Offerte, afspreken en plaatsen naar wens.

Ondanks dat het best wel enige tijd duurde voor we aan de buurt waren om isolatieglas te plaatsen is alles keurig en toch vlot verlopen. Fijn personeel.

Uitstekende service en plaatsing.

Tijdens het plaatsen bleek er een paar handen te kort te zijn ivm de beperkte wendbaarheid binnen. Na één telefoontje kwam er binnen 10 minuten een derde collega assisteren waardoor de hele klus binnen het uur geklaard was. Uitstekend!

Snelle afspraak en levering

Er is vlot iemand langs geweest om in te meten, hierna is er ook binnen een niet zo lange termijn het bestelde glas geplaatst. Alles keurig gemonteerd dus dik tevreden. Indien nodig zal ik zeker weer bij Melieste uitkomen.

x

x

Klantonvriendelijke glaszetters

Niks te klagen over de kwaliteit van het werk; het glas is netjes gezet en het kitwerk is eveneens netjes gedaan. Opvallend was wel dat één van de glaszetters erg ongepast en asociaal taalgebruik had. Als klant heb ik meerdere keren hard gehoord hoe een 'fucking lat' het wel niet was. Dat had best wat ingetogener gemogen en hoefde ik als klant niet persé voortdurend te horen. Het nam op dat moment mijn vertrouwen wel enigszins weg in het werk wat gedaan werd. Hij kwam er later ook niet op terug. Het is dat ik er als klant naar vroeg wat er nou eigenlijk precies mis ging. Hij kwam met een korte toelichting, maar daar bleef het bij. Alsof het de normaalste zaak van de wereld was. Niet dus, zeker niet als er ook nog kinderen in de buurt zijn wat hier het geval was. Het voelt voor een klant niet heel veilig op zo'n manier. Om die reden zou ik het dan ook niet aanbevelen aan anderen.

Goede kwaliteit bedrijf, product en personeel.

Goede kwaliteit en bijzonder prettige medewerkers, op kantoor en op locatie. Keurig gewerkt, attent en alles opgeruimd.

Toppie

Snelle plaatsing en vriendelijk personeel

super gooed

netjes alles komen opmeten en betaalbare prijzen goed personeel.

goed aan de afspraken gehouden

goed en effectief gewerkt. goede kwaliteit van het materiaal.

professioneel

Goede communicatie en vakkundig installatiewerk.

Vriendelijke mannen

De mannen hebben het correct gedaan

vlot en prima

Ondanks de onvoorziene afwijking hebben de monteurs een en ander perfect opgelost.

Vakkundig, klantgericht.

Mijn woning van 1993 is relatief jong echter het dubbelglas isoleerde niet goed. De voorgevel is, in het centrum van Tholen, in authentieke stijl opgetrokken. het nieuwe dubbelglas past niet in de sponning zodoende voor renovatie glas gekozen. Dat is wel heel kostbaar. Het plaatsen is door Robert gedaan, de uit duitsland afkomstige glaszetter, die is bijzonder vakbekwaam en bijzonder klantgericht. Het werk zat een klein beetje tegen, geen probleem hij kwam op zijn vrije zaterdag terug. Ik ben erg tevreden over het geleverde werk en hopelijk weet Melieste haar teams sterk en vakkundig en klantgericht te houden.

Correct en vriendelijk

Na een lange periode van het plannen van een afspraak, is het glas in een dakraam geplaatst. Helaas brak de ruit. Onmiddellijk een nieuwe besteld en speciaal van Goes naar Breskens gekomen. Prima service !

Keurig geplaatst Vriendelijk personeel

Correct

Heel tevreden. Keurig werk geleverd!

De uitvoering van oze opdraxht is nog niet uitgevoerd

zie boven

Keith werk afgleverd

Hele karwei soepel verlopen

Dikke duim

Melieste heeft eerder 'glaswerk' bij ons uitgevoerd, was toen al zeer tevreden. Afgelopen keer twee ramen vervangen door vakman, alles prima achtergelaten en opgeruimd, een dikke duim verdiend!

Fijne ervaring!

Ze kwamen snel inmeten was zelf niet berekend dat het zo snel gezet werd! Aardige mensen die over de vloer komen. Ook de betaling was super goed geregeld.ik zou weer bellen als er weer een ruit zou sneuvelen.

Een prachtige hardglazen deur snel geleverd en goed geplaatst

Een prachtige hardglazen deur snel geleverd en goed geplaatst

Alles netjes gedaan en afgewerkt !

werknemer netjes en beleefd.

keurig gewerkt en afgewerkt, ik ben heel tevreden.

Efficient, professioneel, vriendelijk, lange wachttijd

Het duurde erg lang voordat het speciale glas was gemaakt en uiteindelijk geplaatst. Bij de dubbele ramen was er ook veel tijd tussen offerte en plaatsing. Behalve dat was alles efficient, professioneel en vriendelijk.