Prima secuur werk

Keurig netjes werk geleverd en vriendelijk personeel

Alies naar wens gegaan

Snel en goed geplaatst

Goede service en vakkundig.

Hoewel het ruim een half jaar heeft geduurd voor het werk is gedaan, zijn we prima tevreden over de uitvoering van de werkzaamheden. Ook het contact met de medewerkers was plezierig en informatief.

hebben goed werk afgeleverd

Priema vakmensen

Fijn bedrijf

Prima geholpen. Fijn personeel. Het resultaat van de opdracht. Mooier dan verwacht.

Goede firma, aardige mensen.

Aardige mensen, bestelling niet helemaal compleet bij aflevering en plaatsing. Duurde lang voordat dit alsnog werd geplaatst. Uit tijdgebrek werd niet alles correct bevestigd. Bevestiging werd alsnog gedaan na telefonisch contact, veel later.

Het plaatsen van nieuw dubbel glas is prima verlopen.

Door de drukte is de datum van plaatsing van nieuw dubbelglas wat opgeschoven, maar verder erg tevreden over de plaatsen en de medewerkers die e.e.a. verzorgd hebben.

Glas netjes geplaatst. Laat de winter maar komen.

Het duurder wat langer dan afgesproken maar kennelijk druk. In ieder geval glas geïnstalleerd voor de winter. Blij mee.

Wij zijn zeer tevreden over het kontakt met Melieste!

De samenwerking met en tussen uw mensen was uitstekend. Het lukte om binnen de tijd de 10 grote en/of anderzijds lastige vensters keurig te plaatsen. Als ik iets moet noemen wat ik zelf nog mag doen is het hier en daar verwijderen/afwerken van het afkit werk.

Goed!

Bestelling…goed Afspraken…goed Installatie…goed Communicatie….goed

Tevreden

Serieus en deskundig. Graag nog wel even kijken naar het op elkaar aansluiten van de schuifdeuren.

Een nette preciesse werknemer Met verstand van zaken.

Prettige communicatie

Netjes gewerkt en blij met het rooster dat goed te bedienen is.

Vriendelijke en professionele glaszetters.

De glaszetters hebben goed en netjes gewerkt. en schoon opgeleverd.

karwij is naar tevredenheid afgerond.

Wel in het vervolg vermelden dat na plaatsing bij lage temp, en hoge vochtigheidsgraad condensatie optreedt aan de buitenkant van de ruit. Komt door hoge HR++ waarden volgens mij. Groet

Alles is naar wens gegaan. Raam is door goede monteurs geplaatst.

Alles is naar wens verlopen. Raam besteld en goed ingemeten daarna geplaatst door goede en aardige monteurs.

Glas vakkundig geplaatst

Goede kwaliteit, voldoet volledig aan de verwachtingen

Roedes waren scheef teruggeplaatst

Bij het vervangen van het glas moesten de roedes (horizontale en verticale) weer terug geplaats worden. Deze werden op het "oog "weer teruggeplaatst waardoor de horizontale behoorlijk scheef zaten. Dit is een week later weer gecorrigeerd naar tevredenheid.

Goede plaatsing van badkamer ruiten.

Communicatie voor opname en offertes zeer goed. Plaatsen vlot en efficiënt. Vriendelijk en prettig team. Had wel prettig geweest als grijze kit was gebruik ipv wit in een antraciet kleurig raam.

goede glashandel

De offerte was er snel, helaas een vertraagde levering (4,5 maand na bestelling). De plaatsing verliep goed, alhoewel ik op de dag van de levering pas te horen kreeg, dat de plaatsing in twee dagen zou plaats vinden ipv één. Dit was des te vreemder, omdat de eerste dag al om 15.15 uur werd gestopt met plaatsen om de volgende dag in nog geen uur de klus af te maken. Dat kwam niet echt flexibel over. Bij de oplevering werd me een document aangeboden, dat ik moest tekenen. Daarin stond, dat de ruiten perfect zijn opgeleverd. Er werd wat badinerend gereageerd toen ik de ruiten dan ook eerst wilde controleren. Er was overigens niets op de ruiten aan te merken. Tot slot ik ben tevreden met het product van Melieste.

Kan sneller, wel netjes

De tijd tussen opname en plaatsing had korter gekund. De medewerkers hebben netjes gewerkt en waren vriendelijk.

Nvt

Prima uitgevoerde opdracht!

Prima uitgevoerde opdracht. Alleen het proces tussen opdracht in maart en uitvoering in september duurde wel erg lang, druk, druk, druk waarschijnlijk!

correct

Correct en vakbekwaam