Snelle reactie goed advies

Na het plaatsen zag ik een Scheurtje kwam direct terug probeerde het te herstellen. Gaf aan als n A een maand er nog zit dan kom hij een nieuwe plaatsen

Goed gewerkt.

Lullen en breien tegelijk. Koffie op en meteen door naar de volgende afspraak. Hou ik van.

Goede service, voor mooie prijs

zeer tevreden

Duidelijke offerte met productbeschrijvingen. Snelle reactie op vragen. Binnen 6 werkdagen na opdracht naar volle tevredenheid geplaatst.

Prettig contact, goed advies en blij met het resultaat.

Snel, adequaat en conform afspraak.

Goede communicatie, nette afhandeling

Mark reageert snel, geeft duidelijke informatie, handelt het snel af en werkt netjes, heel fijn!

Vlotte levering en afwerking.

Voldoet aan verwachting

Snel en professioneel aangebracht, direct resultaat

In mijn keuken valt het zonlicht 's middags fel en langdurig op het aanrechtblad. Nu het zonlicht door de onlangs aangebrachte raamfolie schijnt, is dat aanrechtoppervlak beduidend koeler dan voorheen. Omdat ik alle ramen van mijn woning van zonnewarmte-werende folie heb laten voorzien, is het komende zomer overdag met gemak een aantal graden minder warm in huis. Dus: geen airco pakken maar folie plakken!

Eenvoudig en vakkundige service

Mijn ervaring met De Kock Raamfolie was simpelweg gezegd gewoon zeer goed. Ik ben bij deze service terecht gekomen door de goede reviews en ik kan bevestigen dat die juist waren. Alles zeer duidelijk en transparant. Ik heb in een e-mail kenbaar gemaakt wat mijn wensen waren en daar kwam zeer prompt een antwoord op met de nodige suggesties. Het doorgeven van wijzigingen was ook geen enkel probleem. Wat ik zeer fijn vond was dat je van te voren precies te horen krijgt wat het gaat kosten, maar dat je pas achteraf betaald en gefactureerd wordt wanneer de werkzaamheden zijn voltooid. Geen verborgen kosten. Een blijk van vertrouwen die ik zeer kan waarderen. Ik kan deze service zonder enige reservering aanbevelen.

Een vakman!

Mark levert goed werk af! Was er prima op tijd, werkt netjes en snel. Ik ben blij met het resultaat. Een echte vakman!

Uitstekend en snel

Prettig contact, snelle reactie, goede voorlichting. Het folie zit er prachtig strak op, blij mee!

Goed advies gekregen, prettig contact.

Goed advies gekregen, prettig in contact. Afspraken worden goed nagekomen.

Mooi werk afgeleverd

Mooi werk

Al jarenlang een betrouwbare adviseur en leverancier

Nu al voor de derde keer zonwerende folie nodig. Elke keer een goed advies, waar ik later geen spijt van kreeg. Snelle leverantie en vlotte montage. Bij 2 van de 4 ramen is in de bovenhoekjes van dichtbij zichtbaar iets schuin afgesneden. In totaal een zeer tevreden afnemer.

Beste Peter, Ja sorry die schuine stukjes dat kan wel eens gebeuren. Er zit vaak veel verf in de hoeken en dan gebeurd dit. Kan ik vaak niet zo veel aan doen. Mocht het erg zijn dan vraag ik je een mail te sturen met foto's. Als ik het kan herstellen maken we alsnog een afspraak. Groeten Mark de Kock

Professioneel, snel en vriendelijk

Na de zeer goede ervaringen met de warmtewerende raamfolie van Mark de Kock bij onze vorige woning 15 jaar geleden, hebben we hem na de aankoop van onze nieuwe woning weer in de arm genomen. Mark geeft snel en vakkundig advies en ook de uitvoering was weer perfect. Echt een aanrader!

Top, een vakman.

Mark weet precies waar hij het over heeft, heeft dan ook al 40 jaar ervaring. Geeft duidelijk advies. Het aanbrengen van de folie doet hij snel en netjes. Hoe het bevalt weet ik nog niet, het ging daarna regenen en werd koud, Jammer, ik ben erg benieuwd!

Top,goede communicatie, werk zoals besproken, duidelijk.

Zie boven

snel, duidelijk en overzichtelijk. top gedaan

Bij aanvraag informatie kreeg ik een uitgebreide mail met daarin netjes uitgelegd de voors en tegens van de verschillende folies. Op de dag van plakken van de folie de verschillende opties nogmaals doorgesproken. De folie zit mooi en netjes afgewerkt op de ramen. Thanks Mark!

Fijne ervaring met Mark de Kock

Ik kan nog geen oordeel geven over de kwaliteit van de geplaatste folie omdat het er net op zit maar de service tot nu toe vind ik geweldig. Afspraken worden nagekomen en op alle vragen wordt een antwoord gegeven.

Heldere communicatie, komt afspraken na, levert goede producten.

Heldere communicatie, komt afspraken na, levert goede producten.

Snelle service, strak resultaat

Ik heb door de jaren heen verschillende ramen in mijn huis laten beplakken met anti-inkijkfolie. Een afspraak was telkens snel gemaakt en de folie werd snel, strak en supernetjes aangebracht en blijft mooi.

Vakkundig werk

Folie op mijn voordeur laten plaatsen tegen de inkijk. Was snel geregeld en het zit keurig netjes, ben er erg tevreden mee.

Geweldig tot nu toe

Goeie mailwisseling, perfecte info over het product en dito montage instructies. Geen problemen om het te laten versturen naar het buitenland.

Lekker slapen met felle zon

Licht verduisterende raamfolie laten plaatsen op het slaapkamerraam. Houdt enigszins warmte tegen maar waar ik vooral blij mee ben is de hoeveelheid zonlicht die wordt geblokkeerd. Zo kan ik na mijn nachtdienst veel beter doorslapen dan zonder folie met de volle zon op het raam! Heel tevreden mee!

Tsjaikovskilaan 34 2253 HT Voorschoten