Goede plaatsing van voorzetramen

Mijn ervaring is prima betreft het product wat geleverd is, namelijk voorzetramen in aluminium frame. Wat minder fijn was, is dat na akkoord offerte, ruim 8 maanden later pas de daadwerkelijke uitvoering plaats vond. Ik begrijp dat dit te maken heeft met de levering van het product. Ik ben heel tevreden verder en benieuwd hoe of dat de isolatie van de ramen nu is komende winter

goed werk geleverd

mooie spiegel; net personeel; jammer dat de montage zo lang op zich heeft laten wachten.

Professioneel

Kwaliteit goed. Medewerkers prima. Jammer dat het allemaal lang duurde voordat het glas werd geplaatst, maar dat is ook het enige verbeterpuntje.

Heel goed

Leuk personeel,heel vriendelijk , top gewerkt.

snel en netjes

snel en netjes gewerkt

Goed!

Goede voorbereiding Goede offerte Goede prijsverhouding Goede deskundigheid Goede uitvoering Goed resultaat! Blije klant…..

Snel, netjes en een goede afwerking.

Ook na het plaatsen van het raam werd alles netjes opgeruimd.

Na een foutje prima werk geleverd

Na een frees foutje een oplossing gezocht, en bijzonder goede afwerking bij het plaatsen van dubbelglas in enkelglas sponning. Vakkundige monteur met humor loste het op.

Zeggen wat ze doen én doen wat ze zeggen.

Nieuw huis gekocht. Piepklein (oud type) ruitje kapot in voordeur. Keurig op afgesproken tijd opgenomen. Heldere offerte en uitvoering in overleg gecombineerd met andere klus in de buurt. Scheelde mijn portemonnee én is milieuvriendelijker. Bijzonder aardige medewerker die stipt op tijd was. Gelukt om met zelfde glas als andere ruitjes de kapotte ruit te vervangen. Keurig gewerkt en alle troep opgeruimd. Ben dik tevreden.

Ik ben tevreden

Ik ben helemaal tevreden . Prima geholpen door een vriendelijke werknemer. Helemaal top!

vakkundig, snel en netjes gewerkt!

Prima werk geleverd. zeer tevreden!

Vakkundig en efficiënt

Bram bleek een uitstekende vakman te zijn met veel ervaring.

geleverd volgens afspraak, op tijd en zeer schoon gewerkt

Alle 35 ruiten op de begane grond binnen twee dagen naar volle tevredenheid vervangen. Zeer netjes en deskundig gewerkt.

Alles behalve

Als men komt opmeten om dubbel glas te plaatsen en als je kennis hebt dan zie je dat de ramen niet geschikt zijn voor dubbel glas omdat het houtwerk en rot is en te licht is voor dubbel glas te plaatsen - dan ga je geen bestek opmaken maar de klant inlichten dat er andere ramen moeten geplaatst worden. En dan ga je ook niet toch erin zetten en na korte tijd zit er een barst in het houtwerk - door omstandigheden moest het werk stil gelegd worden en dat was ook een flatter. Een van de medewerkers kreeg tijdens de werkzaamheden bericht dat hij zich moest laten testen daar hij gewerkt had met iemand die positief was getest voor Covid 19 - beide werkers kwamen binnen zonder masker - gelukkig had ik het mijne aan en vonden het niet nodig om een masker te dragen.

netjes gewerkt

prima geplaatst

Goed en vakkundige monteurs

We zijn tevreden met onze ramen, ze zijn vakkundig erin gezet.De monteurs waren aardig en goed in hun werk, en prettig in omgang.

Betrouwbare organisatie, niet iedereen is vakman

Het bedrijf is professioneel, maar niet iedere werknemer levert kwaliteit. Dit gaat soms ten koste van de afwerking, dat is jammer. Uiteindelijk tevreden over de levering en plaatsing van het glas. Ook de snelle en afdoende reactie op een onvolkomenheid in het glas. Tip: Het opleiden van nieuwe medewerkers mag niet ten koste gaan van de klant, maar ook niet van de ervaren medewerkers. Zet pas nieuwe medewerkers volledig in als ze de werkzaamheden voldoende beheersen.

Vriendelijke glaszetters, goede service

goed betrouwbaar vakkundig werk geleverd

werken netjes en prettig mensen die het werk uitvoerden, alles is tot volle tevredenheid

uistekende service en afspraken nagekomen

uitstekende. service vakmensen en afspraken goed nagekomen

vriendelijke, klantgerichte werkwijze

Hoewel ik zelf moest bellen om te vragen wanneer de ruiten geplaatst zouden worden, was de werkwijze van beide medewerkers prima. Attent, vriendelijk, beleefd, meedenken met de klant, deskundig in zoeken van oplossingen.

We zijn zeer tevreden over het eindresultaat

We zijn keurig geholpen. En de douchewand en deur zijn netjes geplaatst.

Goede afspraken kunnen maken. Prettige mensen.

Begin slecht. Einde goed.

1 april-Zelf maten doorgegeven 2 april- Offerte ondertekend voor akkoord Ongeveer twee later weken komt er een of ander lachebekje die geen boe of bah kon zeggen het glas opmeten. 3 mei- Maandje later: Bevestiging van onze order door Mirna. 4 juni- Maandje later: Voorzichtig maar eens gebeld. Ook niet echt een vriendelijke man. Kon geen toezeggingen doen. "Weet ik niet" 22 juni-Drie weken later. Gebeld. Ik was er zat van. 25 juni-Keurige vervanging van het glas door een vakman. Ik heb er geen andere woorden voor. Zo was het. Jongens, dat hoeft toch geen drie maanden te duren? En als het drie maanden moet duren laat het dan even weten. Verzin iets: Glas is schaars, we hebben het laten vallen enz Aanbevelen?: voor het geleverde vakwerk zeker. Voor de rest niet. Het wordt een "Nee"