Super schoenen!

Ik kan niet meer zonder. Hele fijne en toch leuke schoenen voor moeilijke voeten.

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Goede schoenen voor probleem voeten...

Tevreden klant

Geachte mevrouw, meneer Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Perfecte pasvorm en uitstekende kwaliteit!

Ik heb in het verleden wel concessies gedaan m.b.t. schoenen. Toch had ik vaak branderige voeten met een zweetlucht. Al 18 jaar koop ik nu schoenen bij Intersko en heb van beide nooit meer last gehad. Van die zweetlucht mijn omgeving ook al 18 jaar niet meer.

Geachte meneer Kwantes Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Gelukkig eens heerlijke schoenen gekocht die lekker zitten

Ben zo blij met deze schoenen en er nu al verschillende,heb heel moeilijke voeten en dan ook nog mijn steunkousen erbij aan ..kan het iedereen aanraden

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw reactie, wij wensen u nog veel loopplezier toe.

Fijne pantoffels snel geleverd

Heerlijke lamsvacht pantoffels, sluiten goed met klittenband. Wel 1 maat groter gekocht omdat ik mijn zooltjes er in draag.

Fijne schoenen geen pijnklachten meer

Goed model en ziet er ook nog leuk uit

Geachte mevrouw, meneer Kivits, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team

sinds in Intersko ken , kan ik schoenen langer uitproberen

sinds ik Intersko ken, kan ik mijn schoenen makkelijker kopen omdat ik de kans krijg om ze enige tijd te proberen. nu staan er geen niet gedragen schoenen meer in de kast. een uitkomst voor mij. ik vertel het aan iedereen die het horen wil. de modellen vind ik ook heel mooi. geen "aangepaste" schoenen meer.

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over Intersko. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Super snel, perfecte pasvorm

Voor mijn voeten goeie pasvorm, ruime keuze, en een snelle levering, voor medewerkers van Intersko een dikke duim, top allemaal!

Geachte mevrouw, meneer van der Wal, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team

veel keus en snelle levering !

positief, werkt ook goed met de door mij gebruikte orthopedische inlegzolen

Geachte mevrouw, meneer, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Prima schoenen

Loop al jaren op intersko schoenen met veel plezier

Prima concept

Ik heb moeilijke voeten qua vorm. Eigenlijk kan ik alleen jullie zachte dansko schoenen dragen. Latino Elk bijv. Ik ga vaak even kijken in de winkel in Voorburg. Soms bestel ik een paar per internet als ik weet dat de schoenen goed zitten. In de winkel word ik altijd vriendelijk geholpen , ook als ik weer voor de zoveelste keer met niets de deur uitga.

Fijne brede schoenen

Ik heb altijd veel moeite goede schoenen te vinden. Heb maat 36, brede voet en hoge wreef. Bij Intersko slaag ik !

loopt goed

door de goede stevige hakken kan ik op ladysko goed lopen. De eigen inlegzolen kunnen er ook op normale breedte in.

Prettig en behulpzaam winkelen

In de winkel wordt je prettig en vakkundig geholpen en neemt men de tijd voor je ondanks de drukte

Goede prijs/kwaliteit - levering mag sneller

Kwaliteit van de schoenen is super. Levering zou sneller mogen en het assortiment wat hipper.

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Door een onverwachte grote vraag naar een paar modellen uit onze wintercollectie kan het helaas voorkomen dat de levertijd wat langer is dan gewoonlijk. Dit is vervelend maar proberen we zo spoedig mogelijk op te lossen en te leveren. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Comfortabele schoenen

De schoenen lopen heerlijk en dempend

Mijn ervaring is alleen positief.

Wordt altijd zeer vakkundig geholpen en de schoenen bevallen prima.

Ben in de winkel geweest in Heerhugowaard. We Wonen in Limburg Heb mijn gewenste schoenen gekregen en ook nog een flinke korting. Het personeel was zeer vriendelijk en ik mocht ook nog gebruik maken van het toilet, want we hadden een flinke reis achter de rug en moesten nog verder... We komen graag terug!

Geachte mevrouw Sijstermans, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Fijne, brede schoenen en zacht leer

Goede pasvorm. Fijne winkel in Houten, waar je goed geholpen wordt.

Geachte mevrouw Bruggeman, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Fantastische pasform

Sinds ik schoenen van intersko heb loop ik op wolken.

Prettige schoenen, snelle levering

Intersko heeft genoeg keuze uit modieuze schoenen die lekker zitten. Ik heb geen steunzolen of dergelijke, maar knapte soms af op schoenen die te smal te zijn of ergens knellen. Bij de schoenen van Intersko weet je dat dat niet het geval zal zijn.

Fijne schoenen

Fijne en hippe schoenen. Snel in huis en de maat klopt altijd. Top!! Ga zo door. Tip: geef vaste klanten af en toe eens korting 😊

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Ook voor vaste klanten hebben we geregeld aanbiedingen of gratis geschenkjes die u ontvangt bij uw bestelling. Met vriendelijke groet, het Intersko team

voldoet aan mijn wensen

nn

Intersko is echt een schoenwinkel die tot de top behoord!

Ze hebben echt leuke en comfortabele schoenen. Waar ik echt heel tevreden over ben is de ballerina schoen "Queen"; wat echt de perfecte pasvorm voor mij heeft en daarom weer terug in de collectie moet!!! Ik heb deze zomer ook soort van vrije tijds schoen besteld en thuis laten bezorgen en die schoen had de perfecte pasvorm en een zeer hoog draagcomfort. Intersko als fysieke winkel is het personeel altijd zeer behulpzaam en vriendelijk. De klantenservice staat ook altijd voor de klant klaar en men wordt zeer snel geholpen. Bedankt Intersko!!!!

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Van het model Queen kunnen we helaas niet aangeven of die weer terug komt in de collectie, maar we kunnen het wel doorgeven aan onze leveranciers. Met vriendelijke groet, het Intersko team

prima tevreden. door de ruimte voor in de voet.

Ik heb van de zomer en nu weer winterschoenen van Intersko. ben er heel blij mee. Ik heb de smalle versie van model Joy. komen er nu in het volgende jaar ook weer andere modellen met de smalle versie. Ik ben hier best wel benieuwd naar.

Geachte mevrouw, meneer Hooge, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Volgend jaar komt het model Joy weer terug in de smallere versie en in een nieuwe kleur. Verder komen ook de andere al bestaande smallere versie weer terug. Met vriendelijke groet, het Intersko team