prima service en mooi resultaat, helemaal blij mee

prima service en mooi resultaat, helemaal blij mee

Sentinel folie laten plakken. Een uitkomst, scheelt veel warmte in huis. De Kock Raamfolie levert uitstekend werk. Snel, correct en tegen een goede prijs.

Was niet aanwezig maar heeft zelf contact met bewoner gezocht voor afspraak en top geregeld

Gehele communicatie was uitstekend. Het folie zat er zeer snel en netjes op. Tevreden over de hoeveelheid warmte wat het tegen houdt.

Uitstekende service en kwaliteit tegen een scherpe prijs

Mark reageert vlot en uitvoerig op alle vragen, bood mij de beste prijs en zijn monteur heeft keurig werk geleverd. Van harte aanbevolen.

Perfect.

Ik zou een camera op een uitschuifbare stok en een laptop meenemen met een lengte van +/- 3 meter om te laten zien dat je niet naar binnen kan kijken. Wij twijfelen heel erg wat de mensen aan de overkant kunnen zien.

Beste Mans, dank je wel. Zoals in de offerte aangegeven kunnen je overburen moeilijker naar binnen kijken. Wat er vlak achter de ruit gebeurd kunnen ze zien maar naarmate je verder van de ruit af staat kunnen je overburen steeds minder zien. Na 1 meter is het al vrijwel onmogelijk. Daar komt bij dat dit de zwaarste folie is die hier aan de binnenkant van deze ruiten aangebracht kan worden. Als je nog minder inkijk wil krijg je EN een donkerdere folie - dat is in de winter niet fijn - EN een hoogwerker te betalen wat die zwaardere folie MOET buiten gemonteerd worden. Dan wordt het bijna 2 keer zo duur. Met vriendelijke groeten Mark de Kock

Snelle, goede service.

Snelle reactie op vragen, goed advies, mooie en duidelijke website. Snel geleverd en keurig aangebracht.

Vlot, vriendelijk, deskundig

Het ging bij ons om een klein klusje, maar De Kock reageerde snel, en we konden snel een afspraak maken. Het plakken van de folie ging vlot en zag er goed uit, het resultaat is exact naar wens. Mark is daarbij zeer vriendelijk en toegankelijk. Voor dit soort werk zeker aan te bevelen!

Snelle en uitstekende plaatsing en service

In verband met verkoop van mijn woning wilde ik een aantal folies vervangen hebben. De service was snel en uitstekend uitgevoerd en keurig op tijd voor de bezichtiging.

Mooi strak

Goede communicatie vooraf en goed overleg tijdens de montage met de medewerker van Kock. Montage is duur, maar dan heb je ook wat!

Een heerlijk verkoelende service

Vooraf uitgebreide informatie gekregen en een proefstukje thuisgestuurd gekregen. De monteur heeft het folie er zo strak opgezet dat je het gewoon echt niet ziet. Echt heel goed werk! Temperatuur in de woonkamer is een stuk aangenamer nu.

Prima.

Deskundig, meedenkend en volgens afspraak. De folie maakt écht een verschil.

Prima vakmanschap.

Dit bedrijf werkt snel en correct met een goed resultaat conform de afspraken.

top zaak

Soepel in omgang en komen afspraken na , Een bedrijf waar je op kan bouwen .

Snelle reactie goed advies

Na het plaatsen zag ik een Scheurtje kwam direct terug probeerde het te herstellen. Gaf aan als n A een maand er nog zit dan kom hij een nieuwe plaatsen

Goed gewerkt.

Lullen en breien tegelijk. Koffie op en meteen door naar de volgende afspraak. Hou ik van.

Goede service, voor mooie prijs

zeer tevreden

Duidelijke offerte met productbeschrijvingen. Snelle reactie op vragen. Binnen 6 werkdagen na opdracht naar volle tevredenheid geplaatst.

Prettig contact, goed advies en blij met het resultaat.

Snel, adequaat en conform afspraak.

Goede communicatie, nette afhandeling

Mark reageert snel, geeft duidelijke informatie, handelt het snel af en werkt netjes, heel fijn!

Vlotte levering en afwerking.

Voldoet aan verwachting

Snel en professioneel aangebracht, direct resultaat

In mijn keuken valt het zonlicht 's middags fel en langdurig op het aanrechtblad. Nu het zonlicht door de onlangs aangebrachte raamfolie schijnt, is dat aanrechtoppervlak beduidend koeler dan voorheen. Omdat ik alle ramen van mijn woning van zonnewarmte-werende folie heb laten voorzien, is het komende zomer overdag met gemak een aantal graden minder warm in huis. Dus: geen airco pakken maar folie plakken!

Eenvoudig en vakkundige service

Mijn ervaring met De Kock Raamfolie was simpelweg gezegd gewoon zeer goed. Ik ben bij deze service terecht gekomen door de goede reviews en ik kan bevestigen dat die juist waren. Alles zeer duidelijk en transparant. Ik heb in een e-mail kenbaar gemaakt wat mijn wensen waren en daar kwam zeer prompt een antwoord op met de nodige suggesties. Het doorgeven van wijzigingen was ook geen enkel probleem. Wat ik zeer fijn vond was dat je van te voren precies te horen krijgt wat het gaat kosten, maar dat je pas achteraf betaald en gefactureerd wordt wanneer de werkzaamheden zijn voltooid. Geen verborgen kosten. Een blijk van vertrouwen die ik zeer kan waarderen. Ik kan deze service zonder enige reservering aanbevelen.

Een vakman!

Mark levert goed werk af! Was er prima op tijd, werkt netjes en snel. Ik ben blij met het resultaat. Een echte vakman!