Goede ervaring

Goede ervaring. Hulpsaam en beleefd goede service. Levertijd mag een stuk korter worden

Ruiten netjes - afwerking en betaling iets minder

Ruiten netjes geplaatst, maar wel veel kit en krassen op kozijn. En betalen binnen 8 dagen is niet van deze tijd.

Helemaal tevreden over geleverd werk

Vervoer van zwaar glasmateriaal naar onze derde verdieping probleemloos en nauwkeurig. Montage heel secuur en vlot verricht. Aardige sympathieke monteurs.

Professionals, mee denken en hard gewerkt

Snel, professioneel. Super geregeld allemaal

Vakmanschap en goede service!

Monumentenglas is netjes geplaatst. Vriendelijke en professionele glaszetter!

Accuraat en terzake kundig

Zowel vanuit het kantoor als de installateurs. Plezierig om mee om te gaan.

Slordig en gehaast

Ik vond de twee mannen te gehaast en slordig werken. Daarnaast vond ik dat ze niet netjes met mijn spullen omgingen. Ze stapten met vieze schoenen op mijn beige kleed. Het leek of ze er een wedstrijdje van maakten om zo snel mogelijk klaar te zijn. Het rubber van de randen van de ramen lieten ze gedeeltelijk zitten, slordig. Op mijn verzoek werkten ze dat nog even bij. Ze lieten een stanleymesje achter zodat ik het zelf nog verder kan afmaken.

Prima werk afgeleverd

Personeel, netjes en vakkundig werk afgeleverd, zijn vriendelijk,en klant gericht. Harde werkers.

Zeer tevreden over glas zetten en u vriendelijke medewerkers

Redelijk.

Dag mensen, Mag ik voorop stellen, dat uw medewerker een vriendelijke jongen is, en van goeden wil. Maar onze ervaring moeten we toch juist weergeven, als u daar om vraagt. Demontage van oude raam is niet goed gegaan. 2 securitie beugeltjes waren niet los te maken. Met bruut geweld is een beugel verbogen, om toch het raam eruit te halen. Waar we op konden wachten, gebeurde! Het raam sprong kapot, met al het glas binnen en buiten de Caravan. Hebben we geheel zelf opgeruimd. Trouwens geen onwil van uw medewerker. Zelf nog eens nagedacht, maar met een foefje moet zo'n beugeltje echt wel los te maken zijn, aan de voorzijde. Een 5 tal strips (grijs) zijn ook niet teruggeplaatst bij plaatsing van nieuwe raam, vreemd! klopt dit wel. Ik heb hem daar nog om gevraagd, was niet nodig.Onderkant raam oa had ook extra strip (steun), die er nu niet zit. Beetje lang verhaal, maar zo is het gegaan. Ach we zijn niet de moeilijkste hoor, alleen hopen dat het nieuwe raam deugdelijk is geplaatst. Ontbrak er misschien wat ervaring bij uw medewerker? Een reductie op de prijs zouden we zeer waarderen. Een vriendelijke groet! en nog een fijne dag! Henk en Els Dijkhuizen.

gewoon geen klasse

de glaszetters waren liever lui dan moe. geen eigen ladder gebruiken terwijl ze al een pre hadden met een stijger die ze mochten gebruiken, ik reikte een ladder aan en moet bij weggaan nog vragen of ze die aub terug wilde zetten ook de steiger leuning nog aangeven even er weer aan te doen, geeft geen fijn gevoel. verder de glaslatten waren erg ruw betekend voor mij meer werk om te schuren en af te lakken. kitwerk was ook niet erg glad dus alles bij alles geen top levering deze keer

Vak mensen , erg aardig en netjes

Zijn erg tevreden

Het raam is netjes en vakkundig geplaatst, door medewerkers die hun vak goed verstaan.

Goede afhandeling van opdracht

Vriendelijke mensen en werken netjes

Mooi product, snelle plaatsing

Mooi product, snelle plaatsing.

Keurig netjes gewerkt ook even gebeld dat het wat later werd.

Een goed degelijk bedrijf, ook administratief goed verzorgt.

geweldig

lang gewacht en lang gezwegen nooit gedacht en toch gekregen

Goede kwaliteit geleverd!

Op de juiste afgesproken tijd kwamen de mannen aan om de ruiten op onze bovenverdieping te vervangen. Zeer secuur en mooi vakwerk geleverd! Resultaat blije klanten.

Netjes gewerkt en sneller dan verwacht

Volgens afspraak, en zelfs sneller geleverd dan verwacht. Zeer tevreden.

Hield rekening met mijn wensen.

Bijzonder goed en vooral exactpassend werk afgeleverd.

Goed advies, goede inmenging, snelle plaatsing.

Snel, vakkundig

Hoef er niets aan toe te voegen. Tevreden klant

De glazen deur is door uw mannen deskundig en snel geplaatst!

De glazen deur is door uw mannen deskundig en snel geplaatst.

Ik kan het bedrijf wel aanbevelen!

We hebben geen bezwaar! Alles goed gelukt!!! Ook het personeel was heel vriendelijk.

prima werk geleverd

alles was netjes en goed voorbereid , liep allemaal soepel , goed gedemonteerd en geplaatst en afgewerkt ,