Geweldig leuke ervaring met mijn kleinzoon

De opdrachten waren leuk en uitdagend genoeg voor mijn kleinzoon van bijna 6 jaar. Het zoeken naar mollen was best spannend, het werken met kompas moeten we nog wat oefenen, maar het klimmen in bomen op zoek naar vogels was een makkie. Helaas hebben we maar weinig vogels in het echt gespot met de verrekijker. Als 'beloning' werd hij heel blij van het vuur maken en het roosteren van de marshmallows. Zo zijn we samen 2,5 uur lekker bezig geweest. Zeker een aanrader!

Hoewel ik zelf niet heb geklommen,hebben mijn kleindochters een geweldige ervaring gehad

Het was een geweldige service dat Robin,van jullie team,de meiden geholpen heeft

Het was super leuk!

Ontzettend leuk klimfeest. Veel uitdagingen, wel goed te doen. Ervaren personeel. Leggen fijn uit en helpen.

Mooi klimbos met goede en gezellige begeleiding

Mooi klimbos met leuke banen. Zeker voor onze 7 jarige dochter. Gave zipline baan.

Goed!

Leuke ervaring, goed geschikt voor kinderen vanaf een jaar of 6.

Uitdagend, mooie locatie, vriendelijk en kundig personeel

Samen met mijn zoon van 8 ging ik klimmen. Ik heb hoogtevrees maar hij vindt dit fantastisch! De uitleg was duidelijk. Goed dat we eerst moesten laten zien dat we het hadden begrepen. Route 1 en 2 waren voor hem perfect. Ik vond het best spannend. We mochten zelfs met z'n tweeën de andere 2 routes proberen. Helaas bleef mijn zoon bij route 4 bij een onderdeel hangen. Hij zag niet hoe hij het moest doen, verloor zelfvertrouwen en werd bang. Uiteindelijk is hij gered. Deze medewerker was zo fantastisch, zo lief, geduldig, motiverend. Uiteindelijk hebben we samen route 2 nog een keer samen gedaan om het positief af te sluiten. We gingen naar huis en mijn zoon zei dat hij nog eens terug wil komen! Dit is echt met dank aan het fantastische team. Zij hebben het verschil voor hem gemaakt. Soms lukt het niet, opstaan en doorgaan en dat mag met hulp.

Heerlijke dag gehad afgelopen zondag. Gefeliciteerd met jullie 30 jarig bestaan! Er was van alles georganiseerd voor jong en oud. Echt geweldig. En nog 2 uurtjes zip en klim geboekt. Goede uitleg, vriendelijk personeel en een mooi klimbos. We zijn vaker geweest en hadden nu een logeetje mee. De dames hebben een top middag gehad. Nog heerlijk gegeten daar. We hebben genoten. Bedankt voor de goede zorgen en nog veel geluk gewenst met het klimbos. Jullie inzet is fantastisch. Dankzij jullie kan iedereen veilig klimmen. Tot ziens! Wij komen zeker nog eens terug.

Heerlijke uurtjes klimmen en swingen

Met de kleinkinderen een middagje naar het klim en funbos geweest. Ze heggen genoten; prima begeleiding. De big swing was echt favoriet.

leuke ervaring

Ondanks het slechte weer hebben de kinderen een fijne tijd gehad. We kijken er naar uit om met de oudere kinderen ook een keer langs te komen.

super

super

Super winter klim feestje

Leuk, gevarieerd feestje, in de sneeuw!

Geweldig kinderfeestje klim & zip

Met het kinderfeestje van onze dochter heeft de groep meiden ontzettend veel plezier gehad, angsten overwonnen, elkaar geholpen en vooral veel gelachen. Ze werden goed ondersteund door de twee instructrices!

hele leuke middag gehad! klimbos is erg leuk.

Vorige week met een groep van 15 man geweest. Ondanks het slechte weer toch een hele leuke middag gehad. Het programma kon zelfs wat omgegooid worden zodat we de laatste activiteit droog konden doen. Goed geregeld en heel aardig personeel.

Wij hebben ontzettend genoten

Samen met mijn vriend gingen we steppen. De route is ongeveer 7 km, maar je kon hem ook verkorten als je dat wilde. De foto route was uitgestippeld. Op deze manier moesten we ook goed kijken waar we heen moesten. Er zaten leuke opdracht vragen bij die we moesten beantwoorden. Op de route stonden enorme mooie bezienswaardigheden. Zeker een aanrader!

Leuk kinderfeestje

Leuk kinderfeestje gehad met 8 meiden. Goede begeleiding en instructies en tussendoor wat drinken met wat lekkers. Meiden hebben genoten.

Top kinderfeest

Ondanks de regen hebben de kinderen een super fijn kinderfeest gehad. Er zijn veel angsten overwonnen

Gewoon doen

Van begin tot het eind was super zowel het klimmen en zippen als de begeleiding, de uitleg het materiaal gaf een veilig gevoel en het is gewoon een hele leuke ervaring

Een aanrader.

Goed geregeld , vriendelijke ,behulpzame en bekwame monitoren , mooi parcours

Heerlijk buiten

Fijne omgeving, de kinderen vermaakten zich prima. Een extra instructeur was wel fijn geweest. Met 3 instructeurs was het soms lang wachten en onrustig qua roepen.

Top middag, volop genoten van alle zip lines en klim paden

Leuk klimbos met verschillende niveaus en genoeg uitdaging voor iedereen

Wij waren er met de kleinkinderen en die hebben genoten!

Spannend

Dit was de eerste keer en ik heb 3 parcours afgelegd. Ik vond het wel eng maar ben nu blij dat het gelukt is. Ik kom zeker nog een keer

Lekker klimmen in mooie omgeving

Met twee jongens gaan klimmen; ze hebben het prima naar hun zin gehad. De vier klimroutes bieden voldoende uitdaging maar zijn goed te doen, iets wat het zelfvertrouwen zichtbaar deed groeien. Zelfs de moeilijkste route die in het begin nog wel wat aanmoediging vanaf de grond nodig had werd met veel plezier voor een tweede keer gekozen. De lange tokkelbaan viel ook zeer in de smaak, net als de klimwand die beklommen moet worden om met één van de klimroutes te kunnen beginnen. De uitleg van de medewerkers was helder en ontspannen en ze hadden er zichtbaar schik in dat de klimmers het zo goed naar hun zin hadden. Kortom, geslaagd avontuur!

Hele gezellige en mooie dag met het gezin.

De kleinkinderen vonden het erg gezellig en een leuk parcours.

Fantastisch uitje

Het was een super leuke activiteit, fijn om eens iets anders met je kind te doen. Er was ook hele fijne begeleiding en goede uitleg. We komen hier graag nog een keertje terug.