Alles prima geregeld!

Via Kikks hadden we de band 10 feet up voor onze bruiloft geboekt! Alles was tot in de puntjes geregeld, ze stemden zelf af met de locatie en lieten vervolgens netjes aan ons weten dat alles in orde was. Het uiteindelijke feest was helemaal af, wat een stemming en sfeer, fantastisch! Dankjulliewel!

• Concept: Overig

Het feestje was direct 'aan'

Jullie bijdrage aan onze bruiloft vanuit Piano & Co in combi met de DJ zette precies het feest neer waar we op hadden gehoopt; de band begon te spelen, de dansvloer stond gelijk vol en was pas weer leeg nadat ze de laatste noten speelden. Geweldige interactie met onze gasten en een super-muzikale bezetting, top!

Wat een feestje met Piano&Co. Deze band speelde op onze bruiloft en wisselden af met een dj. Het is ongelofelijk wat een feest zij er van maken. We hebben zoveel complimenten gehad over de muziek. Iedereen stond op de dansvloer, 1 groot feest. Ik zou ze zeker iedereen aanraden.

• Concept: Piano & Co

Piano& co heeft afgelopen vrijdag een geweldig optreden verzorgt .. Arjen speelde tijdens de trouwceremonie onze uitgekozen 3 nummers zou mooi live met de vleugel op het strand 😍en tijdens de borrel aansluitend dinerBBQ speelde Arjen ook op het terras van de strandtent van Meijer aan zee en de sfeer zat er gelijk goed in. S’avonds met de gehele band ging het dak eraf!! Top verzorgt erg meedenkend en flexibel. Piano & Co mede dankzij jullie kunnen we terugkijken op een geweldig mooie dag! De combinatie strandbruiloft bij Meijer aan Zee en Piano & Co is super 🎉👍🏻

• Concept: Piano & Co

Piano en Co speelden het dak eraf op onze trouwfeest. Goede interactie met het publiek, leuke mensen die het publiek goed aanvoelen. Heerlijk feestje gehad! Bedankt daarvoor!

• Concept: Piano & Co

de voorbereiding zoals opbouwen etc was perfect gepland voordat onze bruiloft van start ging, piano en co speelde het dak eraf, wat een gave, proffessionele band, spelen echt alles en goed

• Concept: Piano & Co

Voor een 25-jarig huwelijksfeest hebben we Piano & Co ingeschakeld. Al onze gasten hebben een top avond beleefd, mede dankzij jullie! Onwijs veel enthousiasme, interactie met het publiek en wat een muzikale talenten. Een complete show van begin tot eind... BEDANKT!

• Concept: Piano & Co

Bar.21 is een super concept. Wij hebben dit concept ingezet tijdens ons jaarlijkse personeelsfeest en dit was helemaal gaaf. De cocktailshakers maakte er echt een show van en de muzikanten voelde perfect de sfeer aan. Lang geleden dat we zo'n leuk feest hebben gehad! Super bedankt. Graag tot volgend jaar. Gr Bas en team Rabo.

• Concept: Bar.21

Wij zijn zeer tevreden met het optreden van piano en co op onze bruiloft..we hadden het niet anders gewenst.

• Advies N.v.t.
  • Concept: Piano & Co

Wij hebben genoten van een fantastisch feestje. Altijd een feest door Piano en Co. Flexibel, humoristisch, muzikaal, een aanrader!

• Advies N.v.t.
  • Concept: Piano & Co

Hebben een memorabele feest beleefd met Piano&Co! Dankzij deze muzikale, sympathieke band ging het dak eraf. Ook de samenwerking met Kikks verliep zonder enige weerklank. Nogmaals grote dank, deze avond blijft ons altijd bij!

• Concept: Piano & Co

goede muzikanten die feeling creëren met het publiek en mooi de sfeer maken en oppakken. Zo ontstond bij ons een gezellig feest.

• Concept: Piano & Co

Perfect! Niet alleen een band, maar ook entertainment. We hebben genoten!

• Concept: Piano & Co

Doordat de Booming Piano's een keer niet beschikbaar waren kwamen we toevallig terecht bij Piano&Co. Fijne mensen om mee te werken (technici die meedenken met de klant! en schakelen waar nodig). Ik stel Piano & Co zeker weer voor bij nieuwe opdrachten. Namens JustB Events Nico Buckers

• Organisatie N.v.t.
  • Concept: Piano & Co

Een top avond gehad met die gasten van Piano&Co. Super goede band en leuke gasten. Spelen echt alles! Vandaar ook de naam Your live request show. ;-) Heel graag tot een volgende keer en jullie hebben er een nieuwe fan bij. Ik heb jullie inmiddels ook een dikke like gegeven op FB. Gr. Albert.

• Concept: Piano & Co

Het was een super avond. De band speelde goed in op onze smaak en waren creatief met de nummers die ze niet konden spelen. Het vervangen van woorden in de teksten was een grappige test om te zien wie er al genoeg op hadden. Ze hebben er zeker de swing ingegooid, wat bij ons publiek waarschijnlijk niet was gelukt met een DJ. Wij zijn heel erg tevreden!

• Concept: Piano & Co

Kikks heeft ervoor gezorgd dat wij kunnen terugkijken op een onvergetelijk feest ter gelegenheid van ons 90-jarig bestaan van ons bedrijf. Van de catering tot en met de aankleding en muzikale omlijsting: alles was tot in de puntjes geregeld. Kikks luistert naar je wensen en komt proactief met creatieve oplossingen. Kortom: een fijne partner om mee samen te werken.

• Concept: Overig
  • Overig, namelijk: Feest voor het personeel t.g.v. 90-jarig bestaan familiebedrijf Stamhuis

We hebben een hele gezellige avond gehad met Piano&co. Mensen vonden het erg leuk om verzoeknummers in te vullen op de kaartjes zodat de invulling past bij de groep.

• Concept: Piano & Co

Het evenement wat Kikks voor ons heeft georganiseerd was tot in de details erg goed georganiseerd. Het evenement was helemaal naar wens en bevatte een grote dosis creativiteit. Een fijne organisatie en leuke mensen om mee te werken! Ik beveel Kikks zeker aan.

• Overig, namelijk: Event

Zeer fijne partner

• Concept: The Grand Affair

Ik heb echt een geweldige avond gehad, vooral die pianist die ook nog ging zingen...was totaal in de wolken van die knappe vent. Bedankt dat je deze man in mijn leven hebt gebracht, zal hem nooit vergeten!!!!

• Concept: Piano & Co

Piano&Co heeft er mede voor gezorgd dat ons evenement meer dan geslaagd te noemen was. Wij hebben met veel bands etc mogen samenwerken maar dat gasten zelf de microfoon mochten overnemen en samen met d eband kon zingen heb ik nog weinig gezien. Chapeau.