Oke

Zeer goed ontvangen en goede uitleg erbij alleen jammer dat er maar 2 haringen bij zaten dus daar moesten we iets anders op verzinnen maar verder is alles goed verlopen en de verrassing was echt toppie. Groetjes A Pepers

Mijn ervaring vas goed

• Website

Ontzettend leuke tijd gehad mede ook namens deze Abraham. Duidelijke omschrijving hoe op te zetten zit erbij. Was inderdaad zo opgezet met zn 2-en. Zeker ruim op tijd ontvangen.

Top service

De pop was netjes ingepakt. en netjes optijd! handige instructies om hem op te zetten en af te breken. werkte allemaal prima! de kosten waren ook netjes. en verzending zat er bij inbegrepen. Verliep allemaal heel soepel.

Snel geleverd, mooie pop

Goed geleverd in een box en prima geregeld.

• Website

Maakt het tot een feest!

Prima levering. De set compleet inclusief pomp. Werkt prima.

Was een super feest

Door de pop Gekkie is het feest perfect begonnen. We kregen de pop net even vroeger dat kwam prima uit. Maandag kwam de jarige terug van vakantie deze was blij verrast. Deze pop is een aanrader

• Website

Gekregen wat werd afgesproken.

De pop kwam ruim op tijd bij ons huis aan. Het terugsturen was ook heel eenvoudig. Een aanrader! Een nadeeltje vond ik dat de pop werd aangeleverd in een kist waarop heel duidelijk de afzender stond vermeld. Het was voor mijn man dus niet echt een verrassing meer. Dat was jammer.

• Website

Goede service en een mooie pop!

De pop was al 2 dagen van tevoren in bezit, dit gaf ons zekerheid dat het goed ging komen.

1 grote verassing

Pop gehuurd via jullie site, perfect afgeleverd bij de doe het zelf winkel bij mij om de hoek zodat mijn vrouw niets in de gaten had. Omdat het een verassing feest was was ook echt alles een grote verassing inclusief de pop!! Volgende dag netjes met bijgevoegde retour label weer afgeleverd bij de bouwmarkt. In één woord perfect geregeld!!!

Top, super service!

Ruim van tevoren binnen, gemakkelijk op te zetten en heel makkelijk retourneren. Kortom, goede service!

Super leuk !

Het was ontzettend makkelijk op te zetten en af te bouwen! Zeker een leuke toevoeging op een feestje!

Voor herhaling vatbaar!

Mooie pop. Lekker compact verpakt in een kist incl beschrijving en retour sticker. Makkelijk af te geven bij post NL.

Superleuk en supergeregeld

Jazeker! Alles top geregeld en netjes hoe je alles retour moet sturen etc.

Prima!

Last minute een Abraham moeten regelen. Heel goed (telefonisch) geholpen: zeer behulpzaam. Abraham kunnen ophalen en na het weekend teruggebracht. En geweldig dat jullie een 'gekleurde' Abraham hebben!

• Gehuurde Sarah of Abraham pop
  • Gratis bezorg- en retourservice N.v.t.

Superservice!!

Heel handig om de pop thuisbezorgd te krijgen en weer geretourneerd kan worden via een Post-NLpunt. Ik vond het een beetje spannend of de pop op tijd afgeleverd zou worden maar hij kwam zelfs 2 dagen eerder, geen stress dus. Tijdens het hele proces word je steeds via mail op de hoogte gehouden. Móchten we nog eens een pop moeten huren, denken we zeker aan dit bedrijf.

Leuke pop, keurige service

Een leuke Sarah pop besteld. Pop was 2 dagen tevoren al binnen, geleverd in een nette box. Dag erna de pop terug gebracht naar post.nl. Prima

super

heel netjes op tijd ontvangen geen gedoe met borg of ophalen in een woord super zal jullie zeker aanbevelen

Alleen maar positiviteit!!!

Ruim op tijd geleverd....goede klantenservice. Duidelijke instructie bij de pop. Pop zelf goede kwaliteit... geen negatieve ervaringen!

Mooi op tijd!

Super eenvoudig op te zetten

Super geregeld!

Ruim van te voren is de pop al geleverd, geen stress of die wel op tijd is! Goede omschrijving! De jarige was helemaal verrast!

• Website

De service was top. Aardige jongens die met je meedenken. De pop die ik heb gehuurd was groot en een geweldige verassing voor de jarige! Makkelijk op te zetten en ook makkelijk op te ruimen. Je kunt alle materialen in de kist doen en afgeven voor retour bij Post NL.

Mooie pop goed geregeld

Super geregeld.

De pop was ruim op tijd bij ons geleverd en is erg makkelijk op te zetten en weer in te pakken. Heel fijn geregeld allemaal.

• Website

Hele goede ervaring met dit bedrijf.

Goede communicatie en goede manier van bezorging. Veel keus in poppen.