Ervaren medewerkers, adviserend en luisterend naar de klant.

Perfekt geholpen door medewerkers.

Super vriendelijke behandeling.

We werden snel geholpen en iedereen is zo vriendelijk. Dankjewel:)

ok

ok

Ik was heel respectvol en professional behandeld. Ze hebben alles gedaan mij te hulpen.

Perfect service

Goede service, kijken echt wat nodig is. Ik heb nachtlenzen bij hun.

Deskundige mensen

Leuke behulpzame mensen met goede metingen en een hoop kennis. Rijden van Boxmeer steeds voor naar Venray

Vriendelijk en professionele medewerkers. Uitleg is duidelijk en staan open voor vragen van de klant. Snelle levering van de aankoop.

goede en snelle service.

Na mijn breuk in het montuur goed geholpen en geadviseerd.

Deskundige vakmensen

Ben heel goed geholpen. Heb een perfekte Bril. Zeer te vreden

Goede behandeling en geweldige service

Zeer correct behandeld door Rob

Vakkundig advies op een vriendelijke manier.

Er werd echt tijd voor ons genomen, zowel voor oogmeting, doorsturen naar oogspecialist en uitzoeken van een geschikt montuur. Zeer tevreden dus. Ik zal van EssenOptiek aanraden bij vrienden en bekenden!

Deskundig

Deskundig, professioneel advies bij gebruik multifocale lenzen

vriendelijke bediening , ervaren personeel , goede service

ik werd vriendelijk ontvangen door kundig personeel en prima geholpen

Uitgebreide analyse, goede kwaliteit en service

Klantvriendelijk

Uitstekend geholpen bij aanschaf nieuwe brillen.

Super service

Alles perfect geregeld

Goed, terzakekundig

Goed geholpen, blij met de bril.

Prima en deskundige service

Vertrouwen wekkend

Nvt

Geweldig goed geholpen

Goed geholpen ook tijd genoeg bij het uitzoeken van een montuur. Ben erg blij met mijn nieuwe bril.

Super vriendelijke fijne zaak!

Voor mijn dochter van 3 hier naartoe gegaan voor een brilletje! Wat zijn ze super vriendelijk, behulpzaam en lief en vooral heel kundig! Super fijne plek!

prettig en vakbekwaam

ondanks dat er drukte is in de winkel , wordt er zorgvuldig gewerkt en tijd genomen om te luisteren , ervaar dit als zeer prettig

Geweldig goed

Klant is koning bij familie van Essen optiek. Zeer vriendelijk, met passie, vakkennis, goede zorg voor mijn ogen en oog voor modetrends naar volle tevredenheid geholpen. Niet goedkoop, maar dan heb je wel kwaliteit. Ik beveel het ten volste aan als je tevreden met een nieuwe bril weer de deur uit wilt lopen.

betrouwbaar

Betrouwbaar en kundig.

Over Van Essen Optiek

Van Essen Optiek, optometrie & orthoptie, uw opticien in Venray. Voor een groot assortiment in brillen, zonnebrillen, contactlenzen en ooglaseren. Zorgen over uw ogen? Maak een afspraak bij een van onze specialisten.