Filters

10

Na vervelende ervaring via telefoon een fijne monteur

Lang problemen gehad met een camera buiten uiteindelijk bleek de oplossing een nieuwe camera.Efficiënt verholpen storing. vriendelijke monteur

  • Aanbevelen? Ja
1

OPZEGGEN ONMOGELIJK! OPLICHTERS

Ik probeer sinds november 2022 op te zeggen. Elke keer kutsmoesjes met “weinig personeel” “ het is in behandeling” Op advies van hun helpdesk mocht ik het abonnementsgeld voor januari 2023 en februari 2023 zelf storneren Nu sturen ze sms’jes met betalingsherinneringen.. Na wat speurwerk op internet er zojuist achter gekomen dat ik niet de enige ben.. het regent klachten. OPLICHTERS DUS!!!

  • Aanbevelen? Nee
8

Ben er goed geholpen.

Ben er goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

betrouwbaar goed werkend alarm

goed werkend alarm, niet de goedkoopste maar heel goede back up service, waarschuwingen voor lage batterij en/of stroomuitval. Batterijen wissel soms best lastig. Bestellingen zijn supersnel ontvangen.

  • Aanbevelen? Ja
2

Oplichters ten top

Bij de verkoop belazeren ze de boel om zoveel mogelijk provisie te kunnen behalen. Opzeggen lijkt onmogelijk te zijn, ben al meer dan een maand hiermee bezig!! Apparatuur werkt slecht, klantenservice is slecht, rekeningen worden zonder pardon steeds hoger . Dit kan ECHT NIET. En je komt er gewoon NIET vanaf...

  • Aanbevelen? Nee
10

beschaafde monteur

een keurige vriendelijke benadering

  • Aanbevelen? Ja
6

Ben slecht voorgeligt

Algehele installatie ben ik zeer tevreden. Nnaar sat ik nu de deurbel miet verslen terwijl mij gezegd is dat deze gratis zou zijn omdat ik op een reclaneadvertentie op internet, maar nu moet ik daar toch voor beralen, xo ook soraya, omdat zich schuldig voelt hoe get eea us gelopen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel

Ik zit op mijn telefoon te kijken ik zie de reklame van Verisure ik bel op vraag ik die zelfde dag nog een meneer op bezoek en het aanbod beviel me wel en om een uur of zeven was alles geïnstalleerd dank jullie wel

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed en vriendelijke medewerkster.

Heel duidelijk, vriendelijk en klantgericht.

  • Aanbevelen? Ja
8

Ben tevreden

Vriendelijk, begripvol

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Maar onderlinge (collega’s)communicatie mag/moet beter. Andere medewerker belt in de avond terwijl ik gevraagd had om de vertegenwoordiger die bij ons is geweest is te laten terug bellen. Is niet doorgegeven. Voor ons in dit geval wel gunstig hebben nu betere en goedkopere afspraken gekregen. Installatie goed en vakkundig aangelegd in overleg met ons.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed maar niet top

In eerste instantie goed geholpen duidelijk afspraken gemaakt, maar uiteindelijk afgeweken van gedane afspraken. Hierover wordt nog gecommuniceerd via de mail.

  • Aanbevelen? Ja
10

Td vreden

Ik wacht nog op een doos van jullie, om de installatie terug te zenden.

  • Aanbevelen? Ja
8

Zeer tevreden

De heer Vakkas Miral heeft bij ons de installatie gedaan. Zeer tevreden kundig man goede uitleg. Helemaal top.

  • Aanbevelen? Ja
10

8

Ik als klant ben te vreden wordt naar mijn geluisterd voor het probleem voor oplossen afspraak maken dat allemaal prima en zo hoord het te zijn laten wij als klanten en verisure zo door blijven communiceren u dank is groot dhr lesley

  • Aanbevelen? Ja
10

ik de bediening niet 1, 2, 3 op m'n app kon terugvinden kwam ik wat moeilijk op gang

Bedenk bij de beantwoording van de vragen, dat ik een volslagen digibeet ben. (En dat is misschien een nadeel: VeriSure gaat er vanuit dat iedereen bedreven is met de handy en met apps. Nou ik niet! Daarbij zou ik mij kunnen voorstellen dat er meer aan instructies op papier worden gezet. Zo in de trant van: 1. U gaat naar bed, en u wilt het systeem AANzetten. Doe dan vervolgens dit: a; b; c; etc. 2. U staat op en blijft thuis. U wilt het systeem UITzetten. Doe dan vervolgens dit: a; b; c; etc. 3. U bent thuis en wilt een boodschapje doen. Wat doe ik: a; b; c; etc. 4. U ligt lekker te slapen, het systeem staat AAN en er wordt ingebroken. Dan gebeurd er dit: a; b; c; etc. en u gaat dát doen: a; b; c; etc. 5. U bent op vakantie, het systeem staat AAN en u bent via uw handy bereikbaar. Dan gebeurd er dit: a; b; c; etc. en u gaat dát doet: a; b; c; etc. Ik geef toe, zo zijn er nog wel een paar situaties te verzinnen, maar het voordeel is dat u dit maar één keer op papier hoeft te zetten, waarbij u de digibeten onder ons enorm helpt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Positief

Vriendelijkheid en goede oplossing

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service en werking systeem

Heb Verisure 4 jaar geleden aangeschaft, wel duur, maar het geld waard, ben zeer tevreden over het systeem en raad een ieder aan dit aan te schaffen, uiteraard indien nodig.

  • Aanbevelen? Ja
8

Helemaal top

Een fiijne monteur heldere uitleg En prima werkgeleverd helemaal tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Rustig en goede uitleg, en snel geïnstalleerd

Ging allemaal snel en ben tevreden met wat ik nu heb , zal in de toekomst . De deur bel aanschaffen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Na intake en installatie gevoel van veiligheid door combi met opvolging

Enthousiaste Verisure medewerker Goed verhaal, duidelijk plan van hetgeen wordt opgeleverd Professioneel systeem Opvolging door meldkamer en nooddiensten geeft vertrouwen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uiterst tevreden

Goede uitleg en aanbieding en snelle en complete installatie

  • Aanbevelen? Ja
1

Grootste oplichtpraktijken van Nederland

Ik ben opgelicht door een medewerker van Verisure omgeving Noord-Brabant. Deze medewerker rekende 150 euro cash af bij het afleveren van de abonnement. Vervolgens word er nogmaals 150 euro afgerekend via een automatische incasso. Eenmaal met Verisure gebeld en situatie uitgelegd, kreeg ik te horen dat ze al op de hoogte waren en er al meerdere klachten bij verisure op de tafel liggen over deze man. Vervolgens vraag ik om het contract te beëindigen vanwege hun oplicht praktijken. Ze maken er geen werk van dus heb ik nu rechtsbijstand ingeschakeld. samen met mijn zijn er tientallen andere bedrijven omstreeks Cuijk die de dupe zijn geworden van dit bedrijf Verisure. Een ding waar u voor zeker moet zijn bij Verisure is dat u word opgelicht waar u bij staat.

  • Aanbevelen? Nee
8

Zie teks.

Jammer dat er geen deurbel bij is geleverd. Dat valt mij erg tegen..de bel hoort erbij. Hopende dat deze nog geleverd word. En dat ik ook niet geïnformeerd ben over de grote korting .waar geadverteerd word.

  • Aanbevelen? Ja
10

nette installatie voor 'n nette prijs netjes geïnstalleerd klantvriendelijke medewerker

had zowel bij de verkoop als bij de aanleg.'n heel prettig gevoel

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Burgemeester Stramanweg 108

1101 AA Amsterdam

020-2621920

[email protected]

Over Verisure

Verisure is de grootste aanbieder van alarmsystemen in Nederland en Europa. Dankzij onze alarmsystemen die 24 uur per dag verbonden zijn met de meldkamer, beschermen we meer dan 5 miljoen huizen en bedrijven over de hele wereld en bieden we beveiligingsproducten en -diensten van de hoogste kwaliteit. Kies nu voor de beste beveiliging voor jouw huis of bedrijf.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.