Fijn personeel

Super goed geholpen Goed advies en nemen alle tijd voor je

Super service, nemen de tijd en met fijne fiets de deur uit!

Al vanaf de binnenkomst voelden we een welkom gevoel. Guido nam de tijd voor ons. Na een proef rondje met een mooie nieuwe fiets de deur uit gefietst (eh gewandeld). Guido was zelfs nog bereid de fiets op de fietsendrager te zetten. Super service! Bedankt!

Super goed

Er werd de tijd genomen om alles goed uit te leggen. Perfecte service. Ben heel blij met jullie . We zijn naar Den Haag geweest naar de Gazelle experience om daar te proefrijden. En dezelfde dag al beslist .

Fantastisch

Zeer geduldig bij het uitleggen ook als je het niet direct snapt.

heel prettig

wordt goed geholpen aardige keus wilde een gazelle en die hebben ze zeker

prima bedrijf met prima mensen

goed informatie en begeleiding in de keuzen

Prima service en mooie fietsenzaak

Goed geholpen door het personeel van Wielaard

prettig geholpen en komen afspraken na!!!!

Wat een kennis over elektrische fietsen!!

Ik heb een hele goede ervaring met deze fietsenwinkel. Wat een kennis Ze namen de tijd voor me voor een proefrit en Dennis legde alles zo simpel en duidelijk uit! Fiets was zelfs binnen twee dagen al op te halen!! Ik ben tevreden!

Heel goed

Ik ben heel goed geholpen bij de eerste keer tot de levering. Ook bij het info voor goede fietstas ben zeer te vreden voor de uitleg . Ga zo door . Groetjes LR Solissa

Prima services

Wat een geduld

Wat een geduld moeten ze hebben met bejaarde mensen Sommige snappen pas na 4 keer hoe een accu uit de fiets komt gr Bas

Fijne ervaring

Ik had zelf een fiets uitgezocht, die Wielaard besteld heeft. Er was aandacht voor de zadel- en stuurafstelling, een korte uitleg werd gegeven over hoe hard de banden opgepompt moesten zijn en hoe de versnelling te gebruiken.

Zeer positief ervaren

Denken goed met je mee, vriendelijk en je wordt echt als klant geholpen. Keurig en complimenten over hoe het verlopen is. We zijn erg blij over onze aankoop.

Heel goed geholpen bij de aankoop van mijn nieuwe fiets.

Een luisterend oor naar mijn wensen. Goed meedenken in de mogelijkheden prijsklasse. Dennis had duidelijk kennis van elektrische fietsen. Super fijn geholpen.

Klantvriendelijk

Goede voorlichting en geweldig in het meedenken met de klant. Op alle vragen van deze Leek voor een nieuwe fiets werd vakkundig antwoord gegeven. We kunnen deze plaatselijke zaak van harte aanbevelen

Heel erg prettig

Ben goed geadviseerd, fijne mensen, professionele mensen die duidelijk houden van hun werk. Staan klaar met een glimlach

Super goed geholpen

Goed geholpen en service en kwaliteit!

Goed geholpen met een hele mooie fiets

Weer goed geholpen met het uitzoeken van een hele mooie fiets. Wordt altijd heel goed geholpen bij wielaard of je nu komt voor een fietsbel voor op je fiets of een hele fiets bij je bel. Gewoon altijd vriendelijk geholpen. Volgende fiets komt weer bij wielaard vandaan

Fantastische service

Reparatie en onderhoud van elektrische bakfiets verliep voorspoedig en volgens afspraak. Afstelling was niet meteen perfect maar was de volgende dag alweer verholpen en de bakfiets werd vanwege de vertraging als service thuisgebracht. Makkelijk telefonisch te bereiken en ook de communicatie per email is duidelijk. De bakfiets rijdt nu nog fijner dan vlak na aankoop. We komen zeker terug voor de volgende beurt.

Perfecte services

Dennis heeft mij heel goed geadviseerd.

Perfecte service!

Goede adviezen, prettige communicatie, verstand van zaken, perfect geholpen. Veel aandacht voor de klant!

Duidelijke uitleg, klant vriendelijk

Ze houden zich aan hun woord. Fiets werd heel snel geleverd. Alles was top in orde.

Geweldig!

Super vriendelijke mensen en een zeer goede service!

Gastvrij, klantvriendelijk, behulpzaam!

Ik wordt altijd gastvrij ontvangen. Mijn vragen worden serieus genomen en opgepakt. Er is contact/overleg bij beurten vd fiets wanneer de kosten oplopen. Ik krijg goed advies en ben zeer tevreden met mijn aanschaf.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.