Top leverancier

In het begin van 2023 hebben wij contact opgenomen met HD Solar vanwege onze eerdere positieve ervaringen met hen bij het installeren van zonnepanelen bij de VVE waar ik voorheen woonde. Op locatie in Son werden we vriendelijk geholpen door Bas, die ons verschillende opties voor panelen presenteerde en ons adviseerde over de toekomstige installatie van een thuisbatterij. We ontvingen ook twee offertes voor panelen met verschillende aantallen. Daarbij was een aanbetaling niet nodig en het definitieve aantal panelen zou worden bepaald tijdens de schouwing nadat ons nieuwbouwhuis was voltooid. 1,5 jaar later kwam Bas bij ons langs voor de schouwing en kregen we het goede nieuws dat we een betere kwaliteit paneel zouden krijgen voor een lagere prijs. Tijdens de installatie waren de installateurs op tijd en was de communicatie op de dag zelf duidelijk. De installateurs waren bekwame en vriendelijke vakmensen.

Perfect vakmanschap

HD Solar doet wat het beloofd en levert vakwerk door vriendelijke, meedenkende medewerkers vanaf het eerste contact tot en met de oplevering.

Prima service en alles gefixt zoals afgesproken.

Prima service en alles gefixt zoals afgesproken.

Vogelwering laten monteren en nest verwijderen. Werkzaamheden zijn netjes en vakkundig uitgevoerd. Tevens tip/advies gekregen mbt barstjes in paneel 1.1.1, funct. nog wel. Hiervoor laat ik een offerte maken om het eventueel te vervangen. HD Solar, nogmaals dank, Mvg, Frans

Echt super tevreden!

HD Solar zit niet in de buurt, wij waren opzoek naar een mooi legsysteem voor de zonnepanelen, per toeval op hun website terecht gekomen, toch maar even een offerte opgevraagd en snel een reactie terug. Een week later kwam er al iemand langs om te kijken, super fijn en goed contact met René. Op de dag van plaatsen ook alles keurig netjes geregeld.

Goede service van a tot z

Vanaf eerste gesprek tot na-service super tevreden over HD solar en dat ook nog voor een scherpe prijs.

Goed tevreden.

Een mooi en goed bedrijf met vriendelijke mensen. Ze komen hun afspraken na. Veel bedrijven zouden er een voorbeeld aan kunnen nemen.

Geen praatjes vullen wel gaatjes.

Vanaf verkoop tot oplevering probleemloos verlopen. Je wordt van A tot Z vriendelijk te woord gestaan en krijgt zonder poeha antwoord, gewoon zoals het is. Ook het montage personeel heel vriendelijk en bij evt. onvoorziene problemen wordt alles in goed overleg opgelost.

Top service, goed personeel en verstand van het vak

Soepel, snel, scherpe prijs. Leuke gasten en erg behulpzaam! Ik zou ze iedereen aanbevelen

Topservice

Heldere communicatie over mogelijkheden/verwachtingen en goed met de klant meegedacht. Eerlijk zonder poespas. Er werd efficiënt gewerkt en er heerste (onderling) een goede sfeer. De werknemers waren vriendelijk, beleefd en zorgvuldig. Ik heb dit bedrijf al aangeraden bij familie.

Geweldige behulpzame vaklui!

Fijn adviesgesprek, goede uitleg, direct offerte. Zelfde dag gebeld voor inplannen van montage. Keurig op afgesproken tijd was men hier, netjes gewerkt, overleg daar waar nodig. Er was bij ons nog wat meerwerk voor de electricien, (MvD elektrotechniek/Helmond) maar hij heeft meteen alles super mooi gemaakt, heeft lange dag gewerkt (tot 20u) maar is pas gegaan toen alles naar behoren functioneert. Heel hartelijk dank Marco, en natuurlijk ook de mannen van HD

Verrassend professioneel, snel en bekwaam van start tot finish.

Communicatie en samenwerking: Helder, transparant en flexibel. Betrouwbaarheid: Afspraken worden punctueel nagekomen. Begrip van behoeften en wensen: Degelijke analyse en presentatie van oplossingen. Adviestraject: Geduldig, plezierig en zonder opdringerige verkooptechnieken. Installatie en in bedrijf stellen: Deskundig en zorgvuldig uitgevoerd, inclusief extra reparaties zonder meerkosten.

Goede Kwaliteit

Moest mijn dak opnieuw laten bedekken, en 4 panelen moesten zolang van het dak af. Heb het bedrijf gebeld, en uitgelegd wat er gebeuren moest. Ze hebben alles perfect geregeld.

uitstekende service

De jongens hebben alles netjes verlegd en weer opnieuw bijgeplaatst. Alles netjes opgeruimd. Wij zijn super tevreden over HD-Solar.

geweldig

geweldige ervaring

HD Solar heeft een uitstekende prijs- kwaliteit geleverd met de aangeschafte zonnepanelen

Met HD Solar 2 jaar geleden contact gehad over zonnepanelen en dit dit jaar weer opgepakt met hen. Zij hebben zeer goed meegedacht met onze specifieke wensen en hiervoor een passende oplossing voorgesteld. Op 8 mei zijn de zonnepanelen op mijn leien dak gemonteerd en de electricien heeft meterkast helemaal in orde gemaakt. Ook was er een snelle oplossing om opbrengst van de zonnepanelen visueel zichtbaar te maken op mijn mobiele telefoon. Kortom een geweldige service tegen een concurrerende prijs.

Geweldig goed

Vertegenwoordiger legde alles goed uit en dacht mee. De vaklui werkten heel netjes en zonnepanelen en omvormer waren snel geplaatst. Alles werkte meteen na afloop. Zijn ook allemaal super vriendelijk. Zeker een aanrader.

Alles volgens afspraak. Keurige mensen

Ik ben zeer tevreden met service die HD Solar ons heeft geboden.

Positieve ervaring vriendelijke monteurs.

Prima en betrouwbaar bedrijf met goede service

Ik heb prima ervaringen met HD Solar en specifiek met Bas Nijssen. Goede voorlichting, afspraken worden nagekomen, en kundig en meedenkend personeel.

top

raad iedereen aan dit bedrijf

Goede service en goed geholpen.

Gewoon goed. Alleen was het mooi geweest als de oude omvormer was meegenomen. Verder alles prima geregeld en gecommuniceerd. Zeker aan te bevelen.

Super netjes opgeleverd!

Ik ben heel tevreden over HD Solar. De mannen die de panelen kwamen plaatsen en de elektricien hebben alles super netjes afgewerkt en achter gelaten. Zelf moest ik helaas vanwege een spoedgeval weg toen het nog niet klaar was, dus toen ik thuis kwam was alles helemaal af en alles weer terug gezet zoals het stond. Echt geweldig, topwerk geleverd! Ik raadt HD Solar dan ook aan iedereen aan!

uitstekend

uitstekend

Toppie!

Wij zijn er zeer tevreden mee! Personeel is snel en netjes en ze hebben alles goed opgeruimd. Dat geld ook voor de electromonteur! Toppie.

Vaartje 60

5712BA Someren