Rijk aan uitdaging voor kleine en grote kinderen, dank jullie wel!!!!

Een prachtplek en mogelijkheid om aan de slag te gaan met zelfinschatting en durf! Jullie begeleiding is heel enthousiast en zorgvuldig en vriendelijk met ouders en kinderen.....

Super leuk klim avontuur voor mijn dochter van 7

Mijn dochter van 7 vond het geweldig om lekker te kunnen klimmen. Omdat er meerdere moeilijkheidsgraden zijn blijft het uitdagend. De begeleiding was goed, vrolijk en moedigde de kinderen aan. Alleen de uitleg aan het begin ging nogal snel en is teveel voor een kind, slim om als ouders bij te zijn en op te letten. We komen hier zeker terug!

Super leuk

Was leuk en lieve jongens die de kids moet in praten als ze niet meer naar beneden durven

Leuke actieve bezigheid, goed voor kids om hun grenzen te verleggen !

Mijn dochter was vooraf angstig dat ze dit niet zou kunnen... Ze heeft zichzelf overwonnen en laten zien dat ze het toch allemaal kan en durft !

Geslaagde middag

Het was een goed verzorgde middag, met dubbele controle Of alles goed vast zat. Genoeg attracties met verschillende mogelijkheden. Een groot voordeel is dat er ook een restaurant met een grote terras naast zit.

Leuk uitje als je geen hoogtevrees hebt

Leuke hindernissen, aardig en vriendelijk personeel, mooie locatie.

Het is een leuke onderneming om met je kleinkinderen te klauteren in bomen en hindernissen

Super leuk

Mijn dochter van 9 heeft genoten. Leuk en afwisselend parcour. Goede begeleiding van rens.

Hartstikke leuk klimbos in een schitterende omgeving!

Zeer Vriendelijk en behulpzaam personeel rondom een heel erg leuk uitje!

Grensverleggend

Een echt avontuur.

Mooie verschillende activiteiten

Leuke verschillende activiteiten die uitdagend waren voor jong en oud. Onze kinderen zijn de verschillende activiteiten meerdere keren langs geweest. Top.

prachtige en leuke ervaring

wij hebben dit als echt leuke en toffe ervaring beleefd, echt toffe begeleiders en ik kan het zeker beamen als er iets gebeurd dat ze er snel bij zijn alsook dat ze het op een professionele manier hebben behandeld. Het enige nadeel is en daar moet je zeker rekening mee houden als er een grote groep voor je is met heel bange kinderen kan het lang duren eer je alles gedaan hebt en ook dat je dan ook geen tijd hebt om alles te kunnen doen.

Avonturenbos.

Super leuk en educatief bos voor kinderen een echte aanrader om je zondagmiddag mee door te komen.

Helemaal geweldig

We waren met zijn 4en aant klimmen dus overal genoeg tijd voor. De kinderen en paps hebben zich gruwelijk geamuseerd vooral de vrije val was in trek.

Extra leuk voor de kinderen.Zeer vriendelijke begeleiders.

Leuke ervaring en spannende belevenis voor de kinderen.

Leuk klimbos, maar mag wat uitgebreider

Goed ontvangen, duidelijke uitleg, voldoende personeel, goed materiaal, 3 banen beschikbaar waarvan 1 enkel ziplines zijn. We konden 2 uur klimmen dus wat extra banen zou leuk geweest zijn. Nu aantal keer dezelfde banen gedaan

Alles tot in de puntjes verzorgd en ook de veiligheid

het was een prachtige ervaring voor de kleinkinderen en zelfs op heeft mee genoten. Zeker voor herhaling vatbaar

Goede begeleiding!

Nadine en Marvin hebben ons goed begeleid en gingen erg leuk om met de meiden (6 en 8). Ze hebben genoten!

Het was met één woord fantastisch!!!

We hebben een geweldige middag bij jullie gehad. Alle routes waren leuk, uitdagend, maar toch te doen. Het personeel was ook heel behulpzaam en vriendelijk.

Goede uitleg, grensverleggend, fun en positieve vipe.

Ik kom vaak met mijn praktijk Storimans Therapie met cliënten zowel jong en oud (www.storimanstherapie.nl). Allemaal zijn ze hooggevoelig en hebben ze kenmerken van AD(H)D. Iedereen die ik meeneem ervaren een positieve sfeer bij jullie medewerkers. Ook geven ze geruststellend advies. Het klimbos zorgt er voor dat mensen hun eigen angsten overwinnen en succeservaringen op doen. Kortom top activiteit en fijne medewerkers!

Spannende uitdaging met goed en leuk personeel!

Het was in het begin best spannend en een beetje eng ( vooral het loslaten van de elementen en het vertrouwen in het harnas en de touwen.) Maar aan de sterke verhalen achteraf blijkt wel dat het een top-ervaring is geweest!! Bedankt, vooral aan Mitchell voor de toffe begeleiding.

Gewoon in een woord fantasties

Wat hebben wij genoten,het programma wat jullie ons aangeboden hadden, het personeel, een en al genieten iedereen heeft super genoten Dankjewel allemaal

Een mooi avontuur met enthousiaste begeleiding vanuit Teun & Mitchel

Een mooi afgestemd aanbod vanuit flexibiliteit naar de kids en klantvriendelijkheid. Het klimbos wordt mooi onderhouden en biedt veel diversiteit aan klim-uitdagingen.

Erg leuk. Sympathieke instructeurs De kids hebben genoten.

Goed geregeld. Veel aandacht voor veiligheid. Uidagende parcours (3).

Een heerlijke dag voor met de kinderen of collega's

Over Klim en Avonturenbos