Intake gesprek was erg fijn

Ik vond het een erg fijn intake gesprek en ben wel nu in afwachting op het vervolg, dus weet nu nog even niet wat er gaat komen. Maar gesprek met Niki was erg fijn. Nam de tijd al was ik verzeild in een file en te laat thuis, dus moest ze even op me wachten. Later nam ze gewoon de tijd voor de kennis making Ik ben benieuwd naar het vervolg..

Prettig en professioneel intakegesprek gehad.

Prettig en professioneel intakegesprek gehad. Consulente werkte professioneel.

Prettig en open gesprek met focus op de toekomst

Zeer prettig. Nikki is zeer gemoedelijk en praat makkelijk mee. Ze probeert samen met jou een passen profiel te bedenken en is daarin direct, open en eerlijk.

Racist!

This dating agency is racist. I called them to ask for information. The first question the lady on the phone asked me was "what is my last name?". I answered her question. She said that I will pass your name and your telephone number to my colleague and he will call you back to answer your questions. Now it is two weeks later and no one called me. I wonder why did they ask for my last name and refused to answer my questions immediately and never called back as they promised? This experience tells a lot!

Dear Mohammed, I’m sorry to read that your first contact with our organization went like this. If you call our main phone number (which I assume you did) you will be forwarded to one of our telephone operators at our external reception. They will note your name, phone number, e-mail address and zip code in order to be able to pass this information on to the consultant in your region. The operators can’t answer substantive questions, because they simply do not have that information. They can take a message and create a callback request. When you enter your zip code on our website, you can also find the direct phone number of the consultant in your region. He/she can answer all your questions. I would really like to know when exactly you called so that I can find out who you spoke to and why no action was taken on the callback request. As an organization we’re not making a distinction between race when taking on new clients. Please contact us via klantenservice@mensenrelatie.nl so we can get to the bottom of this. Kind regards, Imke

Zeer ontspannen en prettig gesprek.

De sfeer was heel ontspannen. Tijdens het gesprek hebben we samen besproken wat ik graag wil. Dit is keurig verwoord in mijn profielschets.

M.i. een ervaren matchmaker (omgeving Rotterdam)

Mij eventueel bij jullie in te schrijven was (ge)heel vrijblijvend, c.q. er werd geen druk uitgeoefend (hetgeen ik waardeer)!

belangrijk is vertrouwen...dat heb ik helemaal in Esther

Beste Dana, Wat fijn om te lezen! Esther is een heel goede consulent en vertrouwen is natuurlijk de basis voor een fijne samenwerking. Bedankt voor de mooie review! Hartelijke groet, Imke

Ik heb me 23 jaar geleden ook in laten schrijven bij mens en relatie en daar is een relatie uit voortgekomen. Is helaas na 20 jaar beeindigd. Het is geen zekerheid maar heb er wel vertrouwen in dat het nu ook wel weer eens goed zou kunnen komen. Bij voorbaat dank aan Joke en het hele team om te proberen mij een toekomst met een leuke dame te bezorgen.

Beste Jan, Bedankt dat je ons opnieuw het vertrouwen geeft om een partner voor je te vinden. Op naar een succesvolle match! Hartelijke groet, Imke

Mens en Relatie heeft mij een betrouwbare en zorgvuldige begeleiding geboden.

Geppy heeft de gave om tussen de regels van een profielschets te ontdekken hoe iemand in elkaar zit, dat is bijzonder en mooi. Mede hierdoor heb ik mijn partner gevonden, een maatje die bij mij past en waar ik erg blij mee ben.

Bedankt voor uw mooie woorden en wat geweldig om te lezen dat u het relatiegeluk bij ons gevonden heeft. Geppy is een topper! Namens het hele team wensen we jullie een hele mooie en liefdevolle toekomst toe. Hartelijke groet, namens Mens & Relatie, Imke

Relatiebemiddeling met toewijding en hart voor de mens

Menselijke manier van relatiebemiddeling, met wetenschappelijke ondersteuning en leerzame Webinars om extra skills te erwerven.

Beste Wil, Bedankt voor je mooie complimenten! Hartelijke groet, Imke

M&R is een goede zorgvuldige relatiebureau.

M&R gaan zorgvuldig met je gegevens om, zoeken echt een goede match. De kans om belazerd en/of teleurgesteld zijn is nihil omdat zij zorgvuldig een passende match in hun bestand voor jou uitzoeken en zij hebben hier ruimvoldoende ervaring in met goede consulenten. Janneke heeft mij goed geholpen met het zoeken van een goede, lieve en mooie partner waar ik het heel goed mee kan vinden, je mag wel zeggen; maatjes. Dank je wel, Janneke hier gingen wij voor.!!!

Beste Henk, Bedankt voor je mooie review! Ik zorg er natuurlijk voor dat je complimenten ook bij Janneke terecht komen. Namens het hele team wensen wij jullie een heel mooie en liefdevolle toekomst toe. Hartelijke groet, Imke

niet doen!!!

organisatie is absoluut niet in staat jouw verwachtingen waar te maken.

Beste Hans, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om deze review te plaatsen. Zowel positieve als negatieve reacties zijn natuurlijk welkom! Eerlijk gezegd ben ik wel verbaasd over uw review, omdat de bemiddeling op uw verzoek is afgebroken. We hadden graag nog voor u verder gezocht naar een passende partner, waarmee u mogelijk alsnog een fijne duurzame relatie kon opbouwen, maar u gaf destijds aan daar geen gebruik van te willen maken. Wij hadden graag de kans gekregen om voor u verder te zoeken naar een geschikte match, want het komt regelmatig voor dat er meerder pogingen nodig zijn voor succes. Desondanks begrijp ik natuurlijk dat u teleurgesteld bent dat het nog niet gelukt was om de relatie te vinden waar u naar opzoek bent. Ik hoop van harte dat u die partner via een andere weg zult vinden en wens u het allerbeste toe voor de toekomst. Met vriendelijke groet, Imke

Ben nog niet zo lang ingeschreven maar tot nu toe zijn mijn ervaringen heel positief.

Heel prettig kennismakingsgesprek gehad, mijn consulent is Natascha, en zij begreep heel goed waarom ik Mens en Relatie heb benaderd. Zij heeft een heel goed profiel geschreven, en kon zich goed inleven in mijn situatie.

Zoveel geleerd

Ik had me aangemeld voor een gratis webinar. Daarna heb ik meegedaan aan coaching. Heel veel van geleerd. Nu snap ik waarom ik steeds met de verkeerde mannen een date had.

Beste Annicke, Bedankt voor je mooie review en wat fijn om te lezen dat je zulke mooie inzichten uit ons coaching programma hebt kunnen halen! Een mooie eerste stap op weg naar een duurzame relatie. Hartelijke groet, Imke

Super goed!

Geppy Visser is een aardige vrouw met veel mensenkennis en vakbekwaamheid. Bij de inschrijving nam zij goed de tijd om alles goed door te spreken en ze nam mijn wensen heel serieus. De tijd dat ik ingeschreven stond, nam ze regelmatig contact op, hoe het ging en dat heb ik als prettig ervaren. Geppy is echt verbonden met haar cliënten, wat veel vertrouwen geeft. Na anderhalf jaar kwam het verlossende telefoontje. Ik had de moed al enigzins opgegeven, maar Geppy had (eindelijk) een match voor me gevonden. Ook toen hadden wij nog regelmatig contact. Zowel met mijn vriendin, als met mij. Zonder tussenkomst van Geppy en M&R, was ik nu nog steeds vrijgezel.

Beste Tjalling, Wat heerlijk om te lezen! Zo zie je maar weer... de aanhouder wint. Ik hoop (en ga ervan uit) dat jullie samen een hele mooie toekomst kunnen opbouwen! Namens het hele team, wens ik jullie het allerbeste. Hartelijke groet, Imke

Super!!

Mijn ervaring met Geppy Visser de Jong was heel goed ik heb haar leren kennen als een zeer talentvolle vrouw met een grote mensenkennis. .Ik had al diverse datingbureaus geprobeerd maar zonder succes. Ik ben via Geppy in zee gegaan met Mens en Relatie. Zij had na het eerste gesprek een zeer goed profiel van mijn persoon gemaakt en vrij snel daarna werd ik voor gesteld aan een date, wat direct een goede klik was. Ik ben zelf coach van mijn vak en weet dat het niet altijd even makkelijk is om mensen te doorgronden. Derhalve nogmaals "petje af" voor Geppy, een zeer goede consulente, dit ook namens mijn nieuwe date.

Beste Jelly, Ontzettend bedankt voor het delen van je ervaring! Geppy is inderdaad een erg deskundige en betrokken consulent. Ik zorg er natuurlijk voor dat je compliment ook bij haar terecht komt. We wensen jullie een heel mooie en liefdevolle toekomst toe! Hartelijke groet, Imke

Heel erg goed en betrokken

Mijn ervaring met mens en relatie is heel erg goed. Alle contacten die ik met de consulente Geppy en het verdere team heb gehad zijn positief. Ik had mij voor anderhalf jaar bij mens en relatie ingeschreven. Bij de derde date was het raak. Binnen 5 maanden. Dat had ik nooit verwacht. Precies de man die bij mij past. En veel beter dan ik ooit had verwacht. Als hij bij mij thuis staat te koken kan ik met plezier naar hem kijken. Dan denk ik nooit geweten dat er zulke leuke mannen bestaan. Kijk natuurlijk door een roze bril naar hem en dat besef heel goed. Maar eerlijk is eerlijk als mens en relatie er niet was geweest was ik nooit voor deze man gevallen en nu viel ik als een blok voor hem.

Ontzettend bedankt voor je mooie review en wat fijn om te lezen dat jullie nog steeds zo gelukkig zijn samen! Heerlijk dat jullie zo van elkaar kunnen genieten en weer deze fijne gevoelens kunnen ervaren. Namens het hele team wensen wij jullie een prachtige en natuurlijk liefdevolle toekomst toe! Hartelijke groet, Imke

De intentie voor de juiste match is aanwezig

Sinds oktober 2020 zijn er enkele ontmoetingen geweest. Het heeft nog niet geleid tot de juiste partner. Vanuit het profiel zijn bepaalde overeenkomsten te lezen, maar bij de ontmoeting ontbreekt een juist gevoel. Ik vertrouw erop, dat in het traject de échte match met het juiste gevoel gaat komen!

Beste Jacqueline, Bedankt voor je mooie review! We gaan er alles aan doen om voor jou een man te vinden met wie je een mooie toekomst op kunt bouwen. Ook wij hebben er vertrouwen in dat ons dat ons samen gaat lukken. Hartelijke groet, Imke

Van hoopvol naar sceptisch naar intens gelukkig:-)

En dan komt het moment dat je klaar bent voor een nieuwe liefde maar hoe vind je die? Via via hoorde ik van Mens en Relatie en ik was benieuwd naar wat ze voor mij konden betekenen. Tijdens de kennismaking met Titia was er gelijk een klik en na een korte bedenktijd heb ik besloten om dit avontuur met M&R én dus met Titia aan te gaan. Waarom? Het is fijn dat iemand het 'voorwerk' (schrijven van je profiel etc.) voor je doet en ik had het volste vertrouwen dat Titia begreep waar ik naar op zoek was. Toch was er een flinke drempel. Naast de kosten (je betaald veel geld voor een avontuur waar je de afloop niet van kent) is het maar afwachten welke mannen er ingeschreven staan. Zit die leuke, knappe, lieve, krachtige geestige man in de kaartenbak van M&R? Ja, hij zat er bij en inmiddels zijn we al een jaar erg gelukkig met elkaar. Matchmaker Titia van Ruiten, dank je wel voor je inzicht en inzet!!!!!

YES!! Wat ontzettend fijn om te lezen dat jullie nog steeds zo gelukkig met elkaar zijn Hanneke. We wensen jullie samen een prachtige en liefdevolle toekomst toe!

Ze geven praktische tips.

M en R geeft praktische tips voor relaties die je ook in het leven daarbuiten kunt gebruiken. Ze zijn integer en in deze tijd fijn als je weet dat iemand serieus op zoek is.

Beste Henriet, Dat zijn we zeker en we hebben er het volste vertrouwen in dat het ons gaat lukken om een fijne partner voor je te vinden! Mooi om te lezen dat je ook in de rest van je leven profijt hebt van onze coaching. Bedankt voor je review!

Positieve ervaringen

Met consulente Geppy had ik een erg leuk eerste gesprek. Ik vond het erg prettig dat hier ruim de tijd voor wordt genomen. Inmiddels ben ik een half jaar ingeschreven en heb ik al een aantal matches gehad. De ware zat daar echter nog niet bij, maar qua levensinstelling en andere zaken zat Mens & Relatie elke keer wel goed! Binnenkort ontmoet ik de vijfde; hopelijk is dat hem. Wie weet!

Beste T, Bedankt voor je mooie review! We hopen natuurlijk dat we ook voor jou de partner kunnen vinden waarmee je een mooie toekomst op kan bouwen!

Als je je eigen talent om de juiste partner te kiezen niet kent...

Alle begin is moeilijk, en nog meer gezegdes bevatten waarheden. De eerste "match" bleek geen match, de tweede leek er meer op, en zo vorderde per voorstel de kans dat... Bijna was het raak, toch een deceptie. Het is nu een lastige tijd, dus oordeel niet te snel, met een beetje geluk, lukt het uiteindelijk wel. Het hele leven gaat om hoop op geluk, Wanhoop niet, want dan maak je kansen stuk!

Beste Wim, Zo is het! We blijven positief verder zoeken naar een mooie match. Ik zie dat je nu weer in contact bent met een leuke dame. We hopen natuurlijk dat het contact met haar op kan bloeien tot iets moois!

Goed gevoel gekregen , top .

Er was direct een klik met Natascha , open eerlijk en professioneel. In haar benadering was ze lekker zichzelf, en dat schept een goede sfeer.

Beste Wim, Wat fijn om te lezen dat je zo'n goede klik hebt met je consulent Natascha. Op naar een mooie samenwerking met hopelijk een nog mooier resultaat!

Veel geld betaald 955 euro geen reactie

Heb mij ook laten overhalen door consulente mens & relatie leek op eerste gezicht allemaal goed . Er zou 4 matchen komen binnen een jaar geschikte date .Binnen een jaar is bijna om geen serieuze Match gehad heb mij gemeld bij mijn consulente gaf aan komt goed we gaan er mee aan de slag je word binnen 14 dagen gebelt . Nee hoor wert niet gebelt zo ging dat een paar keer heb ik gevraagt hebben jullie niks voor mij' kreeg geen antwoord je krijgt 3 maanden extra erbij wachten terwijl er niet word gezocht naar een mooie date . Had mijn betaling voldaan 955.15 euro als je dan geen date of reactie krijgt.voel je je bedondert Heb weer mijn consulente gebelt toen was ze niet meer zo vriendelijk als in begin zo vond mij ook niet vriendelijk meer ik zei haar is dat geen wonder 955.15 euro betaald geen date of reactie niks van jullie kant.

Beste Grieto, Ik zie dat je inmiddels ook gesproken hebt met mijn collega Angelique en dat jullie afgesproken hebben onze samenwerking op positieve wijze door te zetten. Fijn!

Hier had ik voor het eerst een heel goed gevoel. Serieus en gedegen!

Na een aantal niet zulke positieve ervaringen op diverse datingsites op advies van mijn schoonzus, contact gezocht met Mens en Relatie. Het is niet goedkoop, maar kwaliteit kost geld. Het intakegesprek kwam op mij als heel positief over. Hele serieuze benadering en goede ondersteuning! En de tweede date was een voltreffer! Vanaf het allereerste contact was er die klik! En inmiddels wonen we samen en het gaat onwaarschijnlijk goed! Het kan dus echt! Heel gelukkig met Yvonne! En hopelijk krijgen we nog veel mooie jaren samen. Hans Huizing

Beste Hans, Wat ontzettend fijn om ook hier weer te lezen dat het zo goed gaat met Yvonne. Ik hoorde inderdaad van mijn collega dat jullie inmiddels samenwonen. Erg fijn voor jullie! We gunnen jullie alle liefde voor de toekomst en nog veel mooie jaren samen. Hartelijke groet, Imke