De mooiste Abraham pop ever!

Hoewel ik aan het stuntelen was om de pop op te zetten (het was donker en te vroeg in de ochtend), was het resultaat en het verrassingseffect geweldig!! Dankzij cartoon Abraham een topdag gehad! Service van het bedrijf was ook top, want na gebeld te hebben bleek mijn (eerder volgeboekte) voorkeur alsnog te regelen zijn. Heel blij mee!

Top geregeld

Pop was ruim op tijd bij mij afgeleverd. Ook het retour zenden is goed geregeld. Dank voor jullie service

Perfect op tijd geleverd

Netjes op tijd geleverd

Superleuk!

Keurig verzonden, helemaal compleet. Makkelijk op te zetten en ideaal om gewoon weer terug te sturen!

• Website

De pop werd ruim op tijd thuis bezorgd en we konden ook heel gemakkelijk bij PostNL afleveren. De pop was makkelijk op te blazen en een echte blikvanger m.

Super simpel geregeld

Bestellen is super simpel. De pop wordt keurig en ruim op tijd thuisbezorgd. Met de beschrijving is het opzetten en weer afbreken een fluitje van een cent. En het retourneren is net zo eenvoudig. Met één woord: TOP!

Super goed

Heel blij mee super service zeker een aanrader

Ruim op tijd bezorgd.

Ruim op tijd bezorgd en netjes in een kist verpakt.

Eenvoudig bestellen, eenvoudig retourneren

Simpele bestelling en simpele retournering. Pop houdt zich prima. Tip: stekker checken. Bij draaien van de stekker en het snoer wil het opblazen wel eens stoppen. Maar soor een beetje fixeren probleem opgelost.

• Website

Perfecte ervaring met jullie zoals het huren is verlopen, helemaal top

De jarige was super verrast, hij wilde niks doen aan zijn verjaardag ivm alle regels van nu met de carona, dit konden wij als buurtjes echter niet zomaar voorbij laten gaan. Was helemaal top geregeld. Zeer zeker voor herhaling vatbaar, heb jullie gegevens dan ook in mijn adresboek gezet. Bedank voor de top service

• Website

Niet betrouwbaar in nakomen afspraken

Na telefonisch overleg was er afgesproken dat ik de pop op locatie kon komen ophalen. Tijdens het gesprek afgesproken dit ook als opmerking in de bestelling te plaatsen. Dit is ook gebeurd. Groot was de verbazing toen ik een mail van PostNL kreeg met de bezorg datum van de pop. Nu was de verassing dus weg. De pop voor langere termijn gehuurd om de pop 2 x te gebruiken. Pop was gehuurd tot en met zaterdag. Ook hier was het verrassend om een e-mail te ontvangen met de mededeling dat de pop voor zondag 16.30 bij PostNL moest zijn. Dus de pop zaterdag maar terug gebracht naar PostNL en niet meer opgezet voor het verrassingsfeestje. Dus de communicatie is niet optimaal. Verder was de pop en het verzenden ervan prima geregeld.

• Website

Goedemiddag Jos, Bedankt voor je beoordeling. Vervelend om te horen dat het niet helemaal goed bevallen is. Mijn excuses hiervoor! 99,9% van de poppen die wij verhuren worden opgestuurd naar onze klanten. Door een miscommunicatie is de pop toch verstuurd terwijl je inderdaad hebt aangegeven dat je de pop graag wilt ophalen. Uit service oogpunt hebben wij de pop ruim op tijd toegestuurd, zodat je er zeker van bent dat de pop op tijd is. Dit had dus niet moeten gebeuren. Het retour sturen van de pop had ook op maandag voor 16.30 uur gemogen. Poppen die t/m zaterdag gehuurd zijn mogen op zondag (indien mogelijk bij PostNL locatie) of maandag voor 16.30 uur retour gestuurd worden. Hierin zijn we heel flexibel. Dit staat ook op de instructiekaart die wordt meegestuurd in de kist en op onze webpagina waar retour sturen wordt uitgelegd: ''Heb je een zondag als retourdatum gekozen? Indien een PostNL punt op zondag geopend is kan je de pop ook op zondag retour sturen. Als dit niet mogelijk is dan lever je de pop maandag voor 16.30 uur in bij een PostNL punt. Hiervoor wordt geen extra huurdag in rekening gebracht.'' In de e-mail die je hebt ontvangen staat dit niet vermeld. Ik heb dit er nu meteen bijgezet. Bedankt voor de feedback. Daar heb je nu misschien niet heel veel aan, maar ik heb dit nog niet eerder meegemaakt of gehoord van een klant. Communicatie is een van de belangrijkste onderdelen van ons concept. Zonder duidelijke communicatie is het bijna niet te doen om zoveel poppen te verhuren en versturen. Ik ga ervoor zorgen dat de communicatie nog beter wordt. Zojuist heb ik je een e-mail gestuurd met een compensatie voor dit misverstand. Groet, Guido Sarah Abraham Express

Top geregeld

Omdat het bij mij in het dorp was mocht ik hem ophalen. Pop was zo opgezet. En ook weer zo opgeruimd. En vele leuke reacties gehad. Bedankt voor de goede service

• Gehuurde Sarah of Abraham pop
  • Gratis bezorg- en retourservice N.v.t.

alles goed geregeld

van begin tot het eind, goed geregeld zoals het hoort.

Helemaal top

Alles op tijd Alles duidelijk Alles compleet Helemaal top.

• Website

Super goede service en een top pop

Een hele handige manier van het bestellen van een pop, duidelijke beschrijving en een super service!

Top fantastisch geregeld

Vlug en snel geregeld Makkelijk te plaatsen

• Website

Pop keurig van te voren ontvangen. Makkelijk op te zetten. Retouproces verloopt ook heel goed. Aanrader!

top

!!

• Website

Eenvoudig en simpel geregeld!

Simpel bestellen, snel geleverd en makkelijk terug gestuurd. Daarnaast een top Sarah pop.

Oke

Zeer goed ontvangen en goede uitleg erbij alleen jammer dat er maar 2 haringen bij zaten dus daar moesten we iets anders op verzinnen maar verder is alles goed verlopen en de verrassing was echt toppie. Groetjes A Pepers

• Communicatie N.v.t.

Mijn ervaring vas goed

• Website

Ontzettend leuke tijd gehad mede ook namens deze Abraham. Duidelijke omschrijving hoe op te zetten zit erbij. Was inderdaad zo opgezet met zn 2-en. Zeker ruim op tijd ontvangen.

Top service

De pop was netjes ingepakt. en netjes optijd! handige instructies om hem op te zetten en af te breken. werkte allemaal prima! de kosten waren ook netjes. en verzending zat er bij inbegrepen. Verliep allemaal heel soepel.

Snel geleverd, mooie pop

Goed geleverd in een box en prima geregeld.

• Website

Maakt het tot een feest!

Prima levering. De set compleet inclusief pomp. Werkt prima.