Werkt echt goed!

In eerste instantie was ik een beetje sceptisch, maar toch geprobeerd. Een Abraham besteld en de pop was zelfs een dag eerder binnen, dat was super. Duidelijke uitleg erbij hoe alles werkt en vooral ook duidelijk hoe je hem terug moet sturen, met alle benodigdheden erbij. Zeker voor herhaling vatbaar, voor een volgende Abraham, Sara.

Geweldige service

Aanrader

Prima geregeld

Keurig optijd opgestuurd via de post en kon zonder kosten weer teruggestuurd worden.

• Website

Makkelijk, goedkoop en goed geregeld qua verzending

Vooral de verzending is top. Ook dat je de pop ruim tevoren ontvangt en rustig kan afbouwen en retourneren en dat zonder extra kosten. Je wordt ook qua mail goed op de hoogte gehouden. Erg klantvriendelijk dus; aanrader!

• Website

Helaas niet gebruikt ivm ziek zijn Abraham

Prima!! Helaas niet kunnen gebruiken. Ik beveel de site wel aan.

• Bestelgemak
  • Gehuurde Sarah of Abraham pop N.v.t.
  • Website

Mooie kwaliteit van de pop en super aardige eigenaar en goed geholpen

Super enthousiast ontvangen door de jarige job en alle bezoekers en omwonenden

• Gehuurde Sarah of Abraham pop
  • Gratis bezorg- en retourservice N.v.t.

Sarah ouwe doos

Heel blij met de sarah en abraham express Slim systeem zo met de post Heel originele pop , iedereen vond hem geweldig

top geregeld!

Op tijd pop in huis. Alles keurig. Zeer makkelijk op te zetten. Alles was gewoon top geregeld. Zeker een aanrader!

• Website

Snelle soepele levering, goede prijs, pop was wel vies

Goede prijs, fijn dat het komt met duidelijke op- en afbouwinstructies en retourinstructies. Pop was makkelijk op te zetten en alle benodigdheden waren aanwezig. Nadeel was wel dat de pop wat vlekken had, hebben we geprobeerd schoon te krijgen, maar dit lukte niet. Van een afstand niet heel goed te zien, maar dichterbij wel

Prettige ervaring

De pop werd snel geleverd (ondanks de late bestelling) en was makkelijk op te zetten. Er zat een perfecte instructie bij. Daarna contact gehad met de klantenservice over het terugsturen en hier ben ik heel fijn geholpen.

• Website

Communicatie en afspraken prima, pop in goede staat en beschrijving duidelijk

Communicatie en afspraken prima, pop in goede staat en beschrijving duidelijk.

Prettig , flexibele en klantgericht

Top geregeld

Mooi product en goed geregeld mbt verzenden en retourneren

Top geregeld

Mooi product en goed geregeld mbt verzenden en retourneren

Goed geregeld en snel ontvangen

Goed geregeld en snel ontvangen, meer dan dat kan ik niet zeggen! We hebben de jarige goed kunnen verrassen op deze manier. Kleine tip met een knipoog, update jullie FAQ over het verzenden en versturen en jullie dagen policy hierin en de versiering meer info doet het niet bij elke optie op de website. Ik werd positief verrast dat ik meer tijd had dan in gecalculeerd alvorens maar ik kan me voorstellen dat het voor meer mensen wat onduidelijk is. BTW jullie xl pakket versiering is echt top maar je kan het dus niet inzien als je er op klikt dus je weet niet wat je krijgt.

Simpel, snel en leuk!

Was super simpel en snel. Het aanleveren van de kist voor het weekend is top, het opzetten heel gemakkelijk en een te gekke Sarah! Alleen die grote kist weer bij een postNL punt krijgen op de fiets was minder gemakkelijk, maar wel te doen :).

• Website

Zeer gemakkelijk online bestelbaar. Pop kan zowel thuis als bij een PostNL punt worden afgeleverd (wel zo makkelijk als je het als een verrassing wilt houden). Gratis bezorgservice. Zeer duidelijke opzet- en retourinstructies.

uitstekend

nadat ik d pop had gevonden die ik nodig had ,zat ik nog met vragen dus telefonische contact gehad met zeer vriendelijke man , die alles duidelijk uit kon leggen dus pop besteld en naar post afhaalpunt laten verzenden , hij was er ruim op tijd en geleverd in een grijze kist wat zeer praktisch was opzetten en afbreken is simpel en terug zenden ook met een retour sticker alles netjes in de kist gedaan retour sticker erop en afgegeven bij post afhaal punt , 2 dagen later een email gekregen dat de pop veilig was thuis gekomen zal zeker hier weer bestellen en ook aanraden bij vrienden en familie

Hartstikke leuke pop

Pakket werd prima op tijd bezorgd. Pop makkelijk op te zetten, paar minuten werk. Ook de extra bestelde versieringen waren leuk. Let alleen erop om niet afhalen te selecteren bij een PostNL pakketkluis omdat de box daar zeer waarschijnlijk niet in past.

Geweldige service!

Helemaal top!