top

raad iedereen aan dit bedrijf

Goede service en goed geholpen.

Gewoon goed. Alleen was het mooi geweest als de oude omvormer was meegenomen. Verder alles prima geregeld en gecommuniceerd. Zeker aan te bevelen.

Super netjes opgeleverd!

Ik ben heel tevreden over HD Solar. De mannen die de panelen kwamen plaatsen en de elektricien hebben alles super netjes afgewerkt en achter gelaten. Zelf moest ik helaas vanwege een spoedgeval weg toen het nog niet klaar was, dus toen ik thuis kwam was alles helemaal af en alles weer terug gezet zoals het stond. Echt geweldig, topwerk geleverd! Ik raadt HD Solar dan ook aan iedereen aan!

uitstekend

uitstekend

Toppie!

Wij zijn er zeer tevreden mee! Personeel is snel en netjes en ze hebben alles goed opgeruimd. Dat geld ook voor de electromonteur! Toppie.

Goede after sales service en komen afspraken na!

Het ging helaas niet in 1 keer goed maar 1 telefoontje daarover zorgde dat alles binnen 1 week perfect was opgelost. Ik heb HD Solar inmiddels bij 2 vrienden aangeraden.

Super bedrijf

Alles vakkundig en keurig gemaakt. Volgens afspraak alles geregeld. Een bedrijf met uitmuntende reputatie.. ga vooral zo door.

Fijn bedrijf, snel in handelen.

Wij hebben ( helaas achteraf) vorig jaar zonnepanelen laten leggen door ESZ. Zij zijn absoluut niet bereikbaar als je ze nodig hebt. Hierna heb ik HD Solar gebeld en uitleg gegeven. Zij waren zeer begripvol. Twee dagen laten stonden ze op de stoep om tijdelijk 2 panelen te verwijderen. Eergisteren gebeld om ze weer terug te laten plaatsen in iets andere opstelling. Gisteren stonden ze alweer op de stoep. Ze hebben goed meegedacht en netjes de panelen teruggeplaatst. In een woord: TOP!

Zeer tevreden over HD-Solar

Vanaf het oriënterend gesprek, de offerte en de installatie is alles uitstekend uitgevoerd. Prettige mensen en een goed bedrijf om zaken mee te doen.

Zowel advisering als uitvoering top!

Ik heb met veel vertrouwen gekozen voor HD SOLAR! Dit vertrouwen bleek terecht. Wij zijn heel erg tevreden!

Professioneel en prima werk!!

Zeer tevreden over het gehele proces van de nieuwe PV installatie: - direct offerte ontvangen na aanvraag die geheel ter zake was - voorschouw prima verlopen - installatie vlot verlopen, zeer vriendelijke medewerkers - werking installatie geheel volgens verwachting Kortom: super job uitgevoerd!

super

super goed vakwerk geleverd ! en perfect alle afspraken nagekomen wij zijn zeer tevreden

super info en communicatie

Netjes uitgevoerd met duidelijke communicatie.

Altijd top service

Onze 1e ervaring met HD Solar circa 3 jaar geleden was top. Bedrijf dat altijd bereikbaar is. Meedenkt met zijn klanten. Goede prijs en service levert. En al zijn afspraken nakomt. Dit is van toepassing op het hele bedrijf, van offerte / verkoop tot aan de montage ploeg die met een glimlach alles installeert. Onze recente ervaring voor een uitbreiding van het zonnepanelen systeem was wederom erg prettig. HD solar dank voor de prettige samenwerking en ga zo door.

Attente, vriendelijke en meedenkende mensen die prima werk leveren voor een fijne prijs.

Op alle vlakken wordt er naar je wensen gekeken en geluisterd. De installatie zelf verliep vlekkeloos en snel. Afspraken worden nagekomen en er is voldoende ruimte voor flexibiliteit.

Duidelijk verkoopgesprek, heel goede conmunicatie en professionele montage!en

Goed verkoopgesprek gevolgd door een overzichtelijke, passende offerte. Vervolgens verloopt alles precies volgens planning en met duidelijke informatieve e-mails. Vakkundige snelle montage door vriendelijke technisie. Heel mooi en goed allemaal! (In ons geval werd de montage wel al vroeg (ca. 7.30u) begonnen. Wat later zou wat comfortabeler voor ons zijn geweest...knipoogje).

Deskundig vakwerk

Prettige omgang met de verkoper tijdens het huisbezoek, maar ook naar aanloop van de installatie. Installatie is vakkundig gedaan met oog voor veiligheid door de 3 medewerkers. Ook hier verliep alles naar wens.

HD Solar zegt wat ze doen, en doen wat ze gezegd hebben!

Erg tevreden!

Geweldig !

Professionele intake✅ Meedenkend✅ Op elkaar ingespeeld team✅ Goede voorbereiding ✅ Snelle en correcte uitvoering ✅ Scherpe prijs/kwaliteitsverhouding✅ Kortom aanrader !

zeer goed

de mensen HD Solar waren rond 8.30 bij ons en om 12.15 hadden ze de zonnepanelen gelegd. De elektricien begon om 9.30 en was klaar om 16.00. Alles aan gesloten en werkend opgeleverd. Ben een zeer tevreden klant. Zal jullie zeker aan prijzen een derden. Gr Mari Manders Herpen

Super goede levering zonnepanelen.

Zeer tevreden over verkoopgesprek en verdere communicatie wat betreft de aankoop van zonnepanelen. Erg tevreden over het plaatsen van de panelen en omvormer in en op ons huis. Goede uitleg over de app. Personeel erg netjes en karwei snel afgehandeld. "Laat nu de zon maar schijnen."

Van A tot Z goed geregeld

Fijn bedrijf. Goed advies gekregen over de mogelijkheden m.b.t. zonnepanelen en omvormers. Vanaf het moment dat de opdracht rond was duidelijk gecommuniceerd over de werkzaamheden en de onderdelen waarin we zelf dingen moesten regelen. Tijdens de montage niet alleen gekeken naar het eigen werk maar hier en daar ook nog dakreparaties uitgevoerd. Netjes gewerkt en zeer tevreden.

Snel goed en netjes

Snel en goed en vooral netjes geregeld Zeer tevreden

Door omstandigheden heb ik de plaatsing van de panelen 2 keer uit moeten stellen maar vanuit HD solar was daar alle begrip voor met volledige medewerking. De uiteindelijke installatie is snel en vakkundig gedaan door uiterst vriendelijke en bekwame medewerkers die al mijn vragen duidelijk hebben beantwoordt. Met andere woorden ik ben blij met onze keuze voor HD solar en zou deze firma aan iedereen aanbevelen.

netjes snel gewerkt ,vriendelijk medewerkers ,zeer tevreden,prima .

we zullen hd solar zeer zeker aanbevelen aan andere personen .