Nog geen ervaring.

Nog geen ervaring, de schoenen van mijn man paste niet vanwege zijn hoge wreef en en mijn schoenen zijn nog niet leverbaar.

Geachte mevrouw Vreeker, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Uw bestelling was even niet voorradig en is daarom opgevraagd bij een collega van ons en deze hopen wij zo spoedig mogelijk te leveren. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Model Helvesko

Helvesko zit bij mij altijd goed alleen maar de juiste maat bestellen, en dan nooit meer omruilen,ik let er altijd op dat mijn eigen zooltjes er in kunnen. Ben al jaren klant al vele schoenen gekocht zowel in winkel als online.

Wisselende ervaringen, van matig tot minder.

2 paar schoenen besteld, het eerste kwam vrij snel. Deze schoenen lopen redelijk, waren wel wat wijd, dus de ondersteuning zou beter kunnen. Het 2e paar is al meer dan een maand geleden besteld en nog steeds niet gearriveerd. Ik heb er ook al over gebeld, maar ze konden me niets vertellen over de levertijd. Als het dan zo lang duurt, zou daar een vermelding van moeten komen en een geruststelling dat er nog steeds aan gewerkt wordt.

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wanneer de levering van bestelling wat langer op zich laat wachten dan proberen we dit te communiceren met de klant. In uw geval is dat dus niet op de juiste manier behandeld. Onze excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Voor mij een eye opener, van schoenen met ruimte voor pijnlijke tenen.

Wat ik wel heel erg jammer vind dat jullie geen halve maten verkopen. Onlangs bestelde ik schoenen, en dat type had ik al eerder. Liep er zo mee weg !!, wat verbaast me nu, er komt een totaal andere schoen met de post! Niet soepel !! Type HIKE Toen wat jaren veel soepeler !!! Wat ik ook nu jammer vind, geen hulp meer met het passen !! 2 x sandalen gekocht, top model bij jullie. Hier tot op heden super veel plezier van !!!

naar verwachting

op tijd geleverd . Persoonlijke benadering en goede pasvorm

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team

heel fijn wel duur

lopen super lekker

Geachte mevrouw Huisman, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Goede pasvorm

Meerder schoenen gekocht. Bevallen prima. De laatste, door mij gekochte schoenen, gingen de pastels roestplekken vertonen. Telefonisch contact over gehad. Verzoek was deze schoenen goed verpakt te versturen naar Intersko Heerhugowaard: DHL punt heeft adressticker en ik kreeg afleverbewijs mee.

Geachte mevrouw Ravelli, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Intersko For Ever

Een aantal jaren geleden kocht ik mijn eerste paar schoenen bij Intersko. Sinds die tijd weleens andere merken geprobeerd, maar nooit gekocht. Intersko en mijn voeten zijn gewoon een heel goede match!!

Comfortabele schoenen voor moeilijke voeten. Super klantenservice.

prettige schoenen en snelle,correcte afhandeling

ik wilde makkelijk aantrekbare schoenen ivm mijn beperking en die heb ik in allerlei soorten gevonden bij Intersko! dat maakt t leven weer een stukje makkelijker èn mooier

Ziet er netjes uit.

Ziet er netjes uit.

Geachte meneer, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Goed passende en mooie schoenen.

Ik kocht schoenen, die ik zowel binnen, maar ook even buiten kan dragen. De schoenen passen goed, stevig rondom de voet en kunnen indien gewenst - bijvoorbeeld bij dikke voeten gaande de dag - met klittenband ruimer gezet worden.

Geachte mevrouw Butselaar-Bogerd, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team

prima ervaring word goed te woord gestaan.

Geachte mevrouw, meneer, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Intersko schoenen: een weldaad voor je voeten!

Sinds enkele dagen draag ik schoenen van het merk Intersko. Heerlijk warm, geweldig en comfortabel tijdens het lopen en mooi en modern om te zien. Ik ben heel blij met mijn aankoop en geniet er iedere keer weer volop van. Bedankt Intersko!

Geachte mevrouw Stoop, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij wensen u veel loopplezier toe met uw Interkso schoenen. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Goede klantenservice en fijne schoenen

Mijn zomersandalen heb ik bijna niet uit gehad in de zomer. Héél fijn dat ik in veel modellen mijn eigen inlegzooltjes kan gebruiken! Goede pasvorm. De sneakers die ik heb gekocht moet ik nog gaan dragen. Maar die zullen vást ook prettig zitten :)

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Hopelijk heeft u van uw sneakers net zo veel plezier als van uw zomer sandalen. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Goede kwaliteit, snelle levering.

Nog maar kort in bezit, tevreden

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling. We wensen u nog veel loopplezier toe met uw nieuwe schoenen. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Fijne schoenen

Goede service, fijne schoenen, snelle levering

Gied

Prima schoenen, voor mij soms te wijd, ook een hakje van 3 cm zou fijn zijn. Naar verdere goede kwaliteit.

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij hebben ook een aantal modellen geschikt voor een smallere leest, misschien is dat iets voor u. Voor meer informatie kunt u ons hier ook over bellen op 072 -57 179 79. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Snelle en prettige service

Heb wel eens weer andere merken geprobeerd maar merk toch dat deze schoenen het zachtste leer en de fijnste draagcomfort hebben voor mijn moeilijke voeten

Geachte mevrouw Noordhof, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze schoenen. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Goede en goed passende schoenen

Zonder problemen kan ik de maat bestellen die ik draag. De schoen kan hooguit minder leuk staan aan de voet. Maar de pasvorm vind ik minstens zo belangrijk.

Zeer tevreden ,prima kwaliteit schoenen

Prima kwaliteit schoenen en alles goed verzorgd.

Goed passende schoen in vlot design

Gelukkig bevat de collectie ook sportieve, vlotte modellen. Zou nog wel meer mogen! Ik heb niet echt moeilijke voeten, ook geen steunzolen maar soms zijn schoenen voor mij te smal. Bij Intersko kun je ook vlotte modellen vinden voor de iets bredere voet of voet met hoge wreef.

Alles dik in orde

Perfecte levering

Geweldige pasvorm en perfecte uitleg

Op de locatie Deventer wederom perfect geholpen bij het vinden van de juiste schoen. Het is een stukje rijden maar dan krijg je ook wat je graag wilt hebben. TOP

Geachte meneer Pultrum, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team

goed voetcomfort

Als voetverzorgster weet ik wat goed is voor voeten. Mijn pantoffels voelen goed en comfortabel aan. Ik kan ze iedereen aanbevelen.

Geachte mevrouw Vermeire, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team