Persoonlijk

Wij voelen ons daar thuis. Goede begleiding bij alle vragen. Ook kopen van nieuwe bril hebben ze alle tijd voor de klant. Heel persoonlijk.

Ik ben weer SUPER fijn geholpen door jullie,ga zo door

Ik voel me op mijn gemak bij jullie. Dankjewel

Top service van vakmensen

Super goede ervaring. Veel onderzoeken gehad. Stuk voor stuk kundige mensen, met kennis van zaken. Probleem van het slechte zien hadden ze snel gevonden en een passende oplossing werd direct geboden.

Is gewoon goed.

Iedereen is klantvriendelijk. En de service is goed.

Alles goed

Fijne mee denkende personeel

Klantvriendelijk en verstand van o.a. nachtlenzen.

Bij dit familiebedrijf voel ik me altijd welkom en hebben ze verstand van wat er kan op gebied van oogcorrectie en wat er bij mij als individu mogelijk is. Bovendien hebben ze een luisterend oor voor wat ik als klant belangrijk vind. In mijn geval hebben we het dan over nachtlenzen. Waar ik even, na jaren lang zachte lenzen te hebben gedragen, aan moest wennen maar ik inmiddels aan gewend ben en ook nog steeds super blij mee ben.

Klantvriendelijkheid hoog

De klant is echt koning

ben zeer tevreden, goede afspraken zeer behulpzaam, en goede uitleg, en ze nemen de tijd voor je.

We komen er al zo'n 17 jaar over de vloer . Altijd vriendelijke mensen , ze nemen de tijd voor je en hebben goede service !

Ik vind het altijd heel lastig om een montuur uit te kiezen. Ben super geholpen om mijn mooie bril te vinden

GOED!

Altijd goede service! Staan altijd voor je klaar en geven goed advies!

Vriendelijke en vakbekwame mensen

Vakmanschap

Een mooie fijne winkel, met een goede collectie brillen. En fijne mensen met optiek kennis.

Altijd goed!

Altijd goede service, vriendelijk en oprecht behulpzaam!

Prettige en vakkundige behandeling.

Afronding van staarbehandeling.

Professioneel personeel

Prettige communicatie en je wordt van goed advies voorzien.

Fijn personeel, goede service. Top

Wordt altijd fijn geholpen. Je voelt je als klant gezien en gehoord.

Snel en duidelijk met het gewenste resultaat.

gewoon goede service en zeer klantvriendelijk

zie boven, niets meer aan toe te voegen

Ruime keuze, ervaring en goede service.

Professionele benadering met uitleg voor de mogelijkheden.

Ze nemen de tijd voor je

Er wordt alle tijd genomen, zodat je ook echt als tevreden klant de deur uit loopt. Expertise is hoog.

Super vriendelijke service

Door wie je ook geholpen wordt uit het van Team van Van Essen je wordt altijd super vriendelijk te woord gestaan. Nieuwe bril voor mijn dochter van 7 uitgezocht. Ze mocht zelf kiezen, maar werd op subtiele manier (die absoluut niet dwingend voelde) geholpen in het maken van een passende keuze. Zoals altijd zeer tevreden.

Ik ben zeer tevreden over Van Essen Optiek

Ik word door de medewerkers van van Essen Optiek altijd goed en professioneel geholpen.

zeer klantgericht

duidelijke informatie, meedenken. Alle tijd voor je nemen.

ik heb een erg fijne ervaring

Ik werd erg serieus genomen met mijn klachten zoals hoofdpijn en vermoeidheid. Hierna ben ik goed geholpen met het uitzoeken van een bril en het was fijn dat ik ook vaker langs mocht komen om toch nog een keertje te kijken :). Daarna is er heel fijn advies gegeven over het wennen met een bril. Al met al heb ik dus een erg fijne ervaring gehad

Over Van Essen Optiek

Van Essen Optiek, optometrie & orthoptie, uw opticien in Venray. Voor een groot assortiment in brillen, zonnebrillen, contactlenzen en ooglaseren. Zorgen over uw ogen? Maak een afspraak bij een van onze specialisten.