Super!!

Mijn ervaring met Geppy Visser de Jong was heel goed ik heb haar leren kennen als een zeer talentvolle vrouw met een grote mensenkennis. .Ik had al diverse datingbureaus geprobeerd maar zonder succes. Ik ben via Geppy in zee gegaan met Mens en Relatie. Zij had na het eerste gesprek een zeer goed profiel van mijn persoon gemaakt en vrij snel daarna werd ik voor gesteld aan een date, wat direct een goede klik was. Ik ben zelf coach van mijn vak en weet dat het niet altijd even makkelijk is om mensen te doorgronden. Derhalve nogmaals "petje af" voor Geppy, een zeer goede consulente, dit ook namens mijn nieuwe date.

Heel erg goed en betrokken

Mijn ervaring met mens en relatie is heel erg goed. Alle contacten die ik met de consulente Geppy en het verdere team heb gehad zijn positief. Ik had mij voor anderhalf jaar bij mens en relatie ingeschreven. Bij de derde date was het raak. Binnen 5 maanden. Dat had ik nooit verwacht. Precies de man die bij mij past. En veel beter dan ik ooit had verwacht. Als hij bij mij thuis staat te koken kan ik met plezier naar hem kijken. Dan denk ik nooit geweten dat er zulke leuke mannen bestaan. Kijk natuurlijk door een roze bril naar hem en dat besef heel goed. Maar eerlijk is eerlijk als mens en relatie er niet was geweest was ik nooit voor deze man gevallen en nu viel ik als een blok voor hem.

Ontzettend bedankt voor je mooie review en wat fijn om te lezen dat jullie nog steeds zo gelukkig zijn samen! Heerlijk dat jullie zo van elkaar kunnen genieten en weer deze fijne gevoelens kunnen ervaren. Namens het hele team wensen wij jullie een prachtige en natuurlijk liefdevolle toekomst toe! Hartelijke groet, Imke

De intentie voor de juiste match is aanwezig

Sinds oktober 2020 zijn er enkele ontmoetingen geweest. Het heeft nog niet geleid tot de juiste partner. Vanuit het profiel zijn bepaalde overeenkomsten te lezen, maar bij de ontmoeting ontbreekt een juist gevoel. Ik vertrouw erop, dat in het traject de échte match met het juiste gevoel gaat komen!

Beste Jacqueline, Bedankt voor je mooie review! We gaan er alles aan doen om voor jou een man te vinden met wie je een mooie toekomst op kunt bouwen. Ook wij hebben er vertrouwen in dat ons dat ons samen gaat lukken. Hartelijke groet, Imke

Van hoopvol naar sceptisch naar intens gelukkig:-)

En dan komt het moment dat je klaar bent voor een nieuwe liefde maar hoe vind je die? Via via hoorde ik van Mens en Relatie en ik was benieuwd naar wat ze voor mij konden betekenen. Tijdens de kennismaking met Titia was er gelijk een klik en na een korte bedenktijd heb ik besloten om dit avontuur met M&R én dus met Titia aan te gaan. Waarom? Het is fijn dat iemand het 'voorwerk' (schrijven van je profiel etc.) voor je doet en ik had het volste vertrouwen dat Titia begreep waar ik naar op zoek was. Toch was er een flinke drempel. Naast de kosten (je betaald veel geld voor een avontuur waar je de afloop niet van kent) is het maar afwachten welke mannen er ingeschreven staan. Zit die leuke, knappe, lieve, krachtige geestige man in de kaartenbak van M&R? Ja, hij zat er bij en inmiddels zijn we al een jaar erg gelukkig met elkaar. Matchmaker Titia van Ruiten, dank je wel voor je inzicht en inzet!!!!!

YES!! Wat ontzettend fijn om te lezen dat jullie nog steeds zo gelukkig met elkaar zijn Hanneke. We wensen jullie samen een prachtige en liefdevolle toekomst toe!

Ze geven praktische tips.

M en R geeft praktische tips voor relaties die je ook in het leven daarbuiten kunt gebruiken. Ze zijn integer en in deze tijd fijn als je weet dat iemand serieus op zoek is.

Beste Henriet, Dat zijn we zeker en we hebben er het volste vertrouwen in dat het ons gaat lukken om een fijne partner voor je te vinden! Mooi om te lezen dat je ook in de rest van je leven profijt hebt van onze coaching. Bedankt voor je review!

Positieve ervaringen

Met consulente Geppy had ik een erg leuk eerste gesprek. Ik vond het erg prettig dat hier ruim de tijd voor wordt genomen. Inmiddels ben ik een half jaar ingeschreven en heb ik al een aantal matches gehad. De ware zat daar echter nog niet bij, maar qua levensinstelling en andere zaken zat Mens & Relatie elke keer wel goed! Binnenkort ontmoet ik de vijfde; hopelijk is dat hem. Wie weet!

Beste T, Bedankt voor je mooie review! We hopen natuurlijk dat we ook voor jou de partner kunnen vinden waarmee je een mooie toekomst op kan bouwen!

Als je je eigen talent om de juiste partner te kiezen niet kent...

Alle begin is moeilijk, en nog meer gezegdes bevatten waarheden. De eerste "match" bleek geen match, de tweede leek er meer op, en zo vorderde per voorstel de kans dat... Bijna was het raak, toch een deceptie. Het is nu een lastige tijd, dus oordeel niet te snel, met een beetje geluk, lukt het uiteindelijk wel. Het hele leven gaat om hoop op geluk, Wanhoop niet, want dan maak je kansen stuk!

Beste Wim, Zo is het! We blijven positief verder zoeken naar een mooie match. Ik zie dat je nu weer in contact bent met een leuke dame. We hopen natuurlijk dat het contact met haar op kan bloeien tot iets moois!

Goed gevoel gekregen , top .

Er was direct een klik met Natascha , open eerlijk en professioneel. In haar benadering was ze lekker zichzelf, en dat schept een goede sfeer.

Beste Wim, Wat fijn om te lezen dat je zo'n goede klik hebt met je consulent Natascha. Op naar een mooie samenwerking met hopelijk een nog mooier resultaat!

Veel geld betaald 955 euro geen reactie

Heb mij ook laten overhalen door consulente mens & relatie leek op eerste gezicht allemaal goed . Er zou 4 matchen komen binnen een jaar geschikte date .Binnen een jaar is bijna om geen serieuze Match gehad heb mij gemeld bij mijn consulente gaf aan komt goed we gaan er mee aan de slag je word binnen 14 dagen gebelt . Nee hoor wert niet gebelt zo ging dat een paar keer heb ik gevraagt hebben jullie niks voor mij' kreeg geen antwoord je krijgt 3 maanden extra erbij wachten terwijl er niet word gezocht naar een mooie date . Had mijn betaling voldaan 955.15 euro als je dan geen date of reactie krijgt.voel je je bedondert Heb weer mijn consulente gebelt toen was ze niet meer zo vriendelijk als in begin zo vond mij ook niet vriendelijk meer ik zei haar is dat geen wonder 955.15 euro betaald geen date of reactie niks van jullie kant.

Beste Grieto, Ik zie dat je inmiddels ook gesproken hebt met mijn collega Angelique en dat jullie afgesproken hebben onze samenwerking op positieve wijze door te zetten. Fijn!

Hier had ik voor het eerst een heel goed gevoel. Serieus en gedegen!

Na een aantal niet zulke positieve ervaringen op diverse datingsites op advies van mijn schoonzus, contact gezocht met Mens en Relatie. Het is niet goedkoop, maar kwaliteit kost geld. Het intakegesprek kwam op mij als heel positief over. Hele serieuze benadering en goede ondersteuning! En de tweede date was een voltreffer! Vanaf het allereerste contact was er die klik! En inmiddels wonen we samen en het gaat onwaarschijnlijk goed! Het kan dus echt! Heel gelukkig met Yvonne! En hopelijk krijgen we nog veel mooie jaren samen. Hans Huizing

Beste Hans, Wat ontzettend fijn om ook hier weer te lezen dat het zo goed gaat met Yvonne. Ik hoorde inderdaad van mijn collega dat jullie inmiddels samenwonen. Erg fijn voor jullie! We gunnen jullie alle liefde voor de toekomst en nog veel mooie jaren samen. Hartelijke groet, Imke

Goed intake gesprek en goede match gevonden de eerste de beste date was raak

Beste Harrie, Wat fijn dat het gelijk bij de eerste keer raak was! We wensen jullie samen een hele fijne toekomst toe. Hartelijke groet, Imke

Mijn ervaring is tot nu toe goed . Het hele team toont betrokkenheid

Het is hartstikke leuk en leerzaam om de webinars te volgen. Vooral het laatste webinar met Imke vond ik erg leuk. Ze vroeg o.a . hoe onze relax dag(vaak de zondag ja dat is bij mij ook zo) eruit ziet met partner. Beginnen met ontbijt en de dag doornemen. Ja heerlijk lijkt mij dat ook. Ook heb ik meegedaan aan de relatietest. Deze test onderstreepte wat intuïtief al had gedaan bij de eerste date. waarom ik me niet fijn en veilig voelde. Ik zal met plezier het volgende webinar volgen.

Beste Wietske, Wat fijn dat je ervaring bij ons zo positief is en voor mij natuurlijk extra leuk om te lezen dat je mijn webinars erg leuk vindt. 24 februari organiseren we weer een webinar voor cliënten. De uitnodiging daarvan ontvang je binnenkort. Ook zie ik dat je een partnervoorstel hebt ontvangen eind vorige maand. Laat je ons (of je consulent Geppy) weten hoe het gaat? Hopelijk tot de 24e! Hartelijke groet, Imke

Begeleiding met aandacht voor de ontwikkeling die je doormaakt tijdens het daten

Het startpunt met het intake gesprek is echt belangrijk en geeft juist ook door de kwaliteiten van de consulente een pima gevoel. Maar ook belangrijk dat de ervaringen die je opdoet door de dates die je meemaakt, leidt tot meedenken van je consulente en waar nodig tot het aanpassen van profielen. En soms even het weer stimulerende zetje waar nodig!

Beste Guus, Bedankt voor je mooie review. We hebben natuurlijk van Helma gehoord dat het nog steeds heel goed gaat met de dame die we aan je voorgesteld hebben. Fijn! We wensen jullie een hele fijne en liefdevolle toekomst toe! Hartelijke groet, Imke

Ik voel me begrepen.

Prima intake gesprek met Heidi Sutorius, waarna een aantal partner voorstellen. We bleven in gesprek en langzamerhand kwamen we steeds dichterbij en toen was het raak. Wat leuk!

Beste Joost, Heidi is inderdaad een topper! Bedankt voor je review! Hartelijke groet, Imke

Nog maar kort in geschreven en toen al een match

Begin juli 2020 mij in geschreven bij mens en relaties bij consulente Geppy Visser. Zowel de intake als tijdens het daten regelmatig contact gehad. Dit heb ik als heel prettig en zeer betrokken ervaren. ze nam mijn wensen serieus . Toen ik eenmaal was ingeschreven duurde het niet lang of ik had in augustus een match en na een aantal maanden gedate te hebben spraken we elk weekend af en hebben we sinds december een relatie .

Beste Mariska, Wat fijn dat het gelijk bij de eerste match al raak bleek te zijn! Dat is natuurlijk de meest ideale situatie, maar dat hebben jullie ook aan jezelf te danken. Jullie hebben echt de tijd genomen om elkaar te leren kennen en dat heeft geleid tot een mooi resultaat. Wij wensen jullie samen een hele fijne toekomst toe!

Ik ben zeer te speken over Judy omdat zij heel klantgericht is en een bijzonder vriendelijke vrouw

Goedemorgen, Ik heb alweer geruime tijd contact met Judy. Vanaf het kennismakingsgesprek tot en met onze laatste mailwisseling over haar laatste, succesvolle tip, is dat altijd heel prettig verlopen. Het is altijd fijn om contact met haar te hebben omdat ze prettig is in de omgang. Judy luistert goed en begrijpt goed naar wat voor vrouw ik op zoek ben (was, inmiddels). Zij denkt goed met me mee. Zij is altijd heel duidelijk en eerlijk over kandidaten, en geïnteresseerd in hoe het met mij gaat. Ze wekt daardoor veel vertrouwen. Ik wens iedereen een contactpersoon als Judy toe! Vriendelijke groet, Pieter Evelein

Beste Pieter, Super fijn om te lezen dat je het contact met Judy zo positief hebt ervaren. Judy heeft ons in oktober een update gegeven over het contact met je match. Dat was ook hartverwarmend om te lezen. Namens het hele team van Mens & Relatie, wens ik jullie een hele fijne toekomst toe samen!

kan niet beter!

Geppy is erg enthousiast, kundig en neemt ruim de tijd voor je. Kortom de ideale matchmaker.

Beste Maarten, Bedankt voor je positieve review! Mooi om te lezen dat je het contact met Geppy zo positief ervaren hebt.

Heel blij

Ik ben heel blij dat ik mij heb ingeschreven. Het was een heel fijn, uitgebreid en persoonlijk intakegesprek. Ik heb veel inzichten gekregen door de e-coaching. Interessant om dit te volgen. En het lijkt erop dat ik mijn partner heb gevonden!!!

Wat mooi om te lezen dat de e-coaching je zoveel inzichten heeft gegeven en natuurlijk nog mooier dat het ook heeft geleid tot een partner. Heel veel succes en vooral plezier met het verder opbouwen/verdiepen van jullie relatie! Namens het hele team wensen we jullie een liefdevolle toekomst toe.

Gewellig

Het is een ieder aan teraden het leven is meer gezelligheid en overleggen over lief leed

Beste Wiepke, Daar zijn wij het helemaal mee eens. We zijn er ook van overtuigd dat mensen samen gelukkiger zijn dan alleen. Samen zijn, samen beleven en samen oud worden. Bedankt voor je mooie review!

Gevonden wat ik zocht

Mens en Relatie heeft zich echt ingezet om voor mij een geschikte partner te vinden. Het kostte enige tijd, maar nummer zeven was/is voor mij de ware. De consulent Rianne doet het netjes; na een uitgebreide intake werd telkens na een date netjes geëvalueerd. Er zijn blijkbaar meer dames in de database aanwezig, dus het ging voor mij ook lekker snel.

Beste Ad, Bedankt voor je positieve reactie! We hebben van Rianne gehoord dat jullie een fijne stabiele relatie en een goede klik hebben. Fijn! Hopelijk wordt 2021 een mooi en liefdevol jaar voor jullie. Er zijn ongeveer net zoveel mannen als vrouwen single. Dat kan ook bijna niet anders, aangezien er ongeveer evenveel mannen als vrouwen zijn. Alleen in bepaalde categorieën, bijvoorbeeld gebaseerd op opleidingsniveau en op zeer hoge leeftijd zal de man-vrouw verdeling iets ongelijk zijn. Namens het hele team wensen we jullie samen een heel fijne toekomst toe!

Bijzonder slecht, weggegooid geld.

Bij uitleg van het concept was ik vol vertrouwen. Dit vertrouwen bleek geheel ongegrond. Na een half jaar had ik nog steeds geen partnervoorstel. Herhaaldelijk bellen hielp niet, ik werd afgepoeierd met dat ik geduld moest hebben. Uiteindelijk kwam er een voorstel, iemand die niet alleen qua uiterlijk niet compatibel was, ook de afstand (bijna 2 uur met de auto) en vooral totaal verschillende interesses en levensvisie. Mijn ervaring is dat ze maar gewoon iemand uit de bak pakken en voorstellen. Daar komt geen wetenschap of kennis van profilering aan te pas kan ik je vertellen. Er zijn vast bureaus die dit werk goed doen maar Mens & Relatie in ieder geval heel zeker niet.

Beste cliënt, Bedankt dat u ons het vertrouwen heeft gegeven om u te helpen bij uw zoektocht naar een partner, maar vervelend om te lezen dat u die partner nog niet gevonden heeft. Ik kan me voorstellen dat dat een teleurstelling voor u is. We willen juist niet ‘gewoon iemand uit de bak pakken’, maar stellen onze cliënten alleen voor aan kandidaten waarin wij voldoende potentie zien. Daarmee bedoelen we een kandidaat waarmee u een fijne relatie kan opbouwen als jullie elkaar goed leren kennen. Dat we onze cliënten niet zomaar aan iedereen voorstellen, zorgt er soms voor dat cliënten langer moeten wachten voordat er een geschikte match geselecteerd is. Ik heb helaas onvoldoende gegevens om met zekerheid te identificeren wie u bent, maar uit uw bericht maak ik op dat uw bemiddeling nog niet afgerond is. Als dat klopt wil ik u verzoeken contact met ons op te nemen. Wij denken graag met u mee hoe we uw bemiddeling alsnog positief kunnen afronden! Ook wij willen natuurlijk graag dat u die fijne relatie vindt waar u naar verlangt.

Heel positief

Ik heb Hester leren kennen als een heel prettig persoon. Iemand die goed kan luisteren en ook kritische vragen stelt om een zo goed mogelijke indruk te krijgen om zodoende een zo goed mogelijke match te kunnen realiseren. Daarnaast geeft ze ook tips en advies gedurende het hele traject en wordt je zodoende ook heel goed door haar begeleid. Mijn ervaring is dan ook, doordat ze goed luistert, dat de persoon die ze voorstelt goed overeenkomt met de het profiel van de partner zoals dat tijdens het intake gesprek wordt opgesteld.

Beste Sjaak, Bedankt voor je beoordeling! Het doet ons goed om te horen dat je de begeleiding van Hester zo positief ervaren hebt. We wensen je alvast liefdevolle feestdagen toe en hopen dat jullie samen een mooie toekomst tegemoet gaan.

Respectvol en goede communicatie

Na een goed gesprek met Titia van Ruiten is er een helder profielschets van mij geplaatst. Het eerste voorstel van een contact met een meneer werd eerst met mij gecommuniceerd omdat hij buiten mijn profielschets viel qua leeftijd. Na telefonisch contact met Titia ben ik toch ingegaan voor een kennismaking. Het was een gezellige meneer en het klikte goed. Wij hebben nu een fijn contact met elkaar. Wel heb ik nog wat keren na de filmpjes van Liselotte Visser gekeken omdat ik mij goed moest realiseren dat niet alles perfect kan /hoeft te zijn Dit heeft mij wel geholpen terwijl ik voor het contact erg onzeker werd van de filmpjes.

Beste Gerda, Wat goed dat je het voorstel toch een kans hebt gegeven en dat er zoiets moois uit is ontstaan! Titia heeft ons vertelt hoe het nu gaat met jullie. Hartverwarmend om te lezen! We wensen jullie samen veel geluk en liefde toe voor de toekomst.

Goede organisatie, die echt voor jouw probeert zijn best te doen!

Ik gebruik de services van mens en relatie nu een aantal maanden en ben tot nu toe erg tevreden over hun aanpak. Ze komen met matches die kloppen en ze luisteren ook goed naar mijn feedback. Bij het pakket dat ik heb ingekocht zit ook een stukje begeleiding in de vorm van online cursussen en andere handreikingen. Tevens zit er een coach bij die mij persoonlijke begeleiding geeft. (Wat ze goed doet!) Al met al ben ik erg tevreden over deze organisatie en in het bijzonder mijn coach. Het is niet goedkoop, maar daarvoor leveren ze ook!

Beste Vincent, Bedankt voor je mooie review! We zetten inderdaad alles op alles om ook voor jou een fijne partner te vinden en hebben er het volste vertrouwen in dat ons dat samen ook gaat lukken. Alvast veel plezier met de kennismaking met je recente match!

Een prettige, spontane en betrokken begeleiding.

Hester van Mens & Relatie heeft mij heel prettig en op een persoonlijke wijze begeleid. Zij was altijd bereid om mij te woord te staan en gaf mij heel nuttige adviezen. Ze begreep mijn wensen en heeft haar best gedaan om daar zo goed mogelijk bij aan te sluiten. Complimenten!

Beste Arie, Hester is inderdaad een topper! Goed om te lezen dat je veel aan haar adviezen hebt gehad. We wensen jou en jouw vriendin een hele fijne en liefdevolle toekomst toe!