na bijna een maand nog niets ontvangen

Ik doe een bestelling en normaal gesproken zou dat na drie werkdagen geleverd worden. Niet dus. Ik moest even wachten - na 10 dagen nog steeds geen teken. Nog maar eens de vraag gesteld. oeps er loopt iets mis, nog 10 dagen wachten. We sturen je wel een bericht wanneer ze geleverd worden. Wel: ik wacht nog. Over de kwaliteit van de schoenen kan ik niets zeggen want ik heb ze niet. Voorlopig geen aanbeveling

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw reactie. Uw bestelling was inderdaad even niet op voorraad en deze is voor u opgevraagd bij een collega van ons. Vandaag donderdag 29 juli zal uw bestelling worden verwerkt bij ons. Dus uiterlijk begin volgende week kunt u uw bestelling ontvangen. Onze excuses voor de late levering. Met vriendelijke groet, het Intersko team

snelle verzending

besteld en 'n paar dagen later al bezorgd

Geachte mevrouw, meneer, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team

zeer klantvriendelijk en klachten worden echt opgelost

Koop al meerdere jaren bij intersko. Veel schoenen voor eigen inlegzolen. Comfortabele schoenen. 1 paar bleek niet perfect, maar kreeg na klacht nieuw paar toegezonden. Wat een service

Het stoort !

Wil de hele bladzijde met schoenen graag zien . Rieker heeft dit niet . Doe die die kleine opzetstukkie met belangrijke vraag boven aan de lijst . Dank U wel . Een keuze maken waarvoor eigenlijk ??

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw reactie. Het probleem is ons bekend, hier wordt hard aan gewerkt om het op te lossen. Met vriendelijke groet, het Intersko team

ben zeer tevreden

ben bij beterlopen winkel geweest maar ben er niet tevreden over.

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling maar beterlopen is geen winkel van Intersko! Met vriendelijke groet, het Intersko team

Ik koop al jaren naar tevredenheid mijn schoenen bij Intersko!

Intersko is zéér klantvriendelijk, ik krijg altijd vriendelijke medewerksters aan de telefoon en als er iets niet goed is (iets dat overigens zelden voorkomt) dan wordt het meteen goed en klantvriendelijk opgelost!. Verder zijn de schoenen uiterst comfortabel en vederlicht en van goede kwaliteit! Heerlijk om schoenen (uiteraard alléén van Intersko ;-) te dragen die écht ruimte (zoals het eigenlijk hoort) aan de voorvoet en dus de tenen geeft!

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Snelle levering. Retour ook prima geregeld

Prima schoenen

Prima bedrijf

Heb alleen maar goede ervaringen met hun. 1x probleem gehad met schoenen(JOY) . Teruggestuurd en nieuwe ontvangen. Telefonisch goed bereikbaar en altijd vriendelijk . Ben al jaren klant (nog voor mijn aanpassingen)en ondanks dat ik therapeutische schoenen moet dragen wissel ik zomers toch af met sandaal van hun. In huis altijd slippers en sloffen van intersko. Top

super service

Ik had een paar schoenen besteld maar er was iets mis mee na 2 weken de schoenen gratis terug gestuurd .En tot mijn verbazing kreeg ik nieuwe schoenen zonder maar iets bij te betalen Super wat een geweldige service Heel hartelijk bedankt .Wat een geweldige service

Geachte mevrouw Pinezich-Laumen, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Onstetlijk goed voor moeilijke voeten

Betaalbaar

Zeer Betrouwbaar!

Ik had schoenen besteld bij Intersko, die bleken te wijd te zijn vr mijn erg smalle voeten. Ik kon 1 bestelling telefonisch annuleren, de ander was reeds in mijn bezit. Schoenen zijn gratis verzonden en ook gratis retour gezonden. Mijn geld, een behoorlijk bedrag, was binnen 1 week terug gestort op mijn rekening! Prima Service, klachtvriendelijk en zeer betrouwbaar! Ik zou ze zeker aanbevelen!

Heel goede ervaring.

Moeilijke voeten en goede schoenen is een heikele ervaring met schoenen kopen. Deze keer niet !!! Schoenen besteld en zitten als gegoten. Dank U

super comfortabele schoenen

Intersko schoenen hebben een goede pasvorm, zitten lekker en lopen soepel.

goede schoenen, maar hinderlijke site

het beoordelingsblok rechts op de site is hinderlijk

Geachte mevrouw, meneer, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het probleem met het beoordelingsblokje is ons bekend. Hier gaan we op korte termijn een oplossing voor verzinnen. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Irriterende site

1. Blijven scrollen omdat rechts op de pagina het blokje klantbeoordeling blijft!!! staan, juist daar waar je e.e.a. wilt zien of moet invullen. 2.Iedere keer weer de reclame op de pagina, die je elke keer moet!! sluiten voordat je verder kunt. Conclusie: storende acties om te stoppen met bestellen

Geachte meneer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw reactie. Wij gaan kijken hoe we dit probleem kunnen gaan oplossen.

Prima.

Juist voor nieuwe klanten is het handig, als je een maatvoorbeeld krijgt bij de folder van intersko. Die had ik niet, dus waren de eerste schoenen te groot. Verder alle lof voor het snelle versturen van een kleinere maat. De schoenen passen nu prima.

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling. In de meeste gevallen kunt u bij ons altijd de maat aanhouden van de maat schoenen die u normaal ook draagt. Maar omdat onze schoenen iets ruimer vallen kan het inderdaad gebeuren dat u een maat kleiner kunt dragen van onze schoenen. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Snelle levering, reageren op email ook zeer snel. Goed verzorgde zending. Kwaliteit van het product is top.

mooie kwaliteit en perfecte pasvorm

aan bovenstaande tekst heb ik niet toe te voegen

comfortabele schoen .

Na verscheidene merken geprobeerd te hebben, zelfs orthopedische schoenen gedragen na enkeloperatie , verkies ik nu intersko enkellaarsjes . Schoenen zijn over de ganse lijn breed genoeg , ook aan de tenen . Deze schoenen zijn gemaakt om ganse dag comfortabel te dragen . Ben heel blij dat ik deze schoenen gevonden heb !

Kan beter

Dames aan de telefoon weten niet waarover zij het hebben. Vraag haar waarom er geen beschrijving bijzit voor wat betreft het onderhoud. “Dat staat op de site bij de schoen”. Niet dus. Je moet goed zoeken en dan vind je iets onder “Ondehoud”

Geachte meneer, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Al onze medewerkers zijn bekend met de modellen die wij verkopen. Bij de schoenen wordt geen onderhoud advies meegegeven maar deze informatie kunt u terug vinden in onze catalogussen of via onze webshop. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Latino cult bijxondere schoenen

Aan te bevelen Latino cult gekleurd en andere kleuren blauw bijzonder Lopen heerlijk modern degelijk en kleurig Blije schoen e n Andere merken zijn ook bijzonder v a n intersko alles is 10 plus Niets is meer waard dan d e dag van nu Fijne dag

Zeer behulpzaam

Het geduld zodat ik de juiste schoenen ontving

Geachte mevrouw van den Hoff-Meershoek, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Prima service!

Bij telefonische bestelling, prima afhandeling!!! Fijn dat de zending gratis is en retourneren!!

Geachte mevrouw Huizing, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Na knie operatie geweldig gelopen op Intersko sandalen

Heb heel goede ervaringen met schoenen van Intersko. Zitten heerlijk en staan leuk.

Dit zegt genoeg, mijn volgende bestelling is onderweg!

Buiten de terugzending omdat mijn bestelling uiteindelijk niet meer voorradig was, en de lange periode die daar overheen ging, heb ik lof voor de verdere afhandeling van mijn nieuwe bestelling. Goede cijfers ook voor de kwaliteit en het draagcomfort van mijn sandalen. Dank u, Leen