keurig en snel geplaatst

we merken helaas wel weinig verschil (in de woonkamer) met de situatie zonder folie, qua licht en warmte en onze buren die hetzelfde hebben laten doen, merken ook geen verschil. De verduisterende folie in de slaapkamer werkt wel goed.

Beste Roberto, Dank je wel voor je mail. Heel vervelend om dit te lezen. De folie is ruim 3 weken gelden gemonteerd en ik heb al die tijd niets gehoord en nog geen mailtje gekregen. Dus ik weet van niets. Was het niet handiger geweest eerst even contact op nemen zodat we een oplossing hadden kunnen zoeken? Ik zal contact met je opnemen. Groeten Mark de Kock

Snelle service en netjes werk

Helemaal tevreden over uitvoering opdracht. Volgens afspraak en goed gecommuniceerd. Aanrader.

zeer tevreden

Volgens afspraak en folie voldoet aan onze verwachtingen

Snelle en keurige verwerking van de folie, zowel binnen als buiten.

geweldig, snel, accuraat, zeer vriendelijk en perfect resultaat

Fantastische servise, zeer snel geregeld en geplaatst. Zeer vriendelijke dienstverlening en resultaat is prachtig!

Tevreden!

Goed advies omtrent keuze raamfolie

Ze waren bezig met de folie bij de buren en toen ik vroeg of ze dat bij mij ook konden doen, hebben ze dat gelijk gedaan. Keurig geplakt en leuke mensen.

Mooie raamfolie, snel geleverd.

Mooie semi transparante raamfolie tegen inkijk vanaf de galerij van de flat. Door het bedrijf aan laten brengen, dat kon gelukkig supersnel. Ik ben blij met de service en de goede communicatie.

keurig gewerkt

keurig gewerkt, snel en vakkundig

Goede kwaliteit en snelle, professionele hulp!

Mark levert echt topkwaliteit aan en ik kan zijn bedrijf aan een ieder aanbevelen.

Kwaliteit en vakmanschap

Na eerder al zonwerende folie buiten te hebben laten aanbrengen door De Kock Raamfolie nu privacy folie laten aanbrengen op diverse ramen binnen. Snelle reactie op de offerte aanvraag, snelle en vakkundige plaatsing, prachtige kwaliteit folie. Oftewel; een tevreden en terugkerende klant.

Prettig contact, uitstekende service, mooi resultaat!

Initieel via de site contact gezocht. Omdat een reactie uitbleef een kort berichtje gestuurd via whatsapp waarna snel een offerte volgde. Mark is erg behulpzaam gebleken bij zowel de keuze voor de juiste folie als ook tijdens het aanbrengen van de folie. Met rust en vakmanschap doet hij zijn werk. Het resultaat is wat ons betreft boven verwachting! Mark, bedankt!

Goede, vakkundige mensen met goede garantie

Wij zijn erg tevreden. Er was duidelijke communicatie en uitleg. Ook het opsturen van de strookjes vonden wij erg fijn. We hadden daardoor een goed beeld over wat er nu precies op de ramen kwam en hoe het eruit zou gaan zien. Vakkundige mensen kwamen bij ons de folies op de ramen plaatsen wat er vlot verliep en alles werd schoon achter gelaten. Ook daarna kregen we duidelijke uitleg. Tevens was het geen probleem om naar Roosendaal te komen, wat stiekem toch een aardig eindje rijden is. Kortom, enorm tevreden en zeker een aanrader.

Ervaren, vakkundig en snel

Ervaren, vakkundig en snel

ADEQUAAT, SNEL, PROFESSIONEEL

PRIMA, SNEL AFSPRAAK KUNNEN MAKEN, DEGELIJK WERK

Mooi, met een aanmerking.

Zit nog wat vocht tussen de folie en het glas Maar dat komt Mark in het voorjaar verhelpen. Als dat gebeurt is kunnen we naar de 10

Klantvriendelijk

Afspraken nakomen, professionele aanpak en klantgericht

Alles conform afspraak

Goed contact, goede kwaliteit en vlekkeloos verlopen

goed overleg en mooi resultaat

Professioneel, snel en betrouwbaar

Professioneel, betrouwbaar en snel

Goede duidelijke offerte, snelle service

Na een aanvraag voor een offerte kreeg ik een uitgebreide mail met alle mogelijkheden en goede antwoorden n.a.v. mijn vragen over garantie en kwaliteit. Zeer tevreden met de snelle levering.

Vakman die kwaliteit levert tegen schappelijke prijs.

Overtuigend advies, solide kennis, correcte communicatie en zorgvuldige montage.

Snelle en uitgebreide reactie op offerte aanvraag. Folie is keurig aangebracht

Ze geven uitgebreide toelichting en informatie in de offerte en geven blijk van kennis van zaken.

Klant centraal

De zorgvuldige offerte, de snelle reacties op vragen en de perfecte en deskundige oplevering maken dat ik De Kock Raamfolie kan aanbevelen.

Prima services

Hebben op de woon zorgboerderij op de eerste etage aan de zuid kant raamfolie laten plaatsen. Alles is netjes en keurig en volgens afspraak gedaan