Overzichtelijk, ruime keus

Gewoon goed

Zeer fijne schoen

De schoenen zijn geweldig in alle opzichten. Jammer dat maat 36 zo groot uitvallen en er geen schoenmaat 35 verkocht worden is dat helaas een eenmalige aankoop voor mij. Vriendelijke groet, Els Engelke

Goede service.

Snelle levering,en goed advies per telefoon! Schoenen zijn ideaal voor moeilijke voeten,en zijn heel duurzaam! Wel weinig damesschoenen met hakje voor onder een rok of jurk!

Fijne comfortabele schoenen

Bij vragen over retourzending kreeg ik duidelijk en vriendelijke mensen aan de telefoon. Vlotte bestelling en afhandeling

Vriendelijk en deskundig personeel

Via een advertentie en een foldertje bij een tv-gids een paar weken geleden op Intersko geattendeerd. Vorige week dinsdag een bezoek gebracht aan de winkel in Voorburg. Voldoende parkeergelegenheid, prettige winkel, veel voorraad en - zoals al bij de vorige vraag gemeld - goed geholpen. Ben er met 2 paar schoenen vandaan gegaan, maar heb ze nog niet (buiten) gedragen.

Zeer goed (zie onderstaand schrijven.)

Zeer goede schoenen, Makkelijke pasvorm en prima kwaliteit. De service is zeer goed, wordt altijd vriendelijk en vakkundig geholpen.

Goed.

Handig veterschoenen met een rits in de zijkant. Misschien ook mogelijk om rits aan de binnenkant te doen. Ik kan niet meer zo goed bukken. ij voorbaat dank. de grijze letters en rechthoeken maken de enquête slecht leesbaar.

Schoenen met prima pasvorm, vriendelijk personeel en uitstekende service.

Schoenen met prima pasvorm, vriendelijk personeel en uitstekende service.

Zeer goede produkten maar de klantenservice kan veel beter

Goede kwaliteit, hoge prijs, beperkte beschikbaarheid, spijtig is er geen winkel in België

Ja zal ik doen

Heerlijke schoenen.

Ik heb verschillende paren die allemaal direct lekker zaten, maar het laatste paar (dat ik per internet kocht) deed heel pijn. Ik heb ze direct teruggestuurd. Voortaan toch maar weer naar de winkel rijden. Het ruilen of terugsturen gaat heel makkelijk.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Schoenen terug gestuurd ivm niet passen. Maar volgens Intersko hebben ze de schoenen niet ontvangen. Terwijl de schoenen volgens track&trace gewoon bezorgd zijn!
  • Pasvorm/comfort

Geachte mevrouw van Erven, Om uw retourzending te kunnen laten traceren hadden wij graag het zendingsnummer van de retourzending van u willen ontvangen. U kunt dit doorgeven via de mail op info@intersko.nl of via T. 072 - 57 179 79.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

In het verleden kocht ik hier regelmatig schoenen. Na een incident met een te late betaling moest ik ineens de schoenen vooruit betalen. Hierdoor zijn mijn bestellingen helaas behoorlijk teruggelopen. Ik zeg helaas, want de kwaliteit van de schoenen is -net als de pasvorm- uitstekend.
  • Pasvorm/comfort

Ik heb al jaren reuma, dus moeilijke voeten. Al jaren bestel ik mijn schoenen bij Intersko, en steeds weer als ik de nieuwe schoenen aantrek is het of ik in een warm bad stap. Ik hoop er nog lang van te kunnen genieten.
  • Pasvorm/comfort

Geachte meneer, mevrouw Noppe, Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de schoenen van Intersko. We wensen u nog veel loopplezier toe.

• Pasvorm/comfort

het zijn goede schoenen als je ze binnen kun je je ze meteen aan zitten net of je ze al heel lang heb supper

• Pasvorm/comfort

Fijn dat er een winkel bestaat die ECHTE comfort schoenen verkoopt en ook nog tegen betaalbare prijzen!
  • Pasvorm/comfort

We zijn bijzonder prettig geholpen in de winkel in Best.

Wordt er prettig geholpen
  • Pasvorm/comfort

Goede schoenendie niet drukken en goede ruimte voor de voet. Kan er een hele dag op lopen.
  • Advies N.v.t.
  • Service N.v.t.

De korting van 5,00 Euro is niet toegepast bij de aankoop van vandaag, gaarne alsnog.
  • Advies N.v.t.
  • Service N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.

Geachte mevrouw Wanders, Wij hebben uw bestelling even nagekeken en de € 5,00 korting zal worden verrekend op uw factuur.

De schoenen zitten fantastisch,ik heb een knobbel op mijn voet met deze schoenen kan ik zo weglopen zonder pijn ideaal.
  • Pasvorm/comfort

Ik ben zeer te spreken over de pasvorm van de schoenen van Intersko. Ik heb a heel veel paar schoenen van Intersko gekocht en ook versleten.Ik blijf bij Intersko kopen.

Over Intersko