Top geregeld!

Zeer heldere uitleg. Prettig onderhoud. Snelle en uitstekende levering. Prima prijs! Zeer vriendelijke en vaardige monteurs. Kortom een aanrader! Bedankt voor de goede en snelle service Martijn. Top geregeld!

Top geregeld

Van begin tot eind goed voor elkaar.

Prima maar wel aandachtspuntje...

Goede duidelijke informatie, vlotte plaatsing en vriendelijk van prijs. Het zou fijn zijn als er vlotter wordt gereageerd op contactvraag....

Alles toch netjes afgeleverd

Opdracht gegeven om een deel van de bestaande panelen te verplaatsen en deels nieuwe panelen. Na de nodige aanloop problemen met de nieuwe omvormer is alles toch keurig afgeleverd en werkt alles na behoren. Klein verbeter puntjes, leg de afspraken met de klant goed vast.

Uitstekende en snelle service.

Duidelijke uitleg van Martijn op voorhand gekregen. Nette en vlotte plaatsing van de panelen. Directe controle door Martijn na de aflevering. Ook esthetisch word alles netjes afgehandeld. Ook bij vragen ruim na de aflevering vlot en accuraat geholpen.

DE one stop shop m.b.t. zonnepanelen

- Uitstekend advies m.b.t. type zonnepanelen, type omvormer, hoeveelheid, plaatsing, mogelijkheden etc. - Duidelijke offerte met informatie pakket. - Kundig en vriendelijk team m.b.t. plaatsing. - Goede begeleiding en afhandeling teruggave BTW. - Goede persoonlijke afhandeling na plaatsing.

Betrouwbaar en levert goed werk

Vertrouwd gevoel

Nadat we een oriënterend gesprek hadden gehad, is het dak opgemeten en werd een plan gemaakt hoe te plaatsen. Diverse mogelijkheden bekeken en gekomen tot een goed plan, waarbij de prijs duidelijk was en ook de nazorg om BTW terug te krijgen was goed geregeld. Het voelde vertrouwd en dat gevoel is zeker niet beschaamd. Keurig werk afgeleverd .

Levert goed werk af.

Werken alles netjes af.

Wij zijn erg tevreden

Contact,afspraak ,advisering,offerte en uitvoering vlot en prettig verlopen.Deskundigheid blijkt uit bijna alles.Ook na oplevering houdt Waardevolt de vinger aan de pols.

Netjes goeie uitleg Helpt over al mee ( belasting

Dikke 8

Goede afwerking en service gericht

Netjes en vlot de zonnepanelen en compleet nieuwe groepenkast gemonteerd. Een haperende optimizer zorgde voor opstartproblemen maar werd zo snel mogelijk vervangen. Advies gesprek zonder poeha. Prima.

Vlot en netjes afgewerkt

Vlot en netjes afgewerkt. Volgende keer graag met zongarantie ; ) Over mien neefie niks dan goeds

Goed aangesloten, uitstekende communicatie

Bij het eerste gesprek werden meteen met alle mogelijkheden/beperkingen rekening gehouden. Met het aanleggen werd alles netjes afgewerkt. Nadat alles was aangesloten werkte het meteen. Er was een klein probleem met de internetverbinding, maar dat werd goed opgelost. In de tussentijd werkten de panelen ook zonder internetverbinding. De factuur kwam pas nadat alles correct werkte en alle problemen waren opgelost.

Juiste begeleiding vooraf

Juiste begeleiding en nette plaatsing. Alleen de app werkt niet en heb ik nu al paar keer aangegeven. Werkt alleen thuis en kan geen wachtwoord wijzigen. En geeft steeds fout melding

De panelen zijn volgens afspraak geïnstalleerd en overalles werden we goed geïnformeerd!

L

Na een duidelijke uitleg zijn alle afspraken en beloftes nagekomen.

Wat ik erg fijn vond is dat je 's avonds te tijd hebt genomen om ons te adviseren (en zelfs even op het dak bent geweest om te kijken naar de mogelijkheden). Je uitleg was duidelijk en je advies klonk ons goed in de oren. Dit gaf ons vertrouwen in Waardevolt. Alle gemaakte afspraken zijn nagekomen. De beloofde opbrengst is behaald. De nazorg mbt belastingaangifte vond ik erg fijn. Ik ben een tevreden klant! Goed werk!

Hallo Steven, Bedankt voor deze uitgebreide review en zeer positieve beoordeling! Deze lijsten we in ;-) Nogmaals dank!

prima service

Wij zijn zeer tevreden met de diensten. Martijn geeft goed advies, communiceert goed, komt afspraken na. Niets om aan te merken.

Hallo Barbara, Dank voor deze reactie en zeer positieve beoordeling!

Van A naar Z goed geholpen

Van het begin tot het eind goed en netjes verlopen. De voorlichting van het systeem was duidelijk en eerlijk. Ook de aanleg is prima en netjes verlopen.

Hallo Rene, Dank voor deze positieve beoordeling.

uitstekend informatie gehad, goed overleg waar de platen het beste geplaatst konden worden. snelle levering, vakmensen die ze bij ons geplaatst hebben, kortom, dik tevreden!

Hallo G, Bedankt voor deze zeer positieve beoordeling!

Goede service en heel goed aangelegd.

Heel goed gegaan. Als er iets was waren ze er direkt. Goede service.

Hallo familie Jansma, Bedankt voor jullie zeer positieve beoordeling!

Goede service en kwaliteit!!

Vanaf het eerste contact duidelijke en vooral vriendelijk. Daarna zeer punctueel en altijd bereikbaar. Zeer tevreden.

Hallo Martin, Dank voor deze zeer positieve beoordeling!

Alles is goed verlopen

Hallo heer Zantinge, Bedankt voor deze beoordeling. We liggen op schema voor het 1 jarig jubileum in april ;-)

prima in de serviceverlening en het onderlinge contact

Dit is wat ik op prijs stel en erg plezierig vind als ik zaken doe met mensen uit de zelfde regio. We begrijpen elkaar en weten wat we van elkaar verwachten. Doe maor gewoon........dan doe'j al gek genog. (en dat flessie wijn hé)

Hallo Henk, Dank voor je reactie. Hoop dat de wijn goed gesmaakt heeft ;-)

Zorgvuldig

Goede informatie vooraf, alle aspecten benoemd. De afspraken zijn goed nagekomen. De monteurs werken netjes en zorgvuldig, hebben ook voor situaties en leggen duidelijk uit wat ze gaan doen. De klant wordt betrokken bij de plaatsing van de panelen maar ook van andere zaken (omvormer, hoe en op welke manier worden de kabels door het dak geleid). Alles wordt keurig opgeleverd. Installatie is compleet inclusief de app op de smartphone. Ook de nazorg met BTW aangifte is compleet.

Hallo André, Bedankt voor je reactie en positieve beoordeling. Goed te horen (lezen) dat het goed bevallen is (en nog steeds gezien de opbrengst).