Behulpzum

Dat elke keer als ik problemen heb met mijn scotter, ze het op tijd hebben gehaald

Behulpzaam en snelle service

Onderhoudsbeurt gehad

Prima onderhoudsbeurt gehad, ben eerst gebeld voor extra reparaties. Snel en vakkundig. Scooter rijdt weer als een zonnetje.

goede service

goede service en veel kennis

goede service altijd vriendelijk geholpen met goed advies

Altijd goed werk

Prijstransparant en adviesrijk

Super snelle service!

Bijzonder snel de scooter naar keuze geleverd in een niet standaard kleur en ook nog thuis gebracht!! Heel fijn.

Vertrouwd personeel en goed aanbod fietsen en scooters.

Ik kom er al meer dan 20 jaar, service en klantvriendelijkheid is top.

Super sevice

Ik heb mijn scooter enkele jaren geleden bij Scooter Centrum Hoofddorp gekocht en is hier ook in onderhoud. Elke keer weer een super snelle en goede service!

Enorm bedankt met al jullie hulp na het briommer ongeluk van mijn zoon

Gedegen advies, betrouwbaar en hulpvaardig.

Goed en snel geholpen. Goede service

Goeie ervaring

Ik heb goeie ervaring mijn scooter word altijd goed gerepareert

De service is prima

De service is goed

Geweldige zaak goede service

Je wordt vriendelijk geholpen en alles erg snel. Ook als er iets is kan je altijd terug en helpen ze je meteen. Voortaan gaan we hier heen. Hebben nu een zip gekocht bij ze.

Super service

Snelle en goede service. Ik ben zeer tevreden. Ik raad iedereen deze winkel aan.

Een prima zaak voor zowel fiets, scooter en MP3 motoren.

Heb mijn MP3 motor daar in onderhoud omdat een reguliere motorzaak veelal onvoldoende ervaring hebben, met deze specifieke techniek. Daarnaast heb ik hier ook een nieuwe scooter gekocht. Dat laatste had wat voeten in de aarde, maar is uiteindelijk keurig geregeld.

Weer zeer goed geholpen

Snorscooter omlaten keuren naar bromscooter en scooter snelheid aangepast in combinatie met servicebeurt. alles naar volle tevredenheid gedaan!. De scooter is zelfs schoongemaakt en stond er glanzend bij!!! Scootertje rijdt perfect wat een topzaak echt een aanrader. Grtn Peter uit Haarlem

Ik voel mij serieus genomen

De raad die ik krijg is oprecht en begrijpbaar word ook als zodanig verder geholpen al heel veel jaren voor ons perfect samen gewerkt

super professioneel personeel

altijd netjes geholpen en snel ook transparant wat de kosten evt worden verder een mooie en nette zaak

Vriendelijk en goede serviice

Klasse.

Goede service en vakkundig personeel. Toppers.

Klant vriendelijk en altijd zoekend naar een oplossing.

Al enkele jaren klant. vriendelijke mensen en altijd zoekend naar een oplossing.

Prima scooter zaak

Goede service Word altijd goed en vriendelijk geholpen. Eventuele problemen worden altijd goed verholpen. Ik woon zelf in Haarlem, maar ik kom altijd graag terug voor een service beurt, zodat ik altijd lekker door kan blijven rijden.

Goede service Altijd goed geholpen , probleem worden altijd opgelost. Ik woon zelf in Haarlem maar kom toch graag terug in Hoofddorp vanwege de goede service.