vertrouwd adres/bedrijf

Dit is voor mij een bedrijf in Waddinxveen waar je altijd met vertrouwen kan binnenlopen.

Fijne service en top geholpen

Inmiddels de tweede fiets hier aangeschaft. Vriendelijk geholpen en goed advies gekregen beide keren. Echt een aanrader.

Fantastisch geholpen bij aankoop nieuwe fiets

Deskundig, vriendelijk en behulpzaam geadviseerd door Aaron

heel fijn

betrouwbaar

Prima en vakkundig geholpen

Gewoon goed

Vriendelijke mensen, en top service

Goed geholpen en heel blij met de fiets!

Goed advies in de winkel over welke fiets het beste is! Hij rijdt heerlijk! Wij zijn er blij mee.

Deskundig geholpen

Heb goed advies gekrijgen bij de keuze van mijn elektrische fiets

Klantvriendelijk.

Goed geholpen en vooral heel rustig.

Betrouwbare vakmensen - erg klantvriendelijk

Zie boven.

Fantastich

Je wordt nog gezien als klant. Persoonlijke aandacht en gode service

Fantastisch advies

Er werd alle tijd genomen,om al mijn wensen te bespreken en om de juiste fiets voor mij te vinden chapeau

Goede uitleg en service!

Goede en enthousiaste uitleg van Aaron. Soms iets te technisch, misschien. Vriendelijke benadering door iedereen. Fiets kon uiteindelijk eerder worden geleverd dan in eerste instantie was afgesproken.

Super klantvriendelijk

Ik kom al een tijdje bij deze fietsenwinkel en altijd goed geholpen. Kwaliteit en prijs zijn goed. Ook als ik mijn kinderen er langs stuur worden ook zij altijd heel vriendelijk geholpen. Nemen altijd de tijd voor je en geen vraag is vreemd. Ze denken goed mee voor de juiste oplossing.

Goed en vriendelijk geholpen

Werd direct gebeld na het invullen van het contactformulier. Toen ik langs kwam was de fiets al rijklaar gemaak. Kon direct mee.

Fijn personeel

Super goed geholpen Goed advies en nemen alle tijd voor je

Super service, nemen de tijd en met fijne fiets de deur uit!

Al vanaf de binnenkomst voelden we een welkom gevoel. Guido nam de tijd voor ons. Na een proef rondje met een mooie nieuwe fiets de deur uit gefietst (eh gewandeld). Guido was zelfs nog bereid de fiets op de fietsendrager te zetten. Super service! Bedankt!

Super goed

Er werd de tijd genomen om alles goed uit te leggen. Perfecte service. Ben heel blij met jullie . We zijn naar Den Haag geweest naar de Gazelle experience om daar te proefrijden. En dezelfde dag al beslist .

Zeer geduldig bij het uitleggen ook als je het niet direct snapt.

heel prettig

wordt goed geholpen aardige keus wilde een gazelle en die hebben ze zeker

prima bedrijf met prima mensen

goed informatie en begeleiding in de keuzen

Prima service en mooie fietsenzaak

Goed geholpen door het personeel van Wielaard

prettig geholpen en komen afspraken na!!!!

Wat een kennis over elektrische fietsen!!

Ik heb een hele goede ervaring met deze fietsenwinkel. Wat een kennis Ze namen de tijd voor me voor een proefrit en Dennis legde alles zo simpel en duidelijk uit! Fiets was zelfs binnen twee dagen al op te halen!! Ik ben tevreden!

Ik ben heel goed geholpen bij de eerste keer tot de levering. Ook bij het info voor goede fietstas ben zeer te vreden voor de uitleg . Ga zo door . Groetjes LR Solissa

Dorpstraat 72 2742AK Waddinxveen

0182-612009