Bezint!

Lijkt te mooi om waar te zijn. Inmiddels 3000 euro en 12 maanden verder is er nog geen enkel geschikt voorstel voorbij gekomen. Partnerkeuze formulier wordt links laten liggen Dat dit kan voor dat geld vindt ik buitengewoon onvoorstelbaar. Tussen de voorstellen liggen telkens periodes van 4,5 of 6 maanden als het niet langer is. Op moment dat je wat van je laat horen is iedereen opeens heel druk achter de schermen voor je aan de gang, krijg je te horen dat je geduld moet hebben. Inmiddels is het me helder duidelijk dat de financiële belangen wat zwaarder wegen dan het doel waarvoor clienten, laat ik mezelf zeggen, me heb laten inschrijven. Begrijp niet helemaal waarom de consulente daar ook zo'n haast mee had omdat ze me het een en ander verweet waardoor ik lastiger te matchen ben. Het ging over opleiding, baan, lengte, ga nog maar even door. Niet helemaal eerlijk om daar gedurende de periode nog even over te vallen. Had ze aan het begin moeten doen maar dan wist ze dat ze me niet aan de haak zou slaan! Maar goed, ze is nu niet meer. Te warm onder de voeten schijnbaar Ik heb geen idee wat jullie nog willen maar 'k hoop dat je begrijpt dat ik enorm geschaadt ben en opgelicht voel op de manier waarop jullie met me om zijn gegaan!

Beste D., Ik begrijp natuurlijk dat je teleurgesteld bent dat het tot nu toe nog niet gelukt is om een fijne relatie te vinden bij ons. Dat is natuurlijk het doel. Niet alleen van jou, maar ook van ons. Ook wij hadden het liefst gezien dat het inmiddels gelukt was. Gelukkig hebben we nog tot het einde van dit jaar om verder te zoeken naar een geschikte match en bij inschrijving hebben we ook afspraken gemaakt over het minimale aantal matches die wij voor jou gaan zoeken. Bij het zoeken houden we natuurlijk zoveel mogelijk rekening met de vooraf afgesproken richtlijnen, maar we kijken vooral naar het totaalbeeld van een partner, de leefwijze, het toekomstbeeld en of het iemand is waarmee jij op de lange termijn gelukkig zou kunnen worden als je elkaar leert kennen. Op die manier matchen blijkt het meest succesvol te zijn en daar gaat het uiteindelijk om. Dat je iemand vindt waarmee je een mooie relatie kan opbouwen. Helaas is de consulent die bij jou thuis is geweest gestopt met haar werk als Matchmaker. Daarom heeft haar collega Gerrytsje haar werkzaamheden overgenomen. Ik begreep van Gerrytsje dat het contact tussen jullie fijn verloopt en zij is een ontzettend ervaren en succesvolle Matchmaker, dus ik heb er nog steeds vertrouwen in dat wij voor jou de vrouw kunnen vinden die bij je past. Ik wil je vragen om positief te blijven en nog geen conclusies te trekken, aangezien ons werk nog niet klaar is. We zoeken verder naar een geschikte match en zodra we die gevonden hebben, krijg je daar bericht van. Mocht je verder nog vragen, opmerkingen of zorgen hebben, neem dan in het vervolg even rechtstreeks contact met ons op. We denken graag met je mee! Met vriendelijke groet, Imke (Matching & Coaching)

Het was een zeer prettige en constructieve gesprek.

Vertrouwenwekkend.

Bedankt voor je mooie review Pieter!

Mijn gedprek met Niki was zinvolen prettig.

Ik voelde me snel op mijn gemak . Ik kon makkelijk met Niki praten ook over dingen die ik moeilijk vind. Ze gaf me vertrouwen en ik was blij dat mijn keuze voor bemiddeling een goede keuze was.

Beste Jacqueline, Wat fijn om te lezen dat je jezelf al snel zo veilig voelde bij Niki. Op naar een mooie match!

Uiteindelijk is het goedgekomen

Je onthoudt altijd alleen de leuke dingen, want positief denken helpt. Maar als ik nog eens terugdenk aan de eerste vier dames die aan me werden voorgesteld, dan kan ik nog steeds niet begrijpen, dat iemand heeft kunnen denken, dat die dames bij mij zouden kunnen passen en dat ik bij die dames zou kunnen passen. Ook kan ik niet begrijpen, dat de vijfde mevrouw niet als eerste aan mij is voorgesteld en ook die vijfde mevrouw vraagt zich af waarom ik niet eerder aan haar ben voorgesteld. Maar nogmaals: het is uiteindelijk goedgekomen, we hebben elkaar vandaag precies twee maanden geleden ontmoet en zijn heel blij met elkaar.

Beste Hans, Bedankt voor het plaatsen van je review. Soms is het inderdaad even zoeken naar de juiste match, maar ik ben blij dat we die toch voor jullie gevonden hebben. Dat is uiteindelijk natuurlijk het belangrijkste. Ik wens jullie al het geluk en veel liefde toe voor de toekomst! Hartelijke groet, Imke

Adequate begeleiding door consulente.

Prettige ervaring met consulente Judy G. ( Amstelveen) Zij onderhoudt met mij prettig contact en sinds mijn intake gesprek hebben wij beiden positief contact. Mijn tweede ontmoeting werd met Dhr. F. ( Ook in Noord Holland) en dit contact klikte vanaf de eerste kennismaking. Hoewel we verschillen in karakter en interesses, zijn we verliefd geworden op elkaar en sinds drie maanden bouwen we nu een langdurige relatie samen op, waarin we elkaar respecteren en waarderen. Zodra er misverstanden ontstaan, praten we er over en hierdoor groeit de relatie en onze wederzijdse hechting. Ook ervaren we overeenkomsten, zoals eerder verlies van partners door de dood. Hierin vinden we herkenning bij elkaar, en dat voelt goed. Wij richten ons op een toekomst samen in liefde, respect, gezelligheid delen samen. Wij zijn blij met "mens en relatie" !

Beste Sija, Bedankt voor je mooie review en wat prachtig om te lezen dat jullie zo'n mooie relatie aan het opbouwen zijn. Namens het hele team wens ik jullie het allerbeste toe voor de toekomst! Hartelijke groet, Imke

Mijn ervaring met Mens en Relatie is heel goed!

De intake met mijn consulente Gerrytsje Annema was persoonlijk, betrokken en heel ontspannen en ik had er vanaf het begin alle vertrouwen in. Het heeft wel even geduurd voor ik de goede match had, maar bij het 6e partnervoorstel was het meteen raak en dat is het wachten echt wel waard geweest. Ook fijn dat Gerrytsje zo enthousiast was! Frans en ik gaan nu een paar weken met elkaar om en het voelt alsof ik hem al veel langer ken... zo vertrouwd! Weer samen leuke dingen doen en genieten van de jaren die nog komen. Zonder bemiddeling van M en R waren we elkaar nooit tegen gekomen en ik kan het soms nog niet bevatten. Hoop nog op een fijne toekomst samen... Bedankt!!

Beste Tjitske, Wat geweldig dat het contact met Frans zo fijn verloopt. Ik ken Gerrytsje als een heel betrokken consulent, dus zij zal vast en zeker heel blij zijn geweest met jullie positieve bericht. Ook de rest van het team viert elke keer een klein feestje als twee mensen die liefde hebben gevonden. Dat maakt ons werk zo leuk om te doen. Namens het hele team wens ik jullie veel liefde en geluk toe voor de toekomst! Hartelijke groet, Imke

Totale verbazing.

Mijn eerste contact met Tjitske was met de telefoon en mijn eerste indruk was, dat ik een of andere boeretrien aan de lijn had. Ik dacht: wat heb ik nu weer gedaan, waar ben ik aan begonnen. Toch was ik nieuwsgierig, want in de profielschets stond een vrouw van 1.68m en normaal postuur. En een telefoon gesprek kan overweldigend zijn met een vreemde kerel. Er waren genoeg feestdagen en lockdown, dus ik had tijd en wilde deze dame wel eens ontmoeten. Ik heb haar uitgenodigd om haar op te halen en de weekmarkt te bezoeken. Je kunt koffie kopen, buiten opdrinken, en een visje kopen bij de viskraam. Zo gezegd zo gedaan. Nu was het contact heel anders: wat een leuke vrouw en charmant, wauw. We raakten in gesprek en we waren de markt al lang over maar nog steeds in gesprek. Ik bracht haar weer thuis en heb haar gevraagd om de volgende week nog eens de weekmarkt te bezoeken en daar stemde ze mee in. Nu enkele weken verder: Tjikske is een probleemloze vrouw, lust wat ik kook, is in voor alle samen bedachte activiteiten, kortom een klasse vrouw! In ben diep onder de indruk! Is dit echt door M&R geregeld of is dit toeval? Twee jonge senioren verliefd? Dat geloof je toch niet!...of..

Beste Frans, Wat leuk om van jullie allebei hier een review terug te zien en natuurlijk nog leuker om te lezen dat het zo goed tussen jullie gaat! Mooi dat je Tjitske hebt ontmoet, ondanks een minder positieve indruk in het eerste contact. Dat laat maar weer zien dat mensen soms kunnen verassen wanneer je ze persoonlijk ontmoet. En wat een leuk idee om naar een weekmarkt toe te gaan samen. Op naar een mooie toekomst samen! Hartelijke groet, Imke

Een prettig kennismakingsgesprek

Ik heb met Niki de Man een zeer prettig intakegesprek gevoerd waarin ik mijn wensen en bijzonderheden heb kunnen toelichten. Zij heeft ruim de tijd genomen om al mijn vragen te beantwoorden.

Bedankt voor je review Gerard en op naar een mooie match! Hartelijke groet, Imke

Zeer teleurstellend

Pijnlijk en verdrietig

Beste Heidi, Bedankt voor je review en wat jammer om te lezen dat je je ervaring tot nu toe beschrijft als pijnlijk en verdrietig. We zitten nog middenin de zoektocht naar een fijne relatie voor je en hopen natuurlijk da we ook voor jou de relatie gaan vinden waar je naar op zoek bent. Fijn dat ik je vanmorgen ook telefonisch gesproken heb over het matchvoorstel wat we vorige week naar je verstuurd hadden. We wensen jullie een fijne kennismaking toe!

Mijn ervaring was goed

Het was prettig gesprek en had er een goed gevoel bij . Ik ben goed ingelicht over de weg die bewandeld moet worden ,om een duurzamen relatie te krijgen. En hoop dat leuk met de steun Niki Mvg Harrie

Ik ben goed geholpen

Ik had alles goed voorbereid. En Niki heeft goed geholpen Ik vond het een fijn gesprek.

wennen

het was wel even wennen om dit te doen.

Beste Dennis, Bedankt voor je review! Een partner vinden via een relatiebemiddelingsbureau is inderdaad niet iets wat je dagelijks doet, dus ik kan me goed voorstellen dat het even wennen is. Goed dat je deze stap nu gezet hebt en we gaan met z'n alle op zoek naar een passende match voor je.

Een warme, persoonlijke en prettig gesprek.

Het is toch spannend zo'n gesprek omdat het heel persoonlijk is. Maar door de manier en aanpak van Niki heb ik me heel prettig in het gesprek gevoeld. Ze is iemand die oprecht geïnteresseerd is in andere mensen en je een goed en veilig gevoel geeft. Daarnaast weet ze goed de vinger op de zere plek te leggen. En ze legt op prettige manier uit hoe het hele traject verloopt.

Beste Maureen, Ik kan me heel goed voorstellen dat het spannend is om de eerste stap naar nieuwe liefde te zetten. Fijn om te lezen dat Niki je zo prettig daarin heeft begeleid en op naar een mooie match!

Via de persoonlijke aanpak van Mens en Relatie heb ik een fijne partner gevonden

Ik ben zeer tevreden over Mens en Relatie en mijn consulent Natascha Schuring. Het contact ging makkelijk, was persoonlijk, vriendelijk, betrokken en kundig. Bij het 4e partnervoorstel was het raak voor mij. Leuk om te merken dat de consulent dan bijna net zo blij is als ik...

Beste S, Bedankt voor je mooie review. Bij elke geslaagde match gaat hier absoluut de vlag uit. Berichten van mensen die de liefde hebben gevonden, die zijn wat ons werk zo leuk maakt! Namens het hele team wensen wij jullie veel liefde en geluk toe voor de toekomst.

Natascha Schuring begeleid je op een prettige manier op je liefdespad.

Als je , zoals ik, alleen komt te staan en je wilt je voorzichtig weer oriënteren op het leven met een eventuele partner dan kun je natuurlijk allerlei datingsites bezoeken. Ik zag dat eigenlijk niet zo zitten. Ik heb me dus eerst georiënteerd en daarbij kwam ik via, via terecht bij Mens en Relatie. Natascha Schuring is mijn contactpersoon en zij legde op haar vriendelijke, rustige manier mij uit wat Mens en Relatie voor mij kon betekenen waarna ik besloot om mij aan te melden. Na het "diepte" interview maakte ze een profielschets waar ik mij goed in herkende. Inmiddels heb ik al de nodige coaching ontvangen en ben ik zover dat ik met mijn eerste date ga afspreken. Natascha informeert regelmatig hoe het met je gaat en staat direct klaar indien je haar nodig hebt. Ik voel me door haar gesteund en goed begrepen. Met haar als coach gaat het vast lukken een fijne partner te vinden.

Beste A, Wat fijn om te lezen dat je ervaring bij ons zo positief is! Natascha is inderdaad een heel fijne en betrokken consulent. Hopelijk is je eerste ontmoeting ook een positieve ervaring geweest en vindt je de fijne relatie waar je naar op zoek bent. Daar gaan we voor!

Zeer professioneel en Nancy luistert goed naar client

Nancy heeft tijdens ons gesprek een zeer professionele indruk op mij gemaakt; zij geeft de juiste antwoorden op mijn vragen, is goed bereikbaar als je haar iets wilt vragen. Complimenten voor haar inzet om voor mij de juiste partner te willen vinden.

Beste Jos, Bedankt voor je mooie review! Nancy is inderdaad een professionele en ervaren consulent. Ik vertrouw erop dat zij je naar volle tevredenheid zal begeleiden bij de zoektocht naar een duurzame relatie.

Heel mooi en ontspanne gesprek.

Het persoonlijke gesprek vind ik heel belangrijk. Ik kon open en eerlijk mijn ervaringen en wensen vertellen.

Beste Theo, Wat fijn dat je zo'n open een eerlijk gesprek hebt kunnen voeren met je consulent! Een mooie basis voor een succesvolle bemiddeling.

Zeer ontevreden

Ze beginnen goed met een zeer uitgebreid intakegesprek. Als je erop in gaat sta je meteen vanaf dat moment ingeschreven. Ik ben duidelijk geweest in mijn wensen en heb aangegeven wat voor mij belangrijk is; er was genoeg aanbod vertelde mijn consulente mij. Niks is minder waar. Geen enkel voorstel wat ze me deden kwam iets in de richting van wat ik zocht in een partner. Qua type en uitstraling totaal niet wat bij mij past. Diverse keren dit kenbaar gemaakt maar er wordt niet geluisterd. Het is een enorme investering geweest van €1680 eur en dan hebben we het over het goedkoopste pakket. Ik heb er totaal niks voor terug gekregen. Ik verwacht voor zo’n hoog bedrag echt wel meer dan wat ze hebben laten zien. Nadat ik na de laatste teleurstellende match per mail aangaf dat dit wederom totaal niet bij mij past, teleurgesteld was en het vertrouwen in hun kwijt was en de bemiddeling wilde stopzetten, heeft mijn consulente niet eens even persoonlijk contact met me opgenomen. Ik kreeg een standaard kort mailtje terug. Dit is makkelijk verdienen… zeker geen aanrader!

Beste Ciska, Bedankt voor je review! Al vinden we het natuurlijk jammer om te lezen dat je onze dienstverlening zo negatief hebt ervaren. We beginnen inderdaad gelijk na de uitgebreide intake en het tekenen van de overeenkomsten met het zoeken naar een geschikte match. Daarbij kijken we vooral naar het totaalbeeld dat wij hebben van de kandidaten, de leefwijze, het toekomstbeeld en of het iemand is waarmee je voor lange termijn gelukkig zou kunnen zijn als je elkaar beter leert kennen. We zijn regelmatig het gesprek aangegaan waarin we gesproken hebben over je wensen voor een partner. We luisteren daar zeker naar, maar hebben ook duidelijk aangegeven dat je een partner niet kan bestellen zoals je een product bestelt. We adviseren om de tijd te nemen om elkaar eerst goed te leren kennen voordat je een beslissing maakt of iemand een goede match kan zijn. Helaas is het bij elke kandidaat bij één kennismaking gebleven. Op jouw verzoek is je bemiddeling vroegtijdig gestopt. Wij hadden graag nog verder gezocht naar een volgende match waarmee je mogelijk wel een fijne relatie had kunnen opbouwen, zoals dat bij 75% van onze kandidaten gebeurd. In onze e-mail hebben we ook aangegeven dat je het aan kan geven wanneer je toch wil dat we verder zoeken. Mocht je daar behoefte aan hebben horen we het graag. Zo niet, dan hoop ik van harte dat je op een andere manier een fijne levenspartner vindt. Met vriendelijke groet, Imke Evers

Je leert jezelf kennen als nooit tevoren.

Mens en Relatie vindt passende matches voor je naar aanleiding van een zeer persoonlijke gesprek bij jou thuis. Dit geeft de consulent de kans jou echt te leren kennen en te zien hoe jouw dagelijks leven eruit ziet. Dit zorgt ervoor dat de matches die voor jou gevonden worden écht in jouw leven passen. De e-learning sluit aan de hand van testen perfect aan op jouw persoonlijkheid en bied jou de kans om de beste versie van jezelf te laten zien aan jouw volgende partnervoorstel.

Goede persoonlijke begeleiding van consulente!

Sinds augustus 2021 sta ik ingeschreven bij M&R, waarop ik in september al aan een eerste kandidaat werd gekoppeld. Deze ontmoeting verliep niet bepaald prettig, en eindigde voor mij heel teleurstellend, waarop mijn consulente ( Judy / Amstelveen) mij heel erg empathisch begeleidde en telefonisch een vinger aan de pols hield bij mij, echt zo super lief en betrokken! Nu, korte tijd terug, een tweede kandidaat ontmoet. Het klikte vrijwel meteen tussen hem en mij. Inmiddels hebben we elkaar nu een paar keer ontmoet en zijn serieus voornemens samen verder te gaan! Consulente Judy is blij voor mij en leeft echt mee. Haar empathische houding voelt heel warm en betrokken, mijn complimenten en dank aan deze vakvrouw!

Beste S, Judy is inderdaad een topper! Juist bij teleurstellingen is het ontzettend fijn om een betrokken consulent te hebben en wat fijn dat de tweede ontmoeting zo'n positieve ervaring is geweest. Veel plezier met het verder ontdekken van elkaar en veel geluk voor de toekomst.

Een volledig nieuw perspectief

Ik heb er (te) lang tegen aangehikt. Me aanmelden bij een relatiebureau vond ik een hele stap. Maar die koudwatervrees was achteraf ongegrond. Na een helder intakegesprek is consulente Gerrytsje voor mij aan de slag gegaan en is mijn wens uiteindelijk gerealiseerd. Een fijne relatie met een hele lieve partner. The future looks bright. Gerrit

Beste Gerrit, Ontzettend bedankt voor je mooie review en wat geweldig om te lezen dat het contact na bijna 7 maanden nog steeds zo goed is! Namens het hele team wensen we jullie al het geluk en liefde toe voor de toekomst.

Deze organisatie geeft een vertrouwd en betrouwbare indruk.

Ik heb een fijne intake met Gerrytsje Annema gehad. Haar ervaring en kundigheid zorgde ervoor dat ik het aandurfde om met Mens en Relatie in zee te gaan. Na online datingsites waarin ik maar niet slaagde om een fijne relatie te vinden. Ook de webinar van deze organisatie is nog eens leerzaam.

Beste Anja, Bedankt voor je mooie review en voor het vertrouwen in onze organisatie! Ik zie dat je inmiddels je eerste match hebt ontvangen. We wensen je een hele fijne kennismaking toe.

Teleurstellend

De dames die aan mij werden voorgesteld lieten me blijken, dat ze al eerder voorstellen hadden gehad en dat die bij hun steeds niet tot het gewenste resultaat hadden geleid. Ze waren daarom al bij voorbaat terughoudend. Vaak daarom (?) na de eerste ontmoeting geen vervolgafspraak kunnen maken. Tweemaal wel een vervolg, maar helaas na enkele keren blijkt dat er geen echte match kwam, ondanks mijn pogingen om me aan hun wensen en verlangens te conformeren.

Beste Hans, Wat jammer dat het niet lukt om een vervolgafspraak te maken. Maar we zijn weer volop bezig een nieuw match voor je te selecteren. Het heeft even tijd nodig en inderdaad duurt het soms wat meer matches totdat we samen de juiste hebben gevonden. Geef niet op! Ik hoop en verwacht dat we ook voor jou de juiste match kunnen vinden.

Ik had met Natascha een goed en prettig kennismakingsgesprek.

Natascha maakt ruimte en tijd om mij goed te leren kennen, mijn aard, mijn leefstijl en wensen. Hiervoor is illustratief de tijdsduur van ons gesprek: 3 uur. Niettemin weet zij ook irrelevante uitweidingen elegant kort te sluiten. En zij stelt geen vragen als het niet nodig is, maar helpt wel bij aarzelingen. Ik had na afloop het voldane gevoel dat ik op een reële manier uit de verf was gekomen .

Vertrouwen, betrokken, integer en transparant.

Na de informatieaanvraag was er snel contact en een geplande afspraak met mijn consulente. De intake was prettig, open en in een fijne sfeer. Dat gaf voor mij de doorslag om met M&R verder te gaan, De totstandkoming van mijn profiel, na een gedegen interview, verliep plezierig en leverde een duidelijk beeld van mij op. Er was een fijne en goede klik met mijn consulente. De presentatie van mijn eerste partnervoorstel verliep zeer plezierig en betrokken. Er was voldoende ruimte om mijn vragen te stellen, Na de eerste contacten met de voorgestelde partners, bleef mijn consulente betrokken. Ik wil nog wat evaluatieve opmerkingen meegeven, die echter geen afbreuk doen aan mijn positieve ervaringen met M&R. * Het boek, “Ja ik wil” had ik graag eerder ontvangen. * De informatieve filmpje waren in volgorde niet altijd logisch en klopte ook niet met mijn proces. * De thema’s van de filmpjes zijn prima, echter de stem van Liselotte Visser leidt erg af. Misschien de filmpjes in laten spreken door een professional. Ik heb M&R van harte aanbevolen aan mijn vriendin! Inmiddels is daar ook al een partner voorstel gedaan.

Kaldenkerkerweg 15

5913AB Venlo