Al jaren de enige zaak waar ik mijn schoenen koop

Goede service, zeker ook telefonisch goede raad.

Geachte mevrouw, meneer, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Goede schoenen, uitstekende service.

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Fantastische schoenen

Heel goed

Prima service en vlot geleverd .

Ook in de winkel prima geholpen en goed passende schoenen ook voor moeilijke maten.

Geachte mevrouw Hendriksen, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Altijd goed!

Zeer prettige pasvorm, ruime keuze, altijd tevreden, zowel man als vrouw.

Prima prettiv

Prima prettig: nof beter passen

Geachte meneer Wever, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team

ben goed geholpen

werd goed geholpen naar tel afspraak hadden alle tijd

Geachte mevrouw, meneer Schepers Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Niet heel erg duur, goede kwaliteit

Gratis verzending en thuis binnen proberen is handig, zeker nu!

Blij dat ik deze winkel ken

Al ruim 20 jaar reuma en op relatief jonge leeftijd, toen 35, al te maken met probleemvoeten. Gelukkig heeft Intersko ook moderne schoenen voor probleemvoeten. Al hoop ik dat ook de stretch schoenen verder uitgebreid worden met meerdere modellen en kleuren.

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij zullen uw wensen doorgeven aan de afdeling inkoop. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Gewoon alles goed, en heel behulpzaam

Geachte mevrouw Moorlag, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Goede kwaliteit en goede service.

Ik bestel al jarenlang bij Intersko en ben altijd erg tevreden. Doe ook best lang met de schoenen. Onlangs bleek ik opeens een grotere maat te moeten hebben, want de schoenen in de maat die ik altijd bestelde waren te krap. Maar ook dat was geen probleem toen ik erover belde. Mocht er een grotere maat bij bestellen om te kijken wat beter was en ben erg blij met deze nieuwe schoenen!

Beetje onduidelijk betreft levering.

Erg onduidelijk betreft levering, Krijg wel bevestiging gestuurd.Dan weet ik nog niet wanneer ik mijn bestelling kan verwachten.

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Als uw bestelling op voorraad is dan is de levertijd 2-3 werkdagen. Als uw e-mail adres bij ons bekend is dan ontvangt u op de dag van levering 4 uur van te voren een track & trace code via de mail van DHL, waarin ze aangeven hoe laat ze bij u langs komen. Wilt u er zeker van zijn of uw e-mail adres bij ons bekend is dan kunt u ons bellen op T. 072 - 57 179 79. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Ik heb de schoenen gekocht en meteen aan getrokken. Ze lopen heerlijk. Genoeg ruimte bij de tegen. Dus eigenlijk gewoon geweldig.

Geachte mevrouw Verschure, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team

tamelijk goed

tamelijk goed

Geweldige schoenen!

Mijn schoenmaat is 43. Lastig om daar goede schoenen in te vinden die ook nog eens modieus zijn. Maar sinds ik Intersko heb ontdekt, heb ik goede, verantwoorde, maar ook mooie (soms zelfs heel aparte) schoenen. Halve ster aftrek, omdat er helaas geen track en trace na de verzending komt. Als ik niet thuis ben bij de bezorging is het afhaalpunt niet zo dichtbij. Terwijl andere vervoerders op 50 meter van mijn huis hun afhaalpunt hebben.

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Nieuw bij Intersko is dat als wij een bestelling versturen naar de klant u 4 uur voor de levering een mail ontvangt van DHL met daarin een track and trace code zodat u de bestelling kunt volgen. Als de daarin aangeven tijd niet uitkomt dan kunt u via een link in deze mail doorgegeven aan DHL wanneer het u wel schikt. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Goede ervaring, weinig keus in extra breedte maten.

Prima ervaring met levering. Prachtige folder met sandaaltjes enz..... de keuze in extra breedte maten vind ik beperkt. Jammer.

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij zullen uw verzoek om modellen in extra breedte maten doorgeven aan de afdeling inkoop. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Geweldige winkel

Erg fijn geholpen alles goed uitgelegd en vriendelijke personeel

Snelle levering van het bestelde product

Snelle levering de bestelde artikelen

Veel keus en goede pasvorm

Schoenen zitten erg fijn, ruime keus.

zeer goede schoenen en service

ik heb schoenen die lopen als pantoffels; zalig!

Geweldig aan de telefoon netjes geholpen, netjes thuis afgeleverd.

Geachte mevrouw de Koning, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Heerlijke schoenen Voor zomer en winter

Gewoon fantastisch, bij Intersko slaag ik altijd met mijn moeilijke voeten

Nooit koop ik schoenen bij een andere schoenenzaak. Bij Intersko slaag ik altijd. Het zit perfect en zijn ijzersterk.

Lievelingsschoenen

Ik loop al jaren op schoenen van intersko en ik vind het geweldig goede schoenen en ben er heel blij mee. Ook de snelle bezorging en service is geweldig!

Nog nooit besteld, altijd in de winkel gekocht, maar nu toch maar eens gedaan, donderdag besteld en nu al in huis en de schoenen zitten, zoals vanouds als gegoten. Ik ga gelijk nog maar de sneakers bestellen van de jubileumaanbieding voor ze op zijn.

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat u ook tevreden bent over uw bestelling via onze webshop. Met vriendelijke groet, het Intersko team