Eerlijke en goede begeleiding, duidelijk in hoe wel en niet te doen.

Ook met andere dingen, goede adviezen en gelijk duidelijke uitleg waarom.

Perfecte begeleiding die ik nodig heb om af te vallen!

De peptalk ,die is geweldig, on mijn doel te bereiken! De methode die welenzijn hanteert bevalt mij, zonder chemische middeltjes!!

ondanks trage schildklier snel afvallen

Door mijn collega’s resultaten ben ook ik begonnen met het gezonder worden programma, en ondanks mijn trage schildklier lukte het ook mij om elke week gemiddeld 2 kg af te vallen, ook super fijn in de 8 weken heb ik 2 keer mijn medicijnen kunnen verlagen omdat het zo goed gaat met mijn lijf en ik kon na 2 weken ineens veel beter lopen. Na de 6 gezond blijven weken ga ik weer verder om de rest van de kilo’s eraf te krijgen 😃

Ik ben veel gewicht kwijt en heb een goede begeleiding gehad. Vriendelijke mensen en een prettig contact.

• Reden contact? Overgewicht

Het is geweldig om te weten dat je gewicht op een manier kwijt kunt raken op een verantwoorde manier. Heel fijn dat dit ook in een overzichtelijke tijd haalbaar is. Ik ben heel benieuwd naar het vervolg van het traject. Daarnaast wil ik begin 2019 ook nog het hart en vaatziekten onderzoek doen en hopelijk kan ik daar verbetering in brengen, zodat ik deels of helemaal van de bloeddruk medicatie af kom. Dat zou een kers op de taart zijn.
  • Reden contact? Overgewicht

Een vorm die me aanspreekt, omdat ik me in jaren niet zo goed heb gevoeld. Alles puur en zo dicht mogelijk bij de natuur.

• Reden contact? Overgewicht

Belangstellend, snelle reactie bij vragen.

Goede begeleiding,laag drempelig,vriendelijk
  • Resultaat

Het werkt echt goed bij overgewicht! Echter vereist het een ijzeren discipline en het is zeer kostbaar!! Let er dus op dat je de rekeningen kunt indienen bij de zorgverzekeraar!
  • Reden contact? Overgewicht

Via een vriendin kwam ik terecht bij WeZ. Dit is echt de oplossing geweest voor mijn probleem. Mijn pijnklachten veroorzaakt door fybromialgie zijn voor 80 % verdwenen. Ook ben ik 12 kilo afgevallen en voel me fit en heb weer energie. Heel belangrijk is daarbij je voedingspatroon te volgen. Het helpt mij om elke 4 maanden een controle afspraak te plannen.
  • Reden contact? Andere klachten

Ik had zware slaap abneu en woog op 1juni 2018 ca 100 kg. Door het dieet van WelenZijn is mijn gewicht op 29 juni 85 kg. en zo goed als geen slaap abneu meer. extra bijkomstigheid, Ik slik al sinds 1992 2 stuks maagzuurremmers per dag. Nu nog 1 in de week. Andre Bos, Soest
  • Resultaat
  • Reden contact? Slaapapneu (obstructief OSAS)

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Goede begeleiding, weer heerlijk lichter geworden. Wel zwaar dieet, je moet er voor 200% achter staan.
  • Reden contact? Overgewicht

wat ik wilde bereiken is gelukt, dus ik ben een tevreden klant!

Deskundig en fijn contact
  • Reden contact? Andere klachten

Betrokken, kundige en vriendelijke begeleiding bij therapie gezond eten en balans in lichaam herstellen. Helpt mij ontstekingen te verminderen en soepel te blijven. Stimuleren en denken graag mee. Altijd bereid vragen te beantwoorden en dingen uiy te zoeken.
  • Reden contact? Andere klachten

Van af dag 1 van de therapie heb ik me erg goed gevoeld en daarnaast krijg je ook nog de extra beloning dat de kilo ‘s er af vliegen. Wat ook erg prettig is is dat je geen honger gevoel hebt en doordat je je zo goed voelt hou je de motivatie om door te gaan.
  • Reden contact? Overgewicht

Het verbaast me nog elke dag, dat ik mij zo gelukkig voel met mijn huidige eetpatroon. nogmaals bedankt. Met vreetzame groet, Jan Eetgraag
  • Reden contact? Overgewicht

Maaike en Fred staan achter hun product en zijn daar erg enthousiast over. Op vragen van mijn kant komen duidelijke antwoorden.
  • Reden contact? Overgewicht

Erg tevreden. In 30 dagen 5kg afgevallen. Mijn abneub is denk ik over. Mijn snurken is bjna weg.
  • Resultaat
  • Reden contact? Slaapapneu (obstructief OSAS)

Ik krijg goede en duidelijke adviezen. Als j e vragen hebt kun je bellen of mailen. Bij het laatste krijg je snel een reactie.
  • Reden contact? Overgewicht

Nadat ik info had ingewonnen was ik nog niet overtuigd. Toch startte ik met de eerste fase omdat ik vond dat ik niets te verliezen had. Wat ben ik blij dat ik die stap heb genomen. Gaanderweg krijg ik meer en meer vertrouwen in mijn lijf en besef ik met dat ik eindelijk de weg heb gevonden naar structureel gewichtsverlies en een gezonder lichaam. Ik gun iedereen deze kans op een gezondere levensstijl en gezonde omgang met voeding.

Ik ben zeer te vrede!!!
  • Reden contact? Overgewicht

Goede begeleiding, duidelijk wat wel en niet goed is en een positieve peptalk als het met de therapie wat moeilijker gaat. Uiteindelijk moet je het zelf doen maar daarin wordt je super goed begeleid zodat je er voor 100% voor gaat.