Gewoon Goed Geregeld

Een aantal offertes opgevraagd maar HD Solar sprong eruit door geen onzin te vertellen maar gewoon een nette offerte te maken die correct was !!! Alles netjes afgewerkt en uitgelegd . Top afgewerkt !!

Alles zoals besproken top

48 glas glas panelen van Solarwatt op mijn dak gelegd en in 2,5 maanden al meer dan 4000 KWH stroom binnen ,alles volgens afspraak gemaakt en door net personeel die je dak ook met respect behandeld,alles meer dan goed,dank je wel HD solar

Goed, mooi, werk geleverd! Snel, netjes, vriendelijk !!

Nette oplevering

Mooie panelen, sierraad voor mijn dak. Zeer tevreden.

Professioneel bedrijf met uitstekende service

Duidelijk advies gesprek en eerlijke prijs. De panelen zijn vakkundig en netjes gelegd, duidelijk personeel met ervaring. Service als erg prettig ervaren, wij zijn erg tevreden!

Goed advies en hele goede service

Goede hulp en ideeën bij het legplan van de panelen. Snelle reactie bij een vraag en uitstekende service van begin tot eind. Kennis van zaken.

geweldig

Wat een leuk team!!! Goede communicatie, duidelijike afspraken die nagekomen worden en een geweldige installatieservice met een glimlach!!!!

Vakkundig en snelle montage

Het was even wachten dat het materiaal er was , maar alles was in zo'n 2 uurtjes geinstalleerd en werkte meteen. De volgende dag een mailtje om me aan te melden voor de APP . Dit gedaan en zie nu de eerste Kw die geleverd worden.

Gedisciplineerd vakkundig en goede uitleg

Er werd goed werk geleverd met uitleg waarom in bepaalde gevallen De panelen zo geplaatst werden !!

Uitstekende service!!

Ik had vanaf de opstelling van de offerte al een goed gevoel bij HD Solar, ze komen de afspraken goed na en houden je prima op de hoogte van de afspraken. Tijdens het plaatsen van de panelen werkten de monteurs netjes en ruimden na afloop alles netjes op. Ook de nazorg zoals het monitoring systeem en de uitleg daarbij heb ik als zeer betrouwbaar ervaren. Ik zal HD Solar zeker aanbevelen aan iedereen die overweegt om zonnepanelen aan te schaffen.

Wij hebben zeer goede ervaring met HD solar Gemaakte afspraken worden goed nageleefd. Duidelijke uitleg gekregen. Goede service ,de monteurs waren netjes en vriendelijk. Wij hopen er lang plezier van te hebben. Gr fam F Joosten

Zeer goede en klantvriendelijke ervaring

Goede afspraken met de verkoper Ronald, niet opdringerig en goede uitleg over verschillende panelen. Wat het werk betreft zeer goede werkers en klantvriendelijk, ook wordt er netjes gewerkt. Incl. De elektricien. Kortom een aanrader voor iedereen.

Alles perfect geregeld

Het personeel van HD Solar was er op tijd ,alles netjes en perfect geinstalleerd en alles duidelijk uitgelegd door de mensen van HD Solar en door het personeel van Installatiebedrijf Peters(Twan) Top

super goed

mooie panelen en netjes en snel gelegd goed personeel

Leveren zoals beloofd

Na meerdere offertes, inclusief huisbezoek, te hebben opgevraagd, kwam HD Solar als beste uit de bus. De uitleg was helder, en op alle vragen kwam een duidelijk antwoord. Ook werd er meegedacht over bv de bekabeling van omvormer naar de meterkast (helaas geen loze leiding meer beschikbaar). Het voorstel was simpel en doeltreffend. De brochures waren ook een heldere aanvulling op hetgeen al verteld was. De uiteindelijke offerte was ook duidelijk, waarin, zoals afgesproken, 2 opties waren verwerkt i.v.m. andere type zonnepaneel. Na de keuze gemaakt te hebben werd er binnen 2 dagen een planning gedeeld met de uiteindelijke lever/plaatsingsdatum. Deze werd perfect nageleefd. Plaatsing van de panelen ging vlot, met een professioneel team. Dit team bestond uit zonnepaneel-plaatsers en een aparte elektricien die de zaak kwam aansluiten, Alles perfect opgeleverd, waarna bleek dat er in de meterkast nog een aansluiting gemaakt moest worden. Ook dat werd binnen 2 dagen prima en vlot uitgevoerd. Panelen liggen mooi op het dak, omvormer en meterkast perfect opgeleverd, en gelijk rendement. Kortom: alles geleverd en geplaatst volgens afspraak, en kleine problemen werden prima opgelost. Beloven wat je gaat doen, en daarna doen wat je beloofd. En...de offerte was ook een van de betere - inhoudelijk en qua prijs.

Echte aanrader!

Vanaf het eerste moment (advies en offerte) tot het laatste moment (plaatsen en aansluiten zonnepanelen) liep dit zeer gestroomlijnd. Ook het team dat alles kwam plaatsen was zeer vriendelijk. Voor ons is HD Solar dus een echte aanrader!

Geweldig bedrijf!!

Vanaf het eerste moment, (maken van de offerte) tot het laatste moment, (plaatsen en aansluiten zonnepanelen), alleen maar vriendelijke medewerkers die zich allemaal aan hun afspraken houden. In de zoektocht om zonnepanelen te laten plaatsen 4 bedrijven benaderd, ik had bij HD Solar het beste gevoel en ze hadden ook nog de beste prijs. Blij dat ik het door hun heb laten plaatsen.

Aan te raden!

De verkoop-adviseur had een eerlijk en duidelijk verhaal. Bij de installatie van de zonnepanelen was er bij een twijfelgeval duidelijk overleg/advies met mij als koper.. Dat geldt ook voor de electricien.

Goede service vanaf advies tot en met aanleg

Goed werk

Ze hebben het werk netjes afgeleverd.

Goed advies, correcte en nette montage

Samen met de buren het gehele dak vol laten leggen met panelen met een blinde montage, ziet er super strak uit. Advies vooraf was prima, montage door montageteam en aansluiten door elektricien was uitstekend. Alles netjes aangelegd en opgeruimd!! Laat de zon maar schijnen nu!!!

Onze ervaring met deze mensen was heel goed.

Werken netjes vriendelijk en komen afspraken goed na.

Lekker snel en zelfstandig werkende mensen

Na een korte kennismaking wordt er snel zelfstandig dog en kundig gewerkt. Geen gezeur maar aanpakken, doorpakken en een uitdaging wordt niet uit de weg gegaan

Correct

Om 8 uur was de elektricien hier. Hij vertelde wat en hoe hij te werk zou gaan. Op de afgesproken tijd kwamen de panelenleggers. En om 11 uur was het geregeld. Ben erg tevreden. Ook over de manier van werken. Manier van uitleggen. Manier van behandelen.

Goede communicatie

Een professioneel bedrijf, duidelijke uitleg en goed en snel mailcontact.