Wil de Mabel bestellen maar de ene is 30 euro goedkoper dan de andere

En dat is niet prijzenswaardig voor de zelfde schoen

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het klopt dat de kleur grijs €30,- goedkoper is. De kleuren rose en blauw zijn de kleuren van de nieuwe collectie. De kleur grijs is de kleur van de zomercollectie van 2020. Van deze kleur zijn nog meer enkele maten beschikbaar vandaar de afprijzing. Met vriendelijke groet, het Intersko team

altijd uitstekende schoenen

altijd deze schoenen gedragen. echter door omstandigheden niet meer kunnen kopen. Ik heb op verkeerde schoenen gelopen en nu heb ik waarschijnlijk bij mijn grote rechter teen rechts een zeer rode pijnlijke plek. dus meld ik mij opnieuw voor een paar nieuwe Dansko of intersko schoenen.

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wanneer u nog een nieuwe catalogus van ons wil ontvangen dan kunt u die altijd aanvragen via bijgevoegde link: https://www.intersko.nl/forms/index/sFid/23 Met vriendelijke groet, het Intersko team

Comfortabele en duurzaam.

ik draag normaliter orthopedische schoenen. maar sòms wil ik ook wel eens leuk voor de dag komen, vooral in de zomer, en dan zijn de meeste schoenen van Intersko de enige die lekker zitten, ruim genoeg vallen en toch voldoende steun geven. Èn, bijna niet te verslijten!

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Comfortabele schoenen

De omschrijvingen bij de schoenen, geven volgens mijn ervaringen, precies de eigenschappen aan. Op deze schoenen vind ik het heel comfortabel lopen.

Goede service aan tel.

Goede planning aflevering en groot voordeel om thuis nieuw model even te proberen!

Geachte mevrouw Oosterhoff, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team

PRima

geweldig

Bij het afdrukken van de bestelling komt de beoordeling van klanten over intersko op de factuur

Kan nog niet beoordelen, alleen nog maar besteld per computer.

Geachte mevrouw Hoorn-Swaan Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij gaan uitzoeken wat het probleem zou kunnen zijn. Met vriendelijke groet, het Intersko team

super

klantvriendelijk

Geachte meneer, mevrouw Baas Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team

top

top advertentie en service,vooral later betalen.

Geachte meneer, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Aardige mensen in de winkel Het zou mooi zijn dat je de losse zooltjes wanneer je die niet nodig hebt een omdat je medische zooltjes vanwege diabetes & trombose een korting krijgt

Geachte meneer, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij gaan uw opmerking over de zooltjes doorgeven aan de afdeling inkoop. Met vriendelijke groet, het Intersko team

veel ruimte voor tenen is prima, maar zijn bij de hak niet erg stevig

ik loop er heel gemakkelijk op. volgens podoloog zou de hak steviger moeten verder wel prima met veel ruimte voor tenen.

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij geven het advies van de podoloog door aan onze inkoop afdeling Met vriendelijke groet, het Intersko team

Loop al jaren in Mats

Heb vele merken schoenen geprobeerd die ik aan mijn zwager kwijt kon omdat ik er niet op kon lopen, Maar met Mats van intersko kom ik nog eens ergens.

Supercomfortabel!!!

Ik heb brede voeten en bij Intersko heel veel keus uit fijne schoenen... Ook de service en persoonlijke ontvangst in Voorburg is super.. Daarnaast mag ik graag neuzen in de uitverkoop hoek in de winkel of op internet...

Top schoenen zeer comfortabel

Zeer langdurige ervaring

Geachte mevrouw, meneer, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team

2de aankoop heeft mij doen afknappen

Eerste bestelling via ingevulde kaart, na 1 week geleverd en met acceptgiro betaald. Schoenen waren prima dus via website een paar besteld en voor a iDeal betaald. Na twee weken een mailtje gestuurd met de vraag, ik heb nog niets ontvangen, klopt dit? Meteen antwoord op mail, deze schoenen zijn niet op voorraad. Zijn wel in bestelling. Na weer twee weken heb ik de bestelling geannuleerd. Ben ik teveel eisend? Het zou toch fijn zijn dat het bedrijf mij meteen laat weten dat ze niet op voorraad zijn en wat eventueel de geschatte wachttijd zou zijn.

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wanneer u bij ons een bestelling doet via de webshop wordt er al direct aangegeven of de bestelling leverbaar is binnen 2-3 werkdagen of dat de levertijd enkele weken is. In uw geval betrof het een levering die helaas nog niet voorradig was. Onze excuses voor de onduidelijkheid. Wij gaan dit probleem hier intern oppakken om het voortaan duidelijker te maken voor de klanten. Met vriendelijke groet, het Intersko team

De schoenen hebben een uitstekende pasvorm

De kwaliteit van de schoenen is prima

Heerlijke schoenen

Eindelijk goed passende schoenen gevonden. Juiste breedte en verwisselbare binnenzool. Lopen heerlijk.

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling. We wensen u veel plezier toe met uw nieuwe schoenen Met vriendelijke groet, het Intersko team

Prima. Pasvorm

Schoenen lopen prima

kwaliteit schoenen waar je een wereldreis mee kunt maken

zeer goede kwaliteitsschoen met perfecte pasvorm en nog sportief ook

Geachte mevrouw Gerritsen, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Nog nooit zulke heerlijke schoenen gedragen!!

Ik kan al jaren niet goed lopen vanwege knie en voetproblemen, totdat ik door podologie gewezen werd op de schoenen van Intersko. Ik loop weer als een kievit en ben zo gelukkig met deze tip!!!

Ik ben tevreden over de kwaliteit van schoenen.

Ik word goed geholpen in de winkel, ik heb best moeilijke voeten en ik vind toch altijd een paar schoenen die mijn voeten in past!

Fijne schoenen

Heerlijke schoenen. Kan nieuwe schoenen van Intersko meteen de hele dag dragen zonder ze eerst in te moeten lopen.

Perfecte schoenen voor dikke voeten

Zowel de zomerschoenen als de winterschoenen die ik voor mijn 83 jarige mama die met gezwollen voeten zit, kocht, heeft ze super comfortabel gevonden. De kwaliteit van het leder is top en de zolen zijn super stevig zodat ze de schoenen een tweede seizoen kan dragen ook al heeft ze er dagelijks minstens een uur mee gewandeld. We blijven zeker trouwe klanten en mijn moeder maakt reclame bij vriendinnen in haar service flat residentie.

uitstekend

prima pasvorm, kwaliteit, loopgenot en service

Perfect comfort voor moeilijke voeten

De bestselling gaat vlot ,en worden correct geleverd binnen de afgesproken periode.Schoenen zijn zeer comfotabe en soepel, Echt een top Merk Bedankt edithe

Geachte mevrouw Decombes, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team