Goed ontvangst en uitdagend voor onze leerlingen

Mooie locatie en voldoende instructeurs voor onze leerlingen. Start had wat sneller gemogen. Lange rij aan het begin. Goede oplettendheid tijdens het parcours

Leuk en uitdagend klimparcours. Veel variatie!

Goede ontvangst en duidelijke uitleg. Goed materiaal en goede kliminstructies van het rescueteam. Een leuke ervaring, zeker voor herhaling vatbaar.

Heel leuk

Onsze zoon van 11 jaar heeft drie zip parcoursen gedaan en hij vond het gaaf. Wel opletten dat je niet achter angstige kinderen of ouders komt of een verjaardagsgroepuitje, dan is het lang wachten om door te kunnen klimmen. Je kunt elkaar nl. niet inhalen. De kids zijn vast gezekerd en kunnen zelf hun lifeline niet losmaken. Het is een aanrader. Superleuk. Na zipparcours ook binnen de klimwand gedaan. Ook leuk. Klimschoentjes vallen klein maar dat mag de pret niet drukken. Duidelijke instructies. Genoeg begeleiding buiten en binnen.

Goede service en vriendelijk behulpzaam personeel

Super leuke activiteit!

Voor de kinderen was het spannend maar heerlijk! Prima begeleiding en lekkere sfeer!

Klimmen super, feestje beetje chaotisch

De kinderen van het feestje vonden het klimmen erg leuk. Nadat we na een half uur van de baan moesten vanwege onweer ontstond er een beetje een vacuüm. Pas weer een half uur later konden ze op de binnenklimwand. Dat was wel weer een groot succes.

Leuke activiteit maar chaotische organisatie

We hadden een verjaardagsfeestje gereserveerd voor 9 kinderen van 9 jaar en 2 volwassenen van 13u tot 15.30u. Wij waren mooi op tijd maar moesten een hele tijd wachten voor we werden geholpen. Toen we dan aan de beurt waren kregen we eerst drank en cakeje. Kids stonden echt vol spanning te wachten om te kunnen klimmen dus drank en cake interesseerde niemand. Ze hadden nog niks gedaan dus geen dorst of honger. Een aantal lieten hun cakeje en drank staan voor na het klimmen. Wij wisten niet dat het werd weg gedaan. We hebben op het klimparcours ook lang moeten wachten voor we konden starten omdat er voor ons een rolstoelgebruiker was die geholpen moest worden. Geen probleem op zich uiteraard maar concreet waren we dus zeker niet voor 14u aan het klimmen. Maar al vanaf 15u werden we aangemaand om niet meer teveel te doen want we moesten echt wel om 15.30u weg zijn. Tot 3 keer werden we hierop aangesproken wat toch wel wat stress gaf bij de kinderen waardoor ze sneller door het parcours gingen en daardoor vielen. Als je door omstandigheden die niet aan ons liggen een uur te laat kan starten (andere groepen die moesten worden opgestart en rolstoelgebruiker voor ons) maar wel de vollle pot aanrekent, moet je ook extra tijd nadien geven. Na het klimmen hadden de kinderen dorst en wilden ze hun cakeje opeten maar alles was dus weg gedaan. Het klimmen op zich was echt super, leuke parcours. Maar door de organisatie en aanpak zou ik het niet aanbevelen als verjaardagsfeestje.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Beste Bart, Bedankt voor uw reactie. We hebben elkaar inmiddels gesproken en we hebben uw tips en verbeterpunten intern doorgevoerd zodat dit niet nog een keer voorkomt. Hopelijk int uw jarige job de cadeaubon om zo alsnog de klimparcoursen te komen beleven! Met vriendelijke groet, Team Klim & Avonturenbos

Oponthoud

Wij hadden voor 15 personen geboekt. De ontvangst was prima, de uitleg had iets sneller gemogen en de begeleiding naar de parcours wat duidelijker. Bij onze groep waren nog 2 personen toegevoegd van wie 1 een geestelijke beperking had. Ook nam tegelijk tijdig een lichamelijk beperkte persoon deel aan het parcours. En ondanks dat wij het super tof vinden dat jullie dit doen en mogelijk maken, had dit een enorme impact op de snelheid en wachttijden bij de parcours. Aan het einde van het parcours werden een aantal van onze groep aangesproken dat de tijd om was, dit vonden wij niet passend, aangezien wij niet degene waren die de oponthoud veroorzaakt hadden. Wellicht een tip om het aantal personen op het parcours iets te beperken wanneer gehandicapten ook deelnemen. Mvg Linda

Uitdagend en goed geregeld

Duidelijk en betrokken uitleg. Het programma was prima

Leuk!!

Super begeleiding!!! Een paar extra klimmogelijkheden zouden leuk zijn. Wel heel uitdagend, en "grensverleggend":-)

Fantastisch!

Met een grote groep een aantal uren ons zeer goed vermaakt in het klimbos. Werden goed voorbereid met instructie de bomen in gestuurd. Complimenten aan Joep en het team hoe we begeleid werden. Komen graag een keer terug!

Een ontzettend actieve en gezellige dag vol energie uitdaging en plezier!

We hadden heerlijk de tijd voor alles, wat het geheel heel ontspannen maakte.. Vriendelijk en pro-actief personeel dat wel in is voor een grapje!

Goed georganiseerd, leuke activiteiten en behulpzaam personeel.

Kinderfeestje met 9 kids van 8 tot 12 jaar. Ze vonden het klimmen allemaal erg leuk, soms een beetje spannend maar dan werden ze door het personeel goed geholpen. Top feest gehad!

Hele leuke ervaring voor de kinders

Was een hele leuke route. We vonden het alleen jammer dat de antwoorden niet besproken werden dan hadden de kinderen er nog iets van geleerd. De kinderen hebben genoten en willen ook zeker nog een keer gaan.

Leuke uitdagende activiteit met goede begeleiding

Goede ervaring, vriendelijk geholpen en goed begeleid. Zeker een aanrader !

Prettig ontvangst. Heldere uitleg. Behulpzaam en vriendelijke instructeurs

Ook voor jongeren met een beperking een echte survival-ervaring!

Geweldig hoe veel leerlingen, met of zonder rolstoel, mede door jullie begeleiding "de boom" in gingen!

Fijne sfeer, vriendelijke behulpzame en oplettende instructeurs. De ziplines waren favoriet. Leuke middag gehad!

Supervriendelijk en gastvrij

Erg leuke ervaring, onze zoon heeft genoten van zijn klimfeestje! Mooie omgeving en hele enthousiaste begeleiding maakten het een topfeestje.

Ontzettend leuke activiteit voor een neven en nichtendag :)

We werden vriendelijk opgevangen. Goede instructies gegeven. Wel had het stukje: remmen bij de zipline wat duidelijker toegelegd mogen worden. Er zijn er diverse hard tegen de boom geknald, ondanks de kussen. Ook iemand met letsel helaas. Verder hebben we het hartstikke leuk gehad.

Goed super leuke middag gehad top een aanrader

Top uitstekend

gezellig

leuke dag goede ervaring

Goed geregeld en super leuk aanbod

Behulpzaam en duidelijk personeel. Alleen wel jammer dat ze op het moment van ons feestje onderbezet stonden waardoor de rest van het personeel een beetje geïrriteerd was als er iets mis ging. Verder hele enthousiaste kinderen dus top!

Goede service en heel vriendelijk en enthousiast personeel!

Het was een heerlijke klimmiddag, de vijf meiden in de leeftijd van 10 en 13 jaar waren razend enthousiast en wisten van geen ophouden. Mooi bos, heel aardig personeel! De vrije val van 8 en 12 meter was daarbij een geweldige afsluiter!

Megavetcool

Een feestje van 6 en 7 jarigen. Super uitdagend en velen hebben hun grens verlegd. Natuurlijk hebben ze er ook veel plezier aan beleefd en vertellen ze er vol trots over.

Over Klim en Avonturenbos

Filter op Taal