Vakwerk

Snel en vakkundig gelegd,ook de elektra goed gemaakt ,mooi weggewerkt .

prettig bedrijf goede service

correct netjes duidelijk

Gedaan wat ze beloofd hebben.

Het bedrijf denkt goed mee. Monteurs hebben veel ervaring met plaatsen van zonnecellen. Ook als dingen moeilijk oplosbaar zijn, komen ze er toch uit. Dat geldt ook voor de elektricien.

Prima bedrijf, goed werk afgeleverd

Prettig en duidelijk gecommuniceerd. Afspraken nakomen. Deskundig personeel

Afspraken worden keurig nagekomen, werk wordt netjes en snel uitgevoerd.

Professionele ervaring

Onze ervaring met HD Solar is uitstekend. Het sales-traject verliep prettig. Men stond ook altijd klaar voor vragen die we na het thuisbezoek nog hadden. De levering werd voor drie weken later gepland en verliep uitermate soepel. Het montageteam (Kjell, Martijn, Nicky) was vriendelijk en professioneel. De elektricien (Twan) heeft de omvormer opgehangen, geïnstalleerd en de bedrading super netjes met buizen weggewerkt. Kon niet netter :-)

HD Solar komt na wat er verteld wordt. Het installatieteam kwam op het afgesproken tijdstip op locatie aan. Hier werden, onder leiding van Hantje, 20 panelen vakkundig op het dak geïnstalleerd. Dezelfde dag konden we de panelen monitoren op de App. Tot op heden een top ervaring met HD Solar! Ik kan het bedrijf iedereen aanbevelen..

Alles is correct nagekomen, zonnepanelen liggen goed, netjes aangesloten. Doch bij oplevering maakte ik een opmerking dat deze zonnepanelen allemaal een beetje vervuild waren met modder, welke waarschijnlijk aan hun handen gezeten heeft. Ik vroeg om dit af te vegen, ze zeiden nee, regent er vanzelf vanaf. Ik beschouw het maar als een schoonheidsfoutje. Houdt voorlopig het zonlicht miniem tegen.

Super bedrijf erg correct met alles .

Ik beveel HD Solar van harte aan . Goed advies niet de goedkoopste maar in mijn beleving wel een van de beste die ik ken . Op Facebook zit ik bij een groepje over zonnepanelen en er komen de gekste vragen voorbij . Er zijn mensen die een stoppenkast hebben en te zuinig zijn om hun meterkast op orde te brengen jammer ,maar ieder zijn keus . Groetjes Ben .

Als een zonnetje

Hele goede ervaring met HD. Tijdens offertegesprek was Ronald prima in staat inhoudelijk antwoord te geven op technische vragen. Administratieve proces verliep vlekkeloos. Panelen soepel en netjes geinstalleerd door Kjell, Joep en Marco, bedankt daarvoor! Na installatie werden we op zaterdag nog teruggebeld om vragen over de app te beantwoorden. Kortom: HD levert uitstekende prijs/kwaliteit verhouding!

Snel, accuraat, vriendelijk en betrouwbaar!

Goede en snelle montage. Nu maar eens kijken wat het rendement wordt

Goede informatie, fijne monteurs

Na een zeer duidelijk informatief gesprek gekozen voor HD Solar. Afgelopen week zijn de monteurs het komen leggen. Het ligt er super mooi strak op. Aardige jonges, was binnen een paar uur perfect opgeleverd.

Goede service en fijn personeel

De zonnepanelen zijn professioneel geïnstalleerd en kleine zaken die niet in de offerte stonden zijn ook opgelost.

Goede ervaring met HD Solar

Ik ben erg tevreden met de werkwijze van HD Solar. Zowel de installatie als de communicatie vooraf en tijdens decwerkzaamheden verliepen uitstekend. Ik kan iedereen HD Solar aanraden.

Alles naar volle tevredenheid uitgevoerd

Van te voren alles duidelijk uitgelegd. Vriendelijke en kundige monteurs hebben alles naar volle tevredenheid gemonteerd. Zeer zeker aan te bevelen

Wij zijn zéér tevreden!!!!

Heel graag willen wij Ronald bedanken voor het zeer aangename en heldere offertetraject. Martijn en Nicky zochten het 'hogerop' en hebben de panelen zeer netjes en vakkundig geplaatst. Marco zorgde voor de 'spanning' en heeft alles zeer netjes gemonteerd. Wij willen jullie allemaal bedanken voor de zeer fijne en professionele manier van werken. De montage is echt heel netjes gedaan, zowel buiten als ook binnen! Kortom: Een TOPTEAM.

Alles volgens afspraak zeer tevreden goed werk

Prima werk geleverd alles volgens afspraak.

Komen afspraken goed na.

Goede service, nette vaklieden werken het netjes af op het dak en ook het elektrisch gedeelte binnen.

Vanaf het moment van offerte aanvraag tot installatie is alles tot in perfectie geregeld. Je hoeft nergens zelf aan te denken. Afspraken worden nagekomen en alles verloopt probleemloos conform planning.

Tevreden over installatie, mensen en de stroom

Review zonnepanelen Installatiedatum: 6 oktober 2020 Om 7:45 uur stonden Daniel, Nicky en Martijn voor de deur, precies binnen het afgesproken tijdsinterval van 7:30 - 8:30 uur. Na een voorstelronde passend binnen het coronatijdperk begonnen ze voortvarend aan de klus, 20 panelen op de voor en achterkant van het dak. Nadat ze zich uiteraard eerst georiënteerd hadden op de plaatsing en de installatie binnen. Natuurlijk was ik geïnteresseerd in de werkzaamheden en op al mijn vragen kreeg ik een duidelijk antwoord, ze lieten mij zien hoe een en ander in elkaar gezet werd en waar de verschillende onderdelen voor bedoeld waren. Na ongeveer een uurtje kwamen de elektriciëns, ook zij gaven een goede uitleg over de uit te voeren werkzaamheden en de installatie opties. Alles is precies volgens afspraak aangesloten. De klus was binnen drie uur afgerond. Dezelfde middag kreeg ik een e-mail om de monitoring app te installeren met mijn installatieplan en ook het contact met het kantoor met betrekking tot de app verliep erg vlot (ook de te betalen rekening kwam nog dezelfde dag). Al met al ben ik tot nu toe erg tevreden met het werk dat HD Solar heeft geleverd, maar ook de prettige mensen waar je mee te maken hebt in zowel het offertetraject, de uitvoering van de werkzaamheden en het contact met de back-office zijn het vermelden waard.

Heel goed.

Vriendelijke klantbehandeling. Snelle werkwijze en snelle levering. Worden goed geholpen en zijn zeer tevreden. Prijs-kwaliteit verhouding is prima ons inziens.

Vlekkeloos!

Van begin tot einde een TOP ervaring met dit bedrijf. Een echte aanrader.

Alles is volgens afspraak geregeld.

Alles is netjes geregeld en gelegd door vakmensen.

Perfecte installatie, ontzorging en service!

Na het aanvragen van een offerte contact gehad. Scherpe prijs en duidelijke uitleg. Vervolgens een installatiedatum gepland. De mannen waren hier op tijd en gingen direct aan de slag. Er zijn bij ons panelen aan de voor en achterkant geplaatst. De eerste kant lag er na nog geen uur al op. Verder hebben zowel de mannen die de panelen plaatsten als de elektricien zeer net werk geleverd. Zoals aangegeven was om 12 uur alles klaar en werkend opgeleverd. Zeer tevreden!

Uitstekende service

Bij de aanschaf van de zonnepanelen komen ze langs, leggen alles uit en denken met je mee. Alles wordt zoveel als mogelijk uit handen genomen. Goede service!