Gewoon Goed!

Heel net bedrijf, prijs en kwaliteit zijn in orde , ik kan Waardevolt iedereen aanbevelen

Erg blij met onze keuze voor Waardevolt. Zeer vlot en vakkundig geholpen, goed geïnformeerd en prima service.

Wij zijn zeer content met de keuze voor jullie als partner voor de levering en plaatsing.

Professionele aanleg en vriendelijke medewerkers. Alles keurig op afgesproken tijd geleverd. Klantvriendelijk via al onze contacten met jullie.

Mooi geregeld

Goed geregeld

Fantastisch team

Goede voorlichting, mooi geplaatst en voldoet geheel aan onze verwachtingen. Top

Volgens afspraak, netjes, correct en vriendelijk!!

Alles ging volgens afspraak. Vriendelijke en correcte monteurs. Snel en netjes. Goede nazorg!

Samenwerkende installateur h

Bedrijf houdt zijn klant voortdurend op de hoogte waar ze mee bezig zijn. Ook goede afwerking inzake de papieren rompslomp. Prettige omgang met de werklui. Prima bedrijf.

Het is fantastisch hoe het werkt. Dat we overwaarde hebben is de schuld van de zon.

Ik had eerder zonnepanelen moeten kopen

Ik ben er erg blij mee omdat mij. Energie rekening nu laag is.

Uitermate tevreden over levering, installatie, opbrengst en nazorg! Top!

Zie boven.

Uitstekende dienstverlening

Goede communicatie, duidelijke afspraken en vakmanschap.

Vriendelijke en professioneel

Voorafgaande een duidelijk gesprek gehad over de mogelijkheden. Van plaatsing tot terug leveren. De instalie jongens waren vriendelijk hadden een heldere uitleg. En ondanks de hitte werkten ze stug door. Alles volgens afspraak geplaatst uitleg gekregen over de panelen, omvormer en de werking van de app. Wij waren tevreden over het geheel ondanks de wat langere wacht tijd. Groeten Johan.

Tijdens het gehele traject van aanvraag tot en met de plaatsing zijn we uiterst tevreden over dit bedrijf en haar medewerkers.

Doen wat ze beloven, en nog meer!

Het plaatsen van de panelen ging perfect, afspraken waren snel en duidelijk gemaakt en er werd heel netjes gewerkt. Toen na een maand bleek dat 1 paneel maar deels werkte, kwam er dezelfde week nog een oplossing. Ook de service op de achtergrond, mbt de belasting en bijkomende vragen werden keurig en snel afgehandeld.

Goede service bij afwikkelen BTW teruggave.

Alles is nog weer doorgemeten, bij ruis. Maar het lag niet aan de zonnepanelen.

Prima stuk werk geleverd.

Het eerste telefonisch contact schiep veel vertrouwen. En dat is door het hele team waargemaakt. Keurige, vakbekwame medewerkers met veel inzet, die een prima stuk werk hebben afgeleverd plus daarnaast oog voor goed overleg. Durf gerust te zeggen een 10 met een griffel

Duidelijke afspraken die ook daadwerkelijk worden nagekomen.

Na lang wikken en wegen besloten zonnepanelen aan te schaffen. Omdat ik de eigenaar van Waardevolt ken als oud collega was de keuze voor dit bedrijf niet zo moeilijk. En heb er geen seconde spijt van. De afspraken die gemaakt werden zijn allemaal precies nagekomen. Alles werkte binnen 1 dag. Ik zou iedereen dit sympathieke bedrijf adviseren.

We zijn Super tevreden

Het voorgesprek verliep heel goed. Offerte was snel binnen. De zonnepanelen kwamen eerder dan gepland, waar we heel blij mee waren. De monteurs waren netjes en vriendelijk. Kortom : perfect.

Vlotte afhandeling in alles

Duidelijke afspraken. Meer opgeleverd dan begroot. Belasting keurig geregeld . Topteam

mooi resultaat en prettig contact

mooi resultaat en prettig contact

Heel tevreden

Wij hebben het hele traject van advisering, offerte, opdrachtverstrekking, planning, facturering, uitvoering, oplevering en nazorg als heel prettig en vakkundig ervaren.

we zijn bijzonder tevreden, zowel over monteurs als over de installatie.

we gebruikten altijd de wasmachine , droger en vaatwasser s,avonds omdat we ook nachttarief hebben, maar nu met de zonnepanelen gebruiken we deze toestellen altijd overdag en we leveren zelfs nog terug. ik houd de grafiekjes ook regelmatig in de gaten en grafieken van de energieleverancier en ben daar best over te spreken .

Professioneel, goede nazorg!

Zeer professioneel bedrijf, dat goede informatie geeft over het meest geschikte systeem voor jouw persoonlijke wens.

Goeie service, heel fijn contact! Dit begon al tijdens het eerste gesprek bij ons thuis. Er was ruimte voor alle vragen en kregen een super duidelijke uitleg en advies. Ook in het mail contact wat daarop volgde zijn we altijd op een prettige manier benaderd en te woord gestaan. Er werd ik het begin een schatting gemaakt wanneer de zonnepanelen ongeveer geplaatst zouden worden. We werden vervolgens goed op de hoogte gehouden van de daadwerkelijke plaatsingsdatum. Ook de mannen die de zonnepanelen kwamen leggen waren erg prettig in de omgang en heel kundig. De panelen lagen zo op het dak en ook alles in de meterkast is mooi aangelegd en weggewerkt. Vervolgens volgde een duidelijke uitleg via de mail. Kortom wij zijn dik tevreden!