Ben matig tevreden

Heeft goede ( oudere ) werknemers ,maar ook zeker mindere in dienst helaas, waaronder de jongere

prima!

goed op tijd, netjes werken, goed overleg, alles opruimen, prima prijs-kwaliteit verhouding, kortom: 'n fijn bedrijf!

Vriendelijke mannen Snelle werkers Netjes alles opgeruimd

Netjes gewerkt.

Levertijd was erg lang.

Keurig gewerkt en vriendelijke mannen Goeie service

Prettig bedrijf. Goede vaklui.

+ duidelijke afspraken over kosten. + wordt netjes gewerkt. + betaling via eenmalige machtiging. - op het eind van het werk werd ons verteld dat een ruit beschadigd was in de opslag en daarom tijdelijk geplaatst. Was netter geweest om dit direct te vertellen. - plaatsing zou 2 maanden na opdracht wezen. Dit werd echter 3,5 maand.

Prima glaswerk

De mannen hebben netjes de kapotte ruiten vervangen. Het enige minpunt was de tijd die het duurde tussen aanvragen en afhandelen.

Vakkundig en vriendelijk

Werk (uitnemen en plaatsen van een viertal ruiten is netjes uitgevoerd en mannen waren vriendelijk! Tevens zijn de prijzen marktconform en voor de verdere verduurzaming van mijn woning ga ik zeker nogmaals deze partij benaderen.

Glas zit er mooi in maar niet voorzichtig gewerkt

Wij zijn minder tevreden over hoe er is omgegaan met het schilderwerk. Niet alleen de nieuwe glaslatten moeten geschilderd worden maar heel het kozijn is beschadigd en zal opnieuw geschilderd moeten worden. Ik kan u de foto’s doorsturen, Wij zullen een schilder hiervoor moeten laten komen en voor wie zijn deze kosten?

Goede plaatsing, wel heel erg lange wachttijd

Na de januaristorm een ruit kapot in ons tuinhuisje. Meliste in februari gevraagd de ruit te plaatsen en uiteindelijk is de ruit in de 2e helft van juli geplaatst. Houd dus rekening met een wachttijd van ca. een klein half jaar. De plaatsing zelf was wel goed en snel. Dus bij haast is het geen aanrader.

Het glas is keurig aangebracht.

Geen bijzonderheden.

Hartstikke goed.

Vriendelijk personeel. Correct. Goede uitleg. Vakkundig, lijkt mij. En wat zijn we er blij mee. Zulk helder glas: gisteren heeft een merel zich al dood gevlogen tegen de ruit. Triest. We gaan de andere ruiten ongetwijfeld ook nog vervangen voor de betere isolatie. Minpuntje: het heeft wel erg geduurd, offerte begin december getekend en in juli de nieuwe ruiten. Maar dat ligt misschien buiten jullie invloed. ps; email kwam bij mijn vrouw binnen. Ons adres; Pauwenhof 35, 4461 SC Goes.

Prima lui die monteurs!

Gezellige sfeer.Alles zo netjes mogelijk achtergelaten.Zo te zien goed werk afgeleverd.

Glas netjes geplaatst zonder beschadigingen bestaande kozijn (deur)

Glas netjes geplaatst zonder beschadigingen bestaande kozijn (deur) Keurig op tijd, goed werk geleverd.

Afwerking had netter gekund

Aan 1raam was de kit netjes afgewerkt, bij het andere raam niet, zelf nog bij gesneden.

Tijdens plaatsen deuken in dakje gemaakt

Hadden niet via zijkant erop moeten gaan ivm gewicht

Plaatsing is netjes gebeurd, wel hebben we lang moeten wachten.

We hebben heel lang moeten wachten, waarschijnlijk omdat jullie ons vergeten waren, maar na een e-mailtje was het snel opgelost.

Lang gewacht maar uiteindelijk keurig geplaatst

- december bestelling voor vervanging 5 ruiten geplaatst met afspraak dat in maart geplaatst zou kunnen worden, pas in mei nadat ik gebeld had wanneer er geplaatst kon worden eerste poging om ruiten te plaatsen. - glaszetters gingen op eerste dag aan de slag terwijl regen voorspeld was, grote donkere wolken zichtbaar waren en in de verte de hagelkanonnen al aan de gang waren. ' nee hoor op de buienradar kunnen we zien dat het hier voorbij zal gaan' . Dus niet, terwijl de 2 ruiten verwijderd zijn barst de wolkbreuk los. Mannen en parket binnen kletsnat. Met spoed worden de nieuwe ruiten provisorisch geplaatst en met een paar kleine stukjes glaslat vastgezet. Niet echt inbraak veilig! De mannen vertrekken en laten weten dat 'kantoor wel een nieuwe afspraak zal maken' . - die nieuwe afspraak was dan bijna een maand later in juni, 6 maanden na de opname en offerte. - het plaatsen wordt vervolgens zeer netjes en vakkundig gedaan. Rommel wordt netjes opgeruimd. Heel tevreden over het werk van deze mannen. Melieste heeft vakmensen maar neemt m.i. te veel werk aan en heeft daardoor zeer lange levertijden. Dit wordt vooraf niet gemeld.

Talentvolle glaszetters! Uitstekend werk geleverd!

Ze hebben ontzettend netjes hun werk gedaan, waren aardig en zeer klantvriendelijk!

Zoals verwacht, goed

Duurde even voordat het glas geplaatst werd maar verder alles prima in orde.

Prima! goed opgemeten , en met alle preciesie er tegen aan gezet !

Ik heb een goede ervaring met jullie bedrijf. Mocht ik weer voorzetramen nodig hebben , bestel ik ze weer bij uw bedrijf.

correct

na de strubbeling over het kapot gaan van mijn kozijn en de oplossing is er op een correcte wijze gehandeld waar alle lof voor

Vakwerk afgeleverd door een gezellig team, top!

Vakwerk afgeleverd door een gezellig team, top!

Goede ervaring

Goede ervaring. Hulpsaam en beleefd goede service. Levertijd mag een stuk korter worden

Ruiten netjes - afwerking en betaling iets minder

Ruiten netjes geplaatst, maar wel veel kit en krassen op kozijn. En betalen binnen 8 dagen is niet van deze tijd.