Positief

Fijne samenwerking en er wordt met jou meegedacht

• Werkzaamheden op de zorg
  • Betrokkenheid familie N.v.t.
  • Ik ben zorgverlener: Ja

Beste Vivian, jij ook een van onze zorgtoppers. Bedankt voor je beoordeling en op een nog mooie samenwerking. Met vriendelijke groet, team Zuster Jansen

Veel mooie opdrachten en altijd goed contact

Ik ben nu ruim een jaar ingeschreven bij zuster jansen en had na enkele dagen al een mooie langdurige opdracht gekregen! Echt super, het contact met de medewerkers altijd vriendelijk, behulpzaam en correct. Ik heb al veel collega zzpers naar jullie doorverwezen!

• Ik ben zorgverlener: Ja

Beste Margreet, het was fijn dat we je direct konden inzetten. Client is ook heel blij met jou! Vriendelijke groet, team Zuster Jansen

Zuster Jansen probeert altijd mee te denken

Of je nu vind dat je te veel of te weinig werkt, samen kom je er altijd uit

• Ik ben zorgverlener: Ja

Beste Corrie, fijn dat we jou zo vaak kunnen inzetten! met vriendelijke groet, team Zuster Jansen

Deskundig en betrouwbaar

Soms is het wat zoeken naar de juiste verbinding / persoon maar het komt goed.

• Ik ben zorgverlener: Ja

Beste Jannine, bedankt voor je beoordeling. We hopen nog op een mooie en jarenlange samenwerking. Vriendelijke groet, team Zuster Jansen

Een heel betrouwbaar bureau, correct als ZZPer genoeg werk. Vriendelijk behulpzaam . Werken goed samen met de ZZPer.

• Ik ben zorgverlener: Ja

Beste Dina, alweer 14 jaar inzetbaar als zorgverlener via Zuster Jansen. We zijn blij met jou! Vriendelijke groet, team Zuster Jansen

Hele goede en kundige organisatie

Werk met veel plezier !

• Ik ben zorgverlener: Ja

Beste Reinier, jij bent een van de meest flexibele zorgverleners. Clienten zien je graag komen. Bedankt voor je inzet! Met vriendelijk groet, team Zuster Jansen

Goede ervaringen ik geeft een 10

Goede informatie overdracht cliënt Cliënten heel aardig war ik werk kreeg goede waardering Factuur heel goed na gekeken heel te vrede Rooster aanpassen mee denken samen overlegd heel fijn

• Ik ben zorgverlener: Ja

Beste Lorna, bedankt voor je beoordeling. Wij zijn zo blij met jouw inzet! Vriendelijke groet, Team Zuster Jansen

Heel goed bureau

Krijg veel werk aangeboden. In kleine teams werken is zeer fijn!

• Ik ben zorgverlener: Ja

Bedankt Bram, jij ook bedankt voor je inzet!

Super goed bureau

Ik ben nog steeds heel blij met mijn werkzaamheden voor Zuster Jansen. Ik verzorg met een team van 4 andere collega’s al 3 jaar voor een mevrouw met dementie. Krijg veel zorgaanbiedingen en ook fijne ondersteuning van kantoor.

• Ik ben zorgverlener: Ja

Beste Suus, bedankt voor je review. Wij van Zuster Jansen zijn heel blij met jouw inzet! Met vriendelijke groet, Zuster Jansen

Ze staan niet alleen klaar voor hun cliënten, maar hebben altijd een luisterend oor voor je.

Kwaliteit kwantiteit en waarborgen van zorg tav cliënt staat centraal

• Ik ben zorgverlener: Ja

Beste Hortence, Fijn dat we je zo goed kunnen inzetten altijd. We krijgen altijd goede berichten over je vanuit onze cliënten. Bedankt voor je inzet! Met vriendelijke groet, Zuster Jansen.

Ik werk al jarenlang voor jullie bureau , allerlei adressen tot mijn tevredenheid en plezier. Ik heb zeer afwisselende adressen en ik heb altijd werk gehad. Dus dank jullie wel ! Ik miste op een gegeven moment wel ' menselijke warme communicatie en betrokkenheid, mede door personeels wisselingen. Ik hoop dat dit puntje weer beter wordt. Fijn dat ons salaris wat omhoog is gegaan. Dat verdienen we echt! We komen zoveel tegen op werk , maken veel mee en ook onregelmatige werktijden. Dus wie weet nog een beetje hoger komende jaar ;-)

• Ik ben zorgverlener: Ja

Beste Caroline, Bedankt voor je bericht. Het klopt inderdaad dat we wisselingen hebben gehad. Twee collega's met pensioen en ook nieuwe collega's aangenomen. Maar nu weer met een mooi vast team. Bedankt voor je inzet! Met vriendelijke groet, Zuster Jansen.

Positief

Zj is een prettig bureau om voor te werken. Het team doet er alles voor om hun zzp ers te voorzien van continuïteit.

• Ik ben zorgverlener: Ja

Beste Jo-Ann, bedankt voor je review. Fijn dat we je altijd zo snel kunnen inzetten bij onze cliënten. Je bent een betrouwbare en fijne zorgverlener. Vriendelijke groet, team Zuster Jansen.

Prettig bureau , zaken goed voor elkaar.

Altijd volop werk, goede samenwerking, behalve in geval van nood...... Dan moet je zelf voor vervanging zorgen, dat vind ik een kwalijke zaak. Vandaar 4 sterren, als het bureau je in geval van nood tegemoet zou komen, zouden ze 5 sterren van mij krijgen.

• Werkzaamheden op de zorg
  • Betrokkenheid familie N.v.t.
  • Communicatie kantoor
  • Waardering client N.v.t.
  • Ik ben zorgverlener: Ja

Beste Ineke, bedankt voor je review. We zorgen in nood altijd voor vervanging, maar in dit geval midden in de heftige coronatijd om 23.30 uur in de nacht je van een 24 uurs zorg afhalen lukte helaas niet. Risico van het werken op een 24 uurs zorg is dat we dan altijd voor de cliënt zullen kiezen. Bedankt voor je fijne inzet. Vriendelijke groet, team Zuster Jansen

Zeer prettige menselijke ervaring

Het contact verloopt altijd soepel en professioneel

• Ik ben zorgverlener: Ja

Beste Magda, Jij ook natuurlijk bedankt voor al je inzet! Ook voor het fijne contact met jou. Vriendelijke groet, Zuster Jansen

Goede ervaring

Je krijgt op tijd alle info van de client Dossier is top Altijd goed overleg Goede bezetting op een zorg Goed bereikbaar

• Ik ben zorgverlener: Ja

Beste Hanna, Jij ook bedankt voor al je inzet! Vriendelijke groet, Zuster Jansen

Het team van zr Jansen is zeer betrokken en professioneel

Ik ben tevreden over de samenwerking Het team is positief, betrokken en altijd bereikbaar.

• Communicatie kantoor
  • Waardering client N.v.t.
  • Ik ben zorgverlener: Ja

Beste Thea, bedankt voor je review. De samenwerking met jou ervaren wij als heel positief. Vriendelijke groet, team Zuster Jansen

Een goede betrouwbare bemiddelingsbureau

Zuster Jansen zet zich in om.jou te voorzien van cliënten waar je een match mee heb.Verder denken ze met jou mee ivm jou beschikbaarheid,reisafstand kortom jouw en de wensen van de cliënt staan voorop.Je wordt ingezet in een veilige werkomgeving

• Ik ben zorgverlener: Ja

Bedankt Vivian! Je werkt al zo lang bij ons. Hele fijne collega! Vriendelijke groet, team Zuster Jansen

Prima thuiszorgbedrijf

Fijne collega's. Werk vooral bij cliënten met dementie. Er zijn korte lijnen en goede communicatie met kantoor.

Heel fijn werken

Ik werk nu twee jaar voor Zuster Jansen bij dezelfde cliënt in Gelderland. Klein team gespecialiseerd in dementie. Het werk is heel fijn en cliënt en echtgenote zijn ook erg tevreden. Veel voldoening van mijn werk.

• Ik ben zorgverlener: Ja

Goed je eigen tijd in te delen.

Werk nu 3/4 jaar bij Zuster Jansen en heb het prima naar mijn zin. Leuke teams. Contact met de planning is altijd erg gezellig. Korte lijnen met kantoor. Erg fijn dat de betaling 2x per maand is.

• Ik ben zorgverlener: Ja

Bedankt voor je leuke reactie Sophie. Leuk dat je met client op vakantie bent geweest! Veel werkplezier toegewenst! Met vriendelijke groet, kantoor team Zuster Jansen

ZJ zou ik altijd aanbevelen

ZJ staat altijd klaar geef nooit direct commentaar,wil eerst goed weten wat de oorzaak is,en wil van beide partijen horen wat er speelt. en; zal je altijd ook de vrije ruimte geven om tot een oplossing te komen,voor zij een menig hebben . maar belangrijk is dat ZJ er alles aan zal doen om tot een goed besluit te komen . FEEDBACK EN ONDERSTEUNING is de DAADKRACHT van ZJ dat motiveert je als zorgverlener als waardering geeft om voor ZJ te blijven werken .

• Ik ben zorgverlener: Ja

Bedankt voor je leuke reactie Hortence. Veel werkplezier! Met vriendelijke groet, kantoor team Zuster Jansen

Goede en professionele samenwerking

Ik ben als ZZPer in de zorg 5 jaar verbonden met Zuster Jansen en mijn ervaringen met de Zuster zijn uitermate professioneel. Je krijgt goede feedback waar nodig mede de persoonlijke betrokkenheid van de medewerkers. Kortom, ik beveel Zuster Jansen bij toekomstige ZZPers van Harte aan!

• Ik ben zorgverlener: Ja

Dag Jolanda, bedankt voor je mooie commentaar. Wij zijn blij met je in onze teams. Mvg Zuster Jansen

Top baan!

Ik werk al twee jaar bij zuster jansen en ik vind het geweldig! Ze geven alles optijd netjes door, hebben altijd genoeg werk te bieden waardoor ik geen twee plekken hoef te werken en ik heb mijn vaste klanten waar ik een band mee op kan bouwen en vloeiend door mijn werkdag kom. En kan ze altijd bereiken en houden rekening met mijn vrije dagen!

• Ik ben zorgverlener: Ja

Beste Aisha, zo leuk dat je zo blij en positief bent. Ook nog erg bedankt voor je mooie commentaar. Wij zetten je graag in. Mvg Zuster Jansen

Zeer betrouwbaar thuiszorgbureau

Heel fijn thuiszorgbureau, met goede communicatie en mooie langdurige cliënten waar ik werk in kleine zorgteams.

Beste Lidy, bedankt! Mvg Zuster Jansen

Heel klantvriendelijk, en korrect