super

HD Solar overtreft de verwachtingen van de klant. Kortom ik ben prima tevreden. Uitstekend en eerlijk advies, komen de afspraken uitstekend na, zeer snelle en deskundige montage binnen no time geregeld en werken zeer professioneel en netjes. Wat ben ik blij dat ik niet voor een paar euro minder met een cowboy in zee gegaan ben die meent alles van een afstandje te kunnen regelen.

Alle afspraken nagekomen en werkt perfect

Goede ervaring met HD Solar, van offerte gesprek tot montage!

Top gewerkt.

Prettig bedrijf om mee te werken. Duidelijk en komt afspraken na !! Montage mensen vakbekwaam gaan snel en netjes te werk. 10 dagen offerte in huis en een aangesloten installatie op het dak. Waar vinden we dat nog??

Ze kwamen precies op de geplande tijd (maanden vantevoren al doorgegeven). Snel gemonteerd. Duidelijke communicatie, en alles wordt voor je geregeld. Ook prijs is prima.

afspraken keurig nagekomen.

Goede duidelijke offerte, mijn gestelde vragen en wijzigingen zijn keurig beantwoord en opgevolgd. Leverdatum keurig nagekomen, het montage team was erg beleeft en vriendelijk en werkte hard en netjes. ik hoop goede panelen te hebben gekocht ( Hyundai) en hoop de zelfde goede service te krijgen als er in de toekomst wat mis is.

Goede service, goed advies, houden zich aan de afspraken

Bij opvragen van de offerte goede advisering en uitleg. In principe zou het in 1 dag gemaakt worden, echter kwamen ze eerder al voorbereidende werkzaamheden doen, wat wij als erg prettig hebben ervaren. Nadat de omvormer was geïnstalleerd, hadden wij dezelfde dag nog de mail voor de app. Dus alles was heel goed geregeld.

Super tevreden

Goed bedrijf

alles gaat goed ze doen wat ze zeggen.

Alles waargemaakt zoals afgesproken!

Ben zeer tevreden over hoe het tot nu toe is verlopen. Meedenken en optimale varianten bekijken, concurrerende prijzen, duidelijke planning en stipte installatie in één dag. Alles goed geregeld met Enexis, de app-aansluiting en voor de BTW-teruggave. Nu hopen op veel zonnige dagen!

Een bedrijf met goed personeel, kundig en netjes

Bij ons zijn nu panelen bij geplaatst. Dit is netjes en goed gegaan. Ik had op een gegeven moment problemen met het uitlezen van de opbrengst. Na een telefoontje werd een terugbelafspraak gemaakt. En deze werd netjes uitgevoerd, ondanks dat het probleem al op gelost was. Een goed bedrijf.

Wakwerk

Dit bedrijf is zeer zeker aan te bevelen alles perfect geregeld. Eerst de meterkast laten vervangen de monteur die kwan was een echte vakman alles keurig afgewerkt. De monteurs die de zonnepanelen kwamen leggen waren zeer correcte vaklieden wisten alle drie precies wat ze moesten doen alles snel en vakkundig aangelegd alles werkten meteen. Voor mij een tien.

super

goede informatie vooraf en prima in de communicatie fijne mensen die de panelen leggen top bedrijf

Goed geholpen door vakbekwamen en vriendelijke monteurs

Na goed geinformeerd te zijn door Arne van Geffen waren de monteurs mooi tijd aanwezig en lieten er geen gras over groeien en hadden voordat ik het wist de negen panelen al gemonteerd op het dak liggen. De binnen installatie was iets later ook geheel werkend en netjes gemonteerd.

Perfect teamwerk.

Erg goede ervaring met HD Solar. Vanaf de offerte t/m de oplevering verliep alles 100 % zoals besproken. De uitvoerende mensen waren kundig en correct !

Super service en kwaliteit producten

Super service, goed advies, kwaliteit producten. Goede levering door bekwaam personeel. Fijne ervaring met alle aspecten van aanvraag tot levering. Zeker een bedrijf om aan te raden als je in zonnepanelen wilt investeren.

Prima werk geleverd

Wij hebben het zeer op prijs gesteld , Zoals de afspraken verliepen en die ook allemaal nakwamen , De mannen hebben prima werk geleverd , ze waren netjes en vriendelijk .

Een prettig team, prima werk.

Goede service, een onderdeeltje vergeten > dezelfde dag opgelost. Opgewekt personeel. Zonnepanelen liggen er stralend zwart bij :) rommeltjes keurig netjes opgeruimd.

Snelle levering

Op de late vrijdagmiddag toch genegen om aansluitkabel te leveren ondanks dat ik geen klant was zodat we het project voor het weekend konden afwerken. Top service

Goede voorlichting en service, aanrader!

Prettige samenwerking, geeft een vertrouwd gevoel.

Snel,deskundig en zeer netjes!

Hd solar heeft onze voorzien van zeer goed advies,de gehele installatie is zeer kundig en netjes geplaatst/geleverd. Wij zijn zeer tevreden over de installatie en kunnen hd solar iedereen aanraden. Groet, P Thijssens

HD solar begrijpt hoe je van begin tot eind een klant informeert, begeleid en pro actief communiceert. De inventarisatie en offerte is uitgebreid en duidelijk uitgelegd. De montage wordt door kundige en vooral vriendelijk en meedenkende monteurs uitgevoerd. Btw teruggave wordt geregeld en klanten service staan klaar voor elke vraag die je hebt. HD solar team, bedankt en ga zo door met deze manier van bedrijfsvoering!

Grandioos

- Duidelijke planning vanaf dag 1 - Zorgeloze aanmelding bij netbeheerder en voor BTW teruggaven - Vakkundige en zeer nette montage en details m.b.t. plaatsing in overleg - Direct aanmaken van account voor monitoring via app na oplevering van het systeem en met duidelijke instructie voor installatie

Super, in een 1 uur lagen de 10 panelen netjes op het dak.

1 uur na aankomst lagen de 10 panelen netjes op het dak. Netjes en aardig en vakkundig personeel. Helaas wel 3 pannen gesneuveld, deze gelukkig nog wel op voorraad. De elektricien dacht oplossend en gericht mee en heeft de installatie mooi achter gelaten. Al met al is het zeker een aanrader om met dit bedrijf in zee te gaan.

Goede communicatie, duidelijke afspraken, fantastisch!

Duidelijke afspraken, goede prijs en fantastisch resultaat. Ja ik beveel HD Solar zeer zeker aan!

geweldig bedrijf

Na plaatsing van de zonnepanelen kwam ik erachter dat er een kleine lekkage was aan het dak van de berging. 's morgens gebeld met HD Solar, eind van de dag gerepareerd. Top!!! Super geregeld.