Gewoon een super goede organisatie

Hallo, Ik ben blij dat ik via Mens en Relatie mijn huidige vriend Ton heb leren kennen. Mens en Relatie heeft zo veel meer voor mij kunnen betekenen tijdens het "zoeken" naar een nieuwe partner, dan toen ik dit heb geprobeerd op mijn eigen houtje. Mijn Relatieconsulente Eugenie van Haastrecht hier in Zuid-Limburg heeft mij zo gelukkig gemaakt door mij in contact te brengen met mijn nieuwe partner. Tijdens het kennismakingsgesprek met haar heeft ze de tijd genomen om mijn wensen en mijn verwachtingen aan te horen en op te schrijven. Ook heeft ze toen een hele goede profielomschrijving van mij gemaakt. Ik ben haar nog altijd dankbaar dat zij Ton en mij aan elkaar heeft voorgesteld. Inmiddels kennen Ton en ik elkaar 15 maanden en het gaat nog steeds super tussen ons, ook al wonen we een half uur rijden van elkaar af. Dit is voor ons helemaal geen probleem. Het belangrijkste is dat we de tijd van ons leven samen hebben en heel blij zijn elkaar te hebben leren kennen door Mens en Relatie. Het is fijn dat er bij Mens en Relatie consulenten werken met mensenkennis, en veel inzicht, die dan anderen bij elkaar kunnen brengen zoals ons. Mijn geluk dank ik dan zeker aan Eugenie van Haastrecht mijn consulente uit Zuid-Limburg. Heel hartelijk bedankt hiervoor. En voor iedereen die dit leest, heel veel gelukt in de liefde en een mooi leven. Groetjes van Conny

super

Mens en Relatie Zuid Limburg Een warme ontmoeting Na een lange tijd van alleen zijn besloten om via een bemiddelingsbureau op zoek te gaan naar een nieuwe relatie. De afgelopen maanden kwam ik thuis in een koud, leeg huis en de CV moest toch mijn omgeving verwarmen. De gasrekening schoot omhoog tot ongekende bedragen. Een kennismakingsgesprek met Eugenie van Mens en Relatie was een eyeopener. Enthousiast ging ze aan de slag. Na enkele afspraken, met telkens een warme terugkoppeling met Eugenie, een ontmoeting met een warm en lief persoon. Als ik nu thuiskom heerst er een aangename warmte in huis, waardoor de CV minder hoeft te draaien. En hierin heeft Eugenie een belangrijke rol gespeeld door haar inspirerende en levensblije opstelling. Mijn energieleverancier is de enige die niet blij met is Mens en Relatie omdat het verbruik enorm is teruggelopen. In tegenstelling tot mijn energieleverancier draag ik Mens en Relatie een warm hart toe en vooral Eugenie. Peter

Ik heb de liefde gevonden via Mens en Relatie!

Ik heb gevonden wat ik zocht en kan het iedereen aanbevelen. Mijn consulente in Zuid-Limburg heeft me uitstekend geholpen. Ze was erg begaan, geïnteresseerd en gemotiveerd om voor mij de juiste partner te vinden. Dankzij Mens en Relatie ben ik nu ontzettend gelukkig in de liefde, we gaan zelfs trouwen!

Vreselijk

Mens en relatie is niet eerlijk en open over hun aanbod. Ondanks mijn feedback erg slechte matches die alleen werden voorgesteld als ik aan de bel trok na 3 maanden totaal niks gehoord te hebben. Gevoel alsof je in een kaartenbak zit en alleen bij ‘bellen’ eruit getrokken wordt. Na half jaar komt de aap uit de mouw, weinig mannen in jouw leeftijdscategorie (bij aanmelding en vragen, anders geantwoord en voorgespiegeld) niet serieus genomen. Belachelijk behandeld aan de telefoon. ‘Maar mevrouw, mannen van tegenwoordig zijn niet zelfverzekerd, dat snapt u toch wel’. Bij weer een voorstel en mijn feedback van een man die totaal niet bij mij paste. Anders handelend dan pretenderen te handelen. Over 1 jaar 3 klachten neergelegd. Bij verzoek geld terug of deels geld terug, onmogelijk.

Beste Annemarie, Bedankt voor je review en wat rot om te lezen dat je je niet serieus genomen voelde bij ons. Dat is natuurlijk niet onze intentie. Wij doen ons uiterste best om voor al onze cliënten een fijne match te vinden en daarbij is een positieve samenwerking, tussen cliënt en het team van Matchmakers, heel belangrijk. Het doel van onze cliënten is om een partner te vinden, maar dat is ook ons doel. Gelukkig lukt dat heel vaak, maar helaas niet altijd. Ik herken ons niet in de uitspraak dat er weinig mannen zouden zijn in jouw leeftijdscategorie. Die zijn er wel degelijk. We kunnen je echter niet aan elke man in jouw leeftijdscategorie voorstellen en moeten daarbij rekening houden met jouw wensen en die van de mannen. Bij inschrijving hebben we je een belofte gedaan voor een minimaal aantal voorstellen op basis van je wensen en de mannen die bij ons ingeschreven staan. Wij hadden graag de zoektocht voortgezet tot dat aantal voorstellen was behaald. Zou je mij willen laten weten wie je gesproken hebt (of wanneer) wat betreft de opmerkingen dat er weinig mannen zouden zijn en die niet zelfverzekerd zijn? Ik kan het namelijk niet terugvinden in de gespreksnotities en als dat benoemd is heb je onjuiste informatie gekregen. Ik zou dus graag intern uitzoeken waar deze miscommunicatie vandaan komt zodat wij deze in de toekomst kunnen voorkomen. Wij hadden de zoektocht graag voor je doorgezet en we hopen van harte dat je via een andere weg een fijne levenspartner gaat vinden. Met vriendelijke groet, Imke Evers

Prima persoonlijke begeleiding.

Consulentes Geppy en Jany hebben goede en zeer persoonlijke kennismakingsgesprekken gehouden. Na een aantal kandidaten werden wij aan elkaar voorgesteld en bleken onze profielen zeer goed te passen. We zijn al anderhalf jaar heel gelukkig met elkaar en wonen inmiddels een jaar samen. Veel dank aan Mens en Relatie!

Beste Wout & Margot, Ontzettend bedankt voor de mooie review en wat fijn om te lezen dat jullie nog steeds heel gelukkig met elkaar zijn. Namens het hele team wensen we jullie een prachtige en liefdevolle toekomst toe! Hartelijke groet, Imke

Was ik er maar niet aan begonnen

Ik heb geen positief ervaring gehad en dus weinig vertrouwen in de diensten van Mens & Relatie. Ik heb het gehele traject de afgelopen 2,5 jaar doorlopen en zou na wat ik nu weet het niet aan iemand anders aanbevelen. Het heeft mij veel energie gekost, het is duur in vergelijking met wat het oplevert, pijnlijk, soms leerzaam. Ik vind de service niet bepaald persoonlijk zoals word geadverteerd. Vaak had ik het gevoel aan mijn lot te worden overgelaten ondanks dat ik had gekozen voor het uitgebreid pakket "Excellent"

Beste R. Ook wij balen er ontzettend van dat het niet gelukt is om je tijd bij ons af te sluiten met een fijne relatie. We hadden het je ontzettend gegund om een fijne partner te vinden en helaas lukt dat niet altijd. Je schrijft dat je de service niet bepaald persoonlijk vond en dat je het idee had aan je lot overgelaten te worden. Mocht je daar voor openstaan dan zou ik graag van je horen wat we daarin nog meer voor je hadden kunnen doen, mogelijk kunnen we daarvan leren voor de toekomst. Ik zie in je dossier dat er regelmatig contact is geweest. In het begin van je bemiddeling wat intensiever omdat je toen ook het coaching programma volgde, maar ook daarna nog. Ook wij hebben elkaar een aantal keer gesproken over strategieën die je kan inzetten tijdens het daten en ik kan me nog herinneren dat ik merkte dat je jezelf echt volledig inzetten voor het proces! Vaak is dat een goede voorspeller voor het slagen van de bemiddeling, maar niet altijd. Ik begrijp natuurlijk dat het een extra grote teleurstelling is wanneer het niet lukt om een relatie op te bouwen, terwijl je er volledig voor bent gegaan. Ik hoop van harte dat je de moed niet verliest en via een andere weg alsnog de liefde gaat vinden! Met vriendelijke groet, Imke Evers

is goed geweest

Wegens ziekte moeten stoppen. Met mens en relatie een goed contact gehad. m.n. mijn contact met consulente Geppy Visser was bijzonder. In de toekomst hoop ik weer gebruik van M&R te kunnen maken. hartelijke groet Harmien

Beste Harmien, Bedankt voor je review en met name voor de complimenten naar je consulent Geppy! Wij zouden de zoektocht naar een partner voor je graag weer hervatten, maar wensen je vooral ook veel beterschap toe. Met vriendelijke groet, Imke

De betekenis van Mens en Relatie:

Als 70-plusser ben ik nu al meer dan vier jaar alleen omdat mijn vrouw is overleden. Na een periode van rouw besluit ik niet nog een keer solo op vakantie te gaan, hoewel ik me best kan redden door met vrienden of toch alleen uit te gaan of ergens gezellig te gaan dineren. Maar ik mis een ‘maatje.’ Een partner bij wie je je fijn voelt en met wie je je leven op een of andere manier kunt delen. Je denkt daarbij niet aan een levenspartner zoals het in mijn huwelijk was, maar toch - - -. Ik besluit me in te schrijven bij het bureau Mens en Relatie. Geen internetgedoe met swipen en kleurrijke foto’s die voorbij komen. Er komt een ‘matchmaker’ bij mij thuis die gedurende een uitgebreid, belangstellend gesprek laat merken hoe persoonlijk en privacy-safe het bureau werkt. In mijn situatie kwam Geppy Visser luisteren naar mijn beweegredenen, achtergrond, wensen, enzovoort. Tijdens dit als zeer positief ervaren onderhoud, maakt zij aantekeningen om daarmee een persoonlijk profiel op te stellen. Dit profiel werd later door mij gecontroleerd voordat het naar buiten ging naar een persoon die ook op zoek is naar een ‘maatje.’ Samen met het relatiebureau zoekt zij een geschikte ‘match.’ Na enige tijd krijg ik bericht dat een zekere dame wellicht bij mij zou kunnen passen. Haar profiel en telefoonnummer worden doorgegeven, maar een foto is daar niet bij; dit vormt voor mij het bewijs dat er op een integere, vertrouwelijke basis wordt gewerkt. En dan komt het spannende moment waarop ik ga bellen. Meteen klinkt de stem van een vrouw als van een vertrouwde kennis die spontaan reageert en die het gemakkelijk maakt om een afspraak voor een ontmoeting te arrangeren. Waar, hoe laat, hoe herkennen we elkaar, enzovoort; het gaat zo vlot als wat en bij die eerste ontmoeting hebben wij allebei het idee dat we totaal geen onbekenden van elkaar zijn. Met andere woorden, meteen is het duidelijk dat we een geweldig goede ‘klik’ hebben. We zijn nu bijna een half jaar bij elkaar.

Ontzettend bedankt voor uw mooie review en voor uw treffende beschrijving van de zoektocht bij ons bureau. Wij wensen u en uw partner een prachtige en liefdevolle toekomst toe! Met vriendelijke groet, Imke

Na een ontspannen ontmoeting met Gerda had ik het volste vertrouwen in het verdere verloop. Al binnen een maand kreeg ik bericht van een voorstel om iemand te ontmoeten en dat is nu ruim 2 jaar geleden en wonen bijna een jaar samen. Wij zijn mens en relatie nog alle dagen dankbaar. Groetjes ida van den hoff

Beste Ida, Wat fijn om te lezen dat jullie nog steeds zo gelukkig zijn met elkaar! Ik hoop (en verwacht) dat er voor jullie nog veel mooie en gelukkige jaren zullen volgen. Met vriendelijke groet, Imke

Een vrouw vinden gaat niet altijd van zelf. Als je de goede vind is het aller beste. Wij hebben tot nu aan toe een zeer goede klik. Nog nooit zo iets mee gemaakt Gerreytsje bleef er in geloven en ik ook. In mijn tweenige jaren was de tweede vrouw waar ik 40 jaar getrouwd daar na is ze overleden. Nu ongeveer na de achtste keer goed raak . Heel erg bedankt Gerreytsje. Vriendelijke groeten Ane.

Beste Ane, De aanhouder wint! Soms is er nu eenmaal wat langer de tijd voor nodig, maar uiteindelijk gaat het om het resultaat. Wat fijn dat het nu dan toch gelukt is. We wensen jullie een mooie toekomst toe samen. Met vriendelijke groet, Imke

Goed boek

Van Radboud Visser kreeg ik zijn boek toegestuurd. Het is gemakkelijk te lezen en er staan goede tips in. Terwijl ik nog aan het lezen was kreeg ik een vriend. We zijn nu 1,5 jaar verder en alles gaat goed. Over een paar maanden gaan we trouwen. Dank je Radboud.

Bij mijn 2 date was het raak, dat had ik niet verwacht.

Dankzij Mens en Relatie binnen een maand mijn liefde gevonden !

Vanaf onze eerste date voelde het gelijk goed. We hebben het super leuk samen en zien uit naar een mooie toekomst.

Ik ben zeer positief heb een hele fijne en mooie relatie overgehouden aan mijn inschrijving.

Een fijn en open gesprek waar ik me gelijk op mijn gemak voelde.

Een goed gesprek waarin een duidelijk profiel van mij is gemaakt, en daardoor de kans op een goede match grote kans van slagen heeft. Dankzij de goeie bemiddeling van Ellen is de match zeker gelukt. Een mooie ontmoeting is uitgemond in een fijne liefdesrelatie.

Beste Piet, Bedankt voor je mooie review! En we zijn natuurlijk heel blij voor jullie dat jullie elkaar gevonden hebben. We wensen jullie een heel mooie toekomst toe samen. Hartelijke groet, Imke

Compliment

Ben sinds maart 2022 ingeschreven bij Mens en Relatie en al veel contacten gehad wil bij deze zeggen een compliment aan mijn contact persoon Geppy Visser die alle moeite doet en heel hartelijk/vriendelijk overkomt en hoop zeer dat ik nog een sportieve, leuke date ontmoet!!

Beste H. Bedankt voor je mooie review! Soms zijn er meerdere ontmoetingen nodig om uiteindelijk tot de match te komen waarmee je een fijne relatie kan opbouwen. Gelukkig nemen we altijd ruimschoots de tijd voor de zoektocht. Wij blijven ons uiterste best doen om voor jou die leuke sportieve date te vinden en zodra we een nieuwe kandidaat hebben gevonden, hoor je dat gelijk van ons. Hartelijke groet, Imke

Geld klopperij

Het heeft mij niets gebracht! Ik stond 1 jaar ingeschreven met als beloofd 5 bemiddelingen. Die zijn ze wel nagekomen , maar totaal niet mijn type vrouwen. Erg jammer dit. Het is meer als €1000 wat je betaald en je krijgt er niks vooor terug helaas!

Beste Roy, Bedankt voor je review. Op basis van de gegevens die je hebt achtergelaten bij deze review heb ik natuurlijk gekeken naar je bemiddelingsperiode bij ons. Het kan zijn dat ik mij vergis, maar volgens onze gegevens hebben we in 2018 een fijne partner voor je gevonden. Er waren inderdaad meerdere kandidaten voor nodig, maar een van de laatste contacten die ik zie is dat je ontzettend verliefd was op de laatste match. Mocht ik de verkeerde persoon voor mij hebben, dan horen we het natuurlijk graag zodat ik inhoudelijk kan reageren op je bericht. Met vriendelijke groet, Imke

Consulente zeer goed en betrokken.

Het bureau zelf vind ik niet betrokken maar door de goede consulente heb ik een partner gevonden.

Beste Marcella, Wat super dat je met de goede begeleiding van je consulent een fijne partner hebt gevonden. We wensen jullie samen al het geluk toe voor de toekomst! Met vriendelijke groet, Imke

Getrouwd

Wij zijn erg dankbaar voor Mens en Relatie dat wij nu getrouwd zijn.

Beste Willemijn, Wat geweldig om te lezen dat jullie inmiddels getrouwd zijn met elkaar. We zijn erg blij voor jullie! Namens het hele team wensen we jullie een gelukkige en liefdevolle toekomst toe. Hartelijke groet, Imke

Waardeloos

Heel veel geld voor uitgegeven en niks voor terug gekregen. Mooie woorden van regelmatig contact met consulente die ik een keer heb gezien bij intake. Waardeloze instelling

Beste Jan, Bedankt voor je review. Ik zie dat wij op dit moment nog bezig zijn met het zoeken naar een geschikte dame om aan je voor te stellen. Je schrijft dat je niets hebt gekregen van ons. Dat is niet waar. We hebben je voorgesteld aan meerdere kandidaten en helaas is het nog niet gelukt om met een van die dames een fijne relatie op te bouwen. Zowel je consulent Gerda, haar collega's in de regio en de matchmakers op ons kantoor in Venlo bekijken wekelijks ons bestand met mogelijke kandidaten of er een goede match voor je is. We willen je niet zomaar aan dames voorstellen en zoeken dan liever kosteloos wat langer voor je door. Zolang je geen bericht van ons ontvangt dat de zoektocht gestopt is, zoeken we dus verder. Wij hebben de moed nog niet opgegeven en blijven verder zoeken naar een geschikte kandidaat. Zodra we die gevonden hebben, hoor je dat uiteraard meteen van ons. Met vriendelijke groet, namens Mens & Relatie Imke

Verwachtingen niet waargemaakt

Ik heb me in januari jl. ingeschreven en heb na 8 maanden besloten mijn bemiddeling te beëindigen. Ik deel graag mijn ervaringen zodat mensen goed nadenken of ze gebruik willen maken van de diensten van M&R. Ik ontving twee matchingsvoorstellen in de eerste 2 maanden na inschrijving. Helaas leverde dit 2 keer van beide kanten niets op. Dat kan gebeuren. In de maanden die volgden ontving ik allerlei video's met informatie en instructies. Een aantal vond ik persoonlijk kinderachtig. Soms ontving ik dezelfde informatie maanden later nog eens, waarom? Ben jezelf niet pro actief en neem je zelf geen contact op, dan gebeurt er ook niets. Zo heb ik in juli gevraagd hoe het zoeken verliep aangezien ik maanden niets hoorde. "Geen geschikte matchingsprofielen op dit moment, mensen schrijven zich soms uit of zetten even hun profiel 'on hold'. En er schrijven zich telkens weer mensen in" was de reactie. Ok, afwachten maar. In augustus contact opgenomen met de regio consulent. Haar gaf ik de stand van zaken door. "Ja, in jouw zoekgebied en leeftijds-categorie zijn er helaas geen matches momenteel. Pech helaas." Tja, wat moet je dan nog als klant. Na een aantal dagen nadenken over dit gesprek was het voor mij klaar. Ik kreeg vervolgens nog een telefoontje van het hoofdkantoor. De mevrouw die me te woord stond vond dat ik het maar erg snel opgaf. Opeens werden allerlei mogelijkheden zoals het zoekgebied vergroten en zelfs kijken bij andere bemiddelingsbureaus genoemd. Tussendoor is me dit nooit voorgesteld. "Collega's zijn elke werkdag met jouw dossier bezig." Geloof je het zelf! Het was een onprettig gesprek. Dit bevestigde nog meer mijn keuze om te stoppen. M&R is niet pro actief en gaat pas iets doen als je mondig (lees kritisch) wordt. Leeftijd (> 50 jaar en ouder) en regio (randstad en midden Nederland) bepalen de slagingskans. In ieder geval, dit heeft niet aan mijn verwachtingen voldaan. Er zijn zeker mensen voor wie dit werkt, helaas niet voor mij!

Beste Raoul, Bedankt voor je review. Wij kunnen ons vinden in een deel van je feedback en daarom hebben we onze samenwerking naar ons idee op een prettige manier beëindigd. We hadden inderdaad pro-actiever kunnen zijn in het bespreken van jouw richtlijnen ten aanzien van het verhogen van jouw slagingskans. Wij herkennen ons niet in de opmerking dat er niets gebeurd wanneer onze cliënten geen contact opnemen. Binnen de door jou gekozen overeenkomst laten wij inderdaad niet van ons laten horen wanneer er op dat moment geen match is. Zolang je geen nieuw partnervoorstel ontvangt, kan ik mij goed voorstellen dat je niet merkt dat wij aan het zoeken zijn. Wij zijn echter wel degelijk voor al onze cliënten aan het zoeken naar geschikte kandidaten die op dat moment beschikbaar zijn en vallen binnen de afgesproken zoekrichtlijnen, maar wij kunnen zeker pro-actiever zijn in het afstemmen met onze cliënten over het verloop van de zoektocht en mogelijke opties om het succes van de zoektocht te vergroten. 75% van onze cliënten vindt binnen het eerste jaar bij ons een partner. We vind het erg jammer dat je helaas niet bij de mensen hoort waarvoor het gelukt is. Graag hadden de volledige tijd van de overeenkomst gebruikt om het doel mogelijk alsnog te kunnen behalen en wel die fijne partner voor je te vinden. Uiteraard hopen we dat je die partner nu op een ander manier gaat ontmoeten. We wensen je veel geluk en succes voor de toekomst! Met vriendelijke groet, namens Mens & Relatie, Imke

DECEPTIE!!

Heb 1 advies : NIET INTRAPPEN !! Dan was mij veel geld , frustratie , onmacht en teleurstelling bespaard gebleven. Voel me opgelicht! Begrijpen jullie niet dat je met gevoelens van mensen omgaat? Als de consulente bij de intake eerlijk was geweest had ik me niet ingeschreven. Heb duidelijke vragen gesteld waar ik geen eerlijk antwoord op heb gekregen. Ben heel boos op mezelf dat ik, in een voor mij kwetsbare periode , in de mooie praatjes van Rian de consulente ben getrapt. Dezelfde consulente die mij keihard liet vallen toen ik in haar ogen “moeilijk” ging doen...zij had haar provisie natuurlijk binnen dus boeide haar niet. Ik ben bijna 19 maanden ingeschreven, had al snel in de gaten dat het verhaal niet klopte. Kreeg af en toe een teleurstellende match die absoluut niet bij mij paste. Maanden gaan voorbij zonder enig contact , wat ik wel verwacht voor de bijna 2400 euro (! ) die ik betaald heb. Heb meerdere malen gemaild en gebeld , kreeg als antwoord dat ik geduld moest hebben. Heb nu nog 3 maanden extra gekregen omdat ik bij de 25 % hoor waarvoor geen match is gevonden ( ja, tuurlijk ). Op dat moment is er ineens een “match” …die helemaal niet bij mij past. Geef gewoon eerlijk toe dat er geen matches zijn en betaal de helft van mijn geld terug. Ook heb ik het als heel storend ervaren dat ik het gevoel kreeg dat ik, als klant zijnde, mezelf moest verdedigen als ik mijn onmacht probeerde te uiten en men zelfs boos werd. Heb een heel naar gevoel overgehouden aan mens en relatie en mijn zelfvertrouwen heeft een flinke deuk gekregen. Voor het bedrag dat ik betaald heb had ik beter op vakantie kunnen gaan of op straat kunnen gooien dan had er nog iemand plezier van gehad. Ik ga nu onderzoeken wat ik kan ondernemen om mijn recht te halen . Mens en relatie is in gebreke gebleven, heb niet de matches gekregen die beloofd zijn. Wil mijn geld terug of in ieder geval een deel daarvan.

Beste Els, Bedankt voor je review. Wij hebben natuurlijk begrip voor je teleurstelling, want ook wij hadden graag gezien dat we jouw bemiddeling hadden kunnen afsluiten met een positief resultaat. Wel schrik ik van de verwijten in jouw review en ik herken ons hier niet in. Wij werken met het hele team samen aan ons doel en dat is een partner vinden voor zoveel mogelijk van onze cliënten. Ook Rian is een zeer betrokken consulent en wij hebben je tijdens je bemiddeling zo goed mogelijk begeleidt en geadviseerd. We vinden niet dat je 'moeilijk doet'. Wel vinden we het onze plicht om gedurende de samenwerking het gesprek aan te gaan over partnerwensen, verwachtingen en mogelijke andere belemmeringen bij het zoeken naar een geschikte partner. Allemaal met het doel om jouw kans op een fijne relatie zo groot mogelijk te maken. Wij vonden het zeker de moeite waard om de mannen die we hebben geselecteerd aan je voor te stellen en vinden het jammer dat onze tips en adviezen niet gebruikt zijn tijdens de contacten. Ik zie dat je begin augustus ook een inhoudelijke reactie per mail hebt gehad van mijn collega, maar dat we daar nog geen reactie van je op hebben ontvangen. Je kan ons natuurlijk altijd bellen en mailen als je nog een reactie hierop wil geven. Wij hopen van harte dat je via een andere weg alsnog de liefde zal vinden en wensen je al het geluk toe voor de toekomst. Vriendelijke groet, Imke

Grote teleurstelling

Ik heb me 7 maanden geleden ingeschreven. Na het gesprek met Nancy waren mijn verwachtingen hoog. Al vrij snel kreeg ik enkele profelschetsen doorgestuurd. De 1ste van een hr die rookte, dit was bekend bij Nancy dat ik dat niet wilde,. De 2e een hr die geen vrije tijd had door een eenmansbedrijf en die iemand zocht die kon stijldansen, geen gedeelde interesse dus. De 3e hr was bij het eerste telefoongesprek zeer bot en ook verder geen gedeelde interesses. De 4e hr was een hr die 7 jaar ouder was dan ik en in Antwerpen woont. Leuke stad maar te "ver gezocht". Eerlijk gezegd zou ik me nooit hebben ingeschreven als ik dit van te voren had geweten en had ik ruim €1700 00 kunnen besparen.

Beste Liesbeth, Bedankt voor het achterlaten van een review. Wij vinden het ook erg jammer dat het tot nu toe nog niet gelukt is een partner voor je te vinden. Het liefst willen wij natuurlijk ook dat het 'gelijk raak' is. Vaak zijn er echter meerdere ontmoetingen voor nodig totdat we de partner vinden waarmee je een langdurige relatie kan opbouwen. Daarom nemen we ook ruimschoots de tijd voor de zoektocht. We zijn nu 7 maanden voor je aan het zoeken en we zoeken ook nog minstens 7 maanden voor je verder. Op dit moment zie ik geen reden waarom we in die maanden je bemiddeling niet succesvol kunnen afronden. Wij blijven vol goede moed verder zoeken en hopelijk kan je binnenkort je review aanpassen naar een succesverhaal. Aarzel niet om contact met ons op te nemen wanneer je iets wilt bespreken. Mijn collega's en ik staan voor je klaar. Met vriendelijke groet, namens Mens & Relatie, Imke

inspanning staat niet gelijk aan de prijs

Als je de stap neemt om een nieuwe liefde te ontmoeten, wil je er graag mee aan de slag. Je krijgt voor de prijs die je betaalt 18 maanden de tijd en dat klinkt als een lange periode. Dan is het best lastig als er soms 8 of 9 maanden tussen voorstellen liggen, je raakt de energie helemaal kwijt. Van de vier voorstellen die ik in deze periode (2020-2022) heb gekregen, heb ik drie mannen één maal ontmoet. Wel gezellig maar geen klik. Als je navraagt waarom er niet meer voorstellen komen, krijg je als antwoord dat de meeste mannen geen hoog opgeleide vrouwen willen, wat bij het begin van het traject niet als bottleneck wordt genoemd. Erg jammer dat ik hieraan begonnen ben.

Beste Jessica, Bedankt voor je review en goed dat we van je horen! Het kan inderdaad soms langere tijd duren voordat we een geschikte match hebben gevonden. Hoeveel tijd er tussen twee matches zit is niet te voorspellen. Wel maken we bij je inschrijving een inschatting van het aantal matches dat we verwachten binnen de looptijd van je overeenkomst te kunnen maken. Die verwachting van het minimale aantal matches is o.a. gebaseerd op je zoekwensen. Hoe strikter die wensen, hoe minder mogelijke matches we kunnen selecteren. Wat je schrijft m.b.t. opleidingsniveau is niet juist. Wat wij zien is dat (gemiddeld gezien) vrouwen graag een even hoog opgeleiden of hoger opgeleiden man willen ontmoeten. Terwijl opleidingsniveau van de vrouw voor mannen vaak minder relevant is. Om die reden is het aantal vrouwen wat we kunnen matchen aan een hoog opgeleiden man (als je puur kijkt naar het opleidingsniveau) groter dan het aantal mannen die we aan hoogopgeleiden vrouwen kunnen matchen. Hier wordt bij het vaststellen van het minimale aantal matches tijdens de intake rekening mee gehouden. Ik heb je zojuist een mail gestuurd over het vervolg van je bemiddeling en hopelijk kunnen we dan alsnog de man vinden waarmee jij een fijne relatie kan opbouwen! Met vriendelijke groet, namens Mens & Relatie, Imke

Prachtige ervaring.

We zagen elkaar en wisten het gelijk, dit is de match die wij zoeken en vanaf dat moment onafscheidelijk. Dat we zo goed bij elkaar passen vind ik nog steeds heel bijzonder. Ik heb even moeten wachten maar het was het wachten meer dan waard. Gerrytsje Annema heeft mij altijd op de hoogte gehouden en ik kon volledig op haar vertrouwen.

Beste Marijke, Wat heerlijk om te lezen dat jullie de liefde gevonden hebben! We wensen jullie een heel mooie en liefdevolle toekomst toe. Hartelijke groet, namens Mens & Relatie, Imke