Door omstandigheden heb ik de plaatsing van de panelen 2 keer uit moeten stellen maar vanuit HD solar was daar alle begrip voor met volledige medewerking. De uiteindelijke installatie is snel en vakkundig gedaan door uiterst vriendelijke en bekwame medewerkers die al mijn vragen duidelijk hebben beantwoordt. Met andere woorden ik ben blij met onze keuze voor HD solar en zou deze firma aan iedereen aanbevelen.

netjes snel gewerkt ,vriendelijk medewerkers ,zeer tevreden,prima .

we zullen hd solar zeer zeker aanbevelen aan andere personen .

Netjes gelegd, fijne mensen en goede communicatie

Zie hierboven

Fijn bedrijf, goede uitleg. Alles goed geïnstalleerd. Het enige wat jammer is dat de monteurs allerlei verpakking op het dak laat liggen.

Al 10 jaar ‘n tevreden klant

In 2022 hadden wij een kapotte paneel wat we niet wisten . Zij kwamen op ‘n middag in het najaar september 2022 vertellen dat er ‘npaneel stuk was en dat kwamen zij kosteloos vervangen dat is nog ‘ns service. De panelen liggen er zo’n 10 jaar op

Hele goede ervaring met HD Solar.

Zeer goede service en communicatie.

Zeer goede service

Altijd meedenkend en zeer goede service, korte lijnen snelle antwoorden, prima telefonisch te bereiken.

Correct afgeleverd en gemonteerd.

Wat besproken was en de mogelijkheden waren hoe het allemaal aan te sluiten geweldig. Alles netjes opgelost en op geruimd. Je komt overal wel wat tegen met iets installeren geen probleem bij deze vaklui . De hele familie van ons heeft ze al van HD Solar .

Goede keuze

Komen van tevoren kijken wat de beste oplossing is en wordt alles keurig uitgelegd. De installatie zelf was ook perfect. Goed op elkaar afgestemd team. Ik ben blij HD Solar gekozen te hebben.

Perfecte service van eerste gesprek tot werkende oplevering

Alle medewerkers van HD Solar zijn zeer klantgericht, vriendelijk en oplossingsgericht. Geen vraag was hen te veel en ze hebben me heel erg goed geholpen met het maken van de juiste keuzes.

Zeer professioneel en gemotiveerd personeel

Het leggen van de zonnepanelen is perfect verlopen. De afspraken zijn meer dan uitstekend uitgevoerd dankzij het professionele en gemotiveerde team. Ik ben echt zeer content en kan HD Solar zeker aan iedereen aanraden!

gewoon goed geregeld

vandaag panelen laten legen alles goed gegaan nu maar wachten op de zon

In èèn ochtend een werkende installatie geleverd

Vanaf het begin goed contact gehad met HD solar. Op de dag van oplevering was het installatieteam met een paar uur werk al klaar. Daarbij hebben zij zelfs een paar kapotte pannen vervangen en spontaan de gootsteen schoongemaakt. In de meterkast is het ook allemaal netjes afgewerkt.

Top!!

hier waren ECHTE vakmensen bezig zag je aan alles bedankt HD SOLAR

Netjes alles uitgevoerd

Zeer tevreden over de uitgevoerde werkzaamheden.

Snel en handig!

Vriendelijke en aardige jongens leggen snel en met humor de panelen. Na plaatsing, dat in ons geval gebeurde met een handige verrijker, volgt er tijdens een bakkie koffie een korte uitleg over hoe de App werkt en dan zijn ze na een paar uur weer verder.

Levering en montage volgens afspraak

Alles is goed verlopen. Van tevoren goed en duidelijk alles doorgesproken welke zonnepanelen te gebruiken en hoe het gelegd zou gaan worden. Zonnepanelen neergelegd zoals afgesproken en waren snel klaar. Alles netjes achtergelaten (ook fijn). Electriciën duurt wat langer, maar dat is ook wel logisch. Ook de electriciën heeft prima werk geleverd (1 dingetje waar ik commentaar op heb is dat in de bochten van de kabel niet gewerkt is met pvc buis, dat ligt dus open in de grond. Nu is dat met de stroomkabel niet zo erg, die is sterk en dik genoeg, maar met utp kabel zou dat wel beter zijn geweest). Uiteindelijk dus dik tevreden over HD Solar.

Betrouwbaar bedrijf

Prettig zaken doen, goede uitleg bij aankoop. Prima service en vakkundig geïnstalleerd.

Heel hulpvaardig .er werd met mij overlegt waar de kabels het beste geplaatst konden worden. Goede sevice vervingen zelfs wat dakpannen die stuk waren ( en niet door hun schuld) Echte kanjers Oranje team

Ontzettend goede service.

Goede communicatie, uitstekende service en nazorg, prachtig symmetrisch op het dak gelegd, zeer vlotte montage en aansluiting, direct werkende panelen dezelfde dag, perfect werkende app, volledig ontzorgd ten aanzien van aanmelden bij de energieleverancier, vriendelijk personeel. Ik ben een zeer tevreden klant!

Superfijne mensen die kundig zijn!

Superfijne mensen die kundig zijn!

Zeer goeie service vriendelijke mensen komen afspraken na

Goeie service, vriendelijke mensen, komen afspraken na. Zeker aan te bevelen

Vlot geregeld!

Tot nu toe geen op of aanmerkingen. Duurde even voordat men tijd had, maar daarna is alles soepel en vlot verlopen. Goed geregeld!

Vriendelijke snelle en perfecte plaatsing!

Vriendelijke meedenkende monteurs, Netjes vakkundig en snelle levering cq plaatsing! Ruimte voor eigen inzicht!! Alom aanrader.

gewoon perfect

vriendelijke monteurs en netjes en goed werk afgeleverd