Na een ontspannen ontmoeting met Gerda had ik het volste vertrouwen in het verdere verloop. Al binnen een maand kreeg ik bericht van een voorstel om iemand te ontmoeten en dat is nu ruim 2 jaar geleden en wonen bijna een jaar samen. Wij zijn mens en relatie nog alle dagen dankbaar. Groetjes ida van den hoff

Beste Ida, Wat fijn om te lezen dat jullie nog steeds zo gelukkig zijn met elkaar! Ik hoop (en verwacht) dat er voor jullie nog veel mooie en gelukkige jaren zullen volgen. Met vriendelijke groet, Imke

Een vrouw vinden gaat niet altijd van zelf. Als je de goede vind is het aller beste. Wij hebben tot nu aan toe een zeer goede klik. Nog nooit zo iets mee gemaakt Gerreytsje bleef er in geloven en ik ook. In mijn tweenige jaren was de tweede vrouw waar ik 40 jaar getrouwd daar na is ze overleden. Nu ongeveer na de achtste keer goed raak . Heel erg bedankt Gerreytsje. Vriendelijke groeten Ane.

Beste Ane, De aanhouder wint! Soms is er nu eenmaal wat langer de tijd voor nodig, maar uiteindelijk gaat het om het resultaat. Wat fijn dat het nu dan toch gelukt is. We wensen jullie een mooie toekomst toe samen. Met vriendelijke groet, Imke

Goed boek

Van Radboud Visser kreeg ik zijn boek toegestuurd. Het is gemakkelijk te lezen en er staan goede tips in. Terwijl ik nog aan het lezen was kreeg ik een vriend. We zijn nu 1,5 jaar verder en alles gaat goed. Over een paar maanden gaan we trouwen. Dank je Radboud.

Bij mijn 2 date was het raak, dat had ik niet verwacht.

Dankzij Mens en Relatie binnen een maand mijn liefde gevonden !

Vanaf onze eerste date voelde het gelijk goed. We hebben het super leuk samen en zien uit naar een mooie toekomst.

Ik ben zeer positief heb een hele fijne en mooie relatie overgehouden aan mijn inschrijving.

Een fijn en open gesprek waar ik me gelijk op mijn gemak voelde.

Een goed gesprek waarin een duidelijk profiel van mij is gemaakt, en daardoor de kans op een goede match grote kans van slagen heeft. Dankzij de goeie bemiddeling van Ellen is de match zeker gelukt. Een mooie ontmoeting is uitgemond in een fijne liefdesrelatie.

Beste Piet, Bedankt voor je mooie review! En we zijn natuurlijk heel blij voor jullie dat jullie elkaar gevonden hebben. We wensen jullie een heel mooie toekomst toe samen. Hartelijke groet, Imke

Compliment

Ben sinds maart 2022 ingeschreven bij Mens en Relatie en al veel contacten gehad wil bij deze zeggen een compliment aan mijn contact persoon Geppy Visser die alle moeite doet en heel hartelijk/vriendelijk overkomt en hoop zeer dat ik nog een sportieve, leuke date ontmoet!!

Beste H. Bedankt voor je mooie review! Soms zijn er meerdere ontmoetingen nodig om uiteindelijk tot de match te komen waarmee je een fijne relatie kan opbouwen. Gelukkig nemen we altijd ruimschoots de tijd voor de zoektocht. Wij blijven ons uiterste best doen om voor jou die leuke sportieve date te vinden en zodra we een nieuwe kandidaat hebben gevonden, hoor je dat gelijk van ons. Hartelijke groet, Imke

Geld klopperij

Het heeft mij niets gebracht! Ik stond 1 jaar ingeschreven met als beloofd 5 bemiddelingen. Die zijn ze wel nagekomen , maar totaal niet mijn type vrouwen. Erg jammer dit. Het is meer als €1000 wat je betaald en je krijgt er niks vooor terug helaas!

Beste Roy, Bedankt voor je review. Op basis van de gegevens die je hebt achtergelaten bij deze review heb ik natuurlijk gekeken naar je bemiddelingsperiode bij ons. Het kan zijn dat ik mij vergis, maar volgens onze gegevens hebben we in 2018 een fijne partner voor je gevonden. Er waren inderdaad meerdere kandidaten voor nodig, maar een van de laatste contacten die ik zie is dat je ontzettend verliefd was op de laatste match. Mocht ik de verkeerde persoon voor mij hebben, dan horen we het natuurlijk graag zodat ik inhoudelijk kan reageren op je bericht. Met vriendelijke groet, Imke

Consulente zeer goed en betrokken.

Het bureau zelf vind ik niet betrokken maar door de goede consulente heb ik een partner gevonden.

Beste Marcella, Wat super dat je met de goede begeleiding van je consulent een fijne partner hebt gevonden. We wensen jullie samen al het geluk toe voor de toekomst! Met vriendelijke groet, Imke

Getrouwd

Wij zijn erg dankbaar voor Mens en Relatie dat wij nu getrouwd zijn.

Beste Willemijn, Wat geweldig om te lezen dat jullie inmiddels getrouwd zijn met elkaar. We zijn erg blij voor jullie! Namens het hele team wensen we jullie een gelukkige en liefdevolle toekomst toe. Hartelijke groet, Imke

Waardeloos

Heel veel geld voor uitgegeven en niks voor terug gekregen. Mooie woorden van regelmatig contact met consulente die ik een keer heb gezien bij intake. Waardeloze instelling

Beste Jan, Bedankt voor je review. Ik zie dat wij op dit moment nog bezig zijn met het zoeken naar een geschikte dame om aan je voor te stellen. Je schrijft dat je niets hebt gekregen van ons. Dat is niet waar. We hebben je voorgesteld aan meerdere kandidaten en helaas is het nog niet gelukt om met een van die dames een fijne relatie op te bouwen. Zowel je consulent Gerda, haar collega's in de regio en de matchmakers op ons kantoor in Venlo bekijken wekelijks ons bestand met mogelijke kandidaten of er een goede match voor je is. We willen je niet zomaar aan dames voorstellen en zoeken dan liever kosteloos wat langer voor je door. Zolang je geen bericht van ons ontvangt dat de zoektocht gestopt is, zoeken we dus verder. Wij hebben de moed nog niet opgegeven en blijven verder zoeken naar een geschikte kandidaat. Zodra we die gevonden hebben, hoor je dat uiteraard meteen van ons. Met vriendelijke groet, namens Mens & Relatie Imke

Verwachtingen niet waargemaakt

Ik heb me in januari jl. ingeschreven en heb na 8 maanden besloten mijn bemiddeling te beëindigen. Ik deel graag mijn ervaringen zodat mensen goed nadenken of ze gebruik willen maken van de diensten van M&R. Ik ontving twee matchingsvoorstellen in de eerste 2 maanden na inschrijving. Helaas leverde dit 2 keer van beide kanten niets op. Dat kan gebeuren. In de maanden die volgden ontving ik allerlei video's met informatie en instructies. Een aantal vond ik persoonlijk kinderachtig. Soms ontving ik dezelfde informatie maanden later nog eens, waarom? Ben jezelf niet pro actief en neem je zelf geen contact op, dan gebeurt er ook niets. Zo heb ik in juli gevraagd hoe het zoeken verliep aangezien ik maanden niets hoorde. "Geen geschikte matchingsprofielen op dit moment, mensen schrijven zich soms uit of zetten even hun profiel 'on hold'. En er schrijven zich telkens weer mensen in" was de reactie. Ok, afwachten maar. In augustus contact opgenomen met de regio consulent. Haar gaf ik de stand van zaken door. "Ja, in jouw zoekgebied en leeftijds-categorie zijn er helaas geen matches momenteel. Pech helaas." Tja, wat moet je dan nog als klant. Na een aantal dagen nadenken over dit gesprek was het voor mij klaar. Ik kreeg vervolgens nog een telefoontje van het hoofdkantoor. De mevrouw die me te woord stond vond dat ik het maar erg snel opgaf. Opeens werden allerlei mogelijkheden zoals het zoekgebied vergroten en zelfs kijken bij andere bemiddelingsbureaus genoemd. Tussendoor is me dit nooit voorgesteld. "Collega's zijn elke werkdag met jouw dossier bezig." Geloof je het zelf! Het was een onprettig gesprek. Dit bevestigde nog meer mijn keuze om te stoppen. M&R is niet pro actief en gaat pas iets doen als je mondig (lees kritisch) wordt. Leeftijd (> 50 jaar en ouder) en regio (randstad en midden Nederland) bepalen de slagingskans. In ieder geval, dit heeft niet aan mijn verwachtingen voldaan. Er zijn zeker mensen voor wie dit werkt, helaas niet voor mij!

Beste Raoul, Bedankt voor je review. Wij kunnen ons vinden in een deel van je feedback en daarom hebben we onze samenwerking naar ons idee op een prettige manier beëindigd. We hadden inderdaad pro-actiever kunnen zijn in het bespreken van jouw richtlijnen ten aanzien van het verhogen van jouw slagingskans. Wij herkennen ons niet in de opmerking dat er niets gebeurd wanneer onze cliënten geen contact opnemen. Binnen de door jou gekozen overeenkomst laten wij inderdaad niet van ons laten horen wanneer er op dat moment geen match is. Zolang je geen nieuw partnervoorstel ontvangt, kan ik mij goed voorstellen dat je niet merkt dat wij aan het zoeken zijn. Wij zijn echter wel degelijk voor al onze cliënten aan het zoeken naar geschikte kandidaten die op dat moment beschikbaar zijn en vallen binnen de afgesproken zoekrichtlijnen, maar wij kunnen zeker pro-actiever zijn in het afstemmen met onze cliënten over het verloop van de zoektocht en mogelijke opties om het succes van de zoektocht te vergroten. 75% van onze cliënten vindt binnen het eerste jaar bij ons een partner. We vind het erg jammer dat je helaas niet bij de mensen hoort waarvoor het gelukt is. Graag hadden de volledige tijd van de overeenkomst gebruikt om het doel mogelijk alsnog te kunnen behalen en wel die fijne partner voor je te vinden. Uiteraard hopen we dat je die partner nu op een ander manier gaat ontmoeten. We wensen je veel geluk en succes voor de toekomst! Met vriendelijke groet, namens Mens & Relatie, Imke

DECEPTIE!!

Heb 1 advies : NIET INTRAPPEN !! Dan was mij veel geld , frustratie , onmacht en teleurstelling bespaard gebleven. Voel me opgelicht! Begrijpen jullie niet dat je met gevoelens van mensen omgaat? Als de consulente bij de intake eerlijk was geweest had ik me niet ingeschreven. Heb duidelijke vragen gesteld waar ik geen eerlijk antwoord op heb gekregen. Ben heel boos op mezelf dat ik, in een voor mij kwetsbare periode , in de mooie praatjes van Rian de consulente ben getrapt. Dezelfde consulente die mij keihard liet vallen toen ik in haar ogen “moeilijk” ging doen...zij had haar provisie natuurlijk binnen dus boeide haar niet. Ik ben bijna 19 maanden ingeschreven, had al snel in de gaten dat het verhaal niet klopte. Kreeg af en toe een teleurstellende match die absoluut niet bij mij paste. Maanden gaan voorbij zonder enig contact , wat ik wel verwacht voor de bijna 2400 euro (! ) die ik betaald heb. Heb meerdere malen gemaild en gebeld , kreeg als antwoord dat ik geduld moest hebben. Heb nu nog 3 maanden extra gekregen omdat ik bij de 25 % hoor waarvoor geen match is gevonden ( ja, tuurlijk ). Op dat moment is er ineens een “match” …die helemaal niet bij mij past. Geef gewoon eerlijk toe dat er geen matches zijn en betaal de helft van mijn geld terug. Ook heb ik het als heel storend ervaren dat ik het gevoel kreeg dat ik, als klant zijnde, mezelf moest verdedigen als ik mijn onmacht probeerde te uiten en men zelfs boos werd. Heb een heel naar gevoel overgehouden aan mens en relatie en mijn zelfvertrouwen heeft een flinke deuk gekregen. Voor het bedrag dat ik betaald heb had ik beter op vakantie kunnen gaan of op straat kunnen gooien dan had er nog iemand plezier van gehad. Ik ga nu onderzoeken wat ik kan ondernemen om mijn recht te halen . Mens en relatie is in gebreke gebleven, heb niet de matches gekregen die beloofd zijn. Wil mijn geld terug of in ieder geval een deel daarvan.

Beste Els, Bedankt voor je review. Wij hebben natuurlijk begrip voor je teleurstelling, want ook wij hadden graag gezien dat we jouw bemiddeling hadden kunnen afsluiten met een positief resultaat. Wel schrik ik van de verwijten in jouw review en ik herken ons hier niet in. Wij werken met het hele team samen aan ons doel en dat is een partner vinden voor zoveel mogelijk van onze cliënten. Ook Rian is een zeer betrokken consulent en wij hebben je tijdens je bemiddeling zo goed mogelijk begeleidt en geadviseerd. We vinden niet dat je 'moeilijk doet'. Wel vinden we het onze plicht om gedurende de samenwerking het gesprek aan te gaan over partnerwensen, verwachtingen en mogelijke andere belemmeringen bij het zoeken naar een geschikte partner. Allemaal met het doel om jouw kans op een fijne relatie zo groot mogelijk te maken. Wij vonden het zeker de moeite waard om de mannen die we hebben geselecteerd aan je voor te stellen en vinden het jammer dat onze tips en adviezen niet gebruikt zijn tijdens de contacten. Ik zie dat je begin augustus ook een inhoudelijke reactie per mail hebt gehad van mijn collega, maar dat we daar nog geen reactie van je op hebben ontvangen. Je kan ons natuurlijk altijd bellen en mailen als je nog een reactie hierop wil geven. Wij hopen van harte dat je via een andere weg alsnog de liefde zal vinden en wensen je al het geluk toe voor de toekomst. Vriendelijke groet, Imke

Grote teleurstelling

Ik heb me 7 maanden geleden ingeschreven. Na het gesprek met Nancy waren mijn verwachtingen hoog. Al vrij snel kreeg ik enkele profelschetsen doorgestuurd. De 1ste van een hr die rookte, dit was bekend bij Nancy dat ik dat niet wilde,. De 2e een hr die geen vrije tijd had door een eenmansbedrijf en die iemand zocht die kon stijldansen, geen gedeelde interesse dus. De 3e hr was bij het eerste telefoongesprek zeer bot en ook verder geen gedeelde interesses. De 4e hr was een hr die 7 jaar ouder was dan ik en in Antwerpen woont. Leuke stad maar te "ver gezocht". Eerlijk gezegd zou ik me nooit hebben ingeschreven als ik dit van te voren had geweten en had ik ruim €1700 00 kunnen besparen.

Beste Liesbeth, Bedankt voor het achterlaten van een review. Wij vinden het ook erg jammer dat het tot nu toe nog niet gelukt is een partner voor je te vinden. Het liefst willen wij natuurlijk ook dat het 'gelijk raak' is. Vaak zijn er echter meerdere ontmoetingen voor nodig totdat we de partner vinden waarmee je een langdurige relatie kan opbouwen. Daarom nemen we ook ruimschoots de tijd voor de zoektocht. We zijn nu 7 maanden voor je aan het zoeken en we zoeken ook nog minstens 7 maanden voor je verder. Op dit moment zie ik geen reden waarom we in die maanden je bemiddeling niet succesvol kunnen afronden. Wij blijven vol goede moed verder zoeken en hopelijk kan je binnenkort je review aanpassen naar een succesverhaal. Aarzel niet om contact met ons op te nemen wanneer je iets wilt bespreken. Mijn collega's en ik staan voor je klaar. Met vriendelijke groet, namens Mens & Relatie, Imke

inspanning staat niet gelijk aan de prijs

Als je de stap neemt om een nieuwe liefde te ontmoeten, wil je er graag mee aan de slag. Je krijgt voor de prijs die je betaalt 18 maanden de tijd en dat klinkt als een lange periode. Dan is het best lastig als er soms 8 of 9 maanden tussen voorstellen liggen, je raakt de energie helemaal kwijt. Van de vier voorstellen die ik in deze periode (2020-2022) heb gekregen, heb ik drie mannen één maal ontmoet. Wel gezellig maar geen klik. Als je navraagt waarom er niet meer voorstellen komen, krijg je als antwoord dat de meeste mannen geen hoog opgeleide vrouwen willen, wat bij het begin van het traject niet als bottleneck wordt genoemd. Erg jammer dat ik hieraan begonnen ben.

Beste Jessica, Bedankt voor je review en goed dat we van je horen! Het kan inderdaad soms langere tijd duren voordat we een geschikte match hebben gevonden. Hoeveel tijd er tussen twee matches zit is niet te voorspellen. Wel maken we bij je inschrijving een inschatting van het aantal matches dat we verwachten binnen de looptijd van je overeenkomst te kunnen maken. Die verwachting van het minimale aantal matches is o.a. gebaseerd op je zoekwensen. Hoe strikter die wensen, hoe minder mogelijke matches we kunnen selecteren. Wat je schrijft m.b.t. opleidingsniveau is niet juist. Wat wij zien is dat (gemiddeld gezien) vrouwen graag een even hoog opgeleiden of hoger opgeleiden man willen ontmoeten. Terwijl opleidingsniveau van de vrouw voor mannen vaak minder relevant is. Om die reden is het aantal vrouwen wat we kunnen matchen aan een hoog opgeleiden man (als je puur kijkt naar het opleidingsniveau) groter dan het aantal mannen die we aan hoogopgeleiden vrouwen kunnen matchen. Hier wordt bij het vaststellen van het minimale aantal matches tijdens de intake rekening mee gehouden. Ik heb je zojuist een mail gestuurd over het vervolg van je bemiddeling en hopelijk kunnen we dan alsnog de man vinden waarmee jij een fijne relatie kan opbouwen! Met vriendelijke groet, namens Mens & Relatie, Imke

Prachtige ervaring.

We zagen elkaar en wisten het gelijk, dit is de match die wij zoeken en vanaf dat moment onafscheidelijk. Dat we zo goed bij elkaar passen vind ik nog steeds heel bijzonder. Ik heb even moeten wachten maar het was het wachten meer dan waard. Gerrytsje Annema heeft mij altijd op de hoogte gehouden en ik kon volledig op haar vertrouwen.

Beste Marijke, Wat heerlijk om te lezen dat jullie de liefde gevonden hebben! We wensen jullie een heel mooie en liefdevolle toekomst toe. Hartelijke groet, namens Mens & Relatie, Imke

Veel geld en weinig rendament

Veel geld in geïnvesteerd, maar tot op heden nog geen contactvoorstellen gehad. We zijn inmiddels al ruim 6 maanden verder. de 'huiswerk' opdrachten en online seminars zijn wel interessant.

Beste Mark, Bedankt voor je reactie en wat rot dat het nog niet gelukt is om een match voor je te selecteren. Ik kan me goed voorstellen dat dat een teleurstelling voor je is, want je bent immers bij ons om een fijne partner te vinden. Gelukkig is onze zoektocht nog lang niet klaar en heb je bij inschrijving ook een garantie gekregen van het aantal voorstellen dat we minimaal voor je gaan selecteren. We willen je niet voorstellen aan vrouwen waar wij niet voldoende kans van slagen in zien, alleen maar om het aantal matches te halen. We zoeken dan liever kosteloos langer door naar een match waarvan we het de moeite waard vinden om haar aan je voor te stellen. Zodra we die match gevonden hebben, hoor je van ons! En neem vooral contact op met je consulent of met de afdeling Matching & Coaching wanneer je je zorgen (of andere zaken) wilt bespreken. Met vriendelijke groet, namens Mens & Relatie Imke

Buitengewoon fantastisch.

Nooit verwacht dat het zo goed zou gaan. De klik tussen ons is ongekenbaar geweldig. Zo heel erg gelukkig met elkaar. We willen allebei dat dit heel erg lang gaat voorduren. We voelen elkaar heel erg goed aan. Onze wensen, verlangens en behoefte naar elkaar om van deze relatie onze toekomst te maken is wat wij beide willen. Groetjes Alice en Kees

Bezint!

Lijkt te mooi om waar te zijn. Inmiddels 3000 euro en 12 maanden verder is er nog geen enkel geschikt voorstel voorbij gekomen. Partnerkeuze formulier wordt links laten liggen Dat dit kan voor dat geld vindt ik buitengewoon onvoorstelbaar. Tussen de voorstellen liggen telkens periodes van 4,5 of 6 maanden als het niet langer is. Op moment dat je wat van je laat horen is iedereen opeens heel druk achter de schermen voor je aan de gang, krijg je te horen dat je geduld moet hebben. Inmiddels is het me helder duidelijk dat de financiële belangen wat zwaarder wegen dan het doel waarvoor clienten, laat ik mezelf zeggen, me heb laten inschrijven. Begrijp niet helemaal waarom de consulente daar ook zo'n haast mee had omdat ze me het een en ander verweet waardoor ik lastiger te matchen ben. Het ging over opleiding, baan, lengte, ga nog maar even door. Niet helemaal eerlijk om daar gedurende de periode nog even over te vallen. Had ze aan het begin moeten doen maar dan wist ze dat ze me niet aan de haak zou slaan! Maar goed, ze is nu niet meer. Te warm onder de voeten schijnbaar Ik heb geen idee wat jullie nog willen maar 'k hoop dat je begrijpt dat ik enorm geschaadt ben en opgelicht voel op de manier waarop jullie met me om zijn gegaan!

Beste D., Ik begrijp natuurlijk dat je teleurgesteld bent dat het tot nu toe nog niet gelukt is om een fijne relatie te vinden bij ons. Dat is natuurlijk het doel. Niet alleen van jou, maar ook van ons. Ook wij hadden het liefst gezien dat het inmiddels gelukt was. Gelukkig hebben we nog tot het einde van dit jaar om verder te zoeken naar een geschikte match en bij inschrijving hebben we ook afspraken gemaakt over het minimale aantal matches die wij voor jou gaan zoeken. Bij het zoeken houden we natuurlijk zoveel mogelijk rekening met de vooraf afgesproken richtlijnen, maar we kijken vooral naar het totaalbeeld van een partner, de leefwijze, het toekomstbeeld en of het iemand is waarmee jij op de lange termijn gelukkig zou kunnen worden als je elkaar leert kennen. Op die manier matchen blijkt het meest succesvol te zijn en daar gaat het uiteindelijk om. Dat je iemand vindt waarmee je een mooie relatie kan opbouwen. Helaas is de consulent die bij jou thuis is geweest gestopt met haar werk als Matchmaker. Daarom heeft haar collega Gerrytsje haar werkzaamheden overgenomen. Ik begreep van Gerrytsje dat het contact tussen jullie fijn verloopt en zij is een ontzettend ervaren en succesvolle Matchmaker, dus ik heb er nog steeds vertrouwen in dat wij voor jou de vrouw kunnen vinden die bij je past. Ik wil je vragen om positief te blijven en nog geen conclusies te trekken, aangezien ons werk nog niet klaar is. We zoeken verder naar een geschikte match en zodra we die gevonden hebben, krijg je daar bericht van. Mocht je verder nog vragen, opmerkingen of zorgen hebben, neem dan in het vervolg even rechtstreeks contact met ons op. We denken graag met je mee! Met vriendelijke groet, Imke (Matching & Coaching)

Het was een zeer prettige en constructieve gesprek.

Vertrouwenwekkend.

Bedankt voor je mooie review Pieter!

Mijn gedprek met Niki was zinvolen prettig.

Ik voelde me snel op mijn gemak . Ik kon makkelijk met Niki praten ook over dingen die ik moeilijk vind. Ze gaf me vertrouwen en ik was blij dat mijn keuze voor bemiddeling een goede keuze was.

Beste Jacqueline, Wat fijn om te lezen dat je jezelf al snel zo veilig voelde bij Niki. Op naar een mooie match!

Uiteindelijk is het goedgekomen

Je onthoudt altijd alleen de leuke dingen, want positief denken helpt. Maar als ik nog eens terugdenk aan de eerste vier dames die aan me werden voorgesteld, dan kan ik nog steeds niet begrijpen, dat iemand heeft kunnen denken, dat die dames bij mij zouden kunnen passen en dat ik bij die dames zou kunnen passen. Ook kan ik niet begrijpen, dat de vijfde mevrouw niet als eerste aan mij is voorgesteld en ook die vijfde mevrouw vraagt zich af waarom ik niet eerder aan haar ben voorgesteld. Maar nogmaals: het is uiteindelijk goedgekomen, we hebben elkaar vandaag precies twee maanden geleden ontmoet en zijn heel blij met elkaar.

Beste Hans, Bedankt voor het plaatsen van je review. Soms is het inderdaad even zoeken naar de juiste match, maar ik ben blij dat we die toch voor jullie gevonden hebben. Dat is uiteindelijk natuurlijk het belangrijkste. Ik wens jullie al het geluk en veel liefde toe voor de toekomst! Hartelijke groet, Imke

Adequate begeleiding door consulente.

Prettige ervaring met consulente Judy G. ( Amstelveen) Zij onderhoudt met mij prettig contact en sinds mijn intake gesprek hebben wij beiden positief contact. Mijn tweede ontmoeting werd met Dhr. F. ( Ook in Noord Holland) en dit contact klikte vanaf de eerste kennismaking. Hoewel we verschillen in karakter en interesses, zijn we verliefd geworden op elkaar en sinds drie maanden bouwen we nu een langdurige relatie samen op, waarin we elkaar respecteren en waarderen. Zodra er misverstanden ontstaan, praten we er over en hierdoor groeit de relatie en onze wederzijdse hechting. Ook ervaren we overeenkomsten, zoals eerder verlies van partners door de dood. Hierin vinden we herkenning bij elkaar, en dat voelt goed. Wij richten ons op een toekomst samen in liefde, respect, gezelligheid delen samen. Wij zijn blij met "mens en relatie" !

Beste Sija, Bedankt voor je mooie review en wat prachtig om te lezen dat jullie zo'n mooie relatie aan het opbouwen zijn. Namens het hele team wens ik jullie het allerbeste toe voor de toekomst! Hartelijke groet, Imke

Mijn ervaring met Mens en Relatie is heel goed!

De intake met mijn consulente Gerrytsje Annema was persoonlijk, betrokken en heel ontspannen en ik had er vanaf het begin alle vertrouwen in. Het heeft wel even geduurd voor ik de goede match had, maar bij het 6e partnervoorstel was het meteen raak en dat is het wachten echt wel waard geweest. Ook fijn dat Gerrytsje zo enthousiast was! Frans en ik gaan nu een paar weken met elkaar om en het voelt alsof ik hem al veel langer ken... zo vertrouwd! Weer samen leuke dingen doen en genieten van de jaren die nog komen. Zonder bemiddeling van M en R waren we elkaar nooit tegen gekomen en ik kan het soms nog niet bevatten. Hoop nog op een fijne toekomst samen... Bedankt!!

Beste Tjitske, Wat geweldig dat het contact met Frans zo fijn verloopt. Ik ken Gerrytsje als een heel betrokken consulent, dus zij zal vast en zeker heel blij zijn geweest met jullie positieve bericht. Ook de rest van het team viert elke keer een klein feestje als twee mensen die liefde hebben gevonden. Dat maakt ons werk zo leuk om te doen. Namens het hele team wens ik jullie veel liefde en geluk toe voor de toekomst! Hartelijke groet, Imke

Kaldenkerkerweg 15 5913AB Venlo

088-221991