Alle schoenen zitten meteen goed. Beetje prijzig maar je hebt er lang plezier van.

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Vooral via internet prima.

In de winkel is het met de bevoorrading niet altijd je dat, maar als je weet wat je wilt hebben dan kom je met internetaankopen prima aan je trekken

Geachte meneer, Hartelijk dank voor uw beoordeling. We proberen de winkels zo goed mogelijk en snel te bevoorraden maar in deze tijden wil dat niet altijd goed lukken. Daarom kunt u ons ook altijd bellen zodat onze collega's kunnen controleren of het gewenste model ook in de juiste maat en of kleur voorradig is in één van onze winkels. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Klantonvriendelijke website voor webwinkel, bijna onwerkbaar.

Het inloggen moet met e-mailadres worden gedaan. Waarom niet met het klantnummer? Een e-mailadres kan best bij meerdere personen in gebruik zijn. Als je meer dan 1 stuks van een artikel in je winkelwagen wilt hebben, dan kan je het aantal niet gelijk aangeven. Je moet het artikel steeds per stuk in je winkelwagen klikken tot het gewenste aantal. En in je winkelwagen wordt dan het aantal stuks van het artikel pas opgeteld. Het is bijna effectiever om naar de winkel in Voorburg te gaan.

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling en voor de opmerkingen over onze webshop. Wij horen graag van onze klanten wat er beter zou kunnen om het bestel proces te gemakkelijker. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Fijne schoenen voor lastige voeten.

Ik vind de schoenen van Interpol fijn zitten, ze maken waar wat er van wordt vermeld. Er is ook voldoende keus en modieus. Alleen de prijs is wel erg hoog, en dan ook nog verzendkosten maakt het een dure grap.

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Bij Intersko versturen wij de schoenen bij een bedrag boven de €90,- zonder verzendkosten naar onze klanten. Met vriendelijke groet, het Intersko team

geweldige pasvorm

mooie schoen met een geweldige pasvorm

prima schoenen

prima schoenen voor mijn halux vagus voet.

Geachte mevrouw, meneer, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Al jaren koop ik schoenen bij intersko, zit goed en ik zoek schoenen die er ook mooi uit zien.

Fijne schoenen en laarsjes

Veel ruimte voor tenen en hele goede pasvorm

Mooie schoenen zeer comfortabel

Prima, snelle levering

Het einde van mijn schoenenproblemen

Ik heb diabetes, neuropathie en hallux vagus, d.w.z. heel veel ellende met het aanschaffen van goed zittende schoenen. Bij Intersko heb ik deze jaren geleden dus wél gevonden. Ze hebben een gevarieerd aantal modieuze schoenen met rekzones waar ik heel veel plezier van heb. De verzending verloopt keurig en vlot. Tot nog toe heb ik nog niets hoeven terug zenden, dus daar heb ik geen ervaring mee.

Heel fijne schoenen

Sinds ik schoenen van Helvesko draag, heb ik geen pijn meer aan m'n voeten. Nadeel is dat ze vrij duur zijn.

Ik kan al jaren lopen zonder pijnlijke voeten

Sinds ik Intersko schoenen koop heb ik geen last meer van zere voeten. Fijne breedte en zeer comfortabel loopvlak

Goede schoenen

Intersko schoenen zijn mij aanbevolen door de podotherapeute.

Loop heerlijk op mijn Intersko schoenen.

Heb reuma aan de uiteinden van de zenuwen in de voeten en zeer moeilijke voeten daardoor. Door de schoenen van Intersko plus mijn aangepaste zooltjes gaat het een stuk beter.

Geachte mevrouw, meneer Hinterer, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Goede kwaliteit.

De meeste modellen gaan lang mee. Vind dat er te veel rekening wordt gehouden met brede voeten. De smalle leesten zijn er te weinig.

Geachte mevrouw, meneer, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Intersko heeft er juist voor gekozen om modellen te verkopen die geschikt zijn voor de brede voeten. Helaas hebben wij geen modellen die geschikt zijn voor de smallere leest. Met vriendelijke groet, het Intersko team

goede modellen die ook echt passen

Goede modellen van schoenen met wisselbare binnenzolen voor eigen steunzolen. Goede steun en voethouding

Goeie kwaliteit !

Blij met mijn wandelschoenen, maat H38 valt voor mij iets ruimer uit, maar nu fijn dikke sokken aan. Blij mee..

Online(duimpje omhoog), winkel: aanvankelijk (weer een duimpje omhoog). Laatste 2 keer bij bezoek aa

Goede producten, online werkt prima. Echter de laatste twee keer in Voorburg……….nieuw personeel…..

perfecte schoenen'

Heb een verbrijzelde middenvoet , de schoenen zitten me perfect ,geen pijnlijke voeten meer .Heb al twee paar .... en er zullen er zeker nog volgen .

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat u geen last meer heeft van pijnlijke voeten wanneer u onze schoenen draagt. Met vriendelijke groet, het Intersko team

goed materiaal veel keuze

hele goede fijne schoenen; zitten als pantoffels

Zijn heel gemakkelijke schoenen

Ik ben een aantal jaren geleden geopereerd aan mijn tenen en kon geen smalle schoenen meer verdragen. Ben op zoek gegaan naar comfortschoenen en ben bij Intersko uitgekomen. Ik ben daar heel blij om.

Super schoenen, tegen redelijke prijs.

De schoenen hebben voor mij de juiste breedte en zijn ook nog modieus. De prijs is redelijk, zeker vergeleken met andere merken comfortschoenen.

Geweldige schoenen

Top schoenen voor eigen inlegzolen. Modern en hippe sportieve schoenen.

Fijne bediening veel hulp

Ik ben ontzettend tevreden

ik heb geregeld schoenen besteld en net weer een bestelling gedaan. ook fijn dat de juiste maat altijd goed past.

Geachte mevrouw van der Zee, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team