Heb in 1985 mijn man dankzij Mens en Relatie leren kennen. Het klikte meteen, liefde op het eerste gezicht. Zijn inmiddels ruim 30 jaar getrouwd, hebben 1 dochter en 1 zoon en 1 kleinzoon. Geweldig toch!!!
  • Contact consulent

ik heb mijn man in 1985 leren kennen was liefde op het eerste gezicht in 1986 getrouwd en ook onze zoon gekregen en in 1992 onze dochter,we zijn dus al lang bijelkaar mens en relatie heeft een mooi koppel bij elkaar gebracht waar ik nu op de dag nog met plezier aan terug denk jullie zijn de beste al in 1985xx
  • Contact consulent

Ik ben erg gelukkig met mijn via Mens&Relatie verkregen partner. Ze had in haar profiel laten opnemen dat ze zocht naar 'een ... man ... met respect voor elkaar', daarmee aangevend waar de pijn lag. Ik wist dus dat het tijd ging kosten. Samen zijn we eruit gekomen. En nu gelukkig met elkaar.

2 sterren: slechter dan verwacht

Het eerste partnervoorstel was met een man die via jullie, mijn woonplaats en beroep wist te bemachtigen.deze meneer wist mij zo via internet te vinden en wist van mijn woonomgeving en leven voordat ik iets van hem wist. Was een teleurstelling omdat ik voor jullie gekozen had vooral voor de privé bescherming.Kreeg profielschets van3e kandidaat die gereageerd had op advertentie geplaatst op mijn verzoek.die persoon zou ook van mij een profielschets krijgen. Na een week nam ik contact op en bleek dat deze persoon niets ontvangen had. Bij navraag vaag verhaal dat het misschien in de spambox was beland. (niet dus)Door eigen initiatief dus contact gemaakt,doorgegeven dat het een veelbelovende ontmoeting was. Nog bericht op het antwoordapparaat van consulente en een vraag via hoofdkantoor hoe het er voor stond waarop ik bevestigen kon dat er een match was. Merel mijn voormalige buurvrouw stuurde nog een lief bericht. Al met al is er toch een relatie aan het groeien. ondanks een woonafstand van 125 km. Ben toch teleurgesteld dat na het betalen van zo'n hoog bedrag er weinig geluid van mens en relatie kwam. Nog een bericht van Yvonne op het antwoord apparaat en daarna radio stilte niets meer van consulente Yvonne of organisatie gehoord. Denk dat er in de communicatie nog ruimte voor verbetering is.Zowel vanuit organisatie als van consulente.
  • Contact consulent

Onze ervaring is goed, jullie hebben ons bij elkaar gebracht en dat is goed gegaan, wij zijn hier heel gelukkig mee. Groetjes Kees Dilven en Ina Beun.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik zou het aanbevelen omdat het veiliger is dan andere sites, maar ik vind het bedrag wat je moet betalen te veel . voor de rest is het contact minimaal.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Van de 5 heren aan wie ik ben voorgesteld kwamen 4 totaal niet overeen met wat ik zocht. Een wel en dat is de liefde van mijn leven geworden!
  • Contact consulent

Annemieke Plomp heeft een uitstekende match gemaakt voor Fred en mij, we zijn inmiddels gelukkig getrouwd.

• Contact consulent

Ik heb goede ervaring met mens en relatie . Hoe ze met je omgaan. Eerlijk en betrouwbaar. Heb in een korte periode een leuke man ontmoet. We hebben het samen weer heel leuk, en hoop dat het zo zal blijven.
  • Contact consulent

De eerste match was raak. Persoonlijke benadering werkt zeer effectief. Wat ben ik blij dat ik de stap heb genomen om me in te schrijven.
  • Contact consulent

In mijn geval heeft het een onwaarschijnlijk goede match opgeleverd met een hele lieve vrouw. Dit is wederzijds dus onze toekomst ziet er zeer zonnig en gelukkig uit.
  • Contact consulent

Bij Mens en Relatie wordt je serieus behandeld. Men zet zich echt in voor je. Zijn altijd vriendelijk en correct. Je krijgt ook altijd een partnervoorstel aangeboden. Je mag je eigen consulent altijd bellen of appen dit vind ik prettig,

klasse!
  • Contact consulent

De stap was best groot voor mij om Mens en Relatie in te schakelen. Maar ik ben blij dat ik het heb gedaan. Het contact met de consulent verloopt fijn, korte lijnen duidelijke uitleg. En ik laat het op me af komen. En ja dan je eerste voorstel krijgen was wel even schikken, een oudere vrouw! We zijn nu 2 keer op date geweest maar moet zeggen dat jullie wel kunnen matchen! De 3e staat al weer gepland. Als je twijfelt of je de stap moet nemen om Mens en Relatie in wilt schakelen dan zeg ik DOEN!
  • Contact consulent

Het was voor mij niet allemaal perfect, anders zou ik er nog gewerkt hebben als consulente. Wel heb ik een positief gevoel over Mens en Relatie. Er is veel aandacht voor de cliënten, hier geldt "de klant is koning".

fijn intakegesprek gehad snelle match gevonden gelijk een klik met 1e date
  • Contact consulent

Na 1 contact werd mijn huidige vriend door mens en relatie aan mij voorgesteld. Dit volgde elkaar snel op en dat vond ik in eerste instantie lastig. De klik was echter zo goed, dat dit al snel vergeten was. Wij vullen elkaar goed aan en hebben weinig woorden nodig om elkaar te begrijpen. Ook hebben wij de zelfde sport interesses en levensvisie. Een hele geslaagde match verzorgd door mens en relatie.

zeer goed
  • Contact consulent

te weinig aanBot, daar door duurd het te lang voor dat de deelnemer een voorstel krijgt, daar ook enkele malen over geklaagd, normaal zou zijn elke maand een voorstel, geen klachten over personeel zijn erg vriendelijk goed behandeld. als het bedrijf te weinig dames heeft duurt het te lang voor dat je een voorstel krijgt.en het is bepaald niet goedkoop, hoogachtend c.van ommen.

• Contact consulent

Ik heb een goede en deskundige consulente mevrouw Geppy Visser-De Jong,zij belt regelmatig over de stand van zaken en geeft duidelijke uitleg hoe jullie bureau te werk gaat.
  • Contact consulent

Het persoonlijke contact en de deskundigheid van mijn consulente Geppy uit Fryslân is prima!! Dus een aanrader!! Leuke mannen uit de noordelijke provincies schrijf je gauw in!!