld moesten worden was helder. Als enige punt zou ik aanbevelen om deze stappen van convenant - rechter -burgerlijke stand en daarna eventuele notariele splitsingsakte mbt een koophuis ook op de website te vermelden. Voor ons was het namenlijk pas helder dat een splisingsakte kan worden opgemaakt na de scheiding nadat een van jullie advocaten dat mondeling toelichtte tijdens de identificatie. Daarvoor was dit nergens terug te vinden, websites of bellen naar kantoor notaris en Teurlings.

Perfect. Binnen 2 weken was alles geregeld

• Betrokkenheid

Zeer plezierige en kundige mensen, snelle dienstverlening. Uitermate tevreden!

• Betrokkenheid

Na een hoop ellende , en duizenden euros's aan kosten bij een mediator heb ik dit als een verademing ervaren. Zeer tevreden En geen meerkosten dan opgegeven.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Nadat het geld betaald is is er weinig communicatie. Alles werd heel simpel voorgesteld maar was het dus beslist niet. Kortom een 4 is eigenlijk nog teveel.

• Deskundigheid N.v.t.