Ik had met Natascha een goed en prettig kennismakingsgesprek.

Natascha maakt ruimte en tijd om mij goed te leren kennen, mijn aard, mijn leefstijl en wensen. Hiervoor is illustratief de tijdsduur van ons gesprek: 3 uur. Niettemin weet zij ook irrelevante uitweidingen elegant kort te sluiten. En zij stelt geen vragen als het niet nodig is, maar helpt wel bij aarzelingen. Ik had na afloop het voldane gevoel dat ik op een reële manier uit de verf was gekomen .

Vertrouwen, betrokken, integer en transparant.

Na de informatieaanvraag was er snel contact en een geplande afspraak met mijn consulente. De intake was prettig, open en in een fijne sfeer. Dat gaf voor mij de doorslag om met M&R verder te gaan, De totstandkoming van mijn profiel, na een gedegen interview, verliep plezierig en leverde een duidelijk beeld van mij op. Er was een fijne en goede klik met mijn consulente. De presentatie van mijn eerste partnervoorstel verliep zeer plezierig en betrokken. Er was voldoende ruimte om mijn vragen te stellen, Na de eerste contacten met de voorgestelde partners, bleef mijn consulente betrokken. Ik wil nog wat evaluatieve opmerkingen meegeven, die echter geen afbreuk doen aan mijn positieve ervaringen met M&R. * Het boek, “Ja ik wil” had ik graag eerder ontvangen. * De informatieve filmpje waren in volgorde niet altijd logisch en klopte ook niet met mijn proces. * De thema’s van de filmpjes zijn prima, echter de stem van Liselotte Visser leidt erg af. Misschien de filmpjes in laten spreken door een professional. Ik heb M&R van harte aanbevolen aan mijn vriendin! Inmiddels is daar ook al een partner voorstel gedaan.

Niet mijn ding omdat ik ook visueel ingesteld ben. Consulente is daarintegen zeer begaan en correct.

Na ruim 2 jaar ingeschreven te staan bij Mens & relatie moet ik constateren dat de methode mij niet past. Voor mij is visueel te belangrijk niet alleen vanwege een zekere ‘aantrekkelijkheid’ maar meer ook om de uitstraling in combinatie juist met het ‘verhaal’ van iemand. Dat gezegd hebbende wil ik Consulente Judy Gunnink een dikke vette pluim geven. Ze luistert zeer goed, heeft veel geduld en denk enorm met je mee. Ze ziet ook veel mogelijkheden en is creatief. Door haar was het bijna gelukt!

Beste Peter, Bedankt voor je compliment voor Judy Gunnink (consulent Amstelveen). Wij kennen Judy ook als erg betrokken, geduldig. Ze denkt in mogelijkheden en is creatief. Ook begrijp ik dat je zegt dat de methode niet past. Dat kan. Maar dan vind ik het wel heel jammer dat Judy dan een 3 krijgt. Mag ik je vragen dit cijfer in heroverweging te nemen?

Erg leuk

Ik had een leuk intake gesprek met de consulente. Het eerste partnervoorstel was een erg leuk profiel dat goed bij mij past. Bij de eerste date klikte het leuk en we zijn nu toch al een paar afspraakjes verder.

Vriendelijk en duidelijk intakegesprek

Bij het intakegesprek heb ik een goed beeld gekregen van de werkwijze van Mens en Relatie. Een vriendelijke benadering en een doelgericht interview heeft er toe geleid dat de consultant een goed beeld heeft van wie ik ben en wat ik graag zou willen. Dit als basis voor het zoeken naar mogelijk toekomstige matches.

hele ervaring met goed resultaat

Vanaf het allereerste contact met Janneke Biemond heb ik een goed gevoel gehad over Mens en Relatie. Ik was erg huiverig om met een voor mijn gevoel datingbureau in zee te gaan, maar Janneke wist mij er van te overtuigen dat het bij mens en relatie heel anders werkt om een partner te krijgen. En ik heb dat ook heel gauw gemerkt. Heb kennis gemaakt met een nieuwe partner, wat tot nu toe erg goed lijkt en weet zeker dat Mens en Relatie een onderdeel was van het tot stand komen van deze relatie. Anders was dat niet gebeurd met deze persoon.

Heb het als zeer prettig ervaren.

Ik heb veel aan Janneke Bremond gehad. Vond het contract met haar erg fijn.

Je wordt prettig behandeld en ze doen hun best om een goeie match voor je te vinden

Heb een partner voorstel gehad en dat klikte met een na ons eerste telefoontje

heel positief

Het was een positief gesprek. Dezelfde dag ontving ik de profielschets al, waar ik me helemaal in kon vinden.

Ik ben nieuw hier

Ik heb deze mens relatiebureau gekozen om de ware te vinden, ik heb er vertrouwen erin dat het ook helemaal gaat lukken met jullie hulp

Hi Cindy, Welkom bij Mens & Relatie en bedankt voor je mooie review! Wij helpen je natuurlijk graag bij deze zoektocht en ik zie dat je inmiddels je eerste match al hebt ontvangen. Veel plezier met de kennismaking!

Ze stelt mij op me gemak ,

Fijn en gemakkelijk praten ,kan goed uitleggen en belangrijk ,ze neemt de tijd!!

Beste Mart, Bedankt voor uw positieve review! Fijn dat Natascha u zo goed heeft kunnen begeleiden tijdens de eerste stap van onze zoektocht naar een fijne partner voor u.

Erkenning voor mijn grote emotionele stap naar een toekomst met een partner, was de basis.

Gerrytsje had ons eerste telefooncontact goed onthouden en wist nog hoe groot de stap was en is voor mij. Ze nam de tijd en keek voorbij die eerste indruk. Erkenning van en met geruststellende woorden, zonder dat zij mijn zinnen bagatelliseerde, waren we uren verder. Ze heeft de uitstraling je te leren kennen. Mijn vertrouwen was gegroeid en met een geweldig omschreven profieltekst durfde ik het aan. Omdat we beide vinden dat ik bij die 75% hoor waarbij het lukt geluk te vinden!

Beste R, Bedankt voor uw mooie review en bij Gerrytsje bent u zeker in goede handen!

Ik vond het aan het begin van het gesprek wel spannend, wist niet precies wat er gevraagd zou worden. Niki kon me daarin wel op mijn gemak stellen. Hierdoor verliep het gesprek vloeiend en wist ik wat ik kon verwachten. Het gesprek zelf ging diep in op wie ik als persoon ben en hoe ik zo geworden ben. Al met al een profielschets gekregen die volgens mij en anderen goed weergeeft wie ik echt ben.

Beste Jochem, Ik kan me goed voorstellen dat de aanmelding spannend was, maar fijn om te lezen dat Niki je op je gemak kon stellen. Een goede begin van een mooie samenwerking!

Goed ervaring

Het eerste contact met mevrouw de Man was uiterst correct, zorgvuldig en vakkundig onderbouwd. Het eerste gesprek kwam zorgvuldig tot stand en was erg prettig en gaf een uitstekend gevoel van vakkundigheid

Beste Johannus, Bedankt voor uw mooie review! Mooi dat het begin van onze samenwerking zo zorgvuldig en prettig is geweest.

Het was een fijn intake gesprek

Het was een uitvoerig gesprek waarin veel aan bod kwam en de consulente vulde mij goed aan als ik het even niet wist. Het enigste minpuntje was dat er bij de richtlijnen ten behoeve van de bemiddeling een beetje wordt opgedrongen wat je moet kiezen om de slagingskans te verhogen.

Beste Kirsten, Goed om te lezen dat het gesprek met Niki een fijn gesprek is geweest. Ze is een ervaren consulent en wil natuurlijk de kans dat je een fijne partner vindt, zo groot mogelijk maken. Op naar een mooie match voor je!

In een woord: Geweldig

Niki, heeft een zeer goed inlevingsvermogen en voelde feilloos aan wat voor partner ik zoek. Heeft ook een goede profielschets gemaakt van mij. Ik hoop dat de organisatie slaagt om en goede match te vinden. Ook vind ik de dagelijkse mail van Liselotte Visser erg fijn. Hierin zijn tips opgenomen die ik ook zeker zal gaan gebruiken. Dit mede omdat ik mijn hele leven nog nooit aan een dating heb meegedaan en het voor mij een complete nieuwe wereld is.

Beste Rene, Wat goed dat je ook het coaching programma volgt. Altijd fijn om wat extra tips te krijgen die je kunnen helpen bij het daten. Samen met Niki gaan wij zoeken naar een fijne partner voor je, zodat je de tips kan gaan toepassen en nieuwe liefde kan vinden.

Fijn eerste gesprek met Nicolette, ik heb me meteen aangemeld

Nicolette kwam bij mij thuis, waar we de mogelijkheden en mijn slagingskansen besproken hebben. Verder hebben we besproken wat ik zoek in een nieuwe relatie en wat ik natuurlijk te bieden heb. Nicolette begreep goed wat ik zoek en we zijn het avontuur aangegaan.

Beste Robert, Wat fijn dat je het gesprek met Nicolette zo positief hebt ervaren! Op naar een mooi en succesvol avontuur.

Ze beloven veel maar.....weinig inhoudelijk

Heb inmiddels 2 keer bij mens & relatie ingeschreven gestaan. Bij de start gaat alles vlot. Als je getekend hebt volgt daarna een lange stilte. Je gaat denken dat ze je vergeten zijn. Maar eens mailtje gestuurd. En promt 2 dagen later staat er een voorstel voor je klaar. Toevallig? En, let op. Je tekent voor minimaal 4 voorstellen. Dat betekent ook 4 voorstellen en niet meer. Verwacht echt niets meer daarna. Formeel is dat de overeenkomst. Die veel genoemde slagingskans van 75 % is uit de jaren 70, toen Merel Monch, de oprichter was.

Geachte heer, Wat vervelend dat uw ervaring niet positief is. Maar uw naam en uw emailadres komen niet voor bij ons. Kunt u ons uw clientnummer doorgeven. We zouden graag inhoudelijk willen reageren. Alvast bedankt.

Super gelukkig

Mijn ervaring met jou uitstekend Ik had het niet beter kunnen treffen Super bedankt Gr Ria van der Loop

Zakelijk correct advies, goede en snelle inleving!

Het eerste gesprek verliep heel ontspannen en toch zakelijk. Stelde de goede vragen en trok wat mij betreft de goede conclusies. Mijn profielschets was op dezelfde dag al klaar èn daar hoefde ik niets aan te veranderen of toe te voegen. Dat ik 30 dagen lang voorbereid wordt op “de eerste ontmoeting”, schept vertrouwen. Vooral omdat de andere partner ook deze 30 dagen moet doorlopen.

De werkwijze heb ik ervaren als professioneel, met veel mensenkennis!

Een heel vertrouwelijk en luisterend oor.

Gerrytsje is een heel leuk en rustig persoon. Ze neemt alle tijd voor een gesprek en heeft een luisterend oor. Verder neemt ze stap voor stap door wat je plannen zijn.

Mijn persoonlijke consulente Niki is geweldig.

Mijn ervaring met het bedrijf an sich is vrij klein, daar kan en wil ik nog niets over schrijven. Wel over hoe belangrijk het is dat een consulente tijdens de intake ook echt hoort en ziet wie haar nieuwe cliënt is, en deze cliënt kan lezen tussen zijn of haar verhaal. Wat de cliënt vertelt is niet altijd de werkelijkheid, soms zelfs het omgekeerde. Wat ik in Niki heel bijzonder vindt is dat zij de mensenkennis heeft om juiste vragen te stellen en concreet een correct profiel te creëren. Mijn eerste match was een man die Niki zelf heeft ontmoet en zijn profiel heeft gemaakt. De match was een gok, echter Niki was daar duidelijk over in haar voorstel naar mij. Helaas was er van mijn kant geen partner relatie gevoel maar tenminste klopte alle profiel informatie. De tweede match kwam via een andere consulente, helaas klopte van dat profiel lang niet alles. Onzorgvuldig, en soms ook pijnlijk onjuist. Hoe dan ook, ik waardeer Niki en ik heb haar al aanbevolen bij 2 bekenden die nog single zijn. En ik heb vertrouwen op een leuke match in de toekomst.

Intake gesprek was erg fijn

Ik vond het een erg fijn intake gesprek en ben wel nu in afwachting op het vervolg, dus weet nu nog even niet wat er gaat komen. Maar gesprek met Niki was erg fijn. Nam de tijd al was ik verzeild in een file en te laat thuis, dus moest ze even op me wachten. Later nam ze gewoon de tijd voor de kennis making Ik ben benieuwd naar het vervolg..

Prettig en professioneel intakegesprek gehad.

Prettig en professioneel intakegesprek gehad. Consulente werkte professioneel.