Goedemiddag Jos, Bedankt voor je beoordeling. Vervelend om te horen dat het niet helemaal goed bevallen is. Mijn excuses hiervoor! 99,9% van de poppen die wij verhuren worden opgestuurd naar onze klanten. Door een miscommunicatie is de pop toch verstuurd terwijl je inderdaad hebt aangegeven dat je de pop graag wilt ophalen. Uit service oogpunt hebben wij de pop ruim op tijd toegestuurd, zodat je er zeker van bent dat de pop op tijd is. Dit had dus niet moeten gebeuren. Het retour sturen van de pop had ook op maandag voor 16.30 uur gemogen. Poppen die t/m zaterdag gehuurd zijn mogen op zondag (indien mogelijk bij PostNL locatie) of maandag voor 16.30 uur retour gestuurd worden. Hierin zijn we heel flexibel. Dit staat ook op de instructiekaart die wordt meegestuurd in de kist en op onze webpagina waar retour sturen wordt uitgelegd: ''Heb je een zondag als retourdatum gekozen? Indien een PostNL punt op zondag geopend is kan je de pop ook op zondag retour sturen. Als dit niet mogelijk is dan lever je de pop maandag voor 16.30 uur in bij een PostNL punt. Hiervoor wordt geen extra huurdag in rekening gebracht.'' In de e-mail die je hebt ontvangen staat dit niet vermeld. Ik heb dit er nu meteen bijgezet. Bedankt voor de feedback. Daar heb je nu misschien niet heel veel aan, maar ik heb dit nog niet eerder meegemaakt of gehoord van een klant. Communicatie is een van de belangrijkste onderdelen van ons concept. Zonder duidelijke communicatie is het bijna niet te doen om zoveel poppen te verhuren en versturen. Ik ga ervoor zorgen dat de communicatie nog beter wordt. Zojuist heb ik je een e-mail gestuurd met een compensatie voor dit misverstand. Groet, Guido Sarah Abraham Express
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd