Goed werk geleverd zeer professioneel en fijne communicatie! Een echte aanrader!

enorm tevreden over levering en service

Het meedenken met ons vonden we fijn, we kregen snel de offerte. De levertijd was verrassend korter dan vooraf genoemd. In een week was ons hele huis voorzien van nieuwe kozijnen, ramen en deuren. Er werd netjes gewerkt, iedere avond weer opgeruimd. Het resultaat is prachtig. Een top team.

Super tevreden

Het was een moeilijke keuze om de juiste leverancier kunststof kozijnen te kiezen. Maar je moet een keer de knoop doorhakken. Na veel wikken en wegen waren we er van overtuigd bij Schut kozijnen aan het juiste (en beste) adres te zijn. Hoewel daarbij de prijs voor ons niet doorslaggevend was, waren ze ook daarin best concurrerend. De afgelopen dagen hebben Marcel en Thom alle kozijnen op de bovenverdieping en de zolder vervangen. De heren hebben alle tijd genomen om alles geweldig goed te monteren. Strak uitgevoerd, netjes afgewerkt. En alle weer schoon opgeleverd. We zijn enorm blij met de keus die we gemaakt hebben voor Schut kozijnen. Schut kozijnen krijgt van ons een dikke 10!

Vakwerk en goede service!

Goed geholpen bij een afspraak waarin alle mogelijkheden werden besproken. Heldere offerte waarin ook makkelijk zaken aangepast konden worden. De kozijnen kwamen wat later dan eerst de bedoeling was maar werden kundig en netjes afgewerkt geplaatst, ook wordt er netjes gewerkt. Aanbevolen!

Top bedrijf ! !

Wat n verademing om met dit bedrijf in zee te gaan! In 2 fasen, over 'n aantal jaren verspreid, hebben wij al onze ramen en buitendeuren vervangen door Weru kunstof kozijnen met isolatieglas. Weru staat voor gegarandeerde kwaliteit, maar de verkoopadviezen vóóraf, het minitieus opnemen van de te vervangen kozijnen, de levering volgens afspraak en, last but not least, de uitvoering en afwerking zijn bepalend voor het resultaat en tevredenheid. Met een fantastisch team wordt eea uitgevoerd en iedere werkdag wordt alles opgeruimd alsof ze niet geweest zijn. Véél lof voor deze, zeer betrouwbare- en vakkundige mensen!

Positieve ervaring

Afgelopen week zijn door "Schut Kunststof Kozijnen" op de eerste en tweede verdieping van onze woning nieuwe kunststof kozijnen geplaatst. De monteurs hebben goed werk geleverd en alles netjes en schoon achter gelaten. We zijn zeer tevreden met het resultaat.

De medewerkers zijn professioneel en vriendelijk. Gemaakte afspraken worden nagekomen. De bestelde kozijnen en tuindeur zijn vakkundig geplaatst en prima afgewerkt.

Ziet er mooi uit.

Raam in dakkapel vervangen. Zeer vakkundig geplaatst en mooi afgewerkt. Top.

Een fijn bedrijf om mee te werken, met oog voor detail in de afwerking.

De afspraken worden keurig bevestigd in de offerte en vragen worden beantwoord. Tijdens het plaatsen is er veel aandacht voor een goede afwerking. Alles werd keurig achtergelaten en de oude kozijnen afgevoerd.

Prettig bedrijf dat zijn afspraken nakomt

Na een prettig gesprek in de winkel hebben we besloten om voor Weru kozijnen te gaan. Een mooi product met een mooie uitstraling. Montage door keurig personeel; ruimen de rommel op en doen telkens de deur netjes achter zich dicht zodat je niet wegwaait in je huis. De kozijnen zijn binnen een dag geplaatst; er wordt stevig doorgewerkt. Kortom, een fijn bedrijf om zaken mee te doen.

Zeer slechte ervaring

Komen afspraken niet naar! De ene fout na de andere! Uiteindelijk maar naar een andere partij gegaan. Met deze prutsers wil ik geen zaken doen. Sorry foutje, sorry foutje, sorry miscommunicatie bla bla bla. Drie maanden bezig geweest met een offerte. Hoe moeilijk kan het zijn?

Vakwerk en uitstekende service!

Bij ons is een mooie kunststof voordeur en kozijn geplaatst. De mannen hebben vakwerk geleverd, alles zit er strak in en is netjes afgewerkt. Ze hebben zelfs de nieuwe wandbrievenbus en bel weer opgehangen! Wij zijn heel tevreden.

Vakwerk geleverd

Na eerste ontmoeting met de familie Schut al gelijk een goed gevoel. Ze denken echt met je mee wat de mogelijkheden zijn. De monteurs Marcel en Youri hebben goed werk geleverd en na een werkdag ruimde ze ook nog alles op. Wij zijn zeer tevreden.

Goede kwaliteit en zéér prettige mensen, doen een stapje extra

Proces van aanloop tot plaatsing is in fijne sfeer verlopen, er wordt goed meegedacht met wat de beste mogelijkheden zijn. De samenwerking is prettig en professioneel, maar ook laagdrempelig. Ze deden met plezier een stapje extra. Toen zich een klein probleem voordeed, is dat prettig en professioneel opgelost.

Klantvriendelijk en vakbekwaam

Het cijfer zegt het al, vakbekwame mensen die met je meedenken en afspraken nakomen. Kwaliteit van begin tot eind.

Je krijgt precies wat je wil

Vorig jaar hebben we de voordeur laten vervangen door Schut en mede door de goede ervaringen daarmee dit jaar besloten de rest van het huis te laten doen. Aangezien wij vrij veel zon op de slaapkamer ramen krijgen en geen fan van screens of rolluiken zijn hebben we gekozen voor zonwerend glas. Dit blijkt voor ons een zeer goede keus te zijn geweest. Het effect is namelijk dat de warmte wordt tegen gehouden alsof er een zonnescherm voor de ramen zit zonder dat je echt licht in de kamer zelf verliest. Voor ons dus een super oplossing! Verder is niets teveel wat je vraagt en wanneer je samen tot de juiste offerte komt krijg je ook precies wat je wil. Indien er overwachte dingen gebeuren tijdens de klus wordt ook dat netjes opgelost. Na de klus nog even terugkomen om het e.e.a. nog eens na te lopen of af te stellen is ook geen enkel probleem. Wij zijn nu klaar, maar voor degene die nog wat willen doen kan ik Schut in ieder geval aanbevelen.

Vakmensen

Al het positieve is al vermeld, helemaal mee eens, niks meer aan toe te voegen. Bas, Marcel en John: top!

In één woord: vakwerk. Prettige communicatie, duidelijke offerte, komen afspraken na, denken mee, nemen de tijd voor je, kwaliteitsproduct, keurige afwerking kozijnen en de heren laten alles netjes opgeruimd achter.

• Ervaring met: Kozijnen

Correcte afhandeling volgens afspraak, duidelijk advies van John Schut, goed werk geleverd door de monteur, oude raam meegenomen, opgeruimd achtergelaten. in een woord Toppie

• Vakmanschap

De nieuwe gevelbekleding ziet er mooi uit. Ik ben tevreden over de geleverde kwaliteit. De vaklui zijn professioneel en sympathiek. Het advies in het voortraject richting de opdracht was goed. De communicatie in het voortraject was niet altijd even goed: afspraken werden niet altijd administratief vastgelegd, zodat zaken twee keer aan de orde kwamen. Dit gold ook voor specifieke details richting de uitvoering. Die waren niet helemaal bekend bij de monteurs.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Levering van kozijnen en deuren in jaren 20 woning. Advies vooraf en kwaliteit van geleverde producten is prima. Veel communicatie nodig tijdens offertetraject door administratieve onzorgvuldigheden. Slechte communicatie door en samenwerking met monteurs. Ontevreden over inmeten van maten ramen en afwerking binnenin het huis van kozijnen en deuren - hierin ook geen service van de monteurs gekregen.

• Ervaring met: Deuren|Kozijnen

Ze hebben onze achterdeur en het kozijn in de keuken vervangen. Zeer vakkundig. In een woord TOP!! Ze hebben het super netjes gedaan. Alles ziet er super strak uit. We zijn er super blij mee. Ze hebben alles ook keurig netjes opgeruimd. De mannen zijn zeer vakkundig, netjes, vriendelijk en werken super effectief. Als we de voorkant de kozijnen gaan vervangen dan gaan we zeker weer naar Schut Kozijnen. Want dan weten we zeker dat we goede kozijnen krijgen en dat ze vakkundig geplaatst worden.

• Ervaring met: Deuren|Kozijnen

Vandaag is onze voordeur geplaatst Helemaal super Aardige man Helemaal tervreden over schutkozijnen Een dikke 10

• Ervaring met: Deuren

In een week voor en achterkant vervangen. Prettige werking met de 2 monteurs. Foutje bij aflevering 2 ramen verwisselt met helder en matglas. Is inmiddels ook hersteld. Conclusie niet de goedkoopste wel kwaliteit geleverd.

• Ervaring met: Deuren|Kozijnen|Rolluiken

Zeer mooi opgeleverd. Keurig afgewerkt. Vakmanschap.