Supergoed bedrijf en uitstekende service en medewerkers! Doen zeer zeker wat ze zeggen en zelfs meer. Heel erg bedankt voor al jullie hulp.

Een tien met een griffel

Klantvriendelijk bedrijf, goede voorlichting en advies. Alle werkzaamheden zijn correct uitgevoerd.

Inderdaad: uitstekend!!

Eigenlijk wel een dikke 10+ verdiend!! Uitgebreide voorlichting en informatie ter plaatse: heel belangrijk voor een leek om een goede beslissing te nemen. Korte lijntjes via mail en kantoor: perfect! Het plaatsen van de panelen (12) ging supervlot. Drie vakbekwame monteurs, voor twee uur ‘s middags draaide alles als een tierelier! Alles super netjes achtergelaten. Ook de uitleg van de app was heel duidelijk. Voor de ‘nazorg’ belde Jasper de volgende dag en vertelde dat Waardevolt de systemen blijft monitoren zodat er bij problemen meteen actie wordt ondernomen. In alle opzichten is Waardevolt dus een uitstekend bedrijf!

Zeer tevreden over alles

Vorige week hebben wij door Waardevolt 10 zonnepanelen laten leggen. De communicatie vooraf, tijdens en achteraf verliep uitstekend. Er stond een flinke wind en het kon maar net maar de monteurs werkten prima door. De ervaring met Waardevolt is dan ook alleen maar uitstekend te noemen en we kunnen dit bedrijf iedereen aanbevelen. Alles is keurig en mooi op tijd geleverd.

Zeer tevreden.

De contacten met jullie waren prima. Het adviesgesprek met Jasper was zeer verhelderend. De offerte was duidelijk. De oplevering buitengewoon professioneel. De mannen hebben keurig werk geleverd. Alles tiptop in orde. Afwerking op zolder keurig netjes. Super!

Goede en vlotte installatie van de zonnepanelen.

Elf panelen goed en vlot geïnstalleerd. De opbrengst was, mede door de goede zomer, 630 kWh hoger dan vooraf geschat. Bij aansluiten van de installatie op de nieuw aangelegde meterkast bleek de installateur hiervan een foutje te hebben gemaakt. De medewerker van Waardevolt heeft, na overleg met ons, contact opgenomen met de installateur en hierna de installatie aangepast op rekening van de installateur. Goede service door zowel Waardevolt als de installateur!

Komt afspraken goed na

Prima bedrijf

wij hebben hele goede ervaringen met waardevolt

Wij hebben goede ervaringen met waardevolt ze komen hun afspraken prima na en vooral het personeel is correct en zeer deskundig . Ik heb ze al bij veel kennissen en vrienden waardevolt aangeprezen.

Nette en correcte afhandeling

Vriendelijk personeel, goede communicatie, goed bereikbaar voor vragen, kortom zeer tevreden.

Komen de afspraken goed na en doen wat ze beloven.

Prettig contact, reëele offertes, deskundig en netjes in de uitvoering.

Goede service en ervaren installateurs

Ronduit goede service van Waardevolt. Halverwege het jaar kreeg ik wat problemen met de omvormer die zeer snel werden opgelost door Waardevolt. Vriendelijke, vakkundige en ervaren installateurs sluiten alles vakkundig en netjes aan. Zeer tevreden.

Eerlijk

Van eerlijk advies tot vakkundige montage een aanrader.

Kan niet beter!

Fijne voorbereiding, deskundig advies, passend bij onze woonsituatie. Vakkundige plaatsing van de panelen en alles eromheen. De begeleiding bij het terugvragen van de btw, super geregeld. Het voelde al heel vertrouwd en dat is helemaal waargemaakt.

Doen waar ze voor staan

Prima lokaal bedrijf wat in 1 dag de 10 zonnepanelen vakkundig plaatste en aansloot. Werken zeer netjes, komen met een schone en opgeruimde bus, ruimen het afval op, gebruiken valbeveiliging. De zonnepanelen zitten er een jaar op nu en doen het meer dan goed, de opbrengst is zelfs hoger dan verwacht, met dank aan de zon natuurlijk. Kortom, zeer tevreden!

Uitstekende keuze

Goed bedrijf. Goede communicatie en nazorg.

Doet wat er afgesproken word. Snel vriendelijk en vakbekwaam.

Zie hierboven.

Prima advies, keurige afspraken, netjes geplaatst en een goede nazorg

Eerlijk, kennis van zaken enprofessioneel

Goed en eerlijk advies. Alle facetten zijn belicht. Montage is super professioneel gedaan. Zeer vriendelijk personeel.

Komen afspraken goed na- zeer tevreden

Er was vlak na de installatie een technisch probleem waardoor de zonnepanelen geen energie konden opwekken. Ze hebben dit probleem heel snel verholpen. Inmiddels is dit een jaar geleden en alles werkt perfect. Meer opbrengst dan voorspeld, maar dat kwam in ons geval heel goed uit. Ze stuurden zelfs een jaar na de installatie nog een mailtje met de vraag of alles nog naar wens is. Top, ga zo door!

Super bedrijf

Goede service en snel uitgevoerd

Er was goed overleg met het bedrijf. Zonnepanelen netjes geplaatst. Meterkast netjes aangepast naar de huidige normen met de nieuwe apparatuur voor de zonnepanelen. Al met al een top bedrijf.

Alles goed uitgelegd en uitgevoerd

Een goed bedrijf wat de tijd neemt voor je als klant. Goede uitleg tijdens de offerte en tijdens de installatie leuke en vriendelijk personeel.

Aardige mensen, werken netjes

Komen op tijd vertellen wat ze doen zijn vriendelijk en werken netjes. Een aanrader

Top bedrijf

Van aanvraag tot uitvoering en oplevering alles netjes en soepel verlopen. We zijn zeer tevreden Een top bedrijf, een aanrader voor oa zonnepanelen!! Nogmaals dank Waardevolt Groet Lex

Gewoon Goed!

Heel net bedrijf, prijs en kwaliteit zijn in orde , ik kan Waardevolt iedereen aanbevelen