Goede schenen en zeer betrouwbaar.

Zelf met over internet bestellen de perfecte schoen in huis. Heerlijk. Goede schoenen.

Geachte mevrouw, meneer Hardenberg, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Snelle levering

Duidelijke Website en een snelle levering.

Geachte mevrouw Calis, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Schoenen,die net als pantoffels aanvoelen .

Had veel last van hielspoor , maar zin's ik jullie schoenen heb ondekt gaat hetveel beter. De schoenen worden ook steeds hipper.

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team

de schoenen zijn geweldig

Mijn ervaring: Ik loop alleen maar op schoenen van Intersko.

Geachte mevrouw Janssen, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team

uitstekend

Zeer Te vreden

Geachte mevrouw Huizenga, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Comfortabel aan mijn voet

Door de breedte krijgen mijn tenen de ruimte. Doordat ze licht zijn van gewicht kun je er heerlijk op lopen

Geachte mevrouw Huneker, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team

geen opmerkingen

bij email om heel late levering kwam er onmiddellijk een bericht dat men het ging nazien en daarna spoedige levering.

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wanneer onze klanten vragen en/of klachten hebben dan proberen wij dat altijd zo spoedig mogelijk op te lossen en de klant daar dan van op de hoogte te houden. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Fijn bedrijf!

Schoenen lopen heerlijk!

Een eerlijk en deskundig advies en eindeloos geduld in de winkel in Heerhugowaard.

Mijn steunzolen zijn inmiddels aangepast aan Intersko schoenen. Schoenen lopen prettig en van goede kwaliteit. De prijs is wel aan de hoge kant.

Goede verzorging !!!

Zijn altijd goed bereikbaar, en geven "vakkundige" persoonlijke informatie.

Geachte mevrouw, meneer, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Heel erg goed bevallen op alle gebied goed

Fijne schoenen

Fijne schoenen met veel teenruimte,

Geachte meneer, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Een aanrader voor moeilijke of pijnlijke voeten.

Goed geholpen en advies gekregen in de winkel.

Geachte mevrouw Dobber-Zon, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Het loopt goed.

De schoenen van intersko lopen bijna allemaal goed. De service van de zaak is prima. Het zou nog beter zijn als het leer milieuvriendelijk zou worden gelooid. Daar heb ik geen informatie over kunnen vinden.

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het leer van onze schoenen is allemaal milieuvriendelijk gelooid. Hier zouden we inderdaad wat meer informatie over kunnen geven in onze catalogussen en op de website. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Geweldige schoenen!

Ik heb voor het eerst schoenen van Intersko en ze bevallen zo goed, dat ik nog een paar ga bestellen in een andere kleur!

Het GROTE VERSCHIL tussen NIET KUNNEN LOPEN en EEN PAAR STAPPEN TE KUNNEN VERZETTEN ❗️

* Prettige : INFORMATIEVE en VRIENDELIJKE , BETROUWBARE ADVIEZEN in telefonische contacten . Jullie maken waar wat je zegt / schrijft ! * Service : heel prettig en belangrijk om 14 dagen UIT TE PROBEREN , GRATIS te BEZORGEN / RETOURNEREN en pas ACHTERAF te BETALEN ! Bezorging : netjes ingepakt met handige aardigheidjes. * Schoenen zelf : MOOIE ONTWERPEN , LICHT/SOEPEL en toch STEVIG, ideale WARMTE REGELING en DEMPING met 1 en 2 inlegzolen en PLAATS voor eigen INLEGZOLEN ! Ook goed nagedacht over aan en uit doen want verschillende DOORDACHTE SLUITINGEN met veters en ritsen waardoor het toch mogelijk is met mijn beperkte mogelijkheden de schoen zelf aan te krijgen ! Tevoren nooit kunnen bedenken dat het zoveel verschil zou maken. * Uitgebreide collectie en keuzemogelijkheden. 👍👍👍SUPER 👍👍👍

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Zo veel complimentjes daar worden we heel blij van. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Geweldige schoenen met comfort.

Ik heb moeilijke voeten en deze schoenen zitten als een tweede huid om mijn voeten en loop dan echt op wolken.

perfecte schoenen

Dat zijn pas schoenen je voeten hebben ruimte nergens knelt het ik loop er veel beter op met mijn moeilijke voeten een aanrader.

Je krijgt wat je op de site ziet en leest

Als je erg comfortabele schoenen wilt, ben je aan het juiste adres bij Intersko. Ze zitten altijd goed. Bestelling wordt snel verzonden en retourneren is ook makkelijk.

goed advies, goede service, vriendelijk

uitstekend

snelle levering van fijne schoenen

geweldig lekker zittende schoenen .

veel mooie keuze in schoenen, goed zittende en mooi uitgevoerd en de levering en bestellen op tijd geleverd.

Intersko heeft leuke, modieuze schoenen die ook nog lekker zitten.

Ik heb al verschillende malen schoenen van Intersko besteld en meestal zitten ze perfect.

uitstekende kwaliteit schoenen

Goede website en mooie winkel in Houten

Prima en mooie degelijke schoen

vlot geleverd