Goede service, prettige mensen

Mark en zijn collega waren vriendelijke mensen die echt plezier in hun vak uitstralen. Communicatie verliep helder en alles ging volgens afspraak. Toen wij ter plekke nog wat wijzigingen doorvoerden, was dat geen enkel probleem. We zijn benieuwd wat het effect van de folie gaat zijn als de temperaturen buiten gaan stijgen!

top

De Kock raamfolie is vakkundig en ook de communicatie is alert, goed, beleefd en snel. Mark is een vakman met plezier in het werk en dat is aan alles te merken. De afspraken worden nagekomen en er wordt netjes gewerkt. Al met al top dus!

Professioneel

Snelle reacties op vragen en eerlijke, transparante antwoorden. Werkzaamheden zijn netjes uitgevoerd.

Goed werk afgeleverd

Nadat ik een mail had gestuurd ivm nformatie over raamfolie kreeg ik al snel een professionele reactie terug. Meteen een afspraak kunnen maken. Heel vakkundig en zeer netjes onze vitrine deurtjes met folie beplakt. Heel blij met het eindresultaat.

Mooie folie, strak gemonteerd en ook nog snel!

De Kock Raamfolie begrijpt precies wat de bedoeling is en monteert de raamfolie stak, snel en goed. Wij zijn weer helemaal tevreden!

Goed werk maar tegen absurde prijzen.

Wij hebben dit bedrijf gevraagd om van de twee ramen van de voordeur de oude folie te verwijderen en hier nieuwe, standaard matte, raamfolie op te doen. Zelf lukte het me niet om de folie te verwijderen. We hebben hier een offerte voor gevraagd en het bedrag wat hiervoor gevraagd werd was €430,-. Dit vonden we bijzonder veel maar het moest toch gebeuren want de oude folie was bijzonder lelijk geworden. We zijn dus maar akkoord gegaan. Gisteren kwam de medewerker van dit bedrijf, 3 uur te laat, het werk doen en hij was in 50 minuten weer weg! Het werk is naar behoren gedaan maar om voor 50 minuten werk plus reistijd en een beetje folie €430,- te rekenen is absurd en laat ons met een rotgevoel achter. We zijn akkoord gegaan met de offerte en zullen de factuur dan ook betalen maar ik kan dit bedrijf alleen maar aanraden als de prijs gehalveerd wordt.

Wij zijn zeer tevreden.

Goede service en vriendelijke monteur. Het heeft een poosje geduurd voordat de raamfolie aangebracht kon worden door het weer dat elke keer tegenzat. Gelukkig is het nu wel gelukt. We weten pas volgend jaar of het veel verschil uitmaakt qua warmte omdat de periode van mooi weer nu helaas voorbij is.

Top mooi geworden!!

Heel fijn dank

Klantvriendelijk, vakkundig en snel!

Mark luistert goed naar wat er nodig is en komt daarna met een passend advies. Hij is transparant in zijn service. Vakkundig en snel in het aanbrengen van de folie. En minstens zo belangrijk, een heel fijn mens om zaken mee te doen!!

Zeer tevreden!

Vriendelijk, persoonlijk no-nonsense contact. Werken netjes en komen afspraken na. En ook heel belangrijk: denken mee!

goed alleen wel even bellen als je buiten de tijdafspraak komt

Beste Peter, Dank je wel en je hebt helemaal gelijk Alleen heb ik mijn monteur niet aan een touwtje zitten en kan ik niet altijd weten wat er gebeurd ook al dring ik daar op aan. sorry voor het ongemak Met vriendelijke groeten Mark de Kock

Afspraken naar tevredenheid en net werk.

Top service en vriendelijk!!

De menner kwam optijd was vriendelijk ging gelijk de opdracht aan en na een uur of 2 was het alweer afgerond ziet er top uit en helpt erg veel tegen de warmte en maakt het werken weer mogelijk op kantoor!!

Kwaliteit en goed advies!

Na invullen van het formulier werd e.e.a. in gang gezet. Een spraakverwarring zorgde ervoor dat De Kock raamfolie op ons oude adres stond. Wel keurig op de afgesproken tijd…. Flexibele instelling want een uurtje later was men op ons huidige adres. Er is vakwerk geleverd en daarom direct een offerte gevraagd voor wat andere glasbekleding. Wat ons betreft een aanrader!

Professioneel en prettig geholpen en de folie werkt uitstekend tegen de hitte!

Mark is prettig en snel in de communicatie, do folie werd snel na accepteren offerte geplaatst en blijkt erg goed te werken tegen de zonnewarmte, we zijn erg tevreden! Bedankt Mark!

deskundig, meedenkend en vriendelijk.

Dit zegt eigenlijk alles

Betrouwbaar en deskundig

Ik ben prima geholpen met deskundige uitvoering. Afspraken werden correct nagekomen

Zeer tervreden

Komen goed afspraken na en de uitvoerder ging zeer secuur en netjes te werk.

Snel en eenvoudig contact. Goede planning en advies. Vakkundig.

Netjes, vriendelijk en snel

In de correspondentie vooraf via de mail netjes en snel beantwoord door de heer De Kock. Duidelijke uitleg over wat er geleverd kon worden en tevens suggesties voor het aanbrengen ivm een breed raam. Er werd op alle fronten meegedacht. Afspraak was snel gemaakt en het folie is door een vriendelijke uitvoerder aangebracht. Werken netjes en snel tegen een prima prijs. Net geen 5 sterren omdat de rolbreedte van het type dat ik had uitgekozen bij aanbrengen toch niet breedte had dan vooraf was aangegeven. In de uitvoering betekende dat dat de twee zijbanen 15 cm breeder werden. Uiteindelijk maakt het in het zicht niet veel uit. Dit bedrijf is een absolute aanrader als je zonwerend raamfolie wil laten aanbrengen.

Beste Allergorie Coaching, dank je wel. Leuk om te lezen. even een klein misverstand uit de weg ruimen. Het ligt niet aan je folie keuze dat de rol niet breed genoeg was. Er is geen enkele folie die breder is 182 cm. Dus daar waren we altijd mee geconfronteerd met deze afmetingen. Bedankt voor je reactie. Met vriendelijke groeten Mark de Kock

Snel en netjes

Snelle en duidelijke offerte en advies. Snelle en zorgvuldige uitvoering. Erg vriendelijke zzp’er die de opdracht heeft uitgevoerd.

Erg tevreden

Tevreden met het resultaat, communicatie kon iets beter!

gezellig en heel vakkundig

Er is heel netjes en vakkundig gewerkt had goede antwoorden op mijn vragen. Je kon gelijk merken dat de stuurhut minder warm werd door de zon.

Super kwaliteit en service

Een aanrader, goeie kwaliteit en service!

Goede en professionele service en aardige medewerk

Super goed geholpen en goede service