Goede service Altijd goed geholpen , probleem worden altijd opgelost. Ik woon zelf in Haarlem maar kom toch graag terug in Hoofddorp vanwege de goede service.

prima service

word altijd vriendelijk geholpen. goed service. problemen worden altijd snel verholpen, door vak mensen. Ik woon zelf niet in Hoofddorp maar blijf daar altijd graag terug komen. wat mij betreft is deze scooter zaak een aanrader

Altijd alles goed voor elkaar Word altijd vriendelijk geholpen, problemen worden altijd opgelost.

prima service, daar kan menig bedrijf iets van leren.

mijn ervaring met de mannen van het bromfietshuis zij levens waardig, als je een probleem heb lossen zij het voor je op, ook als je onderweg stil komt te staan zijn ze er voor je. Ga zo door

Gebeld over probleem, langsgereden en reparatie uitgevoerd!

Goede service en prijs-kwaliteitverhouding!

perfecte service

ik wordt super goed geholpen bij het uitzoeken en kopen van een nieuwe scooter.goede adviesen en service.

goede en nette services

nette services. vertellen geen onzin en komen hun werk na.

Super behulpzaam, meedenkend en snel!

Ze hebben mij meteen geholpen toen ik ze belde om mijn fiets te repareren. Binnen een aantal uur is mijn fiets opgehaald, zijn er onderdelen besteld en hebben ze mijn fiets gerepareerd. Ik werd telkens super goed op de hoogte gehouden en binnen enkele dagen was mijn fiets klaar. Hij is ook nog eens voor de deur bezorgd :) Ik kan niet anders zeggen dan dat ze mij echt super goed hebben geholpen en ik heel dankbaar ben!!

Mijn SH300 heeft een uitstekende, geheel op persoonlijke wens uitgevoerde, onderhoudsbeurt gehad. Geheel weer als nieuw rijdend en ogend kan ik voorlopig weer met vertrouwen op rit.

Toppie

Goede en eerlijke service

Goede service en uitleg

Prima service en doen wat ze beloven!

Vakkundigheid en service zijn prima tegen een eerlijke prijs

Goed geholpen en vriendelijke mensen

Netjes en goed geholpen.. toen ik thuis aankwam zelf een app gekregen hoe mn eerste ritje gegaan was ..

Professioneel; klantvriendelijk

Goede service, heldere communicatie en vakkundige reparaties!

Top Service met een smile!

zie boven

Toppie

Uitstekend zoals altijd.

Zoals altijd top

Snelle afhandeling en geen lange wachttijd

Ze leveren top service. Aardige personeel. Scooter altijd snel klaar. Heb niks te klagen. Uitstekend werk leveren hun

Goed geholpen met advies over de scooter die ik heb gekocht voor ik hem heb gekocht

Je wordt er vriendelijk het met kennis van zaken geholpen

Snel en klant vriendelijk

Altijd goed

De service is prima en doe nooit tevergeefs een beroep op Bromfietshuis.

Aangezien ik niet in Hoofddorp woon, zorgen ze er altijd voor dat ik op de servicebeurt kan wachten.

Een prima services

Een prima services. Goed advies gekregen bij de aanschaf . Rustig en vriendelijk personeel.