Snel, vakkundig en goed bereikbaar gedurende het proces.

Snel, vakkundig en goed bereikbaar gedurende het proces.

Snelle afhandeling

Goede en snelle afhandeling mbt telefonisch en mail

Super, geweldig.

Binnen 7 weken echtscheiding aangevraagd en uitgesproken.

Goed en snel afgehandeld

Goed contact en snel afgehandeld

Goede ondersteuning bij samen scheiden den

Goede ondersteuning bij samen scheiden tegen schappelijke kosten. Snelle feedback op ingeleverde stukken. Snelle en goede afrpnding met terugkoppeling bij de rechtbank.

Geen gedoe, meteen goed!

Hulp in de scheidingsprocedure

Prettig, snel en zorgvuldig traject

Het voelt wat vreemd om online zo'n traject te beginnen, maar door de reviews had ik er vertrouwen in. Uiteindelijk ben ik ook heel tevreden over hoe het is verlopen. Het is wel vreemd dat je niet altijd met dezelfde persoon per mail communiceert, maar dat maakte toch niet uit in de zorgvuldigheid. Een telefonische vraag werd ook adequaat beantwoord en het is uiteindelijk snel afgerond.

Perfect geregeld

Vanaf eerste inschrijving tot uiteindelijke indiening van de documenten was alles perfect geregeld. Telefonisch contact was goed en ruim voldoende. Goede adviezen op de koop toe. Alles zonder extra kosten. Je moet wel samen precies weten wat je wil en daar overeenstemming over hebben.

Zeer professioneel!

In minder dan een maand is mijn echtscheidingszaak online geregeld inclusief sympathieke contactmomenten.

Onze scheiding is gelukkig anders dan de meeste scheidingen. Wij zijn in een hele goede en vriendschappelijke situatie uit elkaar gegaan. Echter bij ons ontstond er een tijdsdruk om de scheiding gerealiseerd te krijgen ivm aankoop nieuwe woning. Teurlings Advocaten hebben er alles aan gedaan om dit te kunnen realiseren. Na het aanleveren van de juiste stukken is de scheiding BINNEN 2 weken uitgesproken en nog geen week later ingeschreven. Super. Nogmaals dank.

Boven verwachtingen!

Na meerdere offertes opgevraagd te hebben kwam ik uit bij Teurlings Advocaten. In tegenstelling tot andere kantoren komt er bij Teurlings Advocaten geen andere kosten bij omdat zij een all-in prijs hanteren, wat fijn is om te weten als je ergens aan begint! Ik was wat voorzichtig op het begin omdat het een online procedure is maar eigenlijk kwam mij dat wel goed uit om alles op afstand te regelen. De communicatie via de mail was helder en als ik telefonisch contact opnam dan werd alles duidelijk uitgelegd en besproken. De vriendelijke medewerkers op kantoor reageerde ook onmiddellijk op een mail. Binnen 6 weken was ik definitief gescheiden en kon ik voorgoed alles afsluiten. Zeker tevreden!

Goede input vooraf en snelle afhandeling

Er worden goede concept documenten gegeven die helpen om de stukken te personaliseren. Er zou tussentijds wat meer terugkoppeling kunnen zijn over de stand van zaken. En in de eerste informatie wordt een oud adres meegestuurd, dit vraagt extra alertheid voor het verzenden van de stukken. De stukken worden snel en deskundig beoordeeld, goede wijze van aanpassingen als dit nodig is en er is een snelle afhandeling bij de rechtbank.

Professioneel en snel.

Wij werden snel geholpen. De adviezen waren makkelijk en er werd goed naar de opgestuurde stukken gekeken waarop snel een advies kwam waar iets aan te passen of waar nog beter over na te denken. Meerdere malen heb ik gemaild en elke keer kreeg ik zeer snel antwoord. Ook bellen was geen probleem. Daarnaast was de prijs voor ons erg laag vergeleken bij andere aanbieders. De prijs is ook vast er komt dus niks meer bij wat zeer prettig is. Wij zijn super tevreden over de diensten van Teurlings advocaten bij onze scheiding. Bedankt!!! Ed en Nicole

Snel en professioneel met de behandeling van mijn case.

Zeer goede adviezen.

Snel geregeld, erg prettig

Alles op afstand, alleen legalisatie bij de notaris. Geen gedoe, emoties, gewoon handelen.

Mijn scheiding verliep soepel en vlot met de hulp van Teurlings

In deze onbekende situatie vond ik het heel fijn met al mijn vragen terecht te kunnen en door de directe communicatie zijn mijn man en ik hier soepel doorheen gegaan.

Snel en vakkundig geholpen.

Vriendelijke medewerkers die je te woord staan als je vragen hebt. Afhandeling is snel en duidelijk.

Duidelijk met informatie in Jip en Janneke taal

Ik was wat huiverig omdat advocaatkosten hoog kunnen zijn. Maar hier geen lijken in de kast. Wij hebben zelf het convenant opgesteld en konden via de mail om uitleg vragen als we het even niet meer wisten. Het is wel belangrijk om een convenant nauwkeurig in te vullen en de instructies goed op te volgen omdat het anders weer retour moet waardoor het langer duurt voor alles rond is! We zijn dik tevreden en kunnen Teurlings advocaten van harte aanbevelen.

Snel, efficiënt en vriendelijk

Zocht naar een snelle en goedkope manier om te scheiden. Als ik toch nog een vraag had, werd deze altijd geduldig, vriendelijk en goed beantwoord. Zeer tevreden met de service en uiteindelijk snel en goedkoop gescheiden. Precies zoals ik had gehoopt en verwacht.

Top, snel en vragen werd er duidelijk uitgelegd van hoe of wat, en begripvol

Ik raad iedereen aan om hier je zaken te laten regelen.

Correcte omgang adequate correcties als dat nodig was. Gaf de indruk dat niets teveel was

Professional

Professional and to the point. A lot of help with formulation of the documents as I am not dutch myself and don't know dutch. No problems or misunderstanding during the procedure.

• Would you recommend us? Yes

Goed en snel.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Betrokkenheid

Gebruik standaardbrieven prima, maar zorg er wel voor dat de inhoud aangepast wordt aan de specifieke situatie van betrokkenen. Zo werd in onze zaak, melding gemaakt van de verkoop van de woning terwijl dit al lang had plaatsgevonden en afgerond.