Uitstekende snelle service

Ik kreeg vaak erg snel een reactie op mijn vragen (en ik had er nogal veel). Daarnaast ook goede service/begeleiding bij de BTW-teruggaaf en het verkrijgen van een advies van een constructeur m.b.t. de draagkracht van ons dak. Tot nu toe nog geen technische problemen met de zonnepanelen gehad, maar ik heb er alle vertrouwen in dat de service dan net zo goed zal zijn als bij de installatie.

Volgens afspraak en netjes opgeleverd

We waren op zoek naar een zonnepanelen leverancier en via een collega kwamen we bij Waardevolt. Na een uitgebreid adviesgesprek, waar de verschillende opties werden uitgelegd, hebben we gekozen voor een redelijk simpele opstelling, gezien we geen schaduw op ons dak hebben. Martijn hield ons op de hoogte en leverde volgens afspraak. De monteurs hebben hard en netjes gewerkt. Wij waren en zijn nog steeds erg tevreden. Bedankt voor jullie goede service!

Geweldige vakmensen, levering goede kwaliteit.

Vriendelijk en vakmensen, de zonnepanelen lagen er snel op en keurig afgewerkt. De offerte was duidelijk en als je vragen had werden deze keurig beantwoord.

Zeer vriendelijk en behulpzaam. Professionele en kundige medewerkers.

Ik ben vooraf zeer goed geadviseerd, waarbij mij verschillende opties zijn voorgelegd. Het leggen van de materialen op ons dak verliep voorspoedig. De medewerkers vond ik vriendelijk, kundig en bleken creatieve goede oplossingen te verzinnen bij het verbinden van de panelen met de omvormer.

Prima bedrijf met zorg voor de klant.

Prima uitleg gehad over aanschaf van zonnepanelen, het aantal, eerlijke voorlichting. Bij vragen kun je altijd bellen. Over de aanleg niks anders dan lof. Nette monteurs, goed werk afleveren, geen rommel achterlaten. Kortom, aan te bevelen! ! !

Doen wat ze afspreken

Prima bedrijf Vriendelijk personeel Die zeer net werk afleveren

Goede uitleg en plaatsing van panelen

prima.

Deskundig.

Duidelijke uitleg vooraf en goed afgeleverd.

Goede afspaken en service is perfect keurig.

Zeer goed en volgens planning uitgevoerd

Prima bedrijf.

Doen wat ze beloven, Omvormer stuk binnen 48 uur gemaakt klasse.

Nette werkers, aardige mensen die je alle service en benodigde uitleg geven.

De zonnepanelen zijn keurig aangebracht. Het benodigde breekwerk is weer hersteld na het trekken van de draden. De teruggave van de btw had ik gewen omkijken naar. Kortom, ik ben blij dat ik de keus heb gemaakt voor Waardevolt.

Niets mis mee

Prettige mensen die eea geplaatst hebben. Volgens mij werkt alles zoals zou moeten.

Zeer net bedrijf die gemaakte afspraken ook na komt

zeer klantvriendelijk en vakkundig bedrijf

Enkele jaren terug zonnepanelen geinstalleerd door een ander bedrijf,dat nu failliet is. We hadden enkele keren problemen en hebben de hulp van Waasrdevolt ingeroepen.Ondanks het feit, dat zij niet de leverancier zijn van onze zonnepanelen installatie,heeft Waardevolt ons 2x geholpen,zonder daarvoor kosten in rekening te brengen. Service van de zaak,zei Martijn. Ik beveel dit bedrijf zeer aan op grond van hun klant vriendelijkheid en vakmanschap.Martijn en collegaas erg bedankt. Geert Hesse,Bovensmilde

Vakkundig, betrokken en realistisch

Waardevolt heeft veel kennis van zaken en kijkt goed naar wat de klant aan energie verbruikt. Presenteerde ons een passende oplossing. Ook de after sales is uitstekend. Ze monitoren de opbrengst en trekken zelf aan de bel bij het vermoeden van eventuele storingen.

Prettig, contact, komen afspraken na, netjes afgewerkte en zeer goed werkende installatie.

Duidelijk vanaf offertegesprek tot nazorg

Bij vragen altijd goed, eerlijk en snel advies en uitleg.

Uitstekend!

Van begin tot eind een prima dienstverlening.Top

Top geregeld!

Zeer heldere uitleg. Prettig onderhoud. Snelle en uitstekende levering. Prima prijs! Zeer vriendelijke en vaardige monteurs. Kortom een aanrader! Bedankt voor de goede en snelle service Martijn. Top geregeld!

Top geregeld

Van begin tot eind goed voor elkaar.

Prima maar wel aandachtspuntje...

Goede duidelijke informatie, vlotte plaatsing en vriendelijk van prijs. Het zou fijn zijn als er vlotter wordt gereageerd op contactvraag....

Alles toch netjes afgeleverd

Opdracht gegeven om een deel van de bestaande panelen te verplaatsen en deels nieuwe panelen. Na de nodige aanloop problemen met de nieuwe omvormer is alles toch keurig afgeleverd en werkt alles na behoren. Klein verbeter puntjes, leg de afspraken met de klant goed vast.

Uitstekende en snelle service.

Duidelijke uitleg van Martijn op voorhand gekregen. Nette en vlotte plaatsing van de panelen. Directe controle door Martijn na de aflevering. Ook esthetisch word alles netjes afgehandeld. Ook bij vragen ruim na de aflevering vlot en accuraat geholpen.

DE one stop shop m.b.t. zonnepanelen

- Uitstekend advies m.b.t. type zonnepanelen, type omvormer, hoeveelheid, plaatsing, mogelijkheden etc. - Duidelijke offerte met informatie pakket. - Kundig en vriendelijk team m.b.t. plaatsing. - Goede begeleiding en afhandeling teruggave BTW. - Goede persoonlijke afhandeling na plaatsing.

Betrouwbaar en levert goed werk