Tuinklompen, slecht product.

Ik heb diverse soorten schoenen van Intersko. Allemaal naar tevredenheid. Nu de tuinklompen besteld. Na een paar keer dragen op de camping kom ik er achter, dat het een slecht product is. Zooltjes schuiven alle kanten op en de naad van het bovenwerk naar de zool is teveel voelbaar. Bij het passen thuis, kwam dit er niet uit. Ik heb ze dus gedragen en Intersko doet er niets mee . Ze komen mij met niets tegemoet. Heel jammer. Dit product past niet in hun goede assortiment.

Geachte mevrouw, Zoals onze collega uw telefonisch al had verteld mag u onze schoenen binnen 14 dagen gratis naar ons retour zenden mits niet buiten gedragen, beschadigd of besmeurd. Daar u aangaf dat u ze op de camping heeft gedragen kunnen wij deze helaas niet meer terug nemen.

Fijne schoenen

Sinds een paar jaar deze webwinkel ontdekt, en al meerdere paren schoenen gekocht. Ik had altijd moeite met het vinden van goede schoenen, omdat ik een brede voet heb, en vaak pijn in de voeten en enkels. Ik heb de laatste jaren meerdere paren schoenen hier gekocht, en ze lopen allemaal prima. Zelfs mijn partner is fan tegenwoordig en heeft zijn eerste paar winterschoenen hier gekocht.

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat u bij Intersko de juiste schoenen heeft gevonden en zelfs uw partner fan van onze Intersko schoenen heeft gemaakt. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Geweldige schoenen

Geeft je voeten rust

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Altijd goed

Geweldige schoenen.Nooit meer pijnlijke voeten en ze zijn nog modieus ook.

geweldig

mijn waar gebeurd verhaal. k heb lang gezocht voor mijn mindervalide broer naar schoenen. Hij is 57 jaar en heeft maar schoenmaat 38. De herenmaten beginnen bij 40. De kinderenmaten waren geen geschikte schoenen voor zijn gewicht. De schoenen van Intersko zijn zeer geschikt voor mijn broer. ik bestel al zo een 4 jaar schoenen voor hem. ze passen goed, de service is fantastisch. ze zijn van goede kwaliteit. en zelf ben reuze blij dat ik Intersko gevonden heb voor hem.

Geachte mevrouw van Dormael Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat u toch nog geschikte schoenen heeft kunnen vinden bij ons voor uw broer en hartelijk dank voor uw compliment. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Topbedrijf

Ik koop al vele jaren bij Intersko. Kwaliteit, perfecte pasvorm en service, top!!!

Geachte mevrouw Jansen-Heerspink, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Super Fijn zittende schoenen

Ruime sortering van schoenen in verschillende kleuren. De schoenen zitten heerlijk aan de voeten en je kunt er reuze op wandelen. Ik ben heel blij met deze comfortabel zittende schoenen.

Geachte mevrouw Wessels, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Goede kwaliteit schoenen, ben nog nooit teleurgesteld.

Ik kan zien in welke schoenen ik mijn eigen zooltjes kan dragen. Al een paar jaar koop ik alleen maar schoenen bij Intersko en dat bevalt me prima.

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling. In onze folders en ook in de webshop geven wij inderdaad duidelijk aan welke schoenen er geschikt zijn voor eigen inlegzolen. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Goede schoenen je loopt er zo op weg !

Fijne ervaring ook wanneer je schoenen besteld. Fijne mensen die je dan ter woord staan.

Geachte mevrouw, meneer, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Lekker creme-pje trekt snel in en is niet vet...

Super creme, ik gebruik hem elke dag.. Hij is makkelijk smeerbaar en niet vet., en trekt snel in Probeer hem gerust, hij is fijn

Goede pasvorm en snelle levering

Goede pasvorm, comfortabele schoenen. Goede kwaliteit.

Goede behandeling en alle tijd voor ons genomen

Prima zaak

Geachte mevrouw Meester-Jongkind, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Topbedrijf

Kwaliteitsaanbiedingen die in folder adequaat zijn beschreven. Goede prijs verhoudingen en snelle bezorging.

Geachte mevrouw Sluijsmans, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Een ruime assortiment van schoenen voor mijn "moeilijke" voeten. Vriendelijke bediening en goed advies gekregen.

fantastisch

heel tevreden over de schoenen

goede schoenen met veel bewegingsvrijheid voor je tenen.

het zijn heerlijke schoenen van een degelijke kwaliteit. enige minpuntje is dat sommige schoenen kraken met lopen.

Geachte mevrouw, meneer, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wanneer u problemen heeft met uw krakende schoenen dan kunt u ons het beste even bellen op 072 - 571 79 79. Met vriendelijke groet, het Intersko team

geweldige garantie en super pasvorm.

een van mijn laarsjes liet aan de binnen kant de bovenlaag van het leer los heb gewoon nieuwe gekregen!!! super!!!

Heel fijn

Ben entausiast heb al voor de tweede keer schoenen besteld en zal zeker niet de laatste zijn! Zit zoo fijn ik heb hallux valgus aan beide voeten en een kromme teen…….. En nu??????? Loop zo fijn zonder pijn!

Kwaliteit gegarandeerd!

Al verschillende keren schoenen gekocht bij Intersko. Zeker als je iets ‘moeilijker’ voeten hebt een prima schoenwinkel. Ik vind de prijs van de schoenen aan de hoge kant. Maar de kwaliteit is goed, dus ik kan er verschillende seizoenen goed op lopen. Eigen zooltjes passen er in. Erg tevreden.

Mijn voeten zijn intersko eeuwig dankbaar. Eindelijk lopen zonder pijn.

Betrouwbaar bedrijf, fijne gevarieerde collectie schoenen en eenvoudig te bestellen.

Het online bestellen gaat eenvoudig. De collectie is zeer gevarieerd en de schoenen hebben voor mij een goede pasvorm.

Jullie schoenen zijn in een woord fantastisch!

Ik heb allerlei problemen met mijn voeten. Als ik jullie schoenen draag zijn de problemen voor een heel eind opgelost.

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat uw problemen mede door onze schoenen voor een heel eind zijn verholpen. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Geweldig met zeer goede service.

Ik bestel altijd bij jullie, door mijn ziekte en diabetische voet ben ik heel blij met jullie schoenen en service.

Goeie en erg mooie schoenen en dergelijke koop vaak schoenen als het nodig is doe lang met jullie schoenen leuke schoenen laarzen

Heel fijne schoenen

Met deze schoenen heb ik nooit meer last van mijn voeten

Geachte mevrouw Schilder, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team