Prima service, snel geleverd

Ik heb mijn nieuwe scooter snel en perfect afgeleverd gekregen

Prima service en behulpzaam personeel.

Bij pech word je aan alle kanten geholpen, m'n brommer werd opgehaald op de plek waar ik stond, tijdens de reparatie periode kreeg ik een leen brommer mee, dus ik werd keurig uit de brandt geholpen. Dus ik ben zeer tevreden over de gang van zaken, en de service die de mannen mij hebben verleend, ga zo door.

Ik kom al jaren bij het bromfietshuis en altijd heel tevreden geweest

Alles is naar wens uitgevoerd

Bovendien werd een goede feedbackbriefing gegeven. Ook was er de motor extra schoongemaakt en voor een belanrijk deel gepoetst.

Zoals altijd toppie

Goede service/kwaliteit

Nette winkel met aardige, vakkundige mensen.

Na wat omzwervingen bij andere winkels in Amsterdam ben ik in Hoofddorp terecht gekomen. Hier werd ik heel aardig en professioneel geholpen. Men had de tijd en heb uiteindelijk een weloverwogen keus kunnen maken welke bromscooter ik ging kopen. Kortom, een topwinkel

Grappig

Zei dat hij niet oplaadde Vroeg om een spanningsregelaar. Gingen ze toch starten met mijn zo goed als lege accu en zei dat (4 maanden oud!)accu stuk was;9 volt. Monteerde een spanningregelaar en gaf 3 volt meer aan.Bij de kassa .Dat is dan 160 euro.(inclusief nieuwe accu) Trek je conclusie.

Prima afgehandeld

Goede service en klantvriendelijke benadering.

Goede winkel met veel keus

Fijne winkel, met gekwalificeerd personeel

Vriendelijk en deskundig personeel. Ik kom hier dan ook al een aantal jaren voor mijn scooter.

Goede service.

Goede service. Correct mensen.

Mannen doen hun best

Mijn ervaringen met het bedrijf kan ik als positief neerzetten. Waar gewerkt word worden weleens fouten gemaakt gaat vaak om hoe ze opgelost worden. Ik stond na een reparatie stil langs de weg in amsterdam omdat de nieuw geplaatste cdi eruit vloog. Zonder blikken of blozen ben ik opgehaald met de bus door ze. Kan niet anders zeggen top service. Heb laatst 2 lampensetjes gehaald omdat er met een bestelling bij een ander bedrijf iets mis was gegaan toen kreeg ik nog een mooi prijsje ook van de mannen.

Naar tevredenheid en vriendelijkheid geholpen

Mijn vraag betrof het installeren van de app. Kon niet worden beantwoord. Afspraak gemaakt dat deze vraag wordt doorgezet naar het NIU hoofdkantoor

ervaring is goed

Zeer prettig, ruim de tijd voor ons genomen en vriendelijke service

We hebben scooters gekocht voor onze tweeling. Alles is aan ons uitgelegd, ruim de tijd voor ons genomen, meegewerkt aan de verrassing voor de kinderen en heel keurig thuis bij ons bezorgd. Om aan te geven hoe attent men is: ze hebben de scooter op hun verjaardag op naam gesteld zodat dat te zien is op de papieren.

Klantvriendelijk en zeer goede service

Klantvriendelijk, goede tekst en uitleg en een zeer goede service.

Duidelijk- prijs kwaliteit verhouding is prima En gewoon gezellig

Waar is mijn gestolen geld?

Ze hebben 2 reparaties gedan wat wordt niet gedan! Cheaters!!!

Tevreden klant, al jaren.

Na een grote beurt, die lang was uitgesteld, is mijn 300cc Honda motorscooter weer als nieuw. Tijdens deze grote beurt is een en ander vervangen in de aandrijftrein en ook bleken de banden in minder dan wenselijke staat te zijn voor een flink aantal kilometers. Na montage van een nieuw stel Michelins reed de 5-jarige scooter weer als nieuw, comfortabel en met een soepele acceleratie. De scooter was ook uiterlijk flink onder handen genomen: Hij stond Keurig glimmend en schoon gemaakt weer klaar.

zoals altijd weer heel goed geholpen bij Bromfietshuis.

Komen al vele jaren hier voor onderhoud en aanschaf mp3 motoren en scooters. fijne zaak met eerlijke mensen die klanten service hoog in het vaandel hebben. Ook de werkplaats is heel kundig en klantvriendelijk.

Top zaak

Het Bromfietshuis is betrouwbaar!

De heren van het bromfietshuis staan altijd klaar om je zo goed mogelijk en eerlijk te helpen. Ik zou zeker mijn omgeving het Bromfietshuis aanbevelen.

aflevering nieuwe niu was snel geregeld

Tópbedrijf

Dit is nog eens een bedrijf waar je de service krijgt die je graag wilt!!!