Prima geholpen met fijne schoenen

Ik werd in de winkel deskundig geholpen en ging dus met een paar fijne schoenen weer naar huis

Geachte mevrouw Lemaire, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat u prettig en deskundig bent geholpen in onze winkel. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Prima schoenen

Als je moeilijke voeten hebt, heb je ook veel.keus in leuke schoenen

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Schoenen die altijd als gegoten zitten!

Zeer mooie schoenen en zitten als gegoten voor mijn moeilijke voeten. Steeds een verzorgde en volgens afspraak geleverd! Proficiat voor de medewerkers van de winkel.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Geachte meneer, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Uw compliment geven wij zeker door aan onze collega's in de winkel. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Ik koop vrijwel alleen dit merk.

Geachte mevrouw Lemaire, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Fantastische schoenen

Na mijn tenen tekort te hebben gedaan waren zij echt toe aan wat bewegingsruimte. Dit was in no time gelukt bij Intersko, ik ging met 2 paar de deur uit. Inmiddels ben ik nu dus net zo blij als mijn teentjes met deze aankoop. Oh ja bijna vergeten te zeggen, de service en hulp in de winkel (Heerhugowaard) is zeer goed. En, de schoenen zijn niet alleen van zeer goede kwaliteit, ze zien er ook nog eens erg mooi uit

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij gaan onze collega's in Heerhugowaard zeker melden dat u zo tevreden bent over de service in de winkel. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Snel en correct

Fijne service gemakkelijk en snel in huis

Geachte mevrouw, meneer van Kasbergen, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Geweldige schoenen

Ik koop al jaren alleen maar schoenen van Intersko vanwege het comfort, de degelijkheid en de mogelijkheid mijn eigen inlegzolen te gebruiken.

Geachte mevrouw Goedhart, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Goed kwaliteit

De huisschoen heeft een goede kwaliteit. Verzending gaat goed. Pluspunt is dat vooraf betalen niet hoeft.

fijne schoenen

De schoenen van Intersko zitten altijd goed en gaan lang mee. Ik vind ze alleen wel erg duur.

Goede schoenen, fijne pasvorm, wel prijzig!

De schoenen zijn fijn om te dragen, passen goed, worden snel bezorgd. Het zijn alleen wel erg dure schoenen!

Geachte mevrouw Landman-Couman, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Zeer naar wens

De pasvorm is voor mij uitstekend en met mijn kleine maat van 36 valt het niet mee om iets te vinden. Blijf alleen adviseren niet overal een lichte kleur zool te gebruiken. Ik vind het nog steeds niet staan onder een donkere kleur schoen

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij zullen uw opmerking over de lichte zolen doorgeven aan ons inkoop team. Met vriendelijke groet, het Intersko team

uitstekend

de zomer als de dichte schoenen zijn van goede kwaliteit en voor je voeten een weldaad.

Heel vriendelijk ,behulpzaam en deskundig personeel . De medewerkster zag direct, wat voor soort schoen het beste zou passen.

Telefonisch bestellen gaat prima

Ik heb diverse malen getracht om via internet te bestellen, maar op mijn verzoek voor een nieuw wachtwoord werd helaas niet gereageerd, dus pakte ik weer de telefoon.

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Heeft u bij ons een klantaccount aangemaakt om de bestellen, dan zou u als het goed is automatisch een link via de mail ontvangen met een nieuw wachtwoord. Als u besteld zonder klantaccount aan te maken dan worden u gegevens niet herkend en zal er ook geen nieuw wachtwoord binnen gaan komen. Wanneer u een volgende keer weer iets wilt bestellen dan kijken we graag met u mee. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Altijd snelle reactie en vriendelijke mensen

Vriendelijke mensen die de e-mails snel beantwoorden. Goed geholpen altijd. De producten worden ook snel verstuurd. Jammer dat Intersko met DHL verstuurt. Deze vind ik een minder goede organisatie. Ik heb slechte ervaring gehad met DHL. Ook de retour duurt ontzettend lang voordat de winkel de schoenen binnenkrijgt.

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Ook wij van Intersko zijn niet altijd tevreden over DHL. Een ander alternatief zou postnl zijn maar ook daar hebben we geen goede ervaringen mee. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Perfecte pasvorm voor mijn voeten.

Heerlijk zittende schoenen voor mijn voeten met steunzolen. De schoenen zijn breed en hebben een prima pasvorm. Vooral de gekleurde schoenen vind ik mooi.

Geachte mevrouw Balk, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Lekker en fijn zittende schoenen ,

Ze zijn vooral breed genoeg in de voorvoet waardoor ik er heerlijk op vooruit kan.

Voor mij heel belangrijk

Door een hallus valgus ben ik zeer beperkt in mijn keuze voor schoenen. Bij Intersko bind ik fjne maar ook mooie schoenen!

Goede kwaliteit en goeie Service

In het verleden vaak schoenen besteld voor onze buurman met een beperking klittenband schoenen bijna nergens te koop destijds. Wat ik jammer vind dat afgeprijsde schoenen bijna altijd alleen in maat 36 verkrijgbaar zijn. Ik vind het geen excuus dat gezegd word die maten blijven meestal over. Daarom mogen andere schoenen ook weleens in de reclame niet alleen dat wat overblijft van het hele jaar. Mvg Willemien

Geachte mevrouw Mateman, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Onze aanbiedingsmodellen zijn niet altijd alleen in maat 36 verkrijgbaar. Het is alleen wel zo dat van sommige modellen alleen de maat 36 uiteindelijk over blijft. Wanneer u wilt zien of uw maat nog aanwezig is dan kunt u dat zien door in de maattabel de maat 36 te verschuiven naar uw gewenste maat. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Goede service/Advies snelle levering

Geachte mevrouw, meneer Hiwat, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Eenmaal Intersko schoenen bestellen is altijd voor goed kopen!

Goed passende schoenen

Geachte mevrouw, meneer, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Er werd goed geluisterd naar de klant

Fijn geholpen en er werd goed geluisterd naar mijn behoefte. Jammer genoeg gaan de smalle modellen eruit werd mij verteld.

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling. De modellen met de smallere pasvorm zullen helaas niet meer terug komen in onze nieuwe collecties. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Vriendelijke verkoopster in Voorburg, die je erg goed en professioneel helpt. Maar ook telefonisch wordt je heel goed geholpen..

Prima schoenen en goede service

Al vaker schoenen besteld. Heel fijn dat er keuze is en dat er veel schoenen zijn voor bredere voeten.

Super schoenen. Voor mij geen pijn meer aan mijn voeten.

Zie hierboven

Geachte mevrouw Ramakers, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team