Keurige bezorging klantvriendelijk geholpen

Prachtige schoenen naam love intikken google Zijn bijzonder lopen heerlijk Aan te bevelen om bij ntersko te kopen Zelf twee niewe heupen Alle schoenen zijn goed modern en degelijk Blij met iintersko Vraag advies aan klantenservice i ntersko Krijg je altijd een goed antwoord Niets is meer waard dan de dag van nu Namaste netty

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Comfortabele schoenen.

De schoenen die ik vorig jaar heb gekocht zitten heerlijk, maar na een jaar toch behoorlijk lelijk en uitgelopen. Ik overweeg vanwege die pasvorm om toch om een nieuw paar aan te schaffen maar helaas is de winkel in Best verdwenen. Ik ben een beetje huiverig om de aanschaf via internet te doen. Het gaat toch om een fors bedrag. Kunnen de schoenen kosteloos geretourneerd worden mochten ze niet passen en wordt het betaalde geld dan snel overgemaakt? Bij 1 review is dit namelijk niet gebeurd. Op deze review is jammer genoeg door jullie (nog) niet gereageerd.

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wanneer u schoenen bij ons besteld dan mag u ze altijd binnen 14 dagen gratis retourneren. Wanneer u de schoenen heeft betaald dan zullen wij het bedrag zo spoedig mogelijk retourneren. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Ruime keuze voor probleemvoeten

Bij Intersko vind ik schoenen in modieuze kleuren, die door diverse pasvormen geschikt zijn voor mijn problematische voeten!

Geachte mevrouw van Schaik, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Aardig personeelslid aan telefoon

Erg aardig geholpen aan de telefoon, ik voelde me een gewaardeerde klant!

Stevige comfortabele schoenen

A diverse jaren koop ik schoen bij Intersko, omdat zij schoenen hebben die rekening houden met brede voeten en steunzoolgebruikers.

Geachte mevrouw van Dam-Kruijt, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Geweldige schoenen

De schoenen zijn niet goedkoop, maar hun prijs dubbel en dwars waard. Echte kwaliteit schoenen. Ik heb heel veel schoenen, maar Ik heb nog nooit zulke schoenen gehad, die zo heerlijk zitten. Ik ben bang dat ik nog een paar ga kopen.

Prima bedrijf.

Heerlijk zittende schoenen en keurig verzonden!

Geachte mevrouw, meneer, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Mooie schoenen met ruimte voor mijn steunzolen

Ik bestel al een paar jaar schoenen van Intersko. Ze zijn niet goedkoop maar passen goed, zijn mooi, degelijk en mijn steunzolen passen er in.

"mijn" schoenen zijn er elk jaar in een andere kleur :)

Ik heb al vier paar dezelfde schoenen in een andere kleur gekocht. Hierop kan ik de wereld rond :)

prima service.

Producten zijn van goede kwaliteit, niet goedkoop, maar je hebt er heel lang plezier van.

Fijne winkel helaas niet meer in Best maar in Houten prima geholpen!

Geachte mevrouw van den Ende, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Voor de schoenen die ik heb gekocht heb ik letterlijk dubbel betaald.

Het eerste paar schoenen dat ik heb besteld online heb ik betaald via ideal. De schoenen pasten niet en ben naar de INtersko Voorburg gegaan alwaar ze de schoenen hadden die wel pasten. Een aardige mevrouw heeft mij geholpen. Daarover ben ik tevreden. Ik ging ervan uit dat de schoenen met gesloten beurzen konden worden meegenomen. Niet dus, ik moest de nieuwe schoenen betalen en het geld dat ik had gestort op Intersko zou ik snel terug ontvangen. Vanaf 27 oktober wacht ik nog steeds op mijn geld. Misschien dat de Consumentenbond gelijk heeft, dat als het om vangen gaat het snel is geregeld maar als het om restitutie gaat dan kun je lang wachten.

Prima website en uitstekende service

Door de handige folder die meerdere keren per jaar wordt opgestuurd is het makkelijk om een degelijke en modieuze schoen uit te kiezen. Vervolgens bestellen via bestelformulier of website geeft een ieder de mogelijkheid om gemakkelijk te bestellen.

Geachte meneer, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team

de schoenen zitten als gegoten

Dat de schoenen heerlijk lopen

perfect

prettige ervaring

Vanaf dag één met deze schoenen is wandelen weer een genot.

Heb probleem voeten met hamerteen en hallux valgus, maar met de aankoop van deze schoenen voel ik daar niks meer van. Nergens meer knelpunten in de schoenen waardoor mijn voeten niet meer zeer doen.

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze modellen. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Perfecte pasvorm en draaggemak

Zeer lichte comfortabele schoenen Perfecte pasvorm Zitten heerlijk

Mooie subtiele schoenen

Pasvorm is goed en kan vanaf dag 1 gelijk gedragen worden de hele dag.

Heb al diverse schoenen gekocht en een fijne pasform

Het is bij een bestelling altijd prima verlopen en vriendelijke mensen aan de telefoon. De laatste schoenen die ik had gekocht waren in een paar maanden heel erg verkleurt en mocht ze terug sturen .Heb daarna nieuwe gekregen en advies om ze in te spuiten met Nubuck kleuropfrisser Deze kost 9,95 maar ze kon dit niet gratis geven. Toen ik de nieuwe schoenen ontving zag ik tot mijn verbazing dat deze 30,euro waren afgeprijsd.Dat kan wel maar 9,95 is te veel om als service te geven. Sorry maar moest dit even kwijt. De schoenen lopen heerlijk

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling. We gaan dit alsnog voor u uitzoeken. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Een tevreden gebruiker !

Grote collectie aan schoenen op de website. Uitgezocht via de website, besteld en vlot geleverd. Een zeer tevreden klant met heerlijk zittende schoenen als gevolg.

Geachte mevrouw, meneer de Groot, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Ben zeer tevreden over intersko

Mooie en zeer goede afwerking van de schoenen, Zweer bij merk Helvesko.

geweldige schoenen

fijne ervaring, vlotte levering

Geachte mevrouw van der Burg, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Hier koop ik wat ik nergens anders vind,

Lopen prima, en mijn zolen kunnen erin.

Geachte mevrouw, meneer de Boer, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Mijn moeder is èrg in haar nopjes met haar pantoffels en 3 paar schoenen, waarvan 1 paar laarsjes voor de winter. Dank daarvoor!