Vertrouwd gevoel

Nadat we een oriënterend gesprek hadden gehad, is het dak opgemeten en werd een plan gemaakt hoe te plaatsen. Diverse mogelijkheden bekeken en gekomen tot een goed plan, waarbij de prijs duidelijk was en ook de nazorg om BTW terug te krijgen was goed geregeld. Het voelde vertrouwd en dat gevoel is zeker niet beschaamd. Keurig werk afgeleverd .

Levert goed werk af.

Werken alles netjes af.

Wij zijn erg tevreden

Contact,afspraak ,advisering,offerte en uitvoering vlot en prettig verlopen.Deskundigheid blijkt uit bijna alles.Ook na oplevering houdt Waardevolt de vinger aan de pols.

Netjes goeie uitleg Helpt over al mee ( belasting

Dikke 8

Goede afwerking en service gericht

Netjes en vlot de zonnepanelen en compleet nieuwe groepenkast gemonteerd. Een haperende optimizer zorgde voor opstartproblemen maar werd zo snel mogelijk vervangen. Advies gesprek zonder poeha. Prima.

Vlot en netjes afgewerkt

Vlot en netjes afgewerkt. Volgende keer graag met zongarantie ; ) Over mien neefie niks dan goeds

Goed aangesloten, uitstekende communicatie

Bij het eerste gesprek werden meteen met alle mogelijkheden/beperkingen rekening gehouden. Met het aanleggen werd alles netjes afgewerkt. Nadat alles was aangesloten werkte het meteen. Er was een klein probleem met de internetverbinding, maar dat werd goed opgelost. In de tussentijd werkten de panelen ook zonder internetverbinding. De factuur kwam pas nadat alles correct werkte en alle problemen waren opgelost.

Juiste begeleiding vooraf

Juiste begeleiding en nette plaatsing. Alleen de app werkt niet en heb ik nu al paar keer aangegeven. Werkt alleen thuis en kan geen wachtwoord wijzigen. En geeft steeds fout melding

De panelen zijn volgens afspraak geïnstalleerd en overalles werden we goed geïnformeerd!

L

Na een duidelijke uitleg zijn alle afspraken en beloftes nagekomen.

Wat ik erg fijn vond is dat je 's avonds te tijd hebt genomen om ons te adviseren (en zelfs even op het dak bent geweest om te kijken naar de mogelijkheden). Je uitleg was duidelijk en je advies klonk ons goed in de oren. Dit gaf ons vertrouwen in Waardevolt. Alle gemaakte afspraken zijn nagekomen. De beloofde opbrengst is behaald. De nazorg mbt belastingaangifte vond ik erg fijn. Ik ben een tevreden klant! Goed werk!

Hallo Steven, Bedankt voor deze uitgebreide review en zeer positieve beoordeling! Deze lijsten we in ;-) Nogmaals dank!

prima service

Wij zijn zeer tevreden met de diensten. Martijn geeft goed advies, communiceert goed, komt afspraken na. Niets om aan te merken.

Hallo Barbara, Dank voor deze reactie en zeer positieve beoordeling!

Van A naar Z goed geholpen

Van het begin tot het eind goed en netjes verlopen. De voorlichting van het systeem was duidelijk en eerlijk. Ook de aanleg is prima en netjes verlopen.

Hallo Rene, Dank voor deze positieve beoordeling.

uitstekend informatie gehad, goed overleg waar de platen het beste geplaatst konden worden. snelle levering, vakmensen die ze bij ons geplaatst hebben, kortom, dik tevreden!

Hallo G, Bedankt voor deze zeer positieve beoordeling!

Goede service en heel goed aangelegd.

Heel goed gegaan. Als er iets was waren ze er direkt. Goede service.

Hallo familie Jansma, Bedankt voor jullie zeer positieve beoordeling!

Goede service en kwaliteit!!

Vanaf het eerste contact duidelijke en vooral vriendelijk. Daarna zeer punctueel en altijd bereikbaar. Zeer tevreden.

Hallo Martin, Dank voor deze zeer positieve beoordeling!

Alles is goed verlopen

Hallo heer Zantinge, Bedankt voor deze beoordeling. We liggen op schema voor het 1 jarig jubileum in april ;-)

prima in de serviceverlening en het onderlinge contact

Dit is wat ik op prijs stel en erg plezierig vind als ik zaken doe met mensen uit de zelfde regio. We begrijpen elkaar en weten wat we van elkaar verwachten. Doe maor gewoon........dan doe'j al gek genog. (en dat flessie wijn hé)

Hallo Henk, Dank voor je reactie. Hoop dat de wijn goed gesmaakt heeft ;-)

Zorgvuldig

Goede informatie vooraf, alle aspecten benoemd. De afspraken zijn goed nagekomen. De monteurs werken netjes en zorgvuldig, hebben ook voor situaties en leggen duidelijk uit wat ze gaan doen. De klant wordt betrokken bij de plaatsing van de panelen maar ook van andere zaken (omvormer, hoe en op welke manier worden de kabels door het dak geleid). Alles wordt keurig opgeleverd. Installatie is compleet inclusief de app op de smartphone. Ook de nazorg met BTW aangifte is compleet.

Hallo André, Bedankt voor je reactie en positieve beoordeling. Goed te horen (lezen) dat het goed bevallen is (en nog steeds gezien de opbrengst).

Ben zeer tevreden met de plaatsing en service.

Waardevolt geeft goede informatie over de zonnepanelen en levert een prima service en doet wat het belooft.

Hallo Harry, Dit is exact waar we graag voor staan. Bedankt voor deze positieve feedback!

Afspraken worden nagekomen. Goede, gedegen uitleg. Service prima. Er wordt ruim de tijd genomen om zaken uit te leggen.

Hallo Henk, Bedankt voor je zeer positieve beoordeling! Hier worden we blij van ;-)

Goed advies, goed geholpen, vakmensen!

Erg goed geholpen door Martijn en zijn mannen! Advies goed, binnen 1 dag alles keurig op zijn plek en ook achteraf goed geholpen! Resultaat mag er zijn!

Hallo Bouke, Bedankt voor je positieve beoordeling! Jullie uiteraard ook bedankt voor het 'aansteken' van de buurt ;-)

Goede ervaring bij onderhoud

Waardevolt heeft een reparatie uitgevoerd aan onze panelen die door een ander bedrijf waren geplaatst. Goed, vakkundig en snel uitgevoerd. De panelen 'draaien' weer als een zonnetje. Wij weten waar we voortaan moeten zijn.

Hallo Bob, Nog bedankt voor de positieve beoordeling. Mocht er weer iets zijn dan horen we het graag.

Goed overleg met Martijn over kosten en plaatsen. Verder 2 snelle en goed gemotiveerde werkers op het dak en voor het electrische gedeelte. Martijn je bedrijf is ( WAARDEVOL )

• Vakmanschap

Hallo Douwe, Bedankt voor de gastvrijheid en je zeer positieve beoordeling!

Met een heel klein beetje basiskennis over zonne-energie gingen we naar de bouwbeurs in Assen. Een pure verkenning wat zonne-energie te bieden heeft. Op de beurs kwamen we onder anderen een stand tegen van Waardevolt. De standhouder (leek later Martijn Boerma te zijn) maakte ons meer wegwijs over zonne-energie. Een standhouder die niet opdringerig is om zijn producten te verkopen. Uit de informatie en zijn overbrengen van kennis gaf bij ons zo'n vertrouwd gevoel dat een afspraak werd gemaakt voor een huisbezoek. Bij het huisbezoek was hij ook weer informerend en vrijblijvend. Het gevoel van vertrouwen werd er nog sterker door. Een offerte volgde. De offerte werd na aftrek van enkele handelingen die zelf konden worden gedaan geaccepteerd en de opdracht volgde. Het aanbrengen van de zonnepanelen met toebehoren gebeurde door een aantal vaklui die de handen uit de mouwen staken en goed werk afleverden. Wij zijn tot nu dik tevreden over Waardevolt. Een 9 maar het had ook een 10 kunnen zijn.

• Vakmanschap

Hallo Henk en Roelie, Bedankt voor jullie zeer positieve beoordeling! Hier worden we blij van ;-)

Dik tevreden over Waardevolt! Bij 'buurman' Martijn een offerte opgevraagd, zijn prijzen deden niet onder voor andere partijen uit de omgeving die ik heb vergeleken. Zelf al research gedaan op internet qua merk panelen en omvormer en had nog wat verzoeken om de offerte aan te passen met andere panelen/omvormer. Dit was geen probleem voor Martijn, hij dacht goed mee, begreep onze wensen en zo zijn we samen tot een mooie installatie gekomen. Plaatsing door Martijn en zijn collega was snel gedaan, in een vrijdagochtend lag het erop. Afwerking is netjes en professioneel gedaan en alle verpakingsmaterialen e.d. werden netjes opgeruimd. De set functioneert als een trein, de panelen liggen er sinds 19 mei op en hebben inmiddels al 1700kWh opgewekt. Contact na plaatsing is ook prima, ik werd netjes op de hoogte gehouden m.b.t. zaken als belastingaangifte.

• Vakmanschap

Hallo Frank, Bedankt voor je zeer positieve beoordeling! Goed te lezen/horen dat je op alle fronten enthousiast bent.