Zie onder,

Ervaring is goed, al zou ik wel graag meer eigen invloed willen in de selectie naar de juiste partner. Ik weet nog niet in welke vorm.

Heel positief

Zeer gedegen en een betrokken consulente die zelf na enkele weken ook initiatief neemt om informatie over het verloop van de kennismaking/relatie tussen mij en degene aan wie ik gematcht ben.

Vriendelijk personeel maar onbekwaam

Onbegrijpelijk dat jullie goed aangeschreven staan (volgens jullie zelf). De aangeboden matches waren overduidelijk niet afgestemd op de vraag van zowel o.g. als aangeboden contact. Mogelijk dat jullie iets kunnen betekenen voor anderen maar voor vrouwen rond de 65 is de spoeling niet dun maar afwezig. Deze vrouwen zouden jullie niet moeten opnemen in jullie bestand.. Jullie hebben geen kijk op deze vrouwen en hun behoefte aan een relatie. Er wordt praktisch gekeken niet naar de vraag en behoefte. Er lijken onvoldoende mannen in jullie bestand en er wordt dan maar gegokt Helaas weggegooid geld. Ik zal jullie bureau niet aanbevelen voor vrouwen van mijn leeftijd

• Zou u ons aanbevelen? Nee

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

De aangeboden contacten waren naar mijn mening niet echt bij mij passend en een stuk ouder ( minder mobiel) De profielen leken heel erg op elkaar, (actief, geïnteresseerd in van alles enz. ) bij de kennismaking viel het nogal tegen. Het bedrag van het inschrijfgeld was veel te hoog naar wat er mij geboden werd dus ik ben wel teleurgesteld in deze hele gang van zaken.
  • Contact consulent

Door een goede bemiddeling heb ik bij de tweede date de man waar ik mee verder wil gevonden.Wij verwonderen ons erover hoe passend déze match was en zijn allebei zeer tevreden over Mens en Relatie. En al helemaal door de bemiddeling en betrokkenheid van de consulente
  • Betrokkenheid
  • Nakomen afspraken N.v.t.
  • Contact consulent

mijn ervaring is geweldig. meteen de eerste date superverliefd. Nooit gedacht toch gebeurt het is heerlijk omweer op wolken te lopen. vriendelijke groet

Alles loopt tot Naar wens
  • Contact consulent

Plezierig, ongedwongen intakegesprek door deskundige consulent heeft geresulteerd in een inmiddels bijna 6 maanden durende relatie met een hele lieve, aantrekkelijke, intelligente en sociaal in het leven staande partner.
  • Contact consulent

Ik heb goede ervaring zowel bellen als contact tevreden
  • Contact consulent

Na een fijn gesprek met de consulente twee partnervoorstellen gehad wat heel prettig is verlopen heb ik nu bij de derde ontmoeting een fijne vrouw ontmoet die prima bij mij past, ik vond het een mooie manier dank zij mens en relatie om weer in contact te komen met een maatje
  • Contact consulent

Dankzij een enthousiaste consulente Geppy had ik al twee weken na mijn inschrijving een match. Deze eerste match is zeer goed uitgepakt, ik ben heel blij met mijn lieve, bijzondere vriend. Het inschrijfgeld is voor veel mensen een struikelblok. Als je geluk hebt en ze vinden een leuke partner voor je, dan heb je dat geld er wel voor over. Als je minder geluk hebt in de voorstellen dan is het toch snel te duur. Het bureau is toch afhankelijk van de inschrijvingen, maar ze moeten het niet mooier voorspiegelen dan het in werkelijkheid is.
  • Contact consulent

Na een prettig intake gesprek met Geppy en daarna verschillende voorstellen. Dankzij de vasthoudendheid van Geppy, op het einde van het contract de vrouw ontmoet waar ik naar zocht.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Mijn ervaring met Mens en Relatie is over het algemeen positief. De uitgebreide intake met veel persoonlijke aandacht vond ik prettig en verrijkend voor mezelf. Je krijgt steeds meer inzicht in wat je zoekt, en wat bij je past. Als je vragen hebt is het contact met het hoofdkantoor laagdrempelig. De tijd die tussen de voorstellen zit vond ik wel relatief lang. Maar dat ligt natuurlijk ook aan de mensen die op dat moment zijn ingeschreven en waaruit gekozen kan worden. De bemiddeling verloopt persoonlijk en integer. Ondanks dat ik mijn maatje op een andere manier gevonden heb, is het een goede ervaring om een periode lid te zijn van M&R. Het heeft mij weer meer over mezelf geleerd. Ik vond het mooi dat de mensen van M&R een poosje meeliepen met mijn zoektocht!
  • Contact consulent

Contact met consulente Geppy de vries/de Jong verliep uitstekend. Terugkoppeling, aanvullingen profiel, terugkoppeling contacten( dates) , voorstel nieuwe enz. verliepen vertrouwd en aandachtsvol. Met het kantoor verliep die de eerste keer erg stroef.

Niets te klagen
  • Contact consulent

Na enkele dates kwam voor mij de juiste persoon waarmee ik verder wil.

• Contact consulent

Wij vinden Geppy een TOPPER !!! Ze stelt je gauw op je gemak, en je voelt je echt thuis bij haar. En is heel betrokken bij het tot standkomen van...en daarna. Wij vinden dat Geppy daarom in het Zonnetje mag worden gezet

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ingeschreven in Juni, na 2 voorstellen in Aug. Is de consulente in Sep. op vakantie gegaan tot op heden Febr. nog niets van gehoord! Zegt genoeg over betrokkenheid..
  • Contact consulent

Prettige open empathische benadering. Wekt vertrouwen op gewenst resultaat en dat is zoals het er nu uitziet zeker gelukt!
  • Contact consulent

Ik had een zgn. tijdelijke inschrijving, n.a.v het reageren op een advertentie van een cliënt met een 'volledige inschrijving'. Het gesprek met de consulente was aangenaam doch zeer diepgravend. Het partnervoorstel dat ik kreeg bood in al zijn beknoptheid voldoende houvast. Een en ander heeft geresulteerd in onze nieuwe relatie die van beide kanten zeer bevredigend verloopt.Chapeau!
  • Contact consulent

Ik vind het knap dat de profielen van mijzelf en van mijn nu huidige vriend zo goed bij elkaar zijn gezocht, zodat wij nu mogen genieten van een heel fijne relatie.
  • Betrokkenheid
  • Nakomen afspraken N.v.t.
  • Contact consulent

Heb in 1985 mijn man dankzij Mens en Relatie leren kennen. Het klikte meteen, liefde op het eerste gezicht. Zijn inmiddels ruim 30 jaar getrouwd, hebben 1 dochter en 1 zoon en 1 kleinzoon. Geweldig toch!!!
  • Contact consulent

ik heb mijn man in 1985 leren kennen was liefde op het eerste gezicht in 1986 getrouwd en ook onze zoon gekregen en in 1992 onze dochter,we zijn dus al lang bijelkaar mens en relatie heeft een mooi koppel bij elkaar gebracht waar ik nu op de dag nog met plezier aan terug denk jullie zijn de beste al in 1985xx

Over Mens en Relatie

Filter op Taal