Van begin tot eind een positieve ervaring!

Vanaf het eerste gesprek tot de oplevering meer dan tevreden over HD Solar. Een goede reactiesnelheid op eventuele vragen en oer het algemeen een goede communicatie. Op de dag van de plaatsing zijn ze tot een nog betere oplossing gekomen om de bekabeling volledig uit het zicht weg te werken, terwijl dit in eerste instantie niet mogelijk leek te zijn vanwege enkele obstakels.

Eind juli zijn 20 panelen gelegd op Franse kap, was supersnel gebeurd met hulp van verreiker. Alles werkt perfect, 1 maal deed de SolarEdge app het niet, heb toen HdSolar gebeld, dit bleek landelijke storing te zijn. Ik ben zeer tevreden!

Geweldige service!

Weer heel goed geholpen, top bedrijf!

Geweldig bedrijf met dito service

We zijn zeer tevreden over de werkwijze van HD solar. Duidelijke uitleg over de verschillende types en wat voor ons de beste optie is. Ook de montage verliep probleemloos. Communicatie top ! Kortom een tevreden klant.

Zeer professioneel bedrijf

Vanaf het eerste telefooncontact tot en met de installatie alles prima verlopen! Zeer goed georganiseerd bedrijf.

Top van A-Z

Vanaf het begin zeer fijn ingelicht omtrent de mogelijkheden, voor en nadelen. Snel gelegd , werkt prima en bij vragen altijd snel en adequaat te woord gestaan. Kortom een hele fijne partij om mee samen te werken.

goed team

hebben zonnepanelen volgens afspraak en tijd geleverd en geplaatst en na controle gedaan.

uitstekend en klantvriendelijk

Uitstekend en klantvriendelijk

Betrouwbaar, vakkundig en vriendelijk.

Het hele proces vanaf de eerste afspraak verloopt top. Duidelijke uitleg, afspraken nakomen en goede begeleiding. Ze doen wat ze zeggen en zelfs nog wat meer. De monteurs zijn erg vriendelijk, werken snel en vakkundig en ruimen alles netjes op. Ze hebben zelfs nog enkele dakpannen met scheurtjes t.g.v. de hagelstorm vervangen. Al met al wat ons betreft een echte aanrader om met dit bedrijf zaken te doen.

Werkt goed

Perfect geregeld volgens afspraak

Kwalitatieve partij

een kwalitatieve partij met kundige werknemers. Levering was perfect op tijd ondanks de lange levertijden.

Wat het bedrijf verteld bij aanvang ,zijn ze nagekomen, bij oplevering, Zijn er vragen, dan wordt alles duidelijk uitgelegd, We zijn heel tevreden

Uiterst betrouwbaar

Duidelijke uitleg bij aanschaf. Vastleggen van alle afspraken per mail. Stapsgewijze ondersteuning in duidelijke taal gedurende het hele proces.

Top!!

Vriendelijke mensen, werken netjes en hard door (ook als het heet is;)) vragen worden meteen beantwoord. Kantoor goed bereikbaar. Top bedrijf!!

Super bedrijf

Via een kennis bij HD Solar terecht gekomen zij leven. Een goede prijs en Kwaliteit en een goede service

HD Solar is een uitstekend bedrijf

HD Solar is een klantvriendelijk bedrijf. Geven goede uitleg over diverse soorten zonnepanelen met de daarbij behorende opbrengsten en prijzen. Nemen de tijd om thuis te bekijken hoe de panelen en omvormer het best te plaatsen zijn. Ze werken netjes, vlot en vriendelijk. Het is dus een prima bedrijf die ik zeker zal aanbevelen.

Ook de servies is geweldig

Na een telefoontje werd er direct en goed actie ondernomen

super

HD Solar overtreft de verwachtingen van de klant. Kortom ik ben prima tevreden. Uitstekend en eerlijk advies, komen de afspraken uitstekend na, zeer snelle en deskundige montage binnen no time geregeld en werken zeer professioneel en netjes. Wat ben ik blij dat ik niet voor een paar euro minder met een cowboy in zee gegaan ben die meent alles van een afstandje te kunnen regelen.

Alle afspraken nagekomen en werkt perfect

Goede ervaring met HD Solar, van offerte gesprek tot montage!

Top gewerkt.

Prettig bedrijf om mee te werken. Duidelijk en komt afspraken na !! Montage mensen vakbekwaam gaan snel en netjes te werk. 10 dagen offerte in huis en een aangesloten installatie op het dak. Waar vinden we dat nog??

Ze kwamen precies op de geplande tijd (maanden vantevoren al doorgegeven). Snel gemonteerd. Duidelijke communicatie, en alles wordt voor je geregeld. Ook prijs is prima.

afspraken keurig nagekomen.

Goede duidelijke offerte, mijn gestelde vragen en wijzigingen zijn keurig beantwoord en opgevolgd. Leverdatum keurig nagekomen, het montage team was erg beleeft en vriendelijk en werkte hard en netjes. ik hoop goede panelen te hebben gekocht ( Hyundai) en hoop de zelfde goede service te krijgen als er in de toekomst wat mis is.

Goede service, goed advies, houden zich aan de afspraken

Bij opvragen van de offerte goede advisering en uitleg. In principe zou het in 1 dag gemaakt worden, echter kwamen ze eerder al voorbereidende werkzaamheden doen, wat wij als erg prettig hebben ervaren. Nadat de omvormer was geïnstalleerd, hadden wij dezelfde dag nog de mail voor de app. Dus alles was heel goed geregeld.

Super tevreden

Goed bedrijf

alles gaat goed ze doen wat ze zeggen.