Een trouwe collega!

Wij hebben ruim 2 jaar beroep mogen doen op de diensten van Marleen, omdat we de kennis kwijt raakten van één van onze applicaties. Marleen heeft zich verdiept in de materie als was ze een collega van ons. Altijd konden we beroep doen op haar, en altijd was ze spontaan paraat om te helpen, ook op momenten die vooraf niet ingepland waren. Niets was teveel voor haar, en ze nam zaken op zich die echt een toegevoegde waarde waren ons bedrijf. Heel erg bedankt Marleen!!!

• Waarmee hebben we u geholpen? Access
  • Als u terugdenkt aan het contact met Florijn, hoe zou u dat dan omschrijven? Heel prettig
  • En waarom is dat? heel toegankelijk en flexibel
  • Als u denkt aan het contact met de programmeur, hoe heeft u dat ervaren? Heel prettig
  • En waarom is dat? zie commentaar bovenaan
  • Bedrijfsnaam EssilorLuxottica

Op maat oplossing met snelle service

Het contact met Florijn verliep goed. Binnen de korste keren was een expert aan mij gekoppeld en die dacht goed mee met de oplossingen. Snel en transparant ook over de prijs. Vooral ook te spreken over de nazorg op de oplevering, wat toch soms een ondergeschoven kindje is bij veel ontwikkelingen.

• Waarmee hebben we u geholpen? Excel
  • Als u terugdenkt aan het contact met Florijn, hoe zou u dat dan omschrijven? Prettig
  • En waarom is dat? Werd snel teruggebeld en meegenomen in de belangrijke elementen.
  • Als u denkt aan het contact met de programmeur, hoe heeft u dat ervaren? Prettig
  • En waarom is dat? Wist waar ze het over had en was ook iemand met ervaring met precies het soort oplossingen wat wij nodig hadden!
  • Bedrijfsnaam Gemeente Bernheze

Snelle oplossing en goed meegedacht

Florijn heeft goed met ons meegedacht en snel een goed werkende en betaalbare oplossing gecreeerd.

• En waarom is dat? Gewoon prettig
  • En waarom is dat? Flexibel en creatief
  • Bedrijfsnaam NedXpress

snel en vlot voor elkaar

na het contactverzoek werd er snel contact opgenomen en werden we voorgesteld aan de expert die ons kon helpen. Zij pakte het ook vlot op en na een kennismakingsgesprek waarin we de wensen neerlegden was er een paar dagen later een proefversie. Zeer fijn verlopen.

• Waarmee hebben we u geholpen? Excel
  • En waarom is dat? vlot contact
  • En waarom is dat? vlot contact, accurate vragen
  • Bedrijfsnaam Leguit en Roos

Met de glimlach en in no time problem solved!

Na meerdere vruchteloze aanvragen bij meerdere Excel specialisten om mijn 'compatibiliteitstabel' om te zetten in een 'easy to use' viewer kreeg ik bij Florijn meteen een positieve telefonische reactie. Na een kort telefonisch overleg met Adis werd duidelijk dat er iemand in hun team wel raad wist met mijn verzoek. Na nog een mail en een kort telefonisch overleg over de details en wensen, werd een paar dagen later al een werkend exemplaar afgeleverd door Miret. De goede en snelle communicatie maken het heel fijn om samen te werken, als dan ook alles nog perfect werkt en klopt, tja, dan wordt je ook echt enthousiast! Dank je aan het team voor de fijne samenwerking en het geleverde resultaat!

• En waarom is dat? Snel en efficiënt
  • En waarom is dat? Was zeer betrokken en oplossingsgericht
  • Bedrijfsnaam Thercon nv

Perfect geholpen en door heel fijne en deskundige mensen

Allereerst werd ik vrijwel direct gebeld nadat ik via de site een aanvraag ingediend had, dan sta je bij mij al 1-0 voor. Daarna dachten ze mee en veel verder dan ik zelf had gekund en hadden effectieve en creatieve oplossingen. Ze keken echt veel verder dan mijn neus lang en dat is heel heel prettig. Absolute aanrader!!

• Hoe vindt u dat de programmeur de gemaakte afspraken is nagekomen? Uitstekend
  • Is er iets in onze dienstverlening waarvan u vindt dat wij deze zouden kunnen verbeteren? Geloof het niet
  • Bent u tevreden over onze dienstverlening? Graag zouden wij van u vernemen waar u met name tevreden over bent. Het meedenken en de uitvoering
  • Wat is uw bedrijfsnaam? HB Tekst

Applicatie voldoet aan wensen, prettige samenwerking

Onze vraag werd zeer pro-actief opgepakt, er werd goed meegedacht, er werd ruim de tijd genomen om de vraag helder te krijgen zonder kosten daarvoor in rekening te brengen. Consultant geschikt voor de vraag werd snel toegewezen. Contract werd snel en hands-on afgehandeld. Applicatie voldoet aan de wensen. Project is over besteed. Dit komt doordat Hoogwegt snel wilde handelen en gedurende het project de vraag werd aangepast/aangevuld en doordat er hierdoor soms wat ruis was met de consultant. Echter communcatie is altijd goed verlopen en aanpassingen zijn op tijd afgestemd.

• Wat vindt u van de expertise van de geselecteerde programmeur? Goed
  • Wat vindt u van de programmeur's technische kennis? Goed
  • Hoe vindt u dat de programmeur de gemaakte afspraken is nagekomen? Goed
  • Is er iets in onze dienstverlening waarvan u vindt dat wij deze zouden kunnen verbeteren? geen
  • Bent u tevreden over onze dienstverlening? Graag zouden wij van u vernemen waar u met name tevreden over bent. snelheid reageren, begrijpen vraag, advies. toewijzing consultant
  • Wat is uw bedrijfsnaam? Hoogwegt International

Snelle en deskundige service

Voor een (voor ons) ingewikkeld excell probleem hebben wij aangeklopt bij Florijn. Zij hebben ons snel geadviseerd over een goede oplossing en deze ook snel uitgevoerd. Ook latere aanpassingen werden snel verwerkt. Heel tevreden!

• Hoe vindt u dat de programmeur de gemaakte afspraken is nagekomen? Goed
  • Is er iets in onze dienstverlening waarvan u vindt dat wij deze zouden kunnen verbeteren? helemaal tevree
  • Bent u tevreden over onze dienstverlening? Graag zouden wij van u vernemen waar u met name tevreden over bent. Snelheid en bereikbaarheid
  • Wat is uw bedrijfsnaam? Amnesty International

Veel kennis en goede samenwerking

Arien heeft veel kennis van Access en wist zich goed en snel te verplaatsen in de problematiek die in onze sector voorkomt. Dit hielp om in een korte periode tot een goede oplossing te komen.

• Wat vindt u van de expertise van de geselecteerde programmeur? Goed
  • Wat vindt u van de programmeur's technische kennis? Goed
  • Hoe vindt u dat de programmeur de gemaakte afspraken is nagekomen? Goed
  • Is er iets in onze dienstverlening waarvan u vindt dat wij deze zouden kunnen verbeteren? nvt
  • Bent u tevreden over onze dienstverlening? Graag zouden wij van u vernemen waar u met name tevreden over bent. Communicatie en kennis
  • Wat is uw bedrijfsnaam? Syngenta

Goed!

Ik heb goede verhalen teruggekopeld gekregen en ze hebben veel geleerd.

• Wat is uw bedrijfsnaam? STX

Snel en professioneel geholpen!

Specialist Raoul was graag bereid op een ongebruikelijk tijdstip de klus te klaren. In goede samenwerking via Teams met mij als inhoudelijk deskundige werd de klus ruim binnen de begrote tijd geklaard.

• Hoe vindt u dat de programmeur de gemaakte afspraken is nagekomen? Uitstekend
  • Bent u tevreden over onze dienstverlening? Graag zouden wij van u vernemen waar u met name tevreden over bent. Vakmanschap, kennis van de mogelijkheden van Excel
  • Wat is uw bedrijfsnaam? Arcas

Geweldig geholpen, snel en efficient

Ik had een klein probleem met Excel. Florijn gebeld en zij hebben mij gekoppeld aan een programmeur en het probleem (remote) opgelost.

• Wat vindt u van de programmeur's technische kennis? Uitstekend
  • Wat vindt u van de programmeur's netheid in werken? N.v.t.
  • Hoe vindt u dat de programmeur de gemaakte afspraken is nagekomen? Goed
  • Is er iets in onze dienstverlening waarvan u vindt dat wij deze zouden kunnen verbeteren? nee
  • Bent u tevreden over onze dienstverlening? Graag zouden wij van u vernemen waar u met name tevreden over bent. De prijs/kwaliteit verhouding
  • Wat is uw bedrijfsnaam? Ben ik in Beeld

De Match die tussen Rob en IWC is gemaakt door Florijn B.S. past als een op maat gemaakt jasje

Rob Haertel is, kundig met betrekking tot zijn werk, fijn in omgang, maar bovenal meesterlijk in staat om zich in te leven in de dagelijkse gang van zaken, van in dit geval ons bedrijf. Ik heb bij nacht en ontij ons bedrijf omgezet zien worden in code die geschreven werd voor het maken van de database. en het leukste kwam nog..... het werkt!

• Hoe vindt u dat de programmeur de gemaakte afspraken is nagekomen? Uitstekend
  • Is er iets in onze dienstverlening waarvan u vindt dat wij deze zouden kunnen verbeteren? de snoepjes zijn alweer op
  • Bent u tevreden over onze dienstverlening? Graag zouden wij van u vernemen waar u met name tevreden over bent. super tevreden
  • Wat is uw bedrijfsnaam? IWC internationaal

Goede en professionele begeleiding/ uitvoering van Elma van Thijn!

In staat om snel de opdracht uit te voeren met als resultaat een goede en professionele begeleiding/ uitvoering. De kwaliteit heeft geen enkel moment geleden onder de strakke deadline.

• Hoe vindt u dat de programmeur de gemaakte afspraken is nagekomen? Uitstekend
  • Is er iets in onze dienstverlening waarvan u vindt dat wij deze zouden kunnen verbeteren? n.v.t.
  • Bent u tevreden over onze dienstverlening? Graag zouden wij van u vernemen waar u met name tevreden over bent. Communicatie en het snel oppakken/ uitvoeren van de opdracht.
  • Wat is uw bedrijfsnaam? Universiteit Leiden, Vastgoedbedrijf

Geweldige dienstverlening

Sebastiaan werkt snel, gecommitteerd en denkt actief mee! Super prettig om samen te werken en snel en goed resultaat mee te boeken. Dank!

Fijne samenwerking en wordt goed meegedacht met de klant.

Fijne samenwerking en wordt goed meegedacht met de klant.

Snel met Florijn Business Solutions kunnen schakelen om in korte tijd tot een mooie MS Access applicatie te komen. De samenwerking was prettig en er werd goed meegedacht. Ik kan Florijn Business Solutions van harte aanbevelen.

• Ervaring met: MS Access Programmeur / VBA

Wat ik als bijzonder prettig ervaar is dat de samenwerking vorm wordt gegeven waarbij Florijn allereest helpt bij het ontdekken van de echte behoefte en de bestaande problemen/uitdagingen. Er wordt vervolgens met een diagnose/impactanalyse vastgesteld welke concrete opties er zijn om naar een oplossing toe te werken. In de daadwerkelijke realisatie vindt afdoende afstemming plaats waardoor tijdig bijgestuurd kan worden als er zaken zich voordoen welke onverwacht waren op voorhand. Wat ik belangrijk vindt is dat de relaties onderling voorop staan. Het gewenste resultaat vloeit daaruit voort is mijn ervaring met Florijn.

• Ervaring met: MS Access Programmeur / VBA

Er wordt goed naar de wensen geluisterd en ze geven goed advies.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Ervaring met: MS Access Programmeur / VBA

Zeer plezierige samenwerking met Aernoud Florijn en team. Snel en kordaat communiceren, professioneel en kundig advies en vooral zeer passende oplossingen.

• Persoonlijk advies

Zeer tevreden, deskundige mensen. Advies op maat en ze kunnen het advies ook nog voor je uitvoeren voor een alleszins redelijk tarief.

• Ervaring met: Overige MS Office Services |Web & App Development

goed en snel advies.Top!!

• Persoonlijk advies
  • Ervaring met: MS Excel Programmeur |Overige MS Office Services |Web & App Development

Florijn Business Solutions denkt mee en komt met super goeie ideeën. Contact en uitvoering ook fantastisch!

• Persoonlijk advies
  • Ervaring met: MS Access Programmeur / VBA |MS Excel Programmeur |Overige MS Office Services |Web & App Development

Hoe je je bedrijf ook wilt (re)organiseren, welke problematiek je ook maar tegenaan loopt Florijn Business Solutions heeft daadwerkelijk een oplossing én de mensen om de job te doen. Het was bijna verbazingwekkend dat er daadwerkelijk nog zulke bedrijven bestaan.

• Ervaring met: MS Access Programmeur / VBA |Overige MS Office Services

Reinaert de Vosstraat 13 1055 CL Amsterdam

Over Florijn App & Web Solutions

Florijn staat voor professionele, betrouwbare en vernieuwende softwareoplossingen. Onze dienstverlening omvat softwareontwikkeling, inclusief vernieuwing en onderhoud, business intelligence en integratieoplossingen, beheer & hosting en trainingen. Voor specifieke markten als de energiesector, de financiële sector en (semi-)overheden bieden wij businessoplossingen.