
Totaal geen kontakt en heb gelezen dat er meer mensen over klagen. Je moet zelf overal achter aan en dan stuur je alles op en hoor je niks meer.
Beste aankomende klant. Ik wil jullie waarschuwen voor de slechte dienstverlening van dit bedrijf en dan met name: - beantwoorden van de mail (gebeurd niet) - nemen op met hallo of geven aan stuur een mail antwoorden wij vandaag (moet nog gebeuren) Dit alles heeft mij besloten om geen zaken met dit bedrijf te doen, als het nu al niet goed gaat, hoe gaat het dan als je hier een auto hebt gekocht. Abc-lease doe wat met deze opbouwende kritiek. Mark -
Geachte heer Van der Velde, Graag kom ik persoonlijk met u in contact. Uw mailadres komt niet voor in ons klantenbestand en ook niet in onze mail. U heeft het over abc-lease, ons mailadres is echter [email protected]. Heeft u wellicht per abuis het verkeerde mailadres gebruikt? ik stuur u nu een mail op het door u aangegeven mailadres, kunt u hierop reageren met uw telefoonnummer, zodat wij met elkaar in contact kunnen komen? Mijn excuses voor het door u ervaren ongemak en uw teleurstelling c.q. ontevredenheid over ons bedrijf. Bij voorbaat dank, ABC Autolease
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.