Niet geleverd!!!

5 mei 2019 schoenen besteld en nooit meer wat gehoord over de levering, er wordt ook niet gereageerd op mijn vraag via de contactpagina.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Geachte mevrouw Pelt, Voor meer informatie over uw bestelling kunt u het beste even contact met ons opnemen op T. 072 - 57 179 79.

zeer goede kwaliteit schoenen

dit is mijn vierde paar schoenen en eigenlijk zijn ze overslijtbaar, maar er is zoveel moois.De laatste nieuwe met de veter instap schoen doen wat middeleeuws aan en dat was de bedoeling. Goede kwaliteit en heel goed voor mijn voeten. Geen pijn meer. Alleen jammer dat de laarsen altijd te nauw zijn rond de kuiten, misschien eens mogelijk om voor dames met stevige kuiten , ook blij te maken met goede laarsen. Ik hoop het.

Vriendelijk personeel service matig

Eerst via telefoon gezegd let op dat de gebloemde schoenen links en rechts qua kleur overeenkomt. Ik kreeg links teveel blauwe bloem rechts rood. Overigens de levering was snel terwijl eerst werd gezegd dat het wat langer zou duren omdat de voorraad beperkt was.(lagen deze versch schoenen nog ergens dan?) Meteen teruggestuurd en wacht al veel te lang op het terugstorten van mn geld. Het zou één dezer dagen gestort worden dat is al 8 dagen. Ik zit er nog op te wachten.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Een fijne zaak in Voorburg. Goed en vakkundig behandeld.

Positief,deskundige benadering.Mooie collectie.

Vriendelijk personeel en deskundig geholpen.

Heerlijke zittende schoenen nu 3 paar.

Prima schoenen, prima service

Ik kan niet anders zeggen, dan dat de schoenen altijd aan mijn verwachtingen voldoen. Zeker gezien ik steunzolen nodig heb, deze zijn altijd goed in te passen in de schoenen, de pasvorm blijft goed.

jullie schoen past dus ik trek hem aan

ruime keuze in schoenen die thuis rustig te passen zijn.

Goede service en goede kwaliteit schoenen

Snelle en goede service. fijne schoenen!

Uitstekende service!

Uitstekend bestelgemak, een keurige levering en fijne comfortabele schoenen.

De schoenen zijn nog niet geleverd

SCHOENEN ZIJN NOG NIET GELEVERD

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Geachte meneer, mevrouw Bergen, Uw bestelling hopen wij binnen 10 werkdagen binnen te krijgen en deze zal dan zo spoedig mogelijk bij u worden aangeleverd.

Moeilijk in een zin.

Ben zeer tevreden over Intersko. Wil serieus geen andere schoenen meer. Kwaliteit/ prijs verhouding goed. Gemakkelijke mooie en heerlijk zittende schoenen. Ook in de winkels deskundig en zeer vriendelijk personeel. Heb inmiddels 3 paar schoenen, en het vierde is besteld. Intersko krijgt op alle gebied van mij een 10.

Goede service en fijne schoenen

Mijn moeder van 94 is erg blij met haar nieuwe schoenen1

Goed zittende brede schoenen die er hip uitzien

Ik heb paar weken terug voor het eerst diverse schoenen bij jullie besteld en ben zeer tevreden over de pasvorm, de uitstraling van de schoenen en de bestel en retour mogelijkheden.

Super!

Leuke collectie vlotte en mooie schoenen, niet goedkoop maar wel top kwaliteit. Grote keuze is met steunzolen te dragen. Veel in bredere maten en voldoende beenruimte (vond je ook bijna nergens, voor mij erg belangrijk) en last but not least; fijne winkel met goede service, dat ook zeker geldt voor de webshop! Ik ben vasten klant en raad deze zaak bij iedereen aan.

Prima leest voor moeilijke voeten

Sinds de schoenen van Intersko nooit meer problemen met mijn voeten

goede service

uitleg gevraagd over bestelling en verzending heldere uitleg gekregen op tijd geleverd ben bijzonder tevreden met de schoenen die ik nu een week intensief gebruikt heb

nog niets ontvangen

Mijn bestelling is nog steeds niet bij mij gearriveerd. Ik kan dus geen oordeel geven, behalve dat het wel een beetje lang duurt

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Geachte mevrouw van de Kamp, Uw bestelde schoen is vanuit de leverancier bij ons binnen gekomen en zal naar verwachting volgende week bij u worden afgeleverd. Op het moment dat uw bestelling bij ons de deur uit gaat zullen wij u per mail een track & trace code toesturen zodat u de bestelling kunt volgen.

Service kan beter

Leveringstijd is overdreven lang. Producten die volgens de site op voorraad zijn, zijn na 14 dagen nog steeds niet geleverd. Ook krijg je automatisch geen info over je leveringstijd. Producten op zich zijn heel prima, maar de service kan veel beter.

Geachte mevrouw, Uw bestelling bij Intersko is verwerkt en zal als alles goed gaat volgende week bij u worden aangeleverd.

Vlotte wecive en gemakkelijke en degelijke schoenen!

Vlotte service en gemakkelijke degelijke schoenen!

De service en snelheid van handelen was prima in orde.

Een feestje: een adres waar veel en leuk aanbod is voor grote maten

goede levering, goed verhaal

Geweldig!!

Van de service weet ik nog niets, maar wel de klantvriendelijkheid, die is fantastisch!!! Zo ook de hulpvaardigheid en geen gezeur!!!

Alles perfect, helaas te laat ontdekt!!

Vriendelijk personeel aan de telefoon, uitstekende service, super schoenen!!

Overzichtelijk, ruime keus

Gewoon goed