Geweldig! Niet meer pijn bij wennen en perfecte pasvorm

Op aanraden Podoth. maar schoenen met k-leest gezocht. Normaal koop ik Nooit schoenen online. Op de gok toch maar een paar sneakers en twee paar sandalen besteld. Nu twee weken ingelopen. Wát een verademing! Totaal geen pijn bij inlopen, ook geen druk bij hallux valgus. Klein nadeel is dat neus vd sandalen iets breder is dan mijn steunzolen, echter weegt dat niet op tegen het draaggemak.

Geachte mevrouw, meneer, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij wensen u nog veel loop plezier toe met uw nieuwe schoenen. Met vriendelijke groet, het Intersko team

De schoenen zijn fantastisch voor mij. Ik bestel ze nu in een andere kleur (Mabel)

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team

mooie slippers. snelle service

mooie slippers. snelle service. Goede pasvorm

Geachte mevrouw Hazelegger, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Schoenen zitten uitstekend

De pasvorm is heel goed. De schoenen zijn heel mooi en zeer goed afgewerkt.Voor het eerst in jaren geen pijnlijke voeten meer tijdens het lopen.

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat u nu pijnloos kunt lopen op de schoenen van Intersko. Met vriendelijke groet, het Intersko team

per snel en verzorgd verzonden, goede pasvorm en mooi.

Lopen zonder pijn

Je tenen hebben goed de ruimte, kortom fijne schoenen

Slecht

Woensdag besteld, artikel in voorraad en de dag erna nog geen verzendmededeling. Wel direct een tevredenheidsonderzoek, bovendien belde mijn man kort daarna naar de klantenservice voor een vraag over herenschoenen, antwoordapparaat ingesproken en 24 uur later nog niet teruggebeld.

Geachte mevrouw van den Oever, Als het goed is dan zal de bestelling vandaag verstuurd gaan worden. U ontvangt dan morgen ochtend via de mail van DHL een Track & Trace code zodat u de zending kunt volgen. Met vriendelijke groet, het Intersko team

ik ben zeer tevreden

goede schoenen met ruimte voor de tenen ik slaag alleen bij intersko voor schoenen in mijn maat en breedte. vriendelijke telefoniste's en de bezorging is ook prima.

Geachte mevrouw, meneer Kosmeijer, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Ik heb geen klachten alles verloopt soepel. Achteraf betalen is ook fijn.

vriendelijke service en goede kwaliteit schoenen

Erg goed geholpen, snelle reacties en levering, goede kwaliteit van schoenen mooi kwalitatief.

Geachte mevrouw Godijk, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Geen ervaring dat duurt nog wel even.

Geachte meneer, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Mooie schoenen voor voeten met een aandachtpuntje

Gedegen goede schoenen voor ieder wat wils

Geachte mevrouw de Vries, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Goede service. Mooie collectie

Ik ben erg tevreden met de schoenen die ik heb besteld.

Er wordt altijd alle tijd voor je genomen

Als je hier komt dan kan het wel eens gebeuren dat je even moet wachten voordat je geholpen wordt, maar als je dat geholpen word dan is ook alle tijd voor mij. Fijne mensen die je helpen, niks opdringen en als het niet lukt is het ook goed, want ze weten dat ik dan toch wel terugkom

Geachte mevrouw van Veghel, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Ondanks de beperkingen in de winkels gedurende de corona-virus proberen we onze klanten zo goed mogelijk te helpen. Dit kan inderdaad wat langer duren dan gewoonlijk maar we doen onze best. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Lopen zonder pijn

Sinds ik deze schoenen koop wil ik geen andere meer. Zomer en winterschoenen.

Geachte mevrouw Offermans, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Schoenen zeer geschikt voor probleemvoeten.

Was aanvankelijk beetje sceptisch. Zoveel online shops die veel beloven, maar .... De schoenen passen uitstekend voor brede voeten en zeker voor hallux valgus. Ze tailleren een half maatje groter, mar de website meldt dit ook. Maat 37 = 4 1/5 Engelse maat. En normaal is dit 4. Je weet wat je koopt. Nog beter indien er halve maten zouden zijn.

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn dat u zo positief bent over Intersko en dat u het toch aangedurfd heeft om iets te bestellen. Wij hebben helaas geen halve maten en dit zal op korte termijn ook niet ingevoerd gaan worden. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Vriendelijk

Ik werd telefonisch zeer vriendelijk te woord gestaan. De bestelling kwam binnen de opgegeven termijn.

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Door de drukte bij DHL kan het helaas op dit moment voorkomen dat de bestellingen langer onderweg zijn dan normaal. Gelukkig is uw bestelling wel op tijd geleverd. Met vriendelijke groet, het Intersko team

De schoenen vallen goed licht en en ruim

Ik bestel al enkele jaren mijn schoenen bij Intersko, je kan de zolen vervangen, comfortabele schoen steeds mooiere modellen. heerlijk ruimzittend.

Geachte mevrouw Drogt, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Fijne comfortabele schoenen

Fijn lopende schoenen die ook nog goed zitten met mijn moeilijke voeten !!

prachtige kwaliteit

Snelle bezorging Duidelijke voorwaarden

Geachte mevrouw van der Zwan, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Mooie goede schoenen

Ik heb heel moeilijke voeten. Dus schoenen 2x terug moeten sturen. Goed advies gekregen wat ik eventueel voor model kon kiezen.

Geachte mevrouw Stam, Wanneer onze klanten moeilijke voeten hebben dan kan het soms voorkomen dat er schoenen geretourneerd moeten worden. Dat vinden wij helemaal niet erg. Samen met de klant proberen wij altijd het juiste model te vinden en dat wil helaas niet altijd lukken maar wij doen onze best. Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Producten van kwaliteit en een fantastische klantenservice!

Ik ben klant sinds 2012 en ik heb bijna elk jaar schoenen gekocht van Intersko! Ik ben altijd blij mee met de klantenservice en de kwaliteit van de schoenen. Echt duurzaam en zeer geschikt voor moeilijke voeten.

Geachte meneer, mevrouw Singor Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team

snel

Snelle levering en goede retourservice

Altijd mooi en GOED

Maat ALTIJD goed en beveel jullie overal aan

Geachte mevrouw Neeft-Strobbe, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Na jarenlang ervaring nog steeds niks negatiefs

Goede service prima schoenen, niets negatiefs

Geachte mevrouw, meneer Rutten Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team