meestal goed, kan soms beter

sandalen gekocht, zijn mooi maar de randjes zijn heel scherp en dat voelt echt niet lekker.

Geachte mevrouw Quist-Faasse, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team

prima schoen en goede bediening

Voor het eerst schoenen besteld. Ik ben benieuwd hoelang ze meegaan. Heb geen eenvoudige voeten en draag altijd steunzolen ( nu al 60 jaar). Het komt dus wel op goede sandalen aan met steun, als ik mijn steunzolen eens niet aan doe/gebruik. Tot nu toe lijkt het goed te gaan. Als dat over een paar maanden nog zo is, dan maak ik er 5 sterren van. De dame aan de telefoon was ook uitermate behulpzaam en vriendelijk

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij hopen dat u over een paar maanden nog net zo tevreden bent over onze Intersko schoenen. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Die is prima

Ik kocht prima schoenen en service

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Goed en snel

De schoenen waren helaas te breed maar verder was alles prima

Mooie comfortabele schoenen, snelle verzending en goede klantenservice

Als hierboveb

Geachte mevrouw Schakenraad, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Meestal prima ervaring behalve bij 1 paar schoenen met klittebandsluiting

Fijn aan de schoenen vind ik de ruimte voor de voorvoet zodat je ook tijdens het lopen geen knellend gevoel ervaart Ook prettig dat er ruimte is voor eigen inlegzolen. Bij 1 paar schoenen liet het klittenband regelmatig los bv als ik op de fiets wilde stappen .Levensgevaarlijk, vooral als je met 2 kleinkinderen achterop de fiets weg wilt. Ik heb daarover gebeld en had ze mogen terugsturen, maar ik kon ze niet zolang missen .Ik heb ze laten maken bij de Hakky bar in Leiden zuid-west (tot volle tevredenheid) en mocht de bon van de reparatie naar u opsturen. Misschien toch een idee om daar bij de productie van dit soort schoenen van uw kant goed naar te kijken,Ik zal niet snel een paar schoenen met klittenband meer kopen Het loopcomfort van de schoenen is prima, jammer van het klittenband

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij hebben uw opmerking over de klittenbandsluiting doorgeven aan onze leverancier. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Goed advies en aardige schoenen

Zowel telefonisch als in de winkel in Voorburg werd ik heel fijn geholpen en eerlijk geadviseerd. Lastig voor mij is dat er geen halve maten zijn omdat 41 te krap valt en 42 te ruim. Toch ben ik geslaagd en blij met de schoenen die ik heb gekocht. Het zijn lekker vlotte schoenen. Het assortiment hippe schoenen zou voor mij wat uitgebreider mogen. Ondanks dat raad ik Intersko van harte aan.

Heel gemakkelijke schoenen

Na dat ik geopereerd ben aan mijn tenen ben ik op zoek gegaan naar bredere schoenen en heb die bij intersko gevonden

Ik heb gebeld vriendelijk te woord gestaan

Heldere antwoorden op mijn vragen, de medewerkster dacht mee!!!

Comfort schoenen tegen een redelijke prijs!

Lang gezocht naar slippers waar je eigen steunzool in past - met de zomer opkomst fris en comfortabel aan je voeten ! Bij Intersko hebben ze deze dus !

Snelle levering

Snelle levering.

Super schoenen

geweldig fantastische pas vorm. Zit als gegoten, via internet prima te bestellen, en snelle levering. Kortom ik draag niet anders…

Super service!!

Een snelle levering en bij terugsturen van schoen ook een fantastische service.

zeer goede ervaring

ik heb hele goede ervaringen ook met terug sturen.

Geachte meneer, mevrouw Kastelijn, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Snelle levering, goede kwaliteit.

De aanduiding in het boek is goed, dat je weet of het voor een brede/hoge voet geschikt is.

Comfortabel

De schoenen zitten en lopen heel comfortabel. Lekker soepel en zijn ook nog leuk om te zien!

Snelle afwikkeling

Bestellen gaat eenvoudig en bezorgen/retourneren ook. Duidelijke antwoorden via de mail. En het belangrijkste: na een aantal schoenen thuis gehad te hebben, de juiste gevonden

Geachte meneer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Zeer fijne schoenen!

Veel keuze in zeer comfortabele schoenen. De mijne gekocht met een fikse korting, helemaal prima! Lopen lekker vanaf het eerste moment. Snelle levering.

kwaliteit en pasvorm:top!

De kwaliteit en de pasvorm zijn prima. Helaas liggen de prijzen voor mij meestal buten mijn bereik.

Besteld ,volgende dag ontvangen

Altijd goed geholpen

Heb moeilijke voeten en iedereen doet altijd zijn best om de juiste schoenen voor mij te vinden.

Geachte mevrouw Vleugel-Kegge, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Fijn dat intersko bestaat

Met deze schoenen kan ik makkelijk lopen en er is veel keus en mogelijkheden.

Goede service. Snelle levering. Prima kwaliteit.

Goede service. Snelle levering. Prima kwaliteit.

Geachte mevrouw Volkers-Mulder, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team

geweldig

goede sandalen e pasvorm ideaal

Geachte mevrouw de Ritter, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Prettig winkelen

Zowel in het boekje als de website alle informatie duidelijk. Schoenen zijn aan de prijs, maar ze lopen heerlijk. Eindelijk geen pijn aan mijn tenen.

Geachte mevrouw Dijkers, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team