Hartstikke leuke middag gehad. De begeleiding van het personeel is echt professioneel! Mooi gelegen in het bos- precies lang genoeg

Was een geweldige middag

De meiden van 8 en 9 hebben een plezierige middag gehad , alles was onder toezicht met hele vriendelijke en kundige mensen , voor herhaling vatbaar

Grensverleggende ervaring

Samen met onze drie nichtjes een heerlijke dag gehad. Duidelijke instructies en begeleiding gekregen en veel geleerd en gelachen. Heerlijke omgeving om te klimmen met spannende uitdagingen. Wij komen zeker nog eens terug.

Geweldig leuk

Goede uitsleg 4 leuke uitdagende parcours Wij hebben genoten was erg leuk

Geweldig leuk om te doen

Leuk om met kleine durfals samen te doen

Leuk aan te bevelen

Leuke ervaring aantebevelen

Super fijn en goed geregeld

Was heel rustig Alle klimparcouren kunnen doen en meesten 2 of 3 keer. Mijn zoon sommige wel 5x. Was heel fijn omdat het helemaal niet druk Was. De begeleiding Was uitstekend

We hebben zo’n ontzettend leuke ochtend gehad! De begeleiding is top, er is overal aan gedacht en voor de kinderen is oprechte aandacht. In 1 woord: fantastisch!

Heel leuk, vriendelijke meisjes, behulpzaam

Overweldigend

Met de rolstoel de klimbaan en tokkel baan beleven was onvergetelijk. De medewerkers zorgen voor de beste beleving. Allemaal even vriendelijk en behulpzaam. Kom zeker weer terug. Wil ook de schommel met rolstoel uitproberen.

Geld kwijt

Door het slechte weer hebben we het klimmen geannuleerd. De betaling kregen we niet terug, de reservering konden we ook niet naar een andere datum verplaatsen. De reden was dat er al instructeurs aanwezig waren en bezig met hun voorbereiding, dat maskt het wel begrijpelijk. Tip: reserveer pas als het (kort) vooraf geen wisselvallig weer is

Superleuk en goed geregeld! E-choppers tocht gemaakt met een groep!

Was een superleuke tocht in een prachtige omgeving, snelle service toen de accu van 1 van de groep leeg bleek. Ook een heel leuke plek om met de lunch te starten! Wij gaan zeker nog eens terug!

Het was supergoed afgestemd op mijn mobiliteit!

Ik vond het echt super, Jaap en Noël waren hele gezellige gasten die supergoed keken naar wat ik wel en niet kon en niet zeiden dat ik maar in de rolstoel moest gaan zitten. Hierdoor heb ik ook nog best veel zelf kunnen klimmen onder hun begeleiding, wat ik echt heel leuk vond. Daarnaast lieten ze me heel fijn zelf beslissingen nemen, wat anderen mensen nogal eens niet doen bij mensen in een rolstoel. Ik zeg, geef die jongens promotie! T was echt een topervaring!

Zalig!

Vriendelijke, duidelijke begeleiders en begeleidsters!

Keuze uit gevarieerde routes

Erg leuke parcours met verschillende moeilijkheidsgraad. Mijn zoontje van 7 kon er 2 van mee doen en we werden erg goed begeleid

Leuk parcour, vriendelijk en behulpzaam personeel. Complimenten

Super aardige begeleiding

Uitdagende en lerende activiteit voor de kids zonder druk.

Wat een geweldige ervaring voor de leerlingen!

Leerlingen en collega's zijn erg enthousiast. Het uitje was goed geregeld met mogelijkheden, kansen en de hoeveelheid personeel! Programma was op maat gemaakt voor de verschillende klassen. Voor een VSO school was dit een super tof uitje waarbij grenzen zijn verlegd!

Leuke ervaring

Was voor mij best wel moeilijk dat navigatielopen, we hebben het erg naar ons zin gehad

Heel fijn, leuk, gezellig en betrokken medewerkers..

Ik was er met mijn neefje, hij was op het randje van 1m20. En zou dus net of net niet de routes mogen lopen/klimmen. We mochten een rondje klauteren na fijn relaxt contact aan de Bali. Even later de mensen van de gordels ook wederom gezellig behulpzaam en super behulpzaam. De lengte van 1m20 is toch wel echt een grens. Dus soms hem heel erg moeten helpen. Toen we klaar waren vroegen alle medewerkers hoe het was geweest. Wat echt een fijn gevoel gaf. Bedankt voor de goede zorgen.

Kids vonden het geweldig

Heel leuk, soms wel beetje eng Komen zeker nog een keertje terug klimmen

Wat hebben de leerlingen een mooie dag mogen beleven!

Weer mooie, leuke en fijne herinneringen erbij gemaakt met onze leerlingen. De leerlingen vonden het programma erg leuk! Bedankt voor jullie inzet! Frisbee-golf en target games

Leuk klimbos

Mooi klimpark in het bos. Goed en vakkundig personeel en materiaal. Nabij gelegen horeca is goed en rustig.

Prima klimbos

Het zou fijn zijn als op de site beter wordt aangegeven wanneer de klim & zip en wanneer je de losse "Klimactiviteiten" zoals de big swing kunt doen/boeken. Nu bleek het ene alleen sochtends te doen. We hebben met bijna de hele familie van 10 tm 75 jaar het parcour gedaan. Leuk! Sommige onderdelen maken het meer uniek zoals de slee, wissel en trapeze. Fijn ook dat de kids daar goed geholpen worden. Toch staat het klimgebeuren allemaal redelijk compact op elkaar en voelt het meer als een stukje bos langs de weg ipv een klimbos. Het ziet er van een afstandje niet echt aantrekkelijk uit. Desalniettemin, het belangrijkste; het klimmen, was leuk, spannend en goed te doen. En het pad eromheen met wat klauterdingen en de band schommel was ook leuk om te bewandelen samen met de allerkleinsten.

Een klimervaring voor jong en oud

Onze familie, jongste 9 jaar en oudste 72 jaar hebben genoten van de verschillende parcours. Goede uitleg en altijd iemand in de buurt voor als er iets mis ging.

Gorps Baantje 5

5051 PX Goirle