Filters

10

Prima geholpen

Heel goed geholpen. Schoenen waren klein. Direct Groter maat gestuurd .

  • Aanbevelen? Ja
10

Passen perfect.

Schoenen zitten lekker. Ik loop er graag in.

  • Aanbevelen? Ja
8

Intersko staat voor kwaliteit

alle schoenen zijn van zeer goede kwaliteit. altijd goede omschrijving van de pasvorm. snelle levering.

  • Aanbevelen? Ja
9

snelle levering en perfecte schoenen

Ik koop al jaren bij Intersko. Leuke perfect passende schoenen. ik loop er fantastisch op door de schok dempende zool. Motieven op schoen zijn leuk en perfect te combineren bij verschillende kleuren kleding.

  • Aanbevelen? Ja
1

Niets ontvangen

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen

  • Aanbevelen? Nee
10

Goede ervaring

Ik bestel al jaren schoenen bij Intersko. Intersko heeft een aardig assortiment in alle maten en ook wijdtematen. De levering is vrij vlot.

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie slippers. Goede pasvorm.

Slippers zijn snel geleverd. Goed verpakt en zien er precies zo uit als op de foto. Goede pasvorm.

  • Aanbevelen? Ja
9

Super tevreden

Ik ben erg tevreden met de geleverde producten, met de geleverde service. Je betaalt iets meer maar de schoenen gaan lang mee. Zeker aan te raden voor mensen met ‘iets moeilijkere’ voeten

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Het zijn erg prettige schoenen door de soepele, zachte zolen. Dit is voor mij belangrijk, omdat ik blijvende rest "schade" van chemotherapie poly-neuropathie aan mijn voeten heb overgehouden. Vooral 's winters als de ondergrond erg koud is, heb ik daar met schoenen met een leren zool meer last van dan met de zolen van de Intersko schoenen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel poisitief

Netjes te woord gestaan. Goede service

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Super slippers

Wat een heerlijke slippers van zacht leer en uitneembaar voetbad, dus perfect voor mijn steunzolen. Lopen heerlijk!

  • Aanbevelen? Ja
10

Super, voldoet in alle opzichten aan verwachtingen

Loop al jaren op schoenen van Intersko. Ook de inlegzolen en andere producten van intersko zijn van zeer goede kwaliteit. Kortom ik ben super tevreden over Intersko

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Altijd fijn om schoenen bij jullie te kopen Ook de omschrijving van artikel klopt

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Fijne schoenen,keurige levering

  • Aanbevelen? Ja
1

De bestelling is nog niet geleverd.

Mijn eerste bestelling heb ik nog niet ontvangen. Ik kan dus geen oordeel geven over service en kwaliteit

  • Aanbevelen? Nee
4

geen product ontvangen tot nu toe

Op dit moment heb ik de schoenen niet ontvangen die ik had besteld. Ik heb vorig week gebeld met klantenservice en kreeg het antwoord dat ze zijn onderweg. Dus kan ik geen commentaar geven over de schoenen. Ze zijn nog niet geleverd.

  • Aanbevelen? Nee
10

Top!

Deze slippers zitten heel fijn en comfortabel. Bandjes kun je makkelijk verstellen en ze staan ook nog eens leuk. Fijne slippers voor een brede voet.

  • Aanbevelen? Ja
9

Erg fijne schoenen.

Al jaren koop ik mijn schoenen bij Intersko. Ik ben zeer tevreden over de collectie en modellen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Ik heb ze al jaren en bevallen goed

Zeer goede kwaliteit

  • Aanbevelen? Nee
10

Geweldig

Mooie wijdte voor mijn brede voet met ook nog een likdoorn zitten heel lekker

  • Aanbevelen? Ja
3

Niet geschikt voor moeilijke voeten.

De schoenen zien er op zich mooi uit. Maar als je brede voeten met een hoge wreef hebt zijn de bandjes over de wreef heen verl te kort en hebben geenof onvoldoende beteik in het klitteband dat voor sliuting moet zorgen.

  • Aanbevelen? Nee
7

Moet het nog even afwachten.

Ik heb de sandaalen nog maar 1 dag in huis.Kan dus nog geen oordeel er over geven.Afwachten dus.

  • Aanbevelen? Ja
8

Fijne schoenen

Ik kan weer schoenen aan met zooltjes en geen pijn. Goed pasvorm.

  • Aanbevelen? Ja
7

Fijne schoenen, vaak snelle levering

Bij de laatste levering niet tevreden. Zit al 15 dagen te wachten. Zelf er achteraan gebeld; schoenen zouden in winkel staan ivm magazijn. Winkel stuurt schoenen eerst naar magazijn, dan stuurt magazijn ze door naar mij. Wat netjes geweest als Intersko mij zelf op de hoogte gebracht had. Vind het nu wel erg lang duren.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Van Leeuwenhoekstraat 1

1704 RC Heerhugowaard

072-5717979

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.