Prima besteltijden en levering.

Snelle verzending en goede service.

Goeie schoenen

Altijd geslaagd

Geachte mevrouw, meneer Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Altijd een schoenen met een goede pasvorm.

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Makkelijk bereikbaar met telefonische bestellen en ook de ophaalservice via DHL is prima geregeld. Even een telefoontje en het is geregeld. Zelfs als je geen keuze kunt maken in kleur of schoen kun je 2 paar op zicht krijgen.

jullie schoenen zijn niet te verslijten ik draag nu al een paar schoenen 2 jaar!

heel goeie kwaliteit!

zeer tevreden

het zijn fijne schoenen met voldoende ruimte voor in de schoen. ik ben inmiddels al jaren klant en het bevalt me prima en de services zijn goed.

Veel keus voor steunzoolschoenen

Veel keus voor steunzoolschoenen

wij kwamen altijd in Deventer

goede ervaring

Geachte meneer, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Ons filiaal in Deventer is helaas gesloten maar u bent zodra het weer kan van harte welkom in één van onze andere winkels. Of u kunt natuurlijk altijd telefonisch of via de webshop bij ons bestellen. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Zeer goede schoenen en service

Al jaren klant Comfortabele schoenen voor mijn pijnlijke voeten, vooral de Helvesko modellen

Mijn Ervaring is zeer goed.

Ik ben zeer tevreden over mijn schoenen

Geachte meneer, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Ruime keuze en snelle levering.

Inmiddels heb ik heel veel schoenen van Intersko. Schoenen die heerlijk lopen. Ruime keuze in schoenen met losse inlegzool en brede leest. Ik ben erg blij met Intersko. Service is uitstekend en ze zijn erg vriendelijk aan telefoon. Klantgericht.

Retourbeleid is een regelrechte ramp!

Dit is nu de 2de keer dat ik iets retour moet sturen en de 2de keer dat het ellendig lang duurt. Niks hoor je over de retourzending.. Schoenen besteld, maat 37 aangekregen, totaal verkeerde maat. Schoenen dezelfde dag retour gestuurd, op 20 januari zijn de schoenen ontvangen op het retouradres, maar tot op heden nog geen bericht of terugbetaling gekregen! Het zijn geen schoenen van 20 euro hé.. ik wil de centen spoedig terug en niet na enkele maanden! Ik ga toch eens elders op zoek voor schoenen, want dit is echt niet meer normaal! Over de schoenen die ze verkopen niks dan lof... zo jammer dat het beleid zo armtierig is!

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw reactie. Onze collega's hebben al contact met u opgenomen. Zodra de retour hier bij ons verwerkt is zal het bedrag direct naar u worden retour gestort. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Ga zo door!

Toppers op schoengebied

Ik ben al jaren klant bij Intersko. Eerste keer bij hun geweest om de juiste maat uit te zoeken. Daarna online bestelt ik bel altijd en er zitten zulke ervaren mensen dat ik gelijk de juiste schoenen in huis kreeg. Vrijdag gebeld en zaterdag gekregen Malene uitgetest in de sneeuw. Het zijn top schoenen. Bedankt.

Het gaat altijd goed

Vlotte service, makkelijk retour, goede kwaliteit

Weer een geweldige schoen, heel blij

Mijn volgende paar, huisschoenen deze keer. Weer heel blij en een prachtige kleur groen

Comfortabele schoenen.

Eindelijk na jaren geen last meer van mijn likdoorn. Hier zit een blije dame. Voor mij nooit meer een ander merk.

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Van een blije klant worden wij ook blij. Met vriendelijke groet, het Intersko team

uitstekend !

ik heb onlangs weer een paar schoenen gekocht . Zo als altijd is het materiaal van uitstekende kwaliteit . Je loopt zo weg, - niets inlopen, zo als bij een goedkopere schoen . Ook de service is goed . Je kunt beter een paar schoenen minder hebben , maar wel voor een duurdere kiezen, waar je weer jaren wat aan hebt !

Pas op!

Pas op! Intersko deelt je gegevens met andere bedrijven. Dus verwacht ongevraagde opdringerige reclame van bedrijven die je niet kent. Was altijd tevreden over Intersko, maar ik bestel niet meer bij een bedrijf dat zo met mijn gegevens omgaat.

Geachte mevrouw Molenhoek, In al onze folders en op de (winkel)facturen geven wij duidelijk aan dat wij af en toe adressen verstrekken aan gerenommeerde bedrijven. Wanneer u hier bezwaar tegen heeft dan kunt u dit altijd op uw bestelkaart, via info@intersko.nl of telefonisch op 072 - 57 179 79 aan ons doorgeven. Wij zullen er dan voor zorgen dat uw gegevens geblokkeerd worden . Met vriendelijke groet, het Intersko team

Ik ben blij met INERSKO!

Ik heb altijd erg veel moeite gehad om comfortabele schoenen e.d. te vinden, Dat lukte zelden. 'n Paar jaar geleden lag er een folder/boekje van Inersko in mijn brievenbus. Om te proberen heb ik toen sandalen besteld. Sindsdien nog schoenen, pantoffels en afgelopen december gevoerde laarsjes. Op zich zegt dat genoeg, maar desondanks wil ik graag Inersko schoenen aanbevelen voor mensen met lastige voeten. Ik kan nu boodschappen doen zonder pijnlijke voeten. Van één ding heb ik spijt. Dat is, dat ik niet eerder geweten heb dat Inersko bestond. Dit lijkt een reclame-advertentie, maar dat is het niet. Ik ben een gewone klant en meen echt wat ik hier schreef.

Geachte mevrouw Sanders, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team

verplicht?

Goed product

Geachte mevrouw van Doorn, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Fijne schoenen lekker ruim en comfortabel

Ik heb kleine brede voeteb en alle schoenen passen perfect en zijn van uistekende kwaliteit.

zou niet zonder deze pasvorm/kwaliteit kunnen lopen

Door mislukte operaties (rug) problemen met lopen, voornamelijk voeten)Door aanbevelingen bij Intersko uitgekomen. En zeker niet met spijt. In 2020 2 paar fijne schoenen gekocht. Vakkundige kennis én , niet onbelangrijk, zo correct, snel en aardig geholpen. Nog steeds dank dames..

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over Intersko. Met vriendelijke groet, het Intersko team

prettig

prima behandeling

Geachte mevrouw Maseland-Nijhuis, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Prima schoenen

Soepel leer lopen uitstekend

Geachte meneer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team